-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
debcamp
aktív tag
Üdv,
Új vagyok Alin. Rendeltem is 2 dolgot, azonnal ki is fizettem kártyával, erről emailt is kaptam hogy sikeres volt a fizetés. Az egyiket tegnap, a másikat ma vásároltam. Mindkettőnél van egy visszaszámláló, hogy 8 napot vár (eredetileg 9ről indulhat?) Pl: "Awaiting Shipment Processing Time remaining: 8 days 23 hours 27 minutes"
Jól értem, vár(hat) 8-9 napot a feladással? Miért? Két kölönböző dolgot rendeltem két különböző eladótól.
Ebay és egyéb külföldi (köztük kínai) oldalaktól nem ehhez vagyok szokva.. Most találkoztam ezzel először
Nálam van a gond?[ Szerkesztve ]
-
debcamp
aktív tag
Sziasztok,
Rendeltem 2 kijelzőt tablethez. Meg is jöttek, viszont kettőből az egyik ugyan ahhoz a tablethez való amit kerestem, de másik verzió, így nem passzol. A hirtdetésben benne van hogy FY08021D127A19. Ezt is kerestem. Az egyik kijelző valóban ez, de a másik egy FY08021D127A35 számú, ami sajnos már egy átdolgozott verzió, revision, így nem is jó az adott tabletbe amihez rendeltem. Összességében rosszat küldött. Visszaigazoltam hogy megérkezett a két kijelző, de értékelést még nem írtam, ugye amit ki nem próbálom stb.. és ekkor derült ki az eltérés.
Mit lehet ilyenkor csinálni? Írni az eladónak? Mit?
Milyen megoldással élhet/ajálnhat fel és mi az amit érdemes lenne nekem elfogadnom/kérnem az eladótól? -
debcamp
aktív tag
Sziasztok.
Néztem összefoglalót, de nem találtam.
Az adott rendelt termék megérkezett, visszaigazoltam. Később kaptam emailben hogy az eladó már értékelt is engem, de az oldalon nem látom a my feedback profile résznél. Minden üres. A kapott és az adott rész is. Feedback Score: 0. -igaz adni még nem adtam, mert nem értem hol van amit én kaptam elvileg-
..illetve vártam pár napot hátha csak idő kell a rendszernek hogy megjelenjen a kapott értékelés
.. de még mindig semmi.Hogy működik? Csak akkor kapom meg ha én is értékelem az eladót? És honnan tudjam ő mit adott nekem?
Legalább az emailben lenne valami infó erről, de semmi.. csak hogy na itt a link értékelj te is..Köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
debcamp
aktív tag
oké, nincs jelentőssége, hogy értékelésünk legyen.. gondolom leírná az eladó, hogy "gyorsan fizettünk, átvettük a cuccot, minden ok volt." De akkor miért üres az a rész ahol az eladó értékelt engem, ha egyszer több ilyen email is érkezett különböző termékekre, több eladótól. (egy időben rendeltem őket és kíváncsi voltam erre az egészre, így én még egyiket sem értékeltem)... érdekes.
-
debcamp
aktív tag
Sziasztok,
Azt hiszem van egy kis gond..
Rendeltem 2 kijelzőt, amiből ez egyik eltért a megrendelttől. Kértem itt segítséget tőletek. [link] és [link].
Ezt meg is tettem de azóta sem történt semmi. Párat leveleztem az eladóval. Hi my friend stb.. előszöt azt mondta hogy kompatibilis a kijelző, hiába más.. de kérte csináljak róla videót.. Csináltam. olyannyira, hogy hiába nem kompatibilis vagy épp az, a kijelző nem működik ez jól leszürhető a videóból is. Először ali üzenetben majd külön emailben az ő általa megadott email címre is elküldtem a videót linkben és az emailben külön csatolmányként, hogy ha vmi kínai blokkolás miatt nem érné el a Gdrive és egyéb linkeket, letölti ott van a videó.. illetve le is írtam neki mi van a videóban, miért rossz a kijelző.
Nos azóta nem is válaszol semmire, se email, se ali üzenet..Kicsit zavar már a dolog, mert 27$ -ról (7e ft) van szó.. ezért most átolvastam mindent a szabályzatban, nem csak a válaszra hagyatkoztam amit kaptam. Na jön a lényeg.. megtaláltam a bővebb leírást és jött a fekete leves..
Ugye első lépés
majd pedig ez kellene
De nekem az open disputra egyből alulra ugrott az oldal ahol ugye üzenetet lehet írni az eladónak, azt hittem ez már a dispute része.. írok neki magyarázatpot és oké, indul is a dolog..
Hát most derült ki nekem hogy nem...
És persze már most hiába nyomok rá a 2 kép alapján a gombra..letelt a 15 nap..
Az eladó is sunyi volt szerintem,, jól tudta nem nyitottam (ugye véletlenül) ügyet így megvárta amíg letelik a 15 nap.. és anno a válaszban sem kaptam egyértelműen hogy 2x kell open dispute ra menni..Leszögezném, sose volt ilyen ügyem, nem csináltam még ilyet.. ez most meg is látszik..
ilyenkor már veszett ügy bármit is tenni, kérni az alitól stb.. ??
[ Szerkesztve ]
-
debcamp
aktív tag
Nem kenem. Én voltam a balga.
Azt hittem a dispute annyi, hogy a rendelésnél/order menüben rámegyek hogy open dispute. Ekkor nekem a következő oldal/kép már alul volt ahol írni lehetett az eladónak. ahogy írtam is, azt hittem ez más a dispute része, leírtam a problémát, csatoltam képet és sendre nyomtam. Jött is választ, beszéltem pár üzenetben az eladóval, email, videó stb.. leírtam az előbb.
Mivel máig nem történt sem, néztem utána jobban a dolgoknak. Egyébként az, hogy én a dispute-ra nyomtam, a válaszod után volt, szóval bőven a 15 nap elején, nem is ez a gond és ismétlem, nem kenem rád.Az lenne a kérdés, amit a végén is megfogalmaztam: Mit lehet ilyenkor tenni?
-
debcamp
aktív tag
Igen, sajnos összességében mondhatjuk, hogy nem lett nyitva dispute, csak üzeneteket küldtem neki az order alatt.. már látom és értem. Sajnos későn.. azért írtam az eladónak megint, hogy jó lenne ha nem az lenne a vége a dolognak. remélem jó kedvében találom. Látta a videót, tudja hogy igazam van, hogy a kijelző nem működik.. meglátjuk. Értékelni még mindig tudom... várok a válaszára.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!