-
Fototrend
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Moncsa111
csendes újonc
Sziasztok!
Még elég új vagyok az ilyen rendelések terén, ezért bocsi a tudatlanságomért.
Rendeltem 2 csomagot. Mindkettő követhető.Az egyiknél azt írta az eladó, hogy valami gubanc volt a csomagokkal, így újra feladta és adott egy új TN-t (RS161768783CN). Ez úgy tűnik működik is. (Ez jelenleg a legfrissebb infó róla: 2016-12-15 23:55 Célországba elküldve / Item sent abroad) Innen kb. mennyi míg megjön és átvehetem? Egy körülbelüli időpontra lennék kíváncsi (1-2 hét vagy esetleg több)?
A másik csomagot is ugyanakkor rendeltem mint az előzőt. Elvileg ez is követhető, de semmi infó róla (RJ583932995CN). 12. 07-én elektronikus információt kapott, de azóta semmi. Gondolom elég nagy esély van arra, hogy fel sem adta. A kérdésem az lenne, hogy mi ilyenkor a procedúra. Megvárjam a 10 napot hogy leteljen vagy írjak neki ma (a 7. napon)? Nem futottam még bele ilyenbe, így nem tudom hogy illendő. Fontos lenne, hogy még decemberben elinduljon és ne ragadjon be Kínában az év elejére.
Előre is köszönöm a válaszokat
-
Moncsa111
csendes újonc
Hát sosem gondoltam volna de karácsonyi csoda történt.
December elején rendeltem egy játékot, amit persze nem adott fel a kis kínai. Sűrű elnézések közepette adott egy új TN-t, ami már aznap élt is. (Hozzáteszem magától, mert még benne volt az időben hogy nem él a TN!) A csomagot 12.13-án adta fel és ma csengetett a postás a csomaggal. 7 nap alatt még semmit nem kaptam meg regisztrált kínai postával, főleg nem a mostani kaotikus helyzetben.
A legszupibb karácsonyi ajándék kipipálva, úgyhogy nagy az öröm, mert nem is számítottam rá, hogy megjön az idén. Úgyhogy mindenkinek kívánok egy kis karácsonyi csodát, hátha még odaérnek azok a csomagok. -
Moncsa111
csendes újonc
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem. Még sosem kaptam holland postával semmit. 3 csomagom van (különböző eladóktól) ami nemzetközileg regisztrált küldeményként jön holland postával. Viszont semmi infót nem látok róluk. Ez a holland csomagok sajátossága vagy az eladók nem adták még fel? A többi 70 csomagról már mindről van infó, csak ezekről a drágákról nincs.
-
Moncsa111
csendes újonc
Sziasztok!
Lenne egy s.o.s. kérdésem a tapasztaltabbak felé.
Rendeltem egy terméket, de törötten jött meg. A kicsomagolást felvettem és jeleztem az eladó felé üzenetben. A képeket látva azonnal elfogadta (a videót nem is kérte) és azt mondta küld egy újat és megtarthatom a másikat is, viszont nem kaptam új TN-t, így nem tudom hol jár a csomag.
Az előző nemzetközileg regisztrált ajánlott küldeményként érkezett. Mivel átvettem a rendszerben kézbesítés regisztrálva állapot van. Viszont a mai napon az Ali rám írt, hogy 01.20-ig jelezzek vissza vagy indítsak disputot ha gond van, mivel látják hogy megkaptam.
Ilyenkor mi a teendő? Nem szeretnék rosszat az eladónak, mert nagyon rendes volt velem. Elvileg úton van a termék (karácsony körül adta fel). Védelmi időt is hosszabbítottam, nehogy kifussak. Bocsi hogyha buta kérdés, de eddig még minden csomag tökéletesen és időn belül megjött. -
Moncsa111
csendes újonc
válasz Sinisi #16390 üzenetére
Képzeld nekem voltak olyan csomagjaim amik 7-8 nap alatt nálam voltak, de az abszolút rekord nekem a 4 nap volt (feladástól átvételig!). Mindegyik követhető China Posttal jött. Novemberben kezdtem az Aliról rendelgetni. 119 rendelésemből kb. a negyede 1,5 héten belül nálam volt, úgy hogy beleestek az ünnepek is.
-
Moncsa111
csendes újonc
válasz Sinisi #16424 üzenetére
China Post Registered Air Maillel volt a 4 napos rekord. A 7-8 naposok sima vagy regisztrált China Posttal jöttek vegyesen. A többi Sun You és társai általában 3-4 hét alatt vannak itt. Bár az hozzátartozik, hogy én általában filléres dolgokat veszek (max. 15 $-ig megyek el), így mindig ingyenes postát választok, mert nem érné meg a drágább. A 0.19 $-os fülbevalóm itt volt 1 hét alatt, a 4 $-os pénztárcám 2 hét alatt, a 15 $-os cipőm még sehol, pedig egyszerre rendeltem őket. Szerintem ez abszolút szerencse kérdése, hogy éppen hogy kapja meg az ember.
-
Moncsa111
csendes újonc
Sziasztok
Az egyik csomagomnál van egy új bejegyzés: Package is undeliverable due to ACT airline accident
Valakinek volt már hasonlóval tapasztalata? Írjak az eladónak vagy ezt ők is látják? Ahogy olvastam Hon Kongból indult a repcsi és nem utasokat szállított, így gondolom a csomagom is a gépen csücsült.
Ilyen esetben mit csináljak beszéljek az eladóval és küldessem újra vagy indítsak disputot. Csak azért kérdezem, mert nem akarom hogy szankciók érjék őt olyan dolog miatt ami nem az ő hibája, nevezetesen hogy lezuhant a gép. A csomag 1,5 $ értékű és nem olyan fontos mikor ér ide. Az eredeti védelemből van még 46 nap.
Előre is köszönöm ha valaki tud ebbe segíteni nekem, mi ilyenkor az etikus eljárás (újraküldés/dispute), amivel mindketten jól járunk. -
Moncsa111
csendes újonc
Néztem trackitonline-on és 17track-en is de ott nem látja a csomagot. A saját (YanWen) nyomkövetőjében néztem ott az utolsó Kínai infót látom, hogy. 1.12-én szállításra kész. Az Ali saját nyomkövetőjében írta amúgy, mármint A CAINIAO.
A TN amúgy ez: LP00067195812469
Ha valaki ránéz megköszönöm. Nem szeretnék jogtalanul senkit se lehúzni. Amikor megláttam nem is fordult meg a fejembe, hogy nem igaz, pedig mindig több helyen nézem.
[ Szerkesztve ]
-
Moncsa111
csendes újonc
Azt valaki tapasztalt megtudja nekem mondani, hogyha nyitok egy disputot ahol leírom mi a helyzet majd pedig bezárom, akkor azt látja az Ali? Ugyanis vagy visszakéne igazolnom vagy disputot nyitni 20-áig, utána az Ali automatikusan megkapottnak kezeli a csomagot. A hosszabított védelmi időből még van egy hónap. A termék úton van, de valószínűleg csak jövőhéten jön meg.
-
Moncsa111
csendes újonc
Sziasztok!
Lehet emlékeztek, múltkor kérdeztem a repülőgépes baleset TN bejegyzéssel kapcsolatban és most nem teljesen tudom mit kéne csinálnom. Akkor mondtátok ne foglalkozzak vele, mert ezek nem valósak, ami tényleg valószínű, mert azóta már kaptam olyan csomit, ami ilyen bejegyzést kapott. Ma beléptem a fiókomba, hogy megnézzem hol tart a többi csomagom és visszajelzéseket írjak ahhoz amik megjöttek, erre azt látom, hogy három ilyen rendelésem mellet is a 'closed' - 'ordered completed' felirat virít és várja hogy visszajelzést írjak. Mindegyik másik eladótól van és lett volna még vissza több mint egy hónap a számlálóból. Elvileg január 29-én lett lezárva a rendelés, de én aznap nem is voltam gépközelben, így kizárt az egyszeri félrenyomás veszélye is, nemhogy háromszor. (Az ünnep előtt direkt megnéztem nehogy kifussak a védelmi időkből, ahol kellet kértem hosszabbítást, bár ezeknél pont nem kellet.)
Most nem látok semmilyen lehetőséget csak visszajelzés írását. Ezt most az eladó zárta le, esetleg a bejegyzés miatt? Ha igen, ilyenkor automatikusan visszakapom a pénzem vagy van valami varázsgomb amivel tudok disputot elővarázsolni? Ahogy nézem amit én igazoltam vissza ott 'finished' felirat látható nem 'closed'. Előre is köszönöm ha valaki végigolvasta és egy kicsit segít mit kell ilyenkor tenni. -
Moncsa111
csendes újonc
Na közben végignéztem az összes eddigi rendelésemet és feltűnt hogy az összes olyan rendelésemet lezárták/fagyasztották amelyiknél az állt, hogy nem kézbesíthető a repülőgépes baleset miatt. 10 csomi, mindegyik más eladótól. Valamelyiknél már megítélték a refundot, valahol még folyamatban van. Az ali nézi a nyomkevetős infót vagy honnan látták? Gyanítom hogy ez a bejegyzés lehet az ok, mert csak ezeket zárták. Az összes eladó megbízható volt eddig és a boltjuk is üzemel még.
-
Moncsa111
csendes újonc
Szerintem sehogy. Sőt tuti hogy nem volt rajta, mert volt 3 csomag amit az előző héten kaptam meg és ilyen bejegyzés virított utoljára nála. Úgyhogy tuti kamu, ahogy azt a múltkor mondtad. Csak arra gondoltam emiatt a bejegyzés miatt zárhatták, mert semmi más közös nincs a csomagokban és 2 napon belül fagyasztották az összes ilyet. Azért kíváncsi vagyok megkapom-e. Szerintem igen.
Amúgy nekem csomószor egyszerre jönnek a csomagok, mert egy hónapban csak egyszer rendelek és nem keveset. 3 rendelésem(november, december, január) több mint 150 tételt tartalmazott. Amióta elkezdtem majdnem mindennap jár ide szegény postás. -
Moncsa111
csendes újonc
Sziasztok! Megint problémám akadt.
Kaptam egy csomagot, amire az volt ráírva baba. Elvileg tényleg lett volna benne, ugyanis több dolgot rendeltem ugyanattól az eladótól és egy csomagban küldte el. Viszont amikor kibontottam kiderült, hogy minden benne volt, kivéve a Barbie. Hiába kaptam meg a csomagot, nem tudom visszaigazolni, csak ha az összeset kipipálom. Ha most disputot indítok a meg nem kapott termék miatt, akkor utána visszatudom majd igazolni a többi termékeket vagy hogy szokták ezt ilyenkor? (Ha ez lényeges, partial refund lenne)
Remélem érthetően kérdeztem. -
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest