-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Real_Necro #37881 üzenetére
Ezzel nem lesz gond, ilyen nincs tiltva. A minősítés meg nem kell hozzá.
-
Topikgazda
válasz MasterDeeJay #37884 üzenetére
Ha lejár a szállítási védelmi idő azután dispute, hiszem addig megérkezhet, vagy azután is megérkezhet. Maximum 1* a +60 nap, nem állandóan.
A légi szállítás sem azt jelenti hogy állandóan a levegőben van. Ha valamiért menet közben vasútra rakják az előző bejegyzés nem biztos hogy változik.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz SolymossyBal #37900 üzenetére
Vagy GLS vagy Express One viheti. A héten kifog derülni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz SolymossyBal #37902 üzenetére
Ha még ma indult volna Varsóból akkor is péntekre itt kellene lennie. Elsőként nem zárom ki hogy igaz az utolsó bejegyzés, de a posta és a futárszolgálatoknak is most sok munkájuk van, előfordul hogy kell 1-2 nap az eddigi pár óra helyett a feldolgozásra.
-
Topikgazda
válasz SolymossyBal #37905 üzenetére
Mikor járt le a várható szállítási időd? Ha még a rendszer nem zárta a vásárlást, akkor addig nem szoktunk kapkodni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz SolymossyBal #37907 üzenetére
Nem magyarázom, de félreérted ezek nem olyan vállalások, mert például a vírusjárvány miatti késedelem nem számít bele az időbe, még az idő garantált szállítás esetén sem.
Ha arra játszik valaki hogy a 7 nap esetén a 8-nap visszakéri a pénzt, úgy hogy tudja hogy elfogadható indokú késések vannak, az tudjon róla ha megérkezik az árú később akkor köteles kifizetni, mert egyébként vállalás ide vállalás oda az ingyen megszerzés az lopás, de minimum pofátlanság.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Manus4 #37909 üzenetére
A kupon rendszer probléma ezt a fajtát csak egy és legelső vásárlásnál, lényegében egy terméknél lehet felhasználni, ha összevontan fizetted egy másikkal akkor az nem jó.
A kupon felhasználási szabály megsértése miatt sztornózva és sajnos a kupon is ugrott, mert azóta történt vásárlás így már nem az első lenne. -
Topikgazda
válasz SolymossyBal #37910 üzenetére
Egyértelmű, lehet hogy jó is lesz, mert úgyis az eladó reagál rá elsőként.
Sajnos a vírus védekezésnél, hasonlóan a mienkhez a lengyeleknél is vannak gazdaságra, szállításra vonatkozó anomáliák -
Topikgazda
válasz Cortezinez #37932 üzenetére
Várható szállítási időről beszélünk mindig ez pedig a vásárlói védelmi időd kiterjesztése addg az időpontig. Ha nem ér ide addig a pénzed visszakapod.
Nem addig kell várnod hogy ide érjen, hanem lehet hogy addig kell várnod hogy a pénzed visszaigényeld. -
Topikgazda
válasz Cortezinez #37934 üzenetére
Én azért nem szaladnék annyira előre. Az biztos hogy ha nem futár cég szállítja , hanem posta hiába ír 5-7 napot az eladó( kehet hogy 3 hónapja adta fel a hirdetést) jelenlegi helyzetben az nem lesz valószínű. Mivel német postai azonosító lett hozzárendelve, nem ES végű, valamikor a német posta kezelésébe kell kerülnie és azután látsz majd bejegyzéseket.
Az is előfordulhat hogy nem spanyolból fog érkezni.
A probléma megoldáshoz van segítség az Összefoglalóban, 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás -
Topikgazda
Ha nem postázzák a feladási idő alatt akkor automatikusan visszakapod a pénzed. Nem kell kérned semmit.
Ha ezt el szeretnéd kerülni, akkor kérned kell a postázási idő (processing time) emelését.
Ha az állapota Awaiting delivery akkor szállítás alatt áll és ennek lejárta után (Pl: Your order will be closed in: 8 days 1 hours 54 minutes ) lehet kérni az árát, vagy előtte ezt az időt is lehet növelni
Mikor volt ez a 4-5 nap egyébként?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Cortezinez #37941 üzenetére
Ez a DHL posta, a német posta, nem a DHL Express, a futár cég. Így a magyar posta kézbesítené.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz jozsohaver #37949 üzenetére
-
Topikgazda
válasz tibbike01 #37953 üzenetére
Valószínűleg nem nemzetközi postai azonosítód van, hanem normál küldemény, arról nem kapsz információt a postán.A szállítás nem mindig ugyanazon az útvonalon történik így az hogy később rendelt már megérkezett nem jelent semmit.
Ahogy gondolod, ha megjön akkor komplikáltabb újból kifizetni, de akkor ne várj ha lejár az idő tudsz dispute-ot indítani.Sajnos a postai szállítmányokat hátráltatják, annak ellenére hogy a magán megrendelések egy része is egészségügyi védőeszköz, mert amíg 1 db KN95 nálunk 2600 Ft+ száll.kltsg azt 393 Ft-ért is meglehet venni, de a céges, állami nagy tételek előnyt élveznek a szállításnál.
-
Topikgazda
-
Topikgazda
válasz SolymossyBal #37959 üzenetére
A karanténról őt sem értesítik, legfeljebb a szállítót vagy azt sem
-
Topikgazda
válasz st3v3np3t3r #37961 üzenetére
Te azt tudod hogy az AliExpress küldte vissza a pénzt, nem az eladó, így csak a frászt hozod rá és semmit nem tud kezdeni veled.
Itt is többször leírtam hogy miként jutsz hozzá ilyen esetben a pénzedhez. Nem rossz az a szám csak nincs használatban és bankszámlára küldték.
A bankod köteles neked eljuttatni. Majd mindjárt megkeresem a javaslatomat.Ez pénz megérkezik a régi bankodhoz. Banktól függően megkereshetnek hogy érkezett pénzed fáradj be a volt számlavezető fiókodba rendezni.
Ha nem értesítene. Látod az AliExpress döntést hogy refund. Vársz úgy 5-7 napot. Az eredeti fizetési információkkal, a volt számlád és kártyád adataival valamint a refund-os értesítővel besétálsz a volt számlavezető fiókodba és megkéred őket hogy bejött és számlára nem könyvelt deviza tételek közt keressék meg és adják ki vagy utalják az új számládra. 30 napig ott ezen a "gyűjtőszámlán" a pénz azután küldik vissza. Ez egy technikai számla, a banki ügyintéző direktbe nem fér hozzá, egy másik részlegnek kell telefonálnia hogy megtalálják.
Néha kifogsz olyan ügyintéző aki kapásból azt mondja hogy rögtön visszaküldték, de ez nem igaz. Mert ha a rendszer nem könyveli nekik meg kell keresni hogy ennek mi az oka és a volt ügyfél felé is van kötelezettségük, nem csak az esetleges később befutott hátralék begyűjtése miatt kell az ügyfelet elővadászni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz tibbike01 #37965 üzenetére
Kötöttél egy adás-vételi szerződést. Jelzed az eladónak, hogy megkaptad az terméket és mivel időközben visszakaptad az árát szeretnéd kifizetni újból.
Ha nem jelzed nem tudja meg. Az hogy mit kezdesz a szituációval az a te döntésed, én megosztom hogy mi az én álláspontom.
A másik lehetőség hogy visszajuttatod neki mert nincs ingyenes ajándék azért mert rendkívüli helyzet miatt nem kaptad meg időben.
Nézd, sokan jönnek azzal, hogy vállalt idő, meg azt írta az eladó hogy full refund X dátum után, de ezt kihasználni, nem is tudom, nekem nem szimpatikus.
Én szoktam lenni a másik oldalon is, így más az elképzelésem a késedelmes szállítás miatti eljárásról és ezért nem szándékozom az eladót veszteségbe kényszeríteni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz peestike #37964 üzenetére
Nekem is van beragadva, viszont úgy tűnik hogy itt van, csak éppen valamiért "karanténba" rakták a szállító konténereket, amit nem igazán értek. Lehet hogy a rövidebb szállítási idő?
3 hét Kínából és vírus kampec, 2 nap Svédországból és vírus nem kampec? Valójában pár óra, de itt nálunk mindent túlbiztosítanak.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz st3v3np3t3r #37974 üzenetére
30 napig semmit nem küldenek vissza, ez hazugság.
Melyik ez nyamvadt bank? Nyilván akivel beszéltél az nem ismeri a banki folyamatokat, legtöbbször ki lehet fogni egy kezdő embert.
Leírtam hogy mit vigyél, de ahhoz a pénznek itt kell lennie. Nem az az AlIexpressnek kell írni, ez banki dolog.
A CIB nekem telefonon szólt hogy a megszűnt számlámra pénz jött, az Erste is megtalálta a pénzt, az ismerősömnek azt OTP szintén. K&H szintén, de ők azért tanulságosak ha visszakersed a hsz-t.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz st3v3np3t3r #37977 üzenetére
Élő példa van rá hogy náluk is úgy működik ahogy írtam. Ragaszkodj a fiókvezetőhöz ha nem hajlandók rendezni, írásos panasz benyújtása, amit itt olvasol a megoldásra nyugodtan leírhatod. Ha az ügyintéző fel sem hívta a könyvelést a te régi számlaazonosítóddal, akkor már eleve tudatlan volt. Maximum 8 munkanap és a számlán, de 2-5 nap szokott lenni.
-
Topikgazda
válasz st3v3np3t3r #37989 üzenetére
Náluk Romániában annyi az áfa és csak 10 € a vám, áfamentes határ és nincs más kedvezmény. Jól írta.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Maradjunk már a topik témájánál, az hogy miként működik a járvány elleni védekezés, vagy miként kellene működni nem ide való téma.
-
Topikgazda
válasz D@niel #38010 üzenetére
Mát többször írtam banki utalás történik, nem a kártyáról megy és nem a kártyára jön vissza a pénz, hanem számláról számlára. Ezért nem lehet az útvonalat átirányítani, főleg másik kártyára kérni, mert az egyébként sem fogad pénzt.
Ha az bankszámlád élő amihez tartozott a kártya akkor oda fog érkezni a pénz.
Ha a számlád is megszűnt akkor kellenek az egyéb dolgok.
Nem tudod megnézni, legfeljebb a bankszámla tranzakció történetnél. -
Topikgazda
Srácok az aktuál politika nem AliExpress téma, kérem a megfelelő helyen tárgyalni itt meg mellőzni. Ne mélyedjünk bele.
-
Topikgazda
válasz laca500 #38021 üzenetére
Ha ezt látod: Dostyk, Kazakhstan akkor vonattal szállítják ide, így lehet hogy kerülő úton jön odaviszik repülővel és onnan jön tovább és az oda megérkezést látjuk. Az utóbbi időben kaptunk olyan küldeményeket, amelyen a Kazah postás címke van rárakva az eredeti Shenzenes címkére.
A vonatos szállítás ha végig Kínából jön sínen akkor 18-24 nap, ez a fele kb, mert itt rakják át a kínai nyomtávról az európai nyomtávra a konténereket.
Mindjárt rá nézek a lógós küldeményeimre, lehet hogy az enyémek is ott vannak, vagy azon az irányon jönnek.
És tényleg, szintén zenész. Akkor úgy 2 héten belül megkapjuk.
Nyilván mást hoznak légi szállítással, ezek a mi dolgaink másodlagosak.
Szóltak nekik hogy átirányítva a szállítások vagy az AliExpressnek és ezért emelték fel.
Te is tudod mi van a háttérben, de ne itt tárgyaljuk ki.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz laca500 #38023 üzenetére
Hát erre még várhatunk, nekem is van ilyen és szintén Shenzenben pihen. Vagy akárhol.
De az utóbbi időben van valami gond a postai nyomkövetési adatbázissal, jövőbe mutató dátumok, időpontok ami időzónákkal sem magyarázhatók, 3-10 nappal későbbi esedékes bejegyzések már megtörténve. Már ebben sem lehet bízni.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Ilcsike #38025 üzenetére
Mindkettő elméletileg szállítás alatt áll, de sajnos úgy néz ki, hogy a postai szállítások a különböző országokban lévő karantén és egyéb ok miatt késedelembe vannak.
A második számodnak van egy belsős tajvani posta azonosítója, de az se mutat érdemleges dolgot, nem feltétlen Tajvanon van. -
-
Topikgazda
válasz Voice24 #38038 üzenetére
Az utóbbi napokban többször írtuk hogy mi történik. A csomagod elkerült az ottani postai kicserélőközpontba, kifelé vámolás, konténerbe rakás és előjegyezve repülőgépre. Ez nem Shipped státus már.
Igen ám de mondjuk Magyarországnak, és itt felsorolom a Világ COVID-19-el sújtott részeit sürgősen el kel juttatni több millió maszkot, védőruhát, lélegeztető gépet, tesztet meg akármit. Postai szállítmányok félre, a szállító kapacitás emerre van ráállva.
Mivel a szállítást újra kell tervezni, (a vámoláson túl, benne a konténerbe) újból beírják hogy külföldre szállítás megkezdve, repülőgépre előjegyezve.
Igen ám, de Spanyolországnak sürgősen szüksége van milliónyi maszkra és a többieknek is. Ekkor a kínai posta áttervezi a szállítási útvonalat, mert repülőhöz nem jut, akkor szárazföldi vonatos szállítás, de ehhez viszont át kell pakolni vasúti konténerekbe és újra kell könyvelni mindent az új módra, de mivel máshonnan küldik ezért ott indul újból a vámolás, a kiléptetés stb.
Szóval mit tudnak tenni, kérdezésed nélkül megnövelik a szállítási védelmi időt, központilag az AliExpressen, mert szóltak nekik hogy csak így tudják elküldeni a csomagokat.De kapunk azért küldeményeket, mert a szemfüles magyarok megbízták a Wizz air-t hogy üléseket dobják ki, mert ember nem utazhat, de a több millió maszk, védőruha, lélegeztető gép, teszt az igen és így szabadulhat fel légiszállítási kapacitás.
A másik dolog, hogy a kínai posta is kénytelen volt emelni, de ezek még régi árasak, most a vasúti szállítás olcsóbb, kevesebb lesz a veszteségük. -
Topikgazda
válasz Voice24 #38041 üzenetére
Ebbe csak akkor szabad belemenni hogy ha vállalja hogy a kifizetett a vételár + 5,4%+0,3 $ felbruttósított árat küldi, mert ők csak úgy tudnak pénz küldeni hogy a PayPal tőled levonja ezt a jutalékot.
Ha 10 $ volt az ár akkor neki 10.89 $-át kell küldeni, 20 $ esetén meg 21.46 $[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest