-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Digitalpimp #38729 üzenetére
Hibás határozat esetén nem kerülhet az ügyfél pénzébe, egyébként illetékmentes az elsőfokú eljárás, ha mégis kellene fizetni akkor visszatérítik, itt tény az hogy 10 €-ot nem haladja meg az áfa mértéke így ezt el kell engedni.
-
Topikgazda
válasz csocsoszán #38737 üzenetére
Megy Svédországba, ha megérkezik oda akkor jön onnan tovább és posta kézbesíti.
-
Topikgazda
válasz tothferenc #38743 üzenetére
Most azért nem kellene túl ragozni a szállítási időket hogy 2-3 hónap, úgy hogy sajnos ez a speciális helyzet van most.
Én könyvelem a vétel és a kézhezvétel közti napokat és a szállítás napjait is, nem jellemző a több hónap.
Február 1-től mai napig 23 vásárlásra (27 vásárlás, abból nem szállítva és visszamondva 4 db) az átlag 39 nap, a szállítási idő meg 31,6 nap.
Ilyenek voltak:
26, 25, 25, 29, 19, 25, 24, 56, 11, 43, 44, 43, 34, 48, 44, 44, 38, 45, 53, 35, 68, 65, 53
Ezek pont beleestek a járvány miatti késleltetésekbe.
Visszanézve 2019 hasonló időszakát (24 vásárlás) az átlagok 28,41 nap és 26 nap volt. -
Topikgazda
válasz tothferenc #38747 üzenetére
Úgy értetem hogy nagyon ne riasszuk el az új vásárlókat. Közben ma annyi történt hogy írta az eladó egy tegnapelőtti vásárlásomra, hogy ellenőrizte azt amit megvettem de olyan gyenge minőségű terméket kapott hogy inkább nem küldené el és javasolta hogy kérjem a vásárlás törlését. Azért vannak még tisztességes eladók, annak ellenére hogy mostanában azért az eladók "minősége" is hagy kívánnivalót maga után.
-
Topikgazda
válasz vandor01 #38750 üzenetére
Miért? Most gondold el ha 35 nap múlva derül ki hogy hibás terméket kaptam. Visszaküldése ennek 8000 Ft lenne, annyi amennyiért vettem. Amit lépett az egy tisztességes megoldás, ráadásul ahogy nézem nem lesz károm az árfolyam miatt, mert megint rosszabb a forint helyzete.
-
Topikgazda
És ha nem dropshipper? De mindegy is.
Látom nem megy át a dolog, nem az a lényeg számomra hogy nem tudom megvenni, hanem az hogy szólt a minőség miatt és nem javasolja. Ebben nekem semmi nem sántít.
Ha rossz akkor ki fog derülni ha megkapom, de akkor már csak veszteségem van, mert nem éri meg visszaküldeni, főleg a saját költségre, ezt a veszteséget és azt is hogy egy rossz termék marad a nyakamon veszteséget is megelőzte. Részemről pozitív értékelést adnák, de ugye nem lehet.
A lényege az mondanivalómnak hogy lehetnek még tisztességes eladók.Normál áron volt, a többiekhez viszonyítva nincs igazán eltérés, annyi hogy neki a minősítése jobb volt mit a másiknak akinél ugyanilyen áron volt azért vettem tőle.
-
Topikgazda
Válság van náluk is, romlik az ő pénzük meg a mienk is, a szállítási költségek is emelkedtek, változnak a gazdasági körülmények és nem pozitív irányba. Ilyenkor nem az árcsökkentés történik. Az csoda lenne ha az ellenkezője történne. Menj ki a piacra áremelkedést látsz itthon is.
De azok a problémák is vannak amiket te is írsz. Egy biztos hosszabb idő lesz mig úgymond normalizálódnak a dolgok. De nem fog, mert mindig jön valami változás.
Az meg egy külön topik lehetne ahol a jelenleg kialakult helyzet szükségszerűséget vitathatnánk meg. -
Topikgazda
válasz losslessonly #38759 üzenetére
-
Topikgazda
válasz agroman #38760 üzenetére
Tett egy észrevételt, teljesen felesleges személyeskedés irányába vinni a dolgot, hogy ki mit tud.
Nem volt a témája dropshipper tevékenység, de azt azért ismerjük, de van normál kereskedő is, a márkakereskedőket nem szoktuk ebbe a kategóriába sorolni, de a mondanivalójának lényege a hozzászólásának nem ez volt. -
Topikgazda
Én kulturált hangvitelű és a PH szabályainak megfelelő eszmecserét védem, ezért nem fér itt el a trágár beszéd, más sértegetése, a személyeskedés. Ha valaki ezt folyamatosan megsérti annak itt semmi keresnivalója.
-
-
Topikgazda
válasz csocsoszán #38773 üzenetére
Írtam, ha nem adja fel a feladási idő alatt akkor a vásárlás automatikusan törlődik, de önként nem szokták törölni, mindig kérik hogy mi és egy vásárlóhoz köthető okkal kérjük a törlését, ennek biztos oka van.
-
Topikgazda
válasz pixelking #38777 üzenetére
A kettő kizárja egymást, nem lehet 75 nap hátra a szállítási védelemből és lezárt a vásárlás. Hol nézed az információkat? A böngészős oldalon nézd. Ha closed a státusz akkor onnantól számítva csak 15 napod van a dispute indításra.
Itt is nézz rá a nyomkövetési számra.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz rejtettlampa #38779 üzenetére
Attól függ hogy mi a nyomkövetési szám. A szállítás folyamatában több tranzit ország van, ha azokba megérkezik akkor is ezt a szöveget láthatod, így ez nem biztos hogy ide vonatkozik. Akkor is igaz ha U a kezdete a a postai nyomkövetési számnak.
-
Topikgazda
válasz rejtettlampa #38781 üzenetére
Megérkezett Németországba, onnan megy majd Észtországba, Tallin és majd onnan jön ide.
Ilyen ha itt kézbesítik.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz rejtettlampa #38783 üzenetére
Azt a másodiknak betett kép alapján számold, a napokat mondjuk a te május 9.07:15-os Hahn bejegyzéstől indítsd. Az a bejegyzés másik képen május 3. 08:35. +/2-3 nap esetleg még hozzáadható.
Vagy PPP pont vagy házhoz szállítás.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz rejtettlampa #38786 üzenetére
Már eldöntötték, csak te nem tudsz róla, ha véletlen házhoz vinné a Sprinter és nem lennél otthon hagynak értesítést hogy hol vehető át. Ha megkapod az sms-t benne a Meest szám akkor tudni fogod hogy hol lesz kézbesítve.
Ha nem ez a metódus akkor majd a Magyar Posta kézbesíti.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz nfsu17 #38790 üzenetére
Nem, az a hiba hogy nincs free szállítás és a termék oldalon még is van ki van írva ilyen.
Amit a fizetés előtt látsz kiírva a kosárban azt kell fizetni, nagy eséllyel nem lesz már free, az emelt árat nem vállalja át az eladó és válság miatt az eddigi állami szállítási támogatás vagy nincs, vagy kevesebb lett. -
Topikgazda
No én is megkaptam a Meest e-mail üzenetét. Sajnálom az eladót de 1 darab csillaggal fogom honorálni, mert én nem AliExpress standard shipping-et fizettem (az free volt), hanem China Post Registered Air Mail-t és megy dispute is a különbözetért mert az olcsóbbal küldte el.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Srácok nézzetek már rá a védelmi időkre, az AliExpress megint emelt rajtuk. Amit holnap hoz a postás kézbesíteni, azoknál nálam most 48 és 50 napot látok, pár napja nem ennyi volt
-
Topikgazda
Egyáltalán nem gyorsabb, ma a 42. napnál tartok és mire kézhez veszem lesz az 45 nap. Eddig ebben az időszakban a regisztrált kínai postások 35 nap alatt nálam voltak. Ez több alkalommal valóban gyorsabb volt, amikor eredetileg ezzel vásárolta valaki és járvány időszakon kívül volt.
A lényeg az hogy nem az olcsóbbat és nem a nem házhozszállításit fizettem és időben meg több. -
Topikgazda
válasz Castell #38804 üzenetére
Az volt gond, hogy amikor a PPP-ra adták le akkor az AliExpress kézbesítettnek vette, úgy hogy volt aki nem kapott előzetes értesítést és nem is tudott arról hogy hol tudná átvenni. A mostani szabályaik szerint amikor házhoz viszik akkor Sprinter könyveli.
De ha nem hozzák ki az szívás, mert házhoz kézbesítést kértem, nem pedig csámborgást a város másik részére, vagy egy másik településre. Szándékosan nem ezt a szállítást kértem. -
Topikgazda
Lehet hogy amit a múlt héten vásároltam az hosszabb lesz, bár most semmi információm nincs hogy ugyan miért emelték az időket, mi lehet a késések mögött. Semmi különösebb nem történt. Az hogy emelkedtek a szállítási költségek nem kellene hogy hatással legyenek a szállítás idejére. De az is igaz hogy igencsak körbejárom a dolgot mielőtt kifizetném. Az utolsó hónapban 95% alatti minősítésűtől nem vásárolok és kérdezek, pl szállításra is.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Hát te mindig csodát vársz ezektől az U betűsöktől, nálam azért nem gond mert nem tekintem nyomkövetettnek az ilyeneket, majd ideér amikor itt az ideje.
Mindkettő még egy 3:óra 25 perces sétarepülést is tett Shenzenben, mert ennyi idő alatt még a Concorde sem ért Európába, bár onnan tudtommal nem is repültek. -
Topikgazda
válasz hevizms #38833 üzenetére
Ez hülyeség, 2021 január 1-től változik a jogszabály, még érvényes hogy a 10 €-ot el nem érő terhet nem kell kifizetni.
Hazugság amit mondtak május elsejétől ez nem változott.A jogszabály mai napon ( 2020.05.11. ) hatályos állapota.
2017. évi CLII. törvény az uniós vámjog végrehajtásáról
162. § [A vámtartozás megfizetése].....
(5) A vámhatóság által kiszabott, illetve visszautalandó, jogcímenként kis összegű, 10 EUR-nál vagy az ezzel megegyező, a 138. § (1) bekezdése szerinti árfolyamon átszámított forintösszegnél kevesebb egyéb terhek összegét - kivéve a jövedéki termék után kiszabott egyéb terheket - nem kell megfizetni, illetve visszafizetni. Az így meg nem fizetett összeget a vámigazgatási eljárás lezárásával egyidejűleg törölni kell, a vissza nem térítendő összeget pedig bevételként köteles elszámolni a vámhatóság. Nem kell megfizetni, illetve visszafizetni azt a tíz euró alatti, egyéb teher különbözetet, valamint visszafizetni azt a 10 EUR alatti vámtúlfizetést, amely az egy határozatban egy vagy több jogcímen kiszabott és megfizetett összeg különbségéből keletkezett. Az így keletkezett tartozást a vámhatóság utólag törli, a túlfizetést pedig köteles bevételként adónemenként belső bizonylattal előírni és elszámolni.És az árfolyam amire hivatkoznak és ami alapján írom az Összefoglalóba az összegeket:
138. § [Valutaszámítás]
(1) A Vámkódex 53. cikk (1) bekezdés a) pontja alapján alkalmazandó árfolyam alatt a Magyar Nemzeti Bank által minden hónap utolsó előtti szerdáján közzétett árfolyamot, ha ezen a napon nem tettek közzé átváltási árfolyamot, akkor a legutolsó közzétett hivatalos deviza-középárfolyamot kell érteni.Az van hogy valótlan információt küldtek át a vámosoknak, de megadtam az Összefoglalóban a a vámhivatal telefonszámait:
Aki +megerősítést igényel az hívja fel Nemzeti Adó- és Vámhivatal Vámeljárási Osztályát. +36 (1) 297-2479, +36 (1) 297-2400, +36 (1) 297-2410Itt fent a jogszabályi hely amire rá kell kérdezni és arra hogy ha a Posta elbaltázta akkor mi legyen.
De ne jövedéki termék legyen amiről szó van, a kitételt is írtam az Összefoglalóban amire nem vonatkozik ez a mentesség
A 22-150 euró értékű küldemények esetén azonban a vámmentesség nem alkalmazható a következő termékkörökre:
- alkoholtartalmú termékek,
- parfümök és kölnivizek,
- dohány vagy dohánytermékek.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz redfox222 #38845 üzenetére
Én meg erre írtam azt amit írtam. Az AliExpress online piac több ezer kereskedővel, nem webshop. Már az Amazon is két esélyes.
2021 január 1-től meg egyébként is fizetjük az áfát a magánbeszerzéseink után, mert nem lesz a 22 €-os vám és áfamenetesség és valószínűsíthető hogy a 10 €-os elengedési határ is megszűnik.
Egyébként az hogy mi fizetjük be vagy a külföldi kereskedőnek fizetjük és majd ő adja tovább a NAV-nak nekünk teljesen mindegy.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szemmelver #38850 üzenetére
Mobil app-on indítottad vagy a böngészőben? Ha az utóbbinál zárult a vásárlás akkor nincs hosszabbítása a védelemnek. Ha már dispute elindult és nincs hátra védelmi idő azt nincs értelme lezárni, vidd tovább a dolgot.
-
Topikgazda
válasz szemmelver #38857 üzenetére
Te még május van, erre mit kérnél 2020-07-03? Onnan indul a 15 napod, a státusza a vásárlásodnak nem lehet closed. Arra ott mit ír? Mert ha azt a szöveget látod az nem lehet lezárt. De ha van megnyitott dispute akkor a védelmi idő számláló az nem látszik.
Akkor el sem küldhette, karantén volt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz szemmelver #38859 üzenetére
Az app egy rakás... Ha zárod a dispute-t előkerül minden.
-
Topikgazda
válasz xy.zsolt #38867 üzenetére
A rémhírek terjesztése és összeesküvés elmélet sem való a topik témájába, amit írsz az értelmetlen.
22 € felett eddig is mindig fizetni kellett volna az áfát, ha ez a kis érték kedvezmény megszűnik 2021 jnauár 1-től a lassulás azért lesz mert évi 15 millió küldemény feldolgozása nehézkes, a kigondolt technológiával egyébként nem lesz bonyolult, a lassúság oka a te kiértesítésed és az hogy te az online felületen mikor fogod vámkezelni és befizetni a pénzt az lesz. -
Topikgazda
válasz xy.zsolt #38871 üzenetére
Van arra is lehetőség hogy a külföldi kereskedő vonja le az adott ország szerinti áfát és továbbítsa a a megfelelő helyre, ehhez csak az előírt regisztrációs dolgot kell megtennie. Így két módon fog ez működni, vagy a magánszemély vagy a kereskedő. Az hogy a 22 forintos kifli után is kifizeted az áfát és azt továbbítják a NAV-hoz azzal nincs gondod?
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Dell Optiplex 3070, i5-9500T, 8GB RAM, 250GB NvME SSD, áfás számla, 1 év garancia
- Dell Optiplex 7050 Micro, i7-6700T / 16GB RAM, 240GB SSD, áfás számla, 1 év garancia
- Apple MacBook Pro Retina 13" 2020 i5-10.gen 16GB/512GB SSD, Garanciával, üzletből, 27% ÁFÁS
- Intel NUC mini PC - NUC7i3DNKTC, i3-7100, 8GB RAM, 120GB SSD, áfás számla, 1 év gari
- Intel NUC Kit NUC7i3BNH - Mini PC, i3-8109u, 8GB RAM, 120GB SSD, áfás számla, 1 év gari
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen