Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Andralin

    aktív tag

    válasz V/ #17325 üzenetére

    Bocs, lehet, hogy kicsit túl óvatos voltam a számok törlésével. :B

    Felül a fizetendő tétel volt, alatta a törölt. Szerintem mindkettőre vonatkozhat, mert törlés előtt mindkettő megrendelés ugyanerre az Appeal oldalra vitt.

    Most ha az előbb csatolt első oldalon a "Pay Now"-ra kattintok az elő megrendelésnél, akkor is ez az üzenet fogad:

    És innen a My Appeal linkre jön be ugyanaz az oldal ami fentebb a második képen volt.
    Szóval akár meglévő rendelést akarok kifizetni, akár új megrendelést nyitok, mindig ezt a security-s figyelmeztetést dobja fel majd visz az Appeal oldalra.

    Na mindegy, most már kivárom a 3 napot, remélem ennyi idő alatt tényleg rendezik a dolgot.

    > Nem említetted hogy 2* egymásután akartál valamit megvenni és az első törölve lett.

    Először megrendeltem, próbáltam fizetni, megadtam a kártyaadatokat majd bejött ez a security-s warning és vitt az Appeal oldalra, ahol az ID és bankkártya scan-ek feltöltését kérte.
    Ezután csináltam mégegy próbát naívan, hátha másodjára engedi a fizetést és megrendeltem a terméket mégegyszer, de ugyanazt a figyelmeztetést kaptam és ugyanarra az appeal oldalra vitt.
    Ezután látva, hogy nincs más lehetőségem, feltöltöttem a kért dokikat, azóta látszik az "Appeal submitted" státusz és a Being verified.

    Ezután úgy gondoltam, jobb, ha törlöm a második megrendelést, ha váratlanul jóváhagynák az ellenőrzést, akkor nehogy hirtelen mindkettő rendelés fizetése átmenjen és kettő terméket küldjenek, nekem csak egyre van szükségem. Ez volt a teljes történet.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák