Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DJGABI

    addikt

    válasz daver88 #4098 üzenetére

    Igen, nekem legalábbis ezt írták vissza:

    "Üdvözöljük!

    Köszönjük a türelmét.

    Sajnos ingyenes futárt már nem tudunk biztosítani.

    A termék(ek)et behozhatja bemutatótermünkbe személyesen, vagy postai úton is visszaküldheti. Kérjük, a szállítással járó sérülésveszély miatt, lehetőség szerint eredeti csomagolásába, minden tartozékával együtt gondosan csomagolja be a terméket.

    Bemutatótermünk címe: 1134 Budapest Róbert Károly krt. 54-58.

    Begyűjtés a Magyar Posta által:

    Az alábbi linken válassza a "Csomag visszaküldés" lehetőséget, töltse ki az űrlapot és a kiválasztott Postán lesz lehetősége leadni a csomagot:

    https://webcik.posta.hu/Bejelentkezes.aspx

    A szállítás igénylése során a címzett az Alza.hu legyen, a cím pedig a következő:

    1134 Budapest Róbert Károly krt. 54-58.

    Fontos információ: A fizetési mód kiválasztásánál, kérjük NE válassza az utánvétes módot, ugyanis ebben az esetben cégünk nem veszi át a Magyar Postától a csomagot.
    Csomagolással kapcsolatos tudnivalók:

    https://cdn.alza.hu/Foto/imggalery/LandingPages/AlzaServis/src/manuals/Alza.hu-v2.pdf

    A termék visszaküldése/leadása előtt, kérjük az alábbiakat figyelembe venni:

    - Amennyiben telefon/tablet/e-book olvasó/számítógép visszaküldése előtt áll, az eszközről történő adatmentésről Önnek kell gondoskodnia. A terméken el kell végeznie a gyári beállítások visszaállítását (hibás készülék esetén, amennyiben a jelentkezett hibából kifolyólag ez nem oldható meg, akkor ennek a lépésnek az elvégzése nem szükséges). Ha az eszköz le van védve bármilyen kóddal, amely blokkolja a készülék feloldását, akkor azt szintén törölni kell a készülékről. Androidos készülék esetén, kérjük a készüléket távolítsa el a Google fiókjából. iPhone/iPad/MAC készülék esetén, kérjük a "Find My Phone" funkció kikapcsolását az iCloud-ban.

    - Kérjük gondoskodjon arról, hogy a SIM kártyával műkődő készülékek esetén, az eszközben lévő SIM kártya eltávolításra kerüljön a készülékből.

    - Azon készülékek esetén, melyekben elhelyezhető memóriakártya, pendrive, egyéb kiegészítő tartozékok, kérjük fokozott figyelmet fordítsanak azok eltávolítására, mert azokat nem tudjuk pótolni, visszaküldeni, elektronikai hulladékként kerülnek kezelésre.

    - Amennyiben garanciális ügyintézésre kerül sor és a készülék rendelkezik kijelzővel, melyre felhelyezésre került kijelzővédő fólia/üveg, akkor azt kérjük a készüléken hagyni, amennyiben a készülék cserére, vagy javításra kerül (és a fólia/üveg károsodik), akkor azt cseréljük, vagy kompenzáljuk.

    - Amennyiben a visszakűldendő termék XBOX játékkonzol, vagy annak valamilyen gyári tartozéka (kontroller, fejhallgató, kinect) és a Microsoft felé is el lett indítva reklamáció az ügyben, akkor azt kérjük sztornóztatni a Microsoftnál a termék visszaküldése előtt

    Garanciális ügyintézés esetén: A készüléket továbbítjuk a szervizbe, a szervizelés lezárultát követően, értesítjük annak eredményéről. Céges vásárlás esetén maximum 40 nap, magánszemély nevére történő vásárlás esetén maximum 30 napon belül várható az eredmény.

    Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.

    Tisztelettel,

    Bálint Szabó - Alza.hu"

    << "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>

  • Lackooo84

    nagyúr

    válasz daver88 #4098 üzenetére

    Jogszabály írja elő, hogy garanciális eljárásban a fogyasztót semmilyen plusz költség nem érheti, szóval nekik meg kell utólag téríteniük az odaküldés költségét. Akármit hablatyolhatnak, az a jogszabályt nem írhatja felül, orruk aá kel dugni. Volt már erről párszor szó.

    "Ha a fogyasztó a forgalmazóhoz fordul, a termék szervizbe való eljuttatásának költségeit nem köteles viselni. Ha választása szerint a szervizhez fordul, az eljuttatással kapcsolatos költséget viseli, viszont megalapozott jótállási/szavatossági igény esetén a visszajuttatás költségeinek viselésére a FOME álláspontja szerint nem kötelezhető."

    Szóval írjál szépen vissza nekik, hogy az a kutyát sem érdekli, hogy ők mit "tudnak" biztosítani, a jogszabály szerint nekik kötelező a visszaküldés költségét is állni.

    [ Szerkesztve ]

    The Truth is out there...

  • rednifegnar

    senior tag

    válasz daver88 #4102 üzenetére

    mondjuk szerintem de, az a te koltseged.
    a 30 nap viszont csunyus ha ezt igy le merik irni, hisz joxabaly a 15 napon beluli torekedes, de e szerint meg a latszatat se akarjak betartani...

    [ Szerkesztve ]

    A camera does not make art, the artist makes art.

Új hozzászólás Aktív témák