Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vakt

    csendes tag

    válasz V/ #53128 üzenetére

    Köszi, de még mindig nem értem!

    Az továbbra sem világos, miért nem kapok hozzáférési kódot. Azért mert nem volt megadva e-mail/sms, miért zárnak ki az online fizetésből és kérnek kétszeres díjat? Miért szükséges ez a kód? Miért nem elég csak a küldeményazonosító? (Egyébként van régről énPostám regisztrációm.)

    OFF
    Célom ezen fórumon sem a kötekedés, de számos, fogyasztók számára hátrányos körülményt figyeltem meg a posta jelenlegi gyakorlata körül és gondoltam ezeket összegyűjtöm.
    A dolgok a fogyasztók számára kedvezően csak az illetékes hatóság felügyeleti eljárásának jogerős határozata után változhatnának és ezt elérni nem kevés munka.
    Jelen ügyben lehet nem vállalok ennyit társadalmiban és abbahagyom az AliE rendeléseket. Tavaly júliustúl idén júliusig 300+ AliE rendelésem volt, még a mosogatószivacs is onnan jött. :)
    Most egy szállítási költséggel 0,57 USD-s (~170 Ft.) csomag után 880 Ft-ot követelnek, inkább náluk hagyom. :(
    ON

Új hozzászólás Aktív témák