-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz INGJOKE #34827 üzenetére
Van amit nem lehet használniuk, pl. Youtube is tiltott.
PayPal esetén az van hogy ők "baráti" küldéssel (személyes tranzakció nem használható) nem fogadhatnak pénzt és nem is küldhetnek, csak a valami ellenértéke módszer van.
Ezért vonnak tőled jutalékot ha onnan érkezne pénz.
Mivel Magyarországtól eltérően vannak országok ahol az AliExpressen lehet PayPal-al fizetni, ezért van PayPal fiókja és azért használja azt.
Ezért is javaslom már évek óta amikor ez felmerül, hogy meg kell írni hogy oké a PayPal, de csak akkor ha a jutalékkal növelt bruttót küldi.
A Revolut nem mindenható, nem mindenkinek hasznos vállalkozásként nem igazán biztos hogy érdemes gondolkodni benne és vannak országok ahol nem kedvelik a hivatalos szervek.
Egyébként meg ezeket használják: WeChat, Alipay[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tahepa #34831 üzenetére
Nem egészen.
Ennél ez a lényeg: Az Alipay alkalmazás felhasználói egy kínai banknál vezetett számla tulajdonosai. Az UniCredittel kötött megállapodásnak köszönhetően már Magyarországon is elérhetővé válik az Alipay mint fizetési mód használata,, új üzleti lehetőségeket és innovatív fizetési elfogadási módot kínálva az elfogadó ügyfeleknek, cégeknek.Az amire utaltam pedig az hogy EU-s ember is köthet, köthetne szerződést velük.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Alex91 #34837 üzenetére
Valamit megjegyzett a böngésző egy előző nézegetésből. Az Ali kezdetű sütik és a gyorsítótár törlése segít, illetve a böngésző címsora ez legyen: https://best.aliexpress.com/?lan=en ekkor csak akkor léptet be ha el akarod tárolni a kedvencek közé vagy meg akarod vásárolni.
-
Topikgazda
válasz Szasza62 #34844 üzenetére
Az árfolyam veszteség abból adódik elsősorban hogy a fizetéskor a bankod a deviza eladási árfolyammal számolt ami magasabb a refundként jövő pénz deviza vételi árfolyammal történő elszámolása. Valójában ha ezt is deviza eladásival számolná, akkor most többet kapnál vissza, mert sokat romlott a forint 2 hónap alatt.
Az hogy mobil app mit ír egy dolog, majd a konkrét könyvelés számít. Én amit decemberben visszakaptam az több volt, mint amit eredetileg fizettem, pedig nálam is a vételi árfolyammal számoltak.
Értékelni a vásárlás zárásától számolt 30 napig lehet, ha nincs a vásárlásnál a lehetőség akko a My Orders menü és bal oldalt a Manage Feedback menüpont és ott Orders Awaiting My Feedback[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Inhouse #34852 üzenetére
Én egy árat látok ami 13 óra múlva 10,94 $ lesz. Ha a mobil app-ban nézve neked 10,8 $-t mutat, akkor ott fizetve annyi lesz.
Van ez a lehetőség hogy mobil app-ban fizetve még van pár cent kedvezmény, évek óta.
Én a böngészőn kosárba rakom, megnézem hogy van-e mobil app kedvezmény, ha van akkor az app-on keresztül fizetem, ha nincs akkor meg ott fizetem ahol épp egyszerűbb. -
Topikgazda
válasz INGJOKE #34860 üzenetére
Ugye ez U és LVS kezdetű mert fizikailag képtelenség hogy egy Rx vagy Lx kezdetű ennyi ideig ott lenne. Úgy 1 hét után érdeklődni kell a telefonos ügyfélszolgálaton, most azt látom hogy 1-3 nap után jön tovább az NPKK-ból. Ha felhívod őket akkor mit mondanak hogy mire várnak?
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz INGJOKE #34864 üzenetére
Ezekre már írtam hogy nem könyvelt küldemények, kénytelen vagy várni. Nem tudni hogy hol tartanak, így is úgyis késik, akár kérhetsz rá szállítási védelmi idő növelést még úgy 10 napot vagy megvárod hogy leteljen és visszakéred a pénzt. Nincs rá garancia hogy meg fog érkezni, akár el is veszhetett.
A 4PX Express logisztika írta a megérkezést valahova, nem postai bejegyzés. -
Topikgazda
válasz 1stVikman #34867 üzenetére
Összefoglaló GYIK 5.Hogy tudom törölni az eltárolt bankkártya adatokat?
1. Az AliExpress mobil app-ban törlés: (ez törli az Alipayről is és a böngészős felületről is)
Belépés után
A bal felső sarok 3 vízszintes vonalat megérinteni,ekkor lesz elérhető
a My Wallet
vagy My account és My Wallet ott a
My Credit/Debit Cards lejjebb a menüben és
az adott kártyánál REMOVE
2. Az Alipay-en regisztrált kártya törlése, ha ott lenne a kártya regisztrálva:
Belépés, az egérrel a jobb szélen a név fölé állni a felbukkanó menüben a legalsó My Alipay pontra kattintás, felső menüsor Settings, Manage your cards, Remove -
Topikgazda
válasz Zoli-bácsi #34866 üzenetére
Nézd meg a banki könyvelést, mert 2-3 munkanap és ott a bankszámládon.
-
Topikgazda
válasz Zoli-bácsi #34875 üzenetére
Kinél bankolsz? És ne a kártyaszámlán keresd, hanem a főszámlán, de lehet hogy még csak zárolta a bankod a visszaírást, így a zárolt tételeknél is lehet
-
Topikgazda
válasz 1stVikman #34876 üzenetére
Nem egészen kell regisztrálni ahhoz hogy töröld, csak eltárolja a kártya adatot mint fizetési kliens ez még nem regisztráció az Alipay-en, hiszen egy csomó adatot nem adtál meg, ami kell hozzá.
badbull1 megosztott egy linket ahol szintén eltávolítható a kártya az Alipay fizetési kliensből. Ez az a link.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Az árra számold rá az 5,4%+0,3$ mert ennyit fog levonni a PayPal és csak akkor fogadd el ha ennyit hajlandó küldeni, ha nem, akkor marad az AliExpress dispute hogy a kifizetett összeget kapd vissza.
Lenne vásárlói védelem persze, de simán tudod igazolni hogy mi történt és akkor nem fognak semmit visszakövetelni tőled.
Felszakadt, megsérült a csomagolás és nem bírná ki a szállítást, az is biztonsági gond. Nem csak akksi mizéria. Gondolom nem olyan technológia van benne aminek kivitele tiltott náluk.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Zoli-bácsi #34882 üzenetére
Ezt hiába nézed, évek óta hibás, nem mutatja tovább, a Refund Procesing-nél megáll.
December 27 péntek volt 30-án elindították és a bankjaink lényegében 2-án kezdtek el dolgozni 3 munkanap amit reálisan számolhatunk. Ha csiga bankod van akkor lehet hogy péntek lesz belőle.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Zoli-bácsi #34891 üzenetére
Valami süti csak megmaradt. Ennél a linknél is be akar léptetni ha alul kiválasztasz valamit megnézni?
-
Topikgazda
A nyomkövetési információhoz az angol nyelvű Magyar Posta oldalt kellett volna hiszen Dunakeszi nem csak a nevében tér el hanem az irányitószámban is. El nem tudom képzelni hogy miként olvashatták azonosnak, ennyire nem tudatlanok
. Úgy ahogy írtam még azonos település esetén is elfogadták, ha atonos irszám, kézbesitőkörzet akkor személyesen be menve kérhető egy olyan papir amire ráirják hogy a küldeményt azon a számon egy másik címzettnek kézbesítették -
Topikgazda
-
Topikgazda
Minek kavarnád meg a dolgokat. Félreérthető, van az amit nem neked kézbesítettek azzal kell foglalkozni.
Most megnézve értem hogy mit írsz és nem tudok segíteni. Miért nem lakcímre lett kérve? Vagy kidönti el hogy nem lakcímre van kézbesítve? Decemberben bázisra, januárban meg lakcímre?
Innentől kezdve nem nagyon lehet megmagyarázni a nem számodra történő kézbesítést.
Annyit megpróbálhatsz hogy a Bp. 5. sz. csomagkézbesítő bázistól kérsz igazolást hogy nem neked szólt a küldemény. Sajnálatos hogy Magyar Posta ezzel a "csomagkézbesítő bázis" baromsággal megnehezíti a meg nem érkezés reklamációt.
Ez egy normálisan könyvelt kézbesítés: RP747934035CN Ha ez lenne máshol kézbesítve akkor aarr vonatkozna amit leírtam az Összefoglalóban. -
Topikgazda
Te a lakcímre történő szállításhoz adtál meg adatot a vásárlásnál. Sajnos a Postánál kell kikényszeríteni hogy igazolják le pár napon belül hogy nem téves kézbesítés volt mert sem a feladó, sem te nem adtál nekik felmentést a Posta ÁSZF lakcímen történő kézbesítése alól.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Lemaradt a kép az előzőnél.
Ahol beírták hogy kézbesítve, ott magyarázzák meg a 6.4.1 pont nem teljesítését és keressék meg az átvételi igazolást hogy akkor ki vette át, mikor és hol.
Olvasható kézírással aláírással és pecséttel, ha nem hajlandók nyomtatott formában. Pofátlanul majd 30 napos ügyintézési időt írnak a 3 perces dologra.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Legfeljebb akkor ha nyugodtan, udvariasan megkéred az ottani valakit, hogy neked most kell arról egy papír hogy ez a nyomkövetési számú nem tied volt, nem adták ki tévesen másnak, hanem a jogosult vette át.
Ha nem teszik meg akkor neked ebből károd származik.Az gond hogy amit az előbb is írtam ez megoldásuk üti a saját ÁSZF-jüket. Ez egy könyvelt küldemény volt. -
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Flashget #34932 üzenetére
Flashget #34932 hsz
Nem ertem az ilyen kinait nem hogy orulne, hogy segito szandekom van.
Masik 11.11. csomagra az elado nyomott 30 napot asszem dec. 27-en. Azota beerkezet az orszagba. De a nyomkoveto olyanokat ir amiket eddig meg sose. :)
"Országos MINIPAK központ, Submittal az átirányító vagy visszatérő"
mi az a minipak kozpont? :)
posta nyomkoveto ugyanennel a csomagnal:
kicserelo kozpont utan orszagos logisztikai kozpontot irja..Az utolsó két mondathoz, már írtam tegnap:
Mindig ez a sorrend. Megérkezik az NPKK-ra, onnan a vámolás, országba történő beléptetés után átszállítják Budaörsre az OLK-ba és ők továbbítják a kézbesítő postára. Évtizedek óta ez van.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tupacamaru #34936 üzenetére
Az hogy nem érdemes azt az 2400 Ft-ot megspórolni, 1100 Ft-ot így is fizetned kell nekik. Több időbe telik és a közlekedési költségek is téged terhelnek. Adott esetben nem spórolod meg.
Kapsz egy ajánlott levelet tőlük benne a CN23 és azzal kell intézned, itt összefoglalják röviden:
Van amikor csak értesítenek hogy menjél be és vedd át a papírokat.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tupacamaru #34941 üzenetére
Viszont jó lesz tudni hogy mostanában tényleg mennyi idő és összköltség az egész. Ott ahol valakinek nincs lakóhelyén vámhivatal annak nem biztos hogy megéri. Majd oszd már meg a mostani konkrét tapasztalatokat. Lehet hogy én is visszaállok rá, mert most már tudom helyben intézni. Ha 500 Ft-ot megtudok spórolni az már jó.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz #84396288 #34947 üzenetére
Elolvastad amit írtam? Kétszer értesítenek.
1. Kapnod kell egy e-mailt amikor megérkezik az országba:
2. Amikor átvehetővé válik ..........
Úgy tudod beállítani, hogy nem AliExpress standard szállítást választasz, hanem valami mást és akkor nem kell PPP-al foglalkoznod. Azért mert nem lehet neked a konkrét pontot kiválasztani.Légy szíves a vastagított kiemelést csak indokolt esetben és mértékkel alkalmazd.
Én is csak a akkor szoktam ha valójában fontos figyelmeztetésről van szó, vagy egy hozzászólásban más felhasználónak is válaszolok. -
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz Flashget #34953 üzenetére
Oké, átírom arra ha megérkezik Európába akkor kapod az elsőt.
A 2- vel mi a bajod? Amikor átvehetővé válik akkor jön megint egy e-mail: nem jön és nem azt tartalmazza hogy átvehető?
Az hogy te nem kaptál az egy másik dolog. Mások meg kaptak.A másikra: nem az van évtizedek óta hogy mit látsz a nyomkövetésben, hanem az hogy a küldemény útjában ez a sorrend.
-
Topikgazda
válasz Voice24 #34955 üzenetére
Ez nem könyvelt küldemény ezek fals információk
De te miért nem csatoltad bizonyítékként hogy nem került kézbesítésre?Az utolsó bejegyzésben kínaiul Portugáliát emlegetik.
到达葡萄牙邮政 = Portugália küldemény elérése és 将在1-7天完成派送 = szállítási fejeződik be 1-7 nap
Az ő bizonyítékán a képen mi van? Sohasem a megérkezés számít egy adott országba.
Mert itt ez van a fenti szöveg fordítással:[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Voice24 #34961 üzenetére
Itt, ezen a linken van a kereső is. Ha nincs oda írva hogy delivered vagy Successfully delivered akkor az nem került kézbesítésre.
Az Alival minek akarsz kapcsolatba lépni? A reject-el már kérted a beavatkozásukat, de a Chat áll rendelkezésedre. A dispute-hoz meg tölthetsz fel bizonyítékot. -
Topikgazda
válasz gyulazsolti #34971 üzenetére
Van 6 napja hogy feladja. De az hogy épp a böngésződ nem mutatja az adott oldalt az nem csak az AliExpress hibája és nem befolyásolja a vásárlásod.
Nem kellene csinálnod semmit.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Mtbsrác #34979 üzenetére
Ha a másik is EE végű akkor lehet hogy ez olyan amire vonatkozik az Összefoglaló 11. pont.
De ha szállításra adva január 6 az utolsó dátum, akkor csak 10 nap múlva lehet dispute., tehát 16. után, ha a 29 érvényes akkor meg ma jár le a 10 nap és holnaptól.
Írva az Összefoglaló 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indításnál is.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Azért kérsz hosszabbítást mert lassú a postai kézbesítés és adsz időt arra hogy megérkezzen.
De nem kötelező.
Visszakéred a pénzt és azután megjön a amit kifizettél. Ilyenkor tisztességes lenne újból kifizetni, de van aki azzal az ideológiával hogy az eladó felelős a késedelemért és ez neki a kárpótlás hogy ingyen hozzájutott. Ez persze parasztság. Meg más.Igen, ott kell.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- lenovo DU9033S1 Onelink Pro Dock TÖBB DARAB Töltő nincs benne az árban
- Új Gyári Lenovo 65W Notebook adapter USB-C csatlakozóval
- iPhone 14 PRO - Arany - Gyönyörű
- iPhone 14 PRO MAX - 2026.10ig Garancia - Független
- Microsoft Surface Book 2in1 Érintős Szétszedhető Laptop Tablet 13,5" -60% i5-7300U 8/256 QHD+ Win 10
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen