-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DonJoker
csendes tag
Sziasztok!
Sok terméket rendeltem már az Ali-ról, sajnos a rendszert nem teljesen ismerem, ezért belefutottam egy buktába.
Rendeltem egy terméket 41$ + 7$ postáért. Kifizettem (bankkártyával) postázta, kaptam tracking numbert, letelt a 10 nap de még mindig nem látszott. Nyitottam egy vitát. Az eladó válaszolt, hogy sorry valamit elrontott a kollégája a postázásnál, de már úton van.
Mivel hibáztak „jófejek” lesznek és visszaadják a postaköltséget 7$-t. Én ezt elfogadtam, vissza is kaptam a pénzt (7$). És itt jön a szívás, a rendszer azonnal úgy ítélte meg, hogy megkaptam az árut és lezárta a tranzakciót. A termék természetesen nem jött meg, de újabb vitát már nem nyithatok lezárt tranzakcióra. Próbáltam csetelni az ügyfélszolgálattal, de mossák kezüket és azt javasolják, hogy vegyem fel a kapcsolatot az eladóval. Aki persze nem reagál a leveleimre.
Szóval nekem ebből az a tanulság, hogy ameddig nincs a kezedben a termék, addig ne zárd le a vitát! -
DonJoker
csendes tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Rendeltem egy switch-et, a rendelésnél kiválasztottam és megjegyzésbe is direkt beírtam, hogy EU plug please, persze, hogy nem azzal kaptam.
Indítottam egy vitát, azt írta az eladó, hogy vegyek újat, visszautal 1$-t. Ez mondjuk elég nevetséges.
Itt áll a dolog aug. 18-óta. Ez van és kész, vagy ezt esetleg valahol el kell fogadnom az oldalon?
A válaszokat köszönöm! -
DonJoker
csendes tag
-
DonJoker
csendes tag
válasz Sancza #14944 üzenetére
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni.
Október 9-én rendeltem 10m LED szalagot. Kaptam egy tracking numbert: RF378691766CN
Látszólag 10.10-én történt valami és az eladótól kaptam egy üzenetet, hogy amennyiben 7$ alatt van a csomag értéke, akkor nem is várjam, hogy követhetem. 11.29-én ráírtam, hogy a csomag 15$ értékű, ezért kell, hogy legyen tracing information de nem látok semmit mi van a csomaggal.
Úgy néz ki, mintha 12.02-án adta volna fel ténylegesen a csomagot. 12.03-án kértem, hogy 10 nappal hosszabbítsa meg a buyer protectiont ezt meg is tette, ez viszont kedden lejár.
Kérjek újabb hosszabbítást és várjam a csomagot? Nyissak vitát és kérjem vissza a pénzt, mert lejárt a 2 hónap?
Szerintetek mit csináljak?
Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Crypto Trade
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Tippmix
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Gyúrósok ide!
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Politika
- Yettel topik
- További aktív témák...