Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Piftuka

    veterán

    válasz koxx #3189 üzenetére

    Szóval Pixel szerinted megbízható? Olvastad az Árukereső oldalán az 1*-os értékeléseiket? Mind kivétel nélkül a bunkó stílusra, és a nagyon problémás garanciális ügyintézésre tér ki.

    (Egyébként múlt héten felhívtam őket. Nem tudom, melyik eladóval, vagy a tulajdonossal beszéltem-e, de fölényeskedő, kioktató volt a stílusa. Nem volt szimpatikus.)

    Egyébként minden tisztelettel, de ha ~40.000 forintot kifizetek egy 10 év jótállással rendelkező termékért, akkor nem akarok a "gyártóval egyeztetni" egy esetleges meghibásodás esetén. Az a forgalmazó dolga.

    Ami a "3 napot" illeti, az a hibás termék kötelező azonnali cseréjére vonatkozik, amit a jogszabály ír elő a "hibás teljesítésre" hivatkozva.

    Ha pl. egy gyári hibás CPU-t fogsz ki, és 3 napon túl próbálod ki, akkor sajnos egyáltalán nem biztos, hogy a 14 napos elállási időn belül visszaveszi tőled a forgalmazó.

    Az elállás feltétele a terméket működőképes állapotban, minimális (nem látható) használat mellett visszaszolgáltatni a forgalmazónak.

    Aki egy hibás termék esetén hivatkozhat arra, hogy te rontottad el. (Rákötötted egy gagyi tápegységre, és attól romlott el, stb.)

    Aztán mehet az "egyezkedés" a Békéltető Testületnél, végül a Bíróságon az igazadért.

    A törvény által adott 3 napos határidőn belül a forgalmazónak nincsen lehetősége "megvétózni" a cserét. Feltételezni kell, hogy a termék hibás volt már akkor, amikor a fogyasztói szerződés keretében átadta a fogyasztó részére.

    "Aquila non captat muscas."

Új hozzászólás Aktív témák