Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • give3

    tag

    Sziasztok,
    Az aliexpressről rendelt csomagom 10.24. óta a levegőben van. Célországba elküldve, de azóta nem érkezett meg.
    Közben lejárt volna a határidő, ezért az eladó meghosszabbította. Megírtam neki hogy nem akarok tovább várni, és disputot nyitottam "logistic tracking problem" re hivatkozva.
    Az eladó most azt kéri hogy változtassam meg, és írjam azt hogy rossz terméket rendeltem, és akkor azonnal vissza tudja utalni a pénzemet.
    Tartok tőle, hogy innentől már nem is kellene fizetnie, mert elismerném hogy én voltam balf@sz.
    Van ennek egyáltalán jelentősége? Az idő ketyeg visszafelé, még egy napom van.
    Kell valamit még csinálnom, vagy automatikusan visszaküldi az ali a pénzem?
    Köszi.

Új hozzászólás Aktív témák