-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz kovakovi77 #34685 üzenetére
Ez szerintem nem a te csomagod nyomkövetési száma. De lehet hogy Minszkből jön ide, mert oda még csak megérkezett és nincs kézbesítve.
Mindkét nyomkövetőd egy kicsit hibásan mutatja, de a 17track közelíti pontosabban, itt ezen linken megnézve egyértelműbb a szállítása. -
Topikgazda
válasz Frici654 #34690 üzenetére
Add már meg a linkjét ennek az eladónak, mert mint írtam, ezek eddig EU-n kívüli oldalakon nem működtek mert nem érvényes rájuk a PSD2. Itt sem kell működnie.
És ugyan melyik ez szuper bank?
De nézd meg hogy miként adtad meg a telefonszámodat az AliExpressen.
A szállítási címnél ez a forma +36-309999999, az Account Settings-nél meg így lenne jó:
0036 30 9999999
Az hogy most Kínából vagy honnan küldik az sms-t nem tudja senki, azt sem hogy melyik számra a kettőközül és ezért nem mindegy hogy van beírva.
Írj vissza az eladónak hogy kapcsolja ki ezt sz...rt, az AliExpressre nem vonatkozik az EU-s irányelv, nincs hozzáigazítva a rendszerük ehhez a mókához, addig nem kéne erőszakoskodnia vele, magyarázza meg az ottani adatvédelmi akárkinek..
Update: most ebben a percben bövettem valamit, nincs jóváhagyás. Kínában bejegyzett eladó.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Frici654 #34692 üzenetére
No akkor vissza az alapokra.
Belépsz, jobbra fent a My AliExpress
A szállítási cím megadás módosítás a bal oldali menüben a My Shipping Address
Most nem ez kell még.
Felül a piros alászínezett menü sorban a végén az Account Settings.
Bal oldalt a My Profile menüben az Edit Settings
A My Personal Information-nál Edit Member Profile és annak EditNekem is Ertse bank van és nagyon nem jön ez az oldaluk. EU-n kívülre nem érvényes.
De nagyon nem érdekel hogy mit vásároltál, de ha az eladó linkjét nem adod meg, akkor nem tudok segíteni.És ahogy COF is írja a My Shipping Address-hez fel kell venned a címet mert a nem lesz belőle befejetett és megfelelő szállítási címes vásárlásod.
[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
Kínai eladó volt?
Mert nagyon nem világos a dolog. Se az eBay-en, se a BG-on, se itt nem került elő ilyen, pedig november óta elég sokat vásároltam mindenhol. Hogy lenne érvényes rá az EU-s szabályozás? Ugyanúgy az AliPay-re sem érvényes akár fizetési kliensként, akár a regisztrált kártyával fizet valaki.Most úgy érzem hogy hülyének nézel. Tudom hogy mit ad fel, mert Magyarországon is szoktam fizetni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Frici654 #34707 üzenetére
Vettem ettől az eladótól most valamit, Erste Visa kártya, a fizetés után 2 mp és ez jelent meg:
Payment Successful
Thank you! We've received your payment.
Semmi érvényesítő dolog.
Nem tudom mi a mókólás nálatok.Frici654
$ az alap az AliExpressen, az Ertse jobban váltja a $-t forintra mint az AliExpress, felesleges pénzt költesz ha nem $ a devizád. Felul a Ship to magyar zászló és USD, vagy az app-ban Account és Settings és a Currency USD.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Ne fárasszál már Kínában bejegyzett cég, de a termékek árát az $-ban várják fizetni, arról konvertálnak más devizára.
Szó szerint ezt írtam: $ az alap az AliExpressen
Nem app, nem böngésző hanem az AliExpress virtuális piacról írtam, hogy a $ az alap deviza.
Most abba nem mennék bele ha az Androidod magyar nyelvű és létezik az adott apphoz magyar nyelvi felület akkor a Googgle azt nyomja be, de az adott dolog nem lesz maygar.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Nem akartam már ezzel foglalkozni. De nem szeretem ha hülyének tartanak.
De ha törlöd az az AliExpress app-ot, majd angol nyelvre (angol-angolra pl) állítod a mobilt és azután telepíted az Ali app-ot akkor marad a magyar zászló, de USD lesz a deviza.
Újból törlöd, vissza magyarra a nyelvet azután telepíted és HUF lesz a deviza.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Wasp91 #34721 üzenetére
Sok helyen dolgoznak ünnepnapokon is, ma déltől ott is meg indulhatott a meló, az enyémnél is 18:01-el már továbbítva, igaz 21-e óta pihent náluk.
De a probléma az, hogy holnap nem lesz kézbesítés, csak a posták lesznek nyitva. Ezt mondta a telefonos ügyfélszolgálat.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Visszatérve egy problémára. Azon kivül hogy bank félrebeszél, mert már alkalmazza, az a lényeg hogy ha itt az AliExpressen megjelenik a dolog és nem tudod a fizetést a kártyával megerősíteni a banknál kell reklamálni, nem AliExpress okozza a problémát.
Különvélemény: ez bank kezd azért bóvli kategóriába átmenni, mert amiket kitalálnak azok nem ügyfélbarát módszerek.A kétszintű azonosítás bevezetése csak Európában kötelező, a nem uniós webáruházakban vásárolva a bankok feladata lesz az ügyfél megfelelő azonosítása. Ez azt jelenti, hogy ahol van lehetőség, ott alkalmazni fogják a kétszintű azonosítást, ahol erre nincs mód, ott továbbra is elegendőek lehetnek a kártyán szereplő adatok.
Az Erste Bank közleményéből kiderül, hogy ezzel a pénzintézet nem vár év végéig, már 2020. januárjában elindítja a kétszintű azonosítást az online vásárlásoknál is. Az ügyfeleknek mobiltelefonjuk segítségével, az internetbanki belépésből ismert módon meg kell erősíteniük a tranzakciót, ami történhet a MobilBankban küldött push üzenettel, vagy az SMS-ben küldött kóddal. Linkje a cikknek. -
Topikgazda
válasz petipetya #34732 üzenetére
Semmi gond ha az Erste Visa kártyáit használod, itt a probléma az, hogy elhitte az ügyintézőnek hogy a Maestro kártya olcsóbb mint az ugyanannyiba kerülő Visa Electronkártya, viszont rosszabb a deviza elszámolás és még nem merült fel a kártya hitelesítési problémája, amikor egy adott helyen nem lehet vele fizetni. A net kártya sem merült fel, de számlakötésnél kötelező a bankos embernek rákérdezni és tájékoztatni, szépen le van írva az Erste munkatársi tájékoztatójában.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz trialboj #34739 üzenetére
30 nap, de itt nem a terméket értékeled, magát a vásárlást, az eladót
You can leave feedback for sellers.....
Szóval teljesen értelmetlen úgy mond a termékről bármit megosztani, tesztelgetni, hiszen csak eladja, nem ő készíti.
Ugyanezt a gyártmányt mástól is megveheted és ha ennél az eladónál beírod hogy rossz, azzal még máshol megfogják venni, legfeljebb megsértődik hiszen nem tehet arról hogy gyenge a minősége, ő pedig jól leírta a hirdetésben terméket, elégedett lehettél a kiszolgálással, nagyon gyors volt a szállítás, ezek mind 5 csillag és te bevésed hogy 25 nap használat után valami gond van a termékkel.Szóval szerintem itt félreértelmezed.
A Banggood-on ahol az értékelést másképp értik, a vásárlás napjától számolt 6 hónapon belül lehet a termékről véleményt írni. Reviews for products you purchased more than 6 months ago.
És látható a kettő közti különbség, eltérőek Ali eladó értékelés, BG termék értékelés:
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz petipetya #34741 üzenetére
és pulutodurumo
Mindenhol az eladó, a vásárlás értékelése van megfogalmazva. Az order és seller van emlegetve.
You can leave feedback for the seller within 30 days of completing an order.
You can also add description and upload pictures for the goods and service of the order.Amit te is írsz a megérkezett termékről, a csomagolásról az első benyomásokról tennél fel képet.
Ha tesztelgetés eredményeit kezditek megosztani, azzal ronthatjátok az eladó rangját, mert akkor tőle nem fognak vásárolni, pedig mások is ugyanazt adják el és oda nem írtok értékelést.
Mivel nincs köze az eladóhoz törölni fogja az AliExpress még akkor is ha nem kérné az eladó, megfelelő hivatkozási alap a Feedback manipulation és a Feedback Extortion.
Nem termék minősítése a funkciója az AliExpressen a feedback rendszernek. Legyen már helyén kezelve a dolog.
A BG esetén pedig a termékhez rendelődik a minősítése, így biztosítva hogy akármikor van megvéve lehet látni hogy az milyen minőségű, ha sok a negatív dolog akkor nem fogják árusítani, az AliExpress esetén ez nincs biztosítva.Persze azt csináltok amit akartok, csak biztos megéri belefektetni energiát?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz agroman #34745 üzenetére
Elbeszélünk egy más mellett.
Ti kiterjesztően értelmezitek a feedback-et?
Innen indultunk:
Szeretek képekkel, néha videókkal segíteni a többi vásárlónak hogy megéri-e pénzt költeni erre v arra, de sok esetben kifutok a határidőből. Ami azért zavar, mert sok terméket nem tudok v nem lehet egyből értékelni, ha valóban segíteni akarok, akkor nem a csomagból kibontva kell okoskodni, hanem legalább 1 hónapig / 5-10 alkalommal használni illik, és csak utána elmondani hogy mi hogy működik.
Amikor megkapod akkorra értendő amiről beszéltek, nem hetekkel későbbi dologra.És ne hidd hogy megmarad az ilyen értékelésed és azt sem hogy nem fogja továbbra is hirdetni. Értékeljétek, nyugodt lesz a lelkiismereted hogy elmondtad a véleményed.
-
Topikgazda
válasz trialboj #34747 üzenetére
Én véleményem szerint nincs haszna, simán eltüntetik a negatív értékelést.
Legfeljebb nem attól az eladótól veszed meg ezt a gyenge vacakot. Annak lenne értelme ha meg sem vennéd.
Az én értékelésem nem lesz sem több, sem kevesebb, hiszen nem is számolják, leigazolom hogy megérkezett értékelésre meg Cancel mert semmi értelme.
Ha lehetne egyértelműen csak az adott terméknél látni tapasztalatokat az hasznos lenne, de itt nincs ilyen.
Minden eladónál megnézni az értékeléseket, aki már adott el belőle és ahol nem igazán lesz magáról a termékről szöveg, az meg értelmetlen időpocsékolás.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz agroman #34750 üzenetére
De az a megérkezés utáni dolog, nem több hetes használat utáni. Ezt próbálom leírni. Nem igazán értitek meg. Pontosan.
Örülök neki hogy te találsz huzamosabb használat utáni értékeléseket, de én nem igazán találkoztam ilyennel. Mivel törlik a negatív értékeléseket egyáltalán nem megbízható az egész rendszer.
Ez egy kicsit ellentmondás, hiszen ugyanarról a termékről van szó. Az hogy Pekingben eladva rossz, viszont Shenzenben eladva meg már jó, mert az eladók máshol vannak, teljesen értelmetlen. Ami rossz az minden eladónál rossz, nem gyártják, eladják.olyan eladotol nem vasarolok aki sz...t arul. akkor megkeresem ugyanazt masik eladonal, ahol tobb ertekeles utan sincs panasz ra.
Erről beszéltem Józsinál leírják az vásárlók hogy rossz amit elad, senki nem vásárol tőle, Pistinél nem írják le és mindenki tőle vásárolja ugyanazt.
Viszont gyárilag becsomagolva 3 kerékkel jön ki a négykerekes játékautó. Te mindkét helyen a gyártó által vagy megkárosítva.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz agroman #34753 üzenetére
Az értékelésre 30 napod van.
A megérkezéssel zárodik a szállítási védelmi idő, ha van igazi nyomkövetési számod akkor az AlIexpress is és az eladó is látja hogy megérkezett és átvetted, dispute 15 napja a kézhezvételtől ketyeg. Persze lehet trükközni nem nyomonkövetetteknél.
Ez az amikor jelezheted a megérkezett termékre vonatkozó problémákat, de ez nem azonos azzal, hogy van szállítási védelmi idő, aminek letelte után visszakapod a pénzed, ha nem érkezne meg, a megérkezés leigazolása ehhez van kötve.
Ez megint egy másik dolog.
Ha nem kapod meg, akkor nem lehet hibás.Inkább a rossz minőségű jelzőt használd, harmadjára már nem jöhet az sz-el kezdődő, 2 elég volt.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz trialboj #34755 üzenetére
Azokat törlik amit kér az eladó, vagy nem felem meg az AliExpress előírásainak. De ezzel nem azt írtam hogy nincsenek negatív értékelések, hanem mivel ilyen lehetséges, nincs értelme az értékelésnek
A Banggood mint írtam az teljesen más. Ott egyértelműen terméket értékelhetsz.Ance én így értettem a törlést, ha megtehetik akkor meg is teszik. 5 alkalommal jártam úgy hogy törölték, ezután én semmi hasznát nem láttam annak, hogy foglalkozzak vele, így a tapasztalataim szerint igaz az hogy törlik.
Ha te nem jártál így azért még nem kell kétségbe vonni azt amit írok.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ezekre is alapozva mondom azt, hogy nem sok értelme van a termék értékelésnek. Ami rossz annál teljesen mindegy hogy kiadja el, az rossz marad. Ami meg jó minőségű az pedig nem az eladónak adott értékelések miatt jó. Én részemről továbbra sem látom itt értelmét a termék minősítésnek.
Aki úgy gondolja hogy ezzel segít valakinek az foglalkozzon vele, de nem kellene keverni a vásárlói védelem dolgait ezek közé.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Flashget #34763 üzenetére
Korai ezzel itt agyalni, most is elegendő az ügyfélkapus azonosítás és azután is, egy vámos nem mindenhez ért. Nincs mit halasztani 2021 január 1-től minden EU-n kívülről érkező vásárolt termékre fizetni kell áfát ez a jelenlegi rendszerben is megy.
A posta dolgozik a gyorsításon, a fizetendő összeg kiszabása a határozatban most is 1-2 perc a vámosok részéről, a küldemény kezelési folyamat a hosszú.
Az kérdés hogy magyar országgyűlés meghagyja-e a 10 €-os kiskaput. Mert Sepsi állításával ellentétbe ez kiskapu, nem pedig a 22 €. -
Topikgazda
Ilyenkor ha letelik a 15 nap és nem adja fel automatikusan visszakapod a pénzed vagy az eladótól kérheted a vásárlás törlést ogy visszakapd a pénzed. Ez utóbbira lehet az reakció hogy szállítottnak jelöli és azután majd a szállítási védelmi idő indul be, de persze még nincs szállítva.
De az is lehet hogy ugyan feladta, de nem jelölte szállítottnak.
Mivel lengyel raktárból kérted akkor lehet hogy kifogyott és új szállítmányra vár ami ugye karácsony miatt még nem érkezhetett meg eddig. Az hogy az volt írva hogy In stock az nem jelent semmi biztosat.
Rákérdeznék a helyedben hogy mi a késlekedés oka.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz zeus_2k14 #34777 üzenetére
2020.Január.03. és bővebben az Összefoglaló 3. pont Lehet hogy már itt van, de helyileg sem kézbesítenek ki mindent, pl egy aláíróst amit ma is kihozhattak volna már nem fért bele a mai szállításba, a postás szerint holnap is jön, de szerintem amennyi csomagjuk van még a jövő héten is azokat fogják szállítani.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Dolphine #34781 üzenetére
Egységképző érkeztetése azt jelenti hogy megérkezett ide az a szállító egység (konténer) amiben a küldemények vannak. Ha felnyitják akkor kezdik feldolgozni, de ez még nem történt meg a kép szerint.
Ezután ilyen bejegyzések lesznek:
2019.12.28. | 11:06 Egységképző felbontása Nemzetközi Posta Kicserélö Közp.
2019.12.28. | 11:08 A bejövő küldemény átvétele a kicserélőben Nemzetközi Posta Kicserélő Központ -
-
Topikgazda
válasz Szasza62 #34785 üzenetére
Szerintem megfelelő segítség ha ránézel az Összefoglalóban a 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás részre és ennek végén a leírásra.
Nem csak te vagy így hogy valahol le van ragadva a csomag. Meg lehet próbálni nyitni a szállítási védelem lejárta előtt is, de van amikor erre az a válasz hogy még szállítják. Ezért is logikusabb megvárni a leteltét és azután megnyitni. Azért erre is még adok pár napot, hiszen a 15 napba belefér.
Az előbb nyitásnak akkor van értelme, ha egyértelmű hogy az nem fog megérkezni, pl. az eladó azt írja hogy inkább nyisd meg.
Sajnos az itteni posta is tisztességesen bekavar, tegnap két küldeményt kellett volna kihozniuk mert itt volt Szegeden, de csak egyet hozott a postás, így majd 3 nappal később kapom meg. A tiéd is itt lehet, csak még nem jutottak el a NPKK-ban a konténer felnyitáshoz.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Tudom, tisztában vagyok vele, de ez nem azonos kategória, hiszen ha megveszel 1 db kiflit akkor is fizeted az áfáját.
10 € januári vámelszámoláshoz most 3306,5 Ft. 2021 januárjában egy kicsit több lesz. Számolj csak 10 millió küldeménnyel ami után eddig nem kellett fizetni, ekkora állami bevételt nem fognak kiengedni a kezükből, szükség van erre a pár milliárdra. -
Topikgazda
Már ne haragudj de évek óta beírtam már az Összefoglalóba a vámolási dolgokat, köztük az értékhatárokat is, mert tisztában vagyok velük, mondhatni napi szinten.
Ezen topik Összefoglalójában a 7. Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai pontban.
Tehát 22 € ami vám és áfamentes 2021 január 1-ig. Azután ez már nincs.
A 10 € pedig 37,037 €-nak 27 %-os áfája, így a vonatkozó jogszabály alapján 37,037 €- értékig nincs áfa fizetési kötelezettségünk, mert a 22,1 € felettit elengedik. A maximum érték ma 3332,5 Ft holnaptól meg 3306,5 Ft (10 €)[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Ha elfogadod az egyik ajánlatot akkor nem kell a másikkal foglalkozni. Ha felajánlanak 30 $-t akkor azt fogadod el, az hogy egyszerre két ajánlatot kapsz egyidejűleg és mindkettő elfogadható vagy elutasítható ilyennel az elmúlt évek során nem igazán találkoztam.
Ha megnézed az Összefoglalós leírásban az idő rendet akkor látod hogy elhúzódhat. Amit 24-én feltöltöttél azt is értékelni kell, tehát nem az eladó 2-ai dolga miatt csúszik, hiszen te később csatoltál új bizonyítékot.
-
Topikgazda
válasz Dolphine #34802 üzenetére
Igen.
Csinálsz egy keresést és a link végét kiegészíted az alábbiak közül valamelyikkel:
&shipFromCountry=de
&shipFromCountry=es
&shipFromCountry=fr
&shipFromCountry=it
&shipFromCountry=cz
&shipFromCountry=pl
&shipFromCountry=deBeírod hogy tablet
Erre ez lesz a címsorban:
https://www.aliexpress.com/af/tablet.html?d=y&origin=n&SearchText=tablet&catId=0&initiative_id=SB_20200101072457
Lengyelből szállító kell akkor:https://www.aliexpress.com/af/tablet.html?d=y&origin=n&SearchText=tablet&catId=0&initiative_id=SB_20200101072457&shipFromCountry=pl
És F5-el frissíted a képernyőt. Ez böngészőben működik.
De ez még nem jelenti azt hogy az adott dolog van EU raktárban illetve hogy az szállít-e Magyarországra.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Flashget #34808 üzenetére
Mire akarod használni? Mi az amit ez tud, te meg nem? Ha már valakinek segítség kell a vásárláshoz ott valami gond van. Ne vedd magadra.
De ezt írják: AliTools monitors price changes for products on AliExpress, indicates seller trust levels, searches products and provides real reviews, tracks parcels.
Azzal nem megyek sokra ha tudom hogy 1 évvel ezelőtt olcsóbb volt -a $ árfolyamot más intézi-, ha most drágább akkor nem fogod megvenni?
Látom az eladó minősítését most is, keresni tudok most is, nem hiszem hogy több opciója van mint amit az AliExpress használ.
Látom a"értékeléseket", az hogy gagyi minősítő oldalnak csúfolt helyről leszed valamit, nem hasznos információ, de a most látottak alapján is tudok dönteni a megbízhatóságáról az eladónak.
Vannak speciális nyomkövető oldalak amelyek hasznosabbak lehetnek mint az övél.
Ha e mellé még bankkártya adatokat is gyűjtöget akkor az helyből nem jó, elegendő csak az AlIexpress-Alipaynak megadni, eleve úgy tudsz fizetni, minek egy külsős félnek is?
De próbáld ki. Én ezeket hülyeségnek tartom.
Hasznosabb lenne MI akinek megmondom mit szeretnék, az megkeresi, kifizeti és szól ha várható a postás, így nem kell gondolkoznom és nem kell csinálni semmit. Sőt találja ki ő hogy mit szeretnék és rendezze le.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Flashget #34822 üzenetére
Hogy írjam már le, ha távolabb van mint ami normális, egy másik város például akkor át lehet vitetni. Van azonosítód felhívod őket és megbeszéled. Ez csak azután lehetséges ha már megkaptad hogy hova viszik, utána eldöntheted hogy az jó, vagy nem jó. Senki sem beszélt arról hogy te előtte választod ki.
-
Topikgazda
válasz Fredy02 #34825 üzenetére
Sok mindent ír, de te mit szeretnél? Szerinte elveszett és visszaadná a pénzt és hogy ne legyen nyoma az AlIExpressen mint dispute, ezért PayPal-ra történő pénz küldést ajánlja fel.
Ha van PayPal fiókod akkor tudj róla, hogy a kifizetett vételárra 5,4%+0,3$ amivel többet kell küldenie, mert ennyi jutalékot vonnak majd tőled.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Futás, futópályák
- Gitáros topic
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- HP Victus 16-r0008ne - ÚJ 16" QHD IPS GAMER notebook - i7-13700H, 16GB, 1TB SSD, RTX 4060
- HP Victus 16-r0001nt - ÚJ 16" QHD IPS GAMER notebook - i7-13700H, 32GB, 1TB SSD, RTX 4070
- ASUS ROG MAXIMUS Z790 APEX. ! Leírás !
- HP Victus Gaming 16-r1058nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i5-14500HX,16GB, 512 SSD, RTX 4050
- Xbox One Games Széles választékban!! INGYEN FOXPOST!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen