-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
Tényleg segíteni akartam.
A ma fordult vissza több dolgot jelenthet.
Akkor "figyelmesen" elmagyarázom és leírom, ettől a felesleges gépeléstől akartam megkímélni magam. De mindent az ügyfelekért.
Akkor volt valamikor egy sikertelen kézbesítés, vagy nem volt, ez sem mindegy, normál esetben 1-3 napig a kézbesítő postán van, ők azután küldik a központi logisztikán keresztül a NPKK-ba, ezután addig várni kell amíg ténylegesen át nem adják a NPKK-nak, itt is lehet akár 3 nap, ők majd 2-3 múlva exportra előkészítik és majd kiküldik.
Csak szerettem volna tudni, hogy épp hol van, mert néha a telefonos ügyfélszolgálatos nem látja a helyzetét, azt mondja hogy már elment a helyi postáról de az bizony még ott van.Lényeg az hogy ha láttam volna a konkrét helyét a figyelmes olvasás ellenére, akkor most nem azt írnám hogy 50 % esélyed van arra hogy visszakézbesítik és 50 % esélyed van hogy nem, mert gyorsabban dolgoznak a megszokottól.A tapasztalttól.
Tényleg nem azért kértem hogy szórakozzak veled.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Értem, de ott leírtam ezt is, hogy a invoice fejében mi kell:
az alábbiakat javasolt beküldeni:
Az AliExpress vásárlás (az Orders listában) View Detail-ja-nak Order és Financial fülére kattintva a mindkét képernyő, olvasható formában, a bankkártyás fizetés tranzakciója, ezek lehetnek képek vagy pdf-ek, Magánszemély Vámkezelési nyilatkozat kitöltve, kinyomtatva, ezután aláírva, személyazonosító igazolványszám megadása kötelező, beszkennelve vagy képként.Akkor My Orders, az Order Id szám után View detail link, a megjelenő képernyőn lejjebb menve.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Itt ez van, többen meglőttük már magukat a Banggood kamu számlájával, azóta mindig megy a banki kártyás fizetés igazolása, a számla helyett is a képernyőkép onnan is. (Nem vettem észre hogy kevesebb van feltüntetve a számlán, mint amit beírtam a nyomtatványra + 4 nap volt az oda-vissza levelezés hogy nem stimmelnek a dolgok)
De most így hogy felmerül egyszerűbb ha beírom azt is hogy miként lehet elő csalni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Egyszerre fizettél többet? Ezek össz értéke több mint 41,08 $?
Nálam a bank és emlékeim szerint az OTP is, a kártyás vásárlásnál könyveli az eredeti devizát is, és így van $, € és forint egy tételhez. Valamint a fizetés és a könyvelés dátuma is. A Netbankba belépve kérj már le csak arra a fizetésre szóló kivonatot.
Valami ilyesmi lenne, a nyomtat mehetne pdf-be, az időrend az talán segít, mert az AliExpress úgy könyveli. Ha pont azonos összegű lenne akkor nehezebb kitalálni, de akkor teljesen mindegy lenne.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Mindenki tudja hogy később könyvelik, az értéknap a vásárlás idő pontja az szokott egyezni ha nincs idő eltolódás, azt meg meglehet magyarázni.
Annyi a probléma hogy a vonatkozó banki szabályozás szerint a devizás vásárlásoknál fel kell tüntetni az eredeti deviza értékét is, hiszen nem tudod kontrollálni a váltási árfolyamot. Ezzel az OTP szabályt sért. Nem volt rájuk jellemző.
Nálam így van könyvelve, a 339,25 az €-os árfolyam amivel forintra alakították. -
Topikgazda
válasz remi67 #35824 üzenetére
Ez még nincs itt, 3-án indult el ide. Ez az Despatched to az elküldés, Arrived lesz jó neked.
Nálam itt ahol most tart neked az december 10-én volt.
Az összes követő azt mutatja hogy csak elindítva.
Szingapuri posta követője:
02/02/2020 Despatched to overseas (Country code: HU)
4PX logisztika aki intézi:
2020-02-02 15:21 HUBUD /Despatched to oversea
ésa maygar posta is csak időeltolódással 3-án írja[ Szerkesztve ]
-
-
Topikgazda
Az OTP így számolja:
És ez tényleg egyezik mert 17-én annyi volt az árfolyam, elnézésedet kérem nyilván változtattak, vagy nagy ívben nem érdekli őket a szabály.
Viszont mellékeld már az kérelmet, legfeljebb a $-os megfogalmazást írd át €-ra, hogy mivel 37,037 € alatti a kifizetett összeg ezért kéred a vámmentes elbírálást.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Igen. Itt írtam hogy mely tartományban van a karantén "szabadságolás" kiterjesztve, ha érintett az eladó, akkor nem tud ő sem lépni semmilyen irányba.
Január 23 volt az érdemi munkanap náluk utoljára, az akkoriés azutáni rendeléseknek annyi. Ahol nincs karantén onnan már péntektől jöttek a dolgok.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz INGJOKE #35836 üzenetére
Ki tudja? Néha írva van, a nevére kattintva
Store No.409201
ZhouShan, Zhejiang, ChinaLehet írni is neki, olvashatják az üzenetet, de ha a posta vagy a logisztikai felvevőhely nincs nyitva nem tudja elküldeni. 02.09 és 13 az előzetes hosszabbítás vége a megadott helyeken.
-
Topikgazda
válasz INGJOKE #35838 üzenetére
Írtam, néha.
De a Business information, Busines license tartalmazza, az hogy a mobil app-ban is olvasható azt most nem néztem meg, a böngészőben igen
Pl Robmoda YM Plume Store139 Jiguang Road, Yijiguang Road, Yiwu City, Zhejiang Province
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz INGJOKE #35842 üzenetére
Benne volt a híradásokban.
First coronavirus patient in East China's Zhejiang Province curedHa van gyógyult beteg, akkor fertőzött is van és karantén is van.
Megnéztem, ez van: Zhejiang Province announced it is delaying return to work and school to February 9
No kiakadtam.
Egy magyar vállalkozás a coronavirus témát meglovagolva küldözget reklámajánlatot, undorító 493 ember meghalt és ők csak reklám lehetőséget látnak[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz luciferk #35848 üzenetére
Sanghajban van még, onnan egyébként is lassabb, de 24-én indult a munkaszünet az ünnep miatt, tehát ott megálltak és náluk is február 9 a vége.
Shanghai announced that all enterprises will remain closed till February 9.
A 35755 hsz-ben ott a lista.
Sajnos a másik Nemzetközi Kicserélő Központ is le van állva 9-éig nem csak Sanghaj, az ami Kantonban van a Guangdong tartományban, úgy néz ki, hogy csak a Pekingben lévő működik.
Legyünk türelmesek, nem tudunk innen semmit sem tenni, sajnos vannak járulékos hatások, nem csak a betegség.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
Topikgazda
Le akadt Netem egy rövid időre és nem ment amit írtam. Erre indíts dispute-t, ha még lehet, mert a nyomkövetést látva ez elveszett, akkor ismértétlődnek a bejegyzések mert a kínai posta nem tud vele mit kezdeni. A legtöbb eladó ezt látva adja vissza pénzt.
Csináltam egy összevont képet a nyomkövetésről ezt csatolhatod hozzá. -
-
Topikgazda
Pdf-be nyomtatás, mentés képként és a képek összeszerkesztve. A múlt héten elküldtem egy hasonlót, az eladó írta is hogy neki is azt mondták el van veszve és kérdezte refund vagy újraküldés. Mivel nekem 3 hét alatt produkáltak ekkora listát és van még a szállítási védelmi időből hátra, tehát lehet később dispute, bepróbálkoztam az újraküldéssel, főleg hogy így a kuponokat nem veszítem el.
-
Topikgazda
válasz outdoor #35875 üzenetére
Mi a hozzáadott kártyával fizetünk, ez az Alipay egyenleg soha nem volt számunkra elérhető. Azt tudták kínai bankszámlájukról, kártyáról feltölteni, nekik nem kellett a fizetéshez kártya sem, az egyenéegről ment a pénz és akinek fizetős Alipay regisztrációja volt annak hitelkerete, és törlesztéses fizetése is volt.
-
Topikgazda
válasz outdoor #35877 üzenetére
Most nem értem.
Amit írtam az a kínai személy Alipay regisztrációja, nem a mi kártyás dolgunk. Nem csak Aliexpress fizetésre tudják használni. Itt az oldala
Ezt az üzenetet a saját Alipay fiókodban látod, ha nem regisztráltál hozzá egy Visa vagy MC kártyát akkor semmi különösebb haszna nincs.
Fizetésnél még mindig az Alipay biztosítja a kártyás fizetési felületet (fizetési kliens) az összes kártyához, nem kell Alipay kártya regisztráció.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz gabor9991 #35884 üzenetére
Ahol azt látod hogy refund processing az úgy marad akkor is, amikor már rég a bankszámládon a pénz. Normál bank esetén 2-5 napon belül könyvelve a pénz. A Revolut esetén néha akár 7-10 nap lesz belőle.
Többször írtam van ahol február 9-ig (13-ig) nem fog történni semmi és lehet hogy az eladód a kórházban épp az életben maradásért küzd, de minimum karanténban van. -
Topikgazda
válasz INGJOKE #35895 üzenetére
Halálom ez az oldal, nem ide való a linkje, teli van célzott reklámokkal és más problémám is van vele.
Azt nem tudom hogy működik-e nem nézek tőlük videót, de van ami igen, annyira hogy az Összefoglaló, 2. Vásárlás folyamata az AliExpressen leírásban is szerepel az én verzióm, hogy pontosan miként is kell ezt csinálni.
Ja és január 1-én még ide a topikba is beemeltem hsz-ként.
De próbáld ki, ha leírták akkor müxik.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Castell #35894 üzenetére
Két féle repülős szállítás van, személyszállítás és teherszállítás. Melyikről olvastad hogy leállt?
De ott van még a vasúti (19-22 nap) és tengeri szállítás (48-52 nap)
Az emberek "terjesztik" a vírust és ezért nem szállítják őket, ami nem fertőz azt lehet szállítani persze emberek mozgatják de ugye nem mindenki beteg még, így talán van aki tud ilyennel is foglalkozni. A pilóták sem mind betegek, egy teherszállító DC-10-est el tud vezetni egy olyan is aki most épp nem repülhet személyekkel.
De körbeolvastam, a szállítók egy fertőtlenítési folyamatot iktattak be, de ez egy normál felületfertőtlenítés lehet és nem muszáj 24 óránál tovább dekkoltatni a csomagokat.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
A hirdetés van törölve, legtöbb esetben azért mert lejárt, mert itt sem örökké vannak fent és nem hosszabbítja meg. A vásárlási listádban ott van még és azt teljesíteni kell. Nekem is volt, van több ilyen vásárlásom jönnek azok.
Ha használod a mobil appot, akkor ott kapnál üzenetet ha nem tudná szállítatni. -
Topikgazda
A kezdeti napja a 3 hetednek mikor volt? Amit valaki január 23-án vagy azután után rendelt, fizetett az Kínából február 3-ig és több a karanténban érintett régióban dolgozó eladótól február 9-ig vagy 13-ig nem tud elindulni. Most eddig látható, hogy lesz-e valahol hosszabbítás az még nem derült ki. A kialakult helyzettel nem tudnak mit kezdeni az eladók, de ha lejár a processing time akkor a vásárlás automatikusan zárul, jön a pénz vissza, lehet kérni a vásárlás törlését, de ha kórházban van, akkor nem valószínű a reakció rá azonnal.
-
Topikgazda
válasz Thunderace #35906 üzenetére
Te elküldted. Arra válaszul jött az ajánlata, a csatlakozó kábellel csinálj valamit és ha nem javul meg akkor visszaküldés után kapsz refund-ot. Ez így jelenik meg képernyőn és azért van ott Accept és Reject gombok mert egy válasz, aminél No returns & no refund az alapérték, de léynegében csak egy üzenet.
Miután elküldte azt, elkészült a 15,96$-os ajánlata, az Accept és Reject gombok ezen ajánlat alatt is ott vannak gondolom
El kell döntened hogy elfogadod vagy nem.
Ha Reject-eket nyomsz akkor az Aliexpress közbelép, ha Accept a 15,96 $-hoz, akkor a kábelesnél muszáj a Rejectre nyomni vagy azt kihagyod, legfelejbb olyat ír a rendszewr hogy válaszolnod kel, de akkor csak kell a Reject.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Már írtam hogy nincs vírus téma és nem drasztikus felfogás, de azért nálam az 500 ember halála a sok milliárdból is tragikus. Nekem nem kell magyarázni megfelelő szinten ismerem a dolgokat.
Azért írom ezeket szövegeket, mert mintha nem mindenki venné tudomásul azt, ami a médiából jön.
Nem csak itt, a másik topikban is jönnek hogy vásárolt a kínai új év megkezdésekor vagy utána és még nincs feladva,nem mozdul a nyomkövetés.
Muszáj leírnom hogy ha Kína akkor nem csak az újév miatt hanem más okból sem foglalkozna az ő dolgával, valójában már unalmas nekem is.
Miért nem lehet az információ összekötni, Kínából várom és jóformán egész Kína le van állva ezért késni fognak a csomagok -
Topikgazda
Ha adnátok linket az is jó lenne. Mert nem mindegy hogy kitől vesszük meg. Ha ti rendben magkaptátok akkor talán mi is.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Köszi srácok, így már tudok keresgélni.
-
Topikgazda
válasz cidalain #35929 üzenetére
Nem egészen világos amit akarsz. Szerinted van egy Sinceritytradings eladó itt, ez eddig jó az szerinted megegyezik azzal aki az eBay-en árul és ott drágábban adja mint itt?
A megoldás az hogy az eBay-es Sinceritytradings-nál kiválasztasz egy kártyát, azt keresed az AliExpressen, a találatoknál látszik az eladó neve.
De az eBay-en én nem találtam ilyen eladót: Sinceritytradings, ja az AliExpress-en sem.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz MittuDomain_ #35931 üzenetére
Nekem is van ilyen, már 3 üzenetet küldtem neki, mind háromra azt válaszolta hogy nyugodjak meg úton van. Én 10-ét várom, mert akkor már mivel nem lesz karantén a tartományukban elzavarom a postára hogy keresse már meg, mert ezen a számon nem jön semmi. Ugyanezek a bejegyzések látszódnak ami nálad, csak nekem december 31 a dátum. Megemlítem azt is neki hogy az AliExpressen működik egy eladói minősítési rendszer, ha esetleg nem tudna róla.
Mert ezt biztos nem küldte el. -
Topikgazda
válasz kicsiPistike #35933 üzenetére
És mi volt a bizonyítékod? A My proposal az nagyon üres. Visszanézve azt írtad hogy feltöltve, a dispute-nál viszont nem látszik. Vagy lemaradt a képről?
Mit tegyél? Vannak az Options-ok, válassz közülük. Egyet látok a képen, te fizeted a visszaküldést és visszakapod az 1514,91 Ft-ot.
Csak halkan jegyzem meg ennyiért még a mesében sem árulnak 128 GB kapacitásút.
De a ha becsomagolva a súlya 50 g alatti akkor ez 2750 Ft, ha 51 g feletti akkor 4110 FT lesz.
De a Proof Guide szövegrész után (Solutions-ig) leírták hogy mit kérnek bizonyítéknak. Az most akkor megtörtént? Feltölve?Az ár megfelel egy kedvező árú 32 GB-os kártyának, használnám azzal a kapacitással a amire meg lehet formázni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz cidalain #35935 üzenetére
Oké meg van és a hiba is, én ezt kerestem amit írtál: Sinceritytradings
Viszont ez a neve: sinceritytrading és Hong Kongi cég. Én inkább úgy gondolom hogy nincs AliExpress fiókjuk. Van saját webshopjuk és az eBay-re hivatkoznak csak. Persze a nevükkel visszaélve csinálhatna valaki AliExpress shop-ot. -
Topikgazda
válasz kicsiPistike #35937 üzenetére
Akkor nem értem hogy miért kérték.
De gondolom azért érted, hogy ebből nem igazán tudsz értelmes megoldást kihúzni tőlük. Nem éri meg visszaküldeni és adtak 3 napot arra hogy elfogadd vagy ne fogadd el ezt.
Értékeld őket vagy egészítsd ki az értékelést és engedd el. Legfeljebb írd be hogy nem éri meg visszaküldeni mert drága és utasítsd el. Aztán majd kiderül.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz kicsiPistike #35940 üzenetére
Amit te tettél az előbb teszt képet ott a kártya 128 GB-nak van érzékelve, viszont 95,7 Gb hibás rész, így rossz kártyát kaptál, nem kamu kártyát
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz kicsiPistike #35942 üzenetére
Nem mindegy hogy hibás kártyát reklamálsz vagy csalással vádolod.
-
Topikgazda
válasz Flashy #35944 üzenetére
Megveszel egy 128GB-osnak írt memória kártyát, a teszt program szerint a 128-ból 90 Gb nem használható. Az a része engem nem érdekel hogy esetleg miként trükköznek, mondjuk úgy hogy mi okozza a hibát. Én a kifizetett 128 Gb-nak megfelelő tárhelyet szeretném használni.
Ha ezt nem lehet akkor hibás kártya.
Ha ezt leírom azzal nem sértek meg senkit, hiszen gyári hibáról van szó. Senki nem garantálja a hibátlan terméket.
Ha nem vádolom a kereskedőt csalással, aki valószínűleg "fóliázott" gyári csomagolásban küldte el a memória kártyát, akkor szó nélkül küld másikat vagy visszaadja pénzt. Nekem legalábbis ez volt eddig a tapasztalatom.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz pulutodurumo #35949 üzenetére
Nem akarom én félremagyarázni. Kereskedő aki kap egy doboz eredeti gyári csomagolásos terméket, ha az egész átcsúszott a gyári meón és hibásak arról úgy nagyjából nem a kereskedő tehet.
Nem lenne életszerű hogy minden egyes megvett darabot felbontson és ellenőrizzen, hiszen a vevő egy original csomagolásút vett meg és a végén egy felbontottat kap..
Én sosem írtam az eladónak olyat hogy bontsa fel, ellenőrizze és azután küldje csak el ha minden rendben. Tudja vagy nem tudja hogy hibás (nem megfelelő kapacitású) azt lehetetlen eldönteni, de nem is érdekel különösebben, akkor is használhatatlan.
Bővebben leírom, azt is hogy miként tesztelve, képek, videó mellé és kérem hogy oldja meg a problémát. Mivel felmerülhet a visszaküldés ezért már eleve írom, átferdítve az árat $-ra hogy az mennyi lenne és megemlítve hogy bár nem szokás, de az ilyen visszaküldés még náluk is a kereskedő költségére történik mert rögtön a kézhezvétel után derült ki a hiba.
Aztán majd kiderül hogy miként áll hozzá.
Azt írtam is ez mesébe illő ár és még 11.11-én sem volt ilyen áron ilyen méretű kártya. Eleve meg sem vettem volna. Pont azért amit írtok.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- magmakocka: PSX/PS2 CD/DVD tokhoz jó minőségű borító elkészítése
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vigneau interaktív lokálblogja
- LEGO klub
- Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs