-
Fototrend
AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Megnyitott a Retro beárazás topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
"a minosegibb erositoket is at szoktak recapelni 1x evente"
Ez marketing bullshit. Ahogy az audiophile konnektor / tápkábel / cd-lejátszó asztal és társai.
A lényeg, te ettől jobban érzed magad, elhiszed hogy jobban szól, és nem bánod hogy kiadtad rá a valag pénzt.Ha valakinek a lelkecskéje megnyugszik attól, évente kicseréli az elkot az erősítőjében, szíve joga. Bár én akkor trollkodásból felhívnám rá a figyelmét, a nyákon megsérült a lakkozás a forrasztás miatt, így levegő éri a forrasztást, ami miatt annak nagyfrekvenciás átvitel módosul, és különben sem audiophile forrasztó alapanyagot használt. A sima Sn40Pb60 nem trendi, tessék ezüst tartalmú forrasztó ónt venni
-
őstag
válasz gerlaip #41476 üzenetére
"Venti szabályzó hőmérőt honnan tudnék szerezni Tt Extreme Volcano-hoz? Két tűs csatlakozója van"
Két opció jut eszembe.
Vagy egy PT100, vagy ahhoz hasonló eszközt kell odakötni. De ez eléggé valószínűtlen méretből kifolyólag pl.
Vagy egy sima 10 kOhm ellenállás, mint amit anno a korai Pentium II-k használtak hőmérésre. Ilyenem volt elfekvőben pár darab, de ez már régen volt.
mod: lehet hogy kisméretű thermistorok voltak a P2-nél használt példányok...[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz #68216320 #41495 üzenetére
Igen, limitált minőségben realtime digitalizálhattak vele például. Természetesen driver kell hozzá, de mivel nem egy elterjedt, általános eszköz, szinte esélytelen fellelni.
Ilyesmikre használhatták többek között: MK behind the scenes. Érdemes megnézni a többi behind the scene videót is, zseniálisak.
-
őstag
Eladom ezt is: Pentium II.
Hátha valakit érdekli[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Sanchez638 #41509 üzenetére
Valóban jó táp, sok gépben szolgált, hiba és zaj nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Ahogy Fenyő kartárs írta, mennek benne FCPGA processzorok is, ha nem igényel 100 MHz feletti FSB-t. A barkácsolás ilyen szinten már távol áll tőlem, szeretem az eredeti állapotot. Egy darabig gondolkodtam, beleteszem a 850-es Celeronot ami itt van nálam, de végül úgy döntöttem, nem ér annyit az egész. Így korhűbb
Az Asus p3b-f pedig egy jó lap volt, szerettem.
-
őstag
válasz unclefucka #41533 üzenetére
PAS kártyák nem voltak nagy eresztés.
Játékok közül nagyon sok nem támogatta. Későn, 94 után jelentek meg leginkább a MIDAS és hasonló library alapú rendszerekben amit integráltak hangkártya támogatáshoz a játékfejlesztők. Profi kártyáknak meg gyenguszok voltak és drágák. -
őstag
válasz gerlaip #41512 üzenetére
Körülbelül ezek a Chieftec tápok épp a 3200+9800pro körül jelentek meg.
Még kevés SATA táp van rajta, és nincs VGA kiegészítő táp se. Egész olcsó volt akkor, 7 (HÉT!!!) év garanciával. Akkor a piacot ráadásul még többnyire a 8cm-es ventilátorral szerelt tápok uralták. Bánom hogy nem vettem többet belőle. Mai napig egyik legjobb vásáromnak tartom. -
őstag
válasz Sanchez638 #41543 üzenetére
Fújás, mivel sokkal koncentráltabb.
-
őstag
Nem elég hogy húzza is a processzort, hűtés sincs rajta.
Kontárok. -
őstag
válasz Sanchez638 #41586 üzenetére
Bármibe, ahol használni tudod.
De leginkább 2-386 amiben igazán jól mutat. Nekem anno egy 286-osban volt a kisebb, 500-600 MB körüli verzió. Ne zárd nagyon körbe, mert melegedni fog. Amúgy nekem ez a zongoralakk jellegű fehér bevonat nagyon bejött
-
őstag
válasz Krissz80 #41607 üzenetére
Attól függ.
Természetesen a fullos AWE32 a legszebb és legtutibb, az dobogtatja meg az ember szívét a leginkább.
De ha használni akarod, akkor az egyszerűbb SB32 a jobb választás, mivel a kevesebb és jobban integrált elektronika jobb jel/zaj viszonyt eredményez, úgy hogy a valóságban semmilyen feature-ről nem mondasz le. -
őstag
válasz Krissz80 #41609 üzenetére
Nem volt rá példa az esetemben, ne lett volna elég az alap memória SB32 esetében sem.
AWE32 28MB-ig bővíthető, de ezt a professzionális felhasználókon kívül senki se használta ki. Nem tudom neked mi lesz a célod az AWE32/SB32-vel, de gyanítom nem zenélni szeretnél vele.AWE64 Gold is bővíthető volt, méregdrágán, egy daughterboard segítségével.
-
őstag
válasz Krissz80 #41613 üzenetére
Ez nem ennyire fekete-fehér történet.
"minél több memória van bennük, annál jobb sound fontokat használnak"
Egészen pontosan olyan soundfont-ot használ a kártya, amit bele tudsz tölteni. Az midi minősége nem javul automatán magától a belepakolt extra RAM-tól. És a bajok itt kezdődnek. Ugyanis nem a hangminta minősége szempontjából nem az a mérvadó mekkora a hangmintákat használ, hanem ahogy azok szólnak. Itt szokták elrontani az emberek, amikor össze-vissza lopkodott soundfont-ot használnak, akár több száz mega méretben (amúgy SBLive! tudott először rendszermemóriába tölteni afaik, nem AWE64), és a végén sokkal rosszabbul szólt mintha használták volna a gyárit.Attól lesz jó egy patch készlet, hogy minden egyes hangszer hibátlan egységet alkot a többivel. Erre pedig a hobbisták sosem figyeltek, szemben a zenészekkel / gyártókkal. Hallgasd meg a DOOM-ot különböző hangkártyákon. A legkisebb hangminta készlettel a Roland SC-55 rendelkezik (mivel OPL on-the-fly szintézist használ tőle most eltekintünk), mégis annak van a legjobb hangja.
Vannak akik megpróbálták leutánozni az SC-55 hangját saját soundfont készlettel. Egyáltalán nem meggyőző a végeredmény imho. Pedig van aki már majdnem 64MB méretű fájllal próbálkozik, mintha attól szólna jól.
"De biztos van egy maximum, ami a játékokhoz kell."
A játékhoz az kell, az összes a játék által használt hangszer maradéktalanul meglegyen. Ennyi."Elképzelhető amúgy, hogy az AWE64 Gold szól úgy a régi Dos-os játékokkal, mint az AWE32/SB32?"
Nem tudom, AWE64 Gold kártyát már Win9x alól használtam.Egy szó mint száz, egy-két játékot leszámítva tökéletesen fog az alap készlettel szólni az AWE32 / SB32. Én nem erőszakoskodnék különböző patch készletekkel, mert az összhang csak romlani fog.
mod:
Ha van lehetőséged, használj Ensoniq alapú hangkártyát, mint az Sound Blaster 128 például. Ők valóban hangszerekkel foglalkoztak, remek az alap 8MB-os hangkészletük (2-4-8MB méretben volt a driverben). Igaz, ez már PCI-os, és Win9x kell hozzá. De sokan itt Win9x alól játszanak DOS-os játékokkal is.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Yutani #41622 üzenetére
Emlékeim szerint Windows alól tudtad csak elérni hogy DOS kompatibilis legyen az SBLive!.
Erre külön drivermodul volt neki. Egyébként SB-Linken keresztül kellett volna meghackelni, ám olyan csatlakozó meg nincs az SBLive!-on."The terminolog "SB-Link" originated from Creative® to propose a standard which can be a bridge between the mainboard and PCI sound card to deliver Sound Blaster 16 compatibility under DOS real-mode environment.
This technology provides the DMA and IRQ signals present in the ISA bus, but not on the PCI bus. Not having these signals does not effect a PCI sound card to produce the sound capability under Microsoft Windows environment but for people using DOS, there may be a problem. SB-Link is invented exactly for this purpose.
SB-Link utilizes the technology from Intel's newest generation of chipsets in TX, LX and newer core logic chipsets, called "Serialized IRQ" protocols, which has been endorsed by many mainboard manufactures. Through the SB-Link acting as a bridge, sound card users will be able to enjoy stereo sound quality in most of OS environment.
From now on, you can fully enjoy the benefits of using a PCI sound card without loosing the compatibility. A PCI sound card bypasses the 8MHz limitation imposed on the ISA sound card and will effectively use system memory to buffer the media data. It is so far the most efficacious way for an audio enthusiast to put together a home entertainment system."[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Krissz80 #41624 üzenetére
A PnP verziókkal sincs semmilyen baj. Csak mikor azok megjelentek, még nem nagyon volt hozzá megfelelő támogatás a túloldalt, mint megfelelő BIOS support és / vagy OS, így sokszor a beharangozott "Plug & Play" csúnyán elmaradt.
Egy Pentium és Win95 alól már kényelmesebb a PnP verziókat használni. -
őstag
válasz alvaro #41633 üzenetére
Én is emlékszem valami DOS-os toolra, ám a részletekre már nem.
Most mikor ezt a gépet telepítettem a gyári SBLive! CD-ről, nem került fel semmilyen extra DOS-os tool, csak a Windows-os kiegészítő kompatibilitás driver a Windows alól futtatott DOS-os játékok számára.
Viszont furcsa, mert ugyebár a DOS natívan nem éri el a PCI portot hardveresen. Emiatt tűnik rendeltetésszerűnek amit írtál, hogy újabb lapokon nem megy a natív DOS elérés.GUS-t meg sose használtam "csak úgy" magában amikor már retróztam, csak anno mikor húgomnak volt összerakva egy 386-os lap, akkor is egy régebbi revíziós classic verziót. Pont azért, mert csapnivaló a kártya ha nincs natív támogatás a futtatandó programban. 386-osokban használtam még végső revíziós classic GUS-t, 486-osokban ACE-t, Pentium alatt meg már PnP-t.
-
őstag
Vogoons fórumon többször előkerült már ez a téma, és mindig arra a következtetésre jutnak, bárki épp talál egy "EZ MŰKÖDIK!!!!!4444" DSP-t, a végén kiderül, mégsem jó. Az szokott előfordulni, valakinél épp nem jön elő, mert nem játszik olyan játékkal. Ez valamiért játékfüggő is. Én Settlers alatt kaptam hülyét ezektől anno. Aztán lett vateráról egy MPU-IPC-T kártyám, ami minden ilyen gondot megoldott. Sőt, intelligent mód is elérhető lett abban a pillanatban, ha a régebbi játék igényelte.
-
őstag
válasz alvaro #41639 üzenetére
"Az érdekelne nagyon, hogy hogyan lehet SB32-t vagy AWE-t szóra bírni Impulse Tracker vagy Cubic Player alatt, méghozzá nem SB16 módban, hanem az EMU wavetable résszel."
EMU wavetable --> MIDI
Impulse Tracker --> PCM audioEMU-val sosem fogsz lejátszani MOD/IT/XM/S3M és hasonló tracker formátumokat.
Olyat tudsz (és szerintem ezzel kevered), hogy a hangkártya saját memóriáját felhasználod, és ha jól értem ezt is csak HW-es interpolálásra"I've been told there is actually a way to upload samples to the AWE32/64's RAM and to interpolate them in hardware too, but it requires forcing a driver to load."
-
őstag
Pontosan.
Emiatt volt kedvelt kártya scene körökben anno, mert HW-ből keverte a csatornákat, csökkentve ezzel a CPU terhelést, és az így felszabaduló ciklusidőt felhasználta a demo. Meg állítólag pofonegyszerű volt hozzá lejátszót írni, de erről nem tudok nyilatkozni. Én speciel nem vagyok oda az interpolálásért, mindig is kikapcsoltam mindenben, cubic playert is beleértve.
Amit még érdemes megemlíteni, megint csak a HW-es keverő miatt, anno sok játék felülírta a szabványos MOD paramétereket és nem tisztán jobb-bal csatornából szólt, hanem a GUS-al elmosta ezeket.
Pinball Fantasies kiváló példa erre.
Amiga szabvány szerint a MOD 4 csatornás, és a pár és páratlan csatornák külön-külön oldalon szólnak fixen. Ez PC-n már nem volt szigorúan kötött, ám erőforrást igényelt ennek a felülbírálása. A One Must Fall esetében valahogy ezt nem hallom ki, gyanítom itt már mixelték SW-ből. -
őstag
válasz DarthSun #41648 üzenetére
A videónak az volt az üzenete, hogy a 16MB és 25MB-os soundfontok az összes többi mérettel együtt csak próbál immitálni egy olyan eszközt ami csak 1MB, viszont profik által összeállított hangkészlettel rendelkezik. Lehet hogy számodra ez "odavág", de sajnos továbbra is csak próbálkozások arra hogy egy eszköz hangját leutánozzák, nem több.
Sok-sok éve az SC-55 modulomat egy zeneszerzőtől vettem meg. Főleg filmzene a profilja. Neki már akkor 8GB RAM volt a gépében, amikor én ~60 ezer forint körüli összegért vettem az én saját 4GB RAM-om. Több száz gigabájt különböző hangmintáról beszélünk amivel már akkor rendelkezett, mind-mind hibátlan minőség. És persze egy vagyonba kerülnek boltban. És ekkor döntött úgy, eladja az SC-55 modulját.
Próbáljátok meg elképzelni milyen úgy 3-4 órán keresztül beszélgetni egy ilyen emberrel, úgy hogy a zeneszerzéshez fingod sincsen, ő pedig próbál bevonni a beszélgetésbe. Természetesen azt meg nem meri elmondani az ember, alávaló módon csak számítógépes játékok zenéjének lejátszására fog használni egy ilyen szintű eszköztBiztos van szabadon elérhető soundfont ami makulátlan minőségű, és ha tudsz ilyenről szívesen meghallgatom. Timidity barátomat szívesen megetetném vele és a meglévő midi fájl gyűjteményemet játszanám rajta.
Viszont továbbra is szkeptikus vagyok hogy van aki azzal töltötte a szabadidejének egy részét, hogy az összes GM hangszert és effektet generáló eszközt becipelte egy süketszobába, ott rögzítette azonos stúdiókörülmények közt az összeset, és ezt szabadon az emberek rendelkezésére bocsájtotta.
Helyette a soundfontok készülését úgy tartom reálisabbnak, X.Y talált egy 150 MB-os soundfont készletet, de nem tetszik benne neki 20 hangszer hangja. Innen-onnan vadászik nagyobb méretű 20 hangszertmintát ami teljesen más körülmények közt lett rögzítve. Esetleg lecserél még dobokat is mert "ez rafkósabb!", a másik gitár meg "dögösebb!". A végeredmény pedig egy nagyobb fájl lesz, ami ugyebár biztos annyival jobb is mint a kisebb, hiszen objektív mérőszám. Mint ahogy az 1GB-os GT610 is olyan jó épp mint az 1GB-os GTX550Ti.
Még a 2000-res évek elején nekem is volt több mint 250 MB méretű soundfontom is, de végül mindig visszatértem az alap ROM-okhoz (később meg áttértem Roland eszközökre) ugyanazért: ha nincs meg a hangszerek összhangja, kakofóniába fullad az egész.
-
őstag
válasz alvaro #41649 üzenetére
Én se láttam működés közben.
Mikor szükségem lett volna rá (386-ost használtam), még nem volt Gravisom. Később meg nem volt rá szükségem, volt erőforrás bőven. Az interpolációval szembeni ellenszenvem meg már kifejtettemTegnap összevágtam a Pinball Fantasies videót is. Ráadásul egy retro gépen
Szerintem legalábbis szegény D945GSEJT már megérdemli a retro kifejezést. Lassú mint a tetű, de legalább egy dinamóról elmegy. Nem semmi ilyen gépen audiót vágni és tömöríteni, GIMP-ben matatni közben, majd az egészet összevágni és tömöríteni egy youtube videóvá[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz bacsis #41651 üzenetére
Sound Blasterek esetében jelentkezik rendszertelen módon, amikor külső MIDI eszközt kötsz az MPU-401 "kompatibilis" portjára és oda forwardolod a MIDI információt amit le akarsz játszani. Szerencsétlen bolygó együttállás esetében kiakadnak hangszerek.
Tudtommal te nem rendelkezel ilyen eszközzel (vagy csak bedobva tartod valami dobozba), így valószínűtlen hogy valaha is találkozol vele.
-
őstag
válasz bacsis #41673 üzenetére
Ha akarsz valami igazán egyedit mutatni a kiállításon amit senki se látott még, csináld meg ezt:
http://doomwiki.org/wiki/Three_screen_modeHárom közel egyforma sebességű gép (legyen mondjuk 486-os), LAN, IPX, három DOOM, három monitor egymással kb 60°-ot bezárva, és kész a korabeli virtual reality
[ Szerkesztve ]
-
-
őstag
Feldobtam a Duke Nukem 3D mintákat is.
-
őstag
válasz bacsis #41698 üzenetére
Egyszerűbb mint gondolnád.
Három személyes hálózat játékot indítasz, és a tőled jobbra és balra lévő gép egy-egy játékost imitál. A középső kliens, akit irányítasz gyakorlatilag egy normál játékos, amíg a két szélső amint megkapta hálózaton merre ment a középső kliens, mennek vele együtt, természetesen megfelelő szöget bezárva. -
őstag
válasz unclefucka #41697 üzenetére
A Duke Nukem 3D tökéletes példa kártyák natív összehasonlítására, mivel semmire nincs optimalizálva.
Fogta magát a zenész, megírta a zenét általános general midi formátumban (valószínűleg a saját hangszerein), és utána azt használták fel a játékban. Például az OPL2 borzasztóan szól, mivel toollal forgatták át a midit megfelelő formátumba.Ami miatt az AWE32 szerinted fantasztikus és amiért pocsék a GUS, mert ezek így szóltak összehasonlítva egymással fej-fej mellett. Csak sokan ezt nem tudták anno, mert valljuk be, nem gyakran fordult elő több mint 20 éve hogy átlag felhasználó megvett egy drága GUS-t és egy drága AWE32-őt. A Gravisek jók voltak MOD lejátszásban a HW-es keverés miatt, könnyű volt hozzá bármilyen SW-t megírni, de a MIDI pocsék volt, feltételezem a hiányzó tapasztalat és zenei múlt miatt.
Ugyanis az Advanced Gravisnak nem volt zenei előélete és csak egy HW gyártó cég volt, amíg az E-MU már 1971 óta szintetizátorokkal foglalkozott. Ennek tükrében nekem nem meglepetés, az AWE32 körbeneveti MIDI-ben a Gravist.
Egyetlen egy játékot ismerek, ahol a Gravis jobban szól MIDI-t alkalmazva, ez pedig a Settlers. Ennek oka, hogy a játék fejlesztői valóban készítettek külön *.pat készletet a játékhoz, amit az feltölt előtte a kártya memóriájába. A választható hangkártya opciók közül a GUS szól a legjobban a Settlers esetében, ez meg annak köszönhető, a zenésznek GUS volt a gépében
-
őstag
válasz DrojDtroll #41707 üzenetére
Én a Pixelcon3-ra megyek a hétvégén. Nem várok sokat az eseménytől, de lesz DOOMII DM bajnokság, amit szeretnék megnyerni
-
őstag
válasz unclefucka #41712 üzenetére
"A Doom, Doom II és a Raptor is jobban szól Gravis -en, mint bármi máson.
Ezek híresen olyan játékok, amiket GUS-ra optimalizáltak.
Mondjuk az eddig elmondottak, látottak, hallottak alapján lehet, hogy ez lenne a helyes terminológia:
Ezek híresen olyan játékok, amiket más MIDI eszközre nem optimalizáltak."Én nem hallom ki hogy a Gravis jobban szól mint a Roland SC-55, úgy hogy ebben nem értünk egyet
Bobby Prince pedig úgy látom nem Gravison dolgozott, hanem egy Ensonique EPS hangszeren, ami inkább egy Roland SC-55-höz hasonlít belsőleg és hangzásilag mint egy GravishezA DOOM pedig annyira híresen nem lett optimalizálva Gravishez, hogy jóval később adtak ki egy nem hivatalos WAD fájlt, ami 1 MB-os Gravisokhoz készült, javítandó a hangminőséget (DOOMFAQ, 18-3)
mod:
Vannak Raptor mintáim, nemsokára feltöltöm azokat is.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Yutani #41711 üzenetére
AWE64-et nem használtam DOS alól, leginkább mert már bőven a Windows-os időkben jelent meg, így helyesnek gondoltam időrendi okokból már Windows alól hergelni őket.
Én nem hallom hogy jelentősen másabb lenne mint az én AWE32 mintám, pedig minden felvételem out-of-the-box jelleggel lett felvéve. Az-az nincs semmi külön patch-ekkel, hangkészletekkel, spéci megoldásokkal (lásd előbbi DOOMFAQ) "tuningolva" hogy valamelyik eszköz is jobb eredményt érjen el a másiknál. Legutolsó driver (ha driver egyáltalán szükséges), és ennyi.
-
őstag
-
őstag
válasz unclefucka #41729 üzenetére
A mostani játékokból nem a zene varázsa hiányzik, hanem a zene.
-
őstag
válasz Krissz80 #41734 üzenetére
Azért nincs a többi alatt PCM audió (azon kívül amit alvaro elmondott), mert a Dune 2 még nem ismerte az a feature-t, hogy külön eszközön játssza le a zenét és az effekteket. Vagy kiválasztottál egy PCM kompatibilis eszközt és voltak jobb effektjeid és szöveged (SB például), vagy feláldoztad ezt a jobb zenéért és az improvizált effektekért (Roland például).
Így viszont nem tudtam csak az OPL IC-n keresztül kergetni a MIDI-t és csak azt felvenni, így került a felvételbe a szöveg is.
-
őstag
válasz unclefucka #41737 üzenetére
Igen, ez a sima mezei játék. Annyi, talán a legutolsó 1.09-es patch volt rajta, de ez az audió részlegen érdemben nem változtat. Egyetlen Dune 2 bugra emlékszem, mikor az Ordos Saboteur egysége láthatatlan volt...
LOL.
És én sokáig azt hittem, ez feature -
őstag
válasz Krissz80 #41754 üzenetére
Az hogy mennyit ér meg neked az eszköz, neked kell eldöntened.
Én maximum 15 kHUF összegért adtam-vettem MT-32-őt. Mivel nem General MIDI kompatibilis, zenészek régen elkezdték kiszórni, mivel a GM-hez képest nem megfelelő módon és sorrendben vannak elhelyezkedve a hangszerek, így mai rendszerben már nem használható, kizárólag önálló eszközként. Csak a gyűjtők illetve retro PC-sek vásárolják, és ahhoz képest elég sok van belőle
SC-55-el viszont alig találkoztam hazai piacon. A pár poszttal lentebb említett zenész illetőtől vásárolt SC-55-öm került távirányítóval, mindennel kompletten 25-35 kHUF-ba (már nem emlékszem pontosan). Azóta is el-elvétve látok csak. De SC-155, SC-55 mkII, SC-88, SC-88Pro is ugyanúgy megteszi, bár másképp szólnak. A WarCraft II CD-Audio például SC-88-ról lett rögzítve, tehát amikor CD-ről hallgatod a WarCraft II zenéjét, 1:1-ben Roland Sound Canvast hallgatsz.
De a lényeg, ezek nem MT-32 árban szoktak elkelni. Nem tudom japán ebay-en mit láttál, drága MT-32-őt vagy olcsó SC-55-öt hogy körülbelül egyeztek az árak.Kb. 2 éve eladtam az SC-8820 modulomat, majd még egy olyat akarok venni, mert csak hiányzik. De az már USB-s modernebb, mai gépekre rákötve DOSBox alól remek.
Ez a modul szintén LA synthesis-t használ, ám nem kompatibilis 1:1-ben az MT-32-vel. Külön sysex utasításokkal valószínűleg megoldható, ehhez kellő kitartás és tapasztalat kell. Persze, simán elképzelhető, valaki ezt már megcsinálta és csak le kell tölteni, ahogy van MT-32 --> GM sysex megoldás is egy ideje.
Új hozzászólás Aktív témák
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- E-roller topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Politika
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hobby elektronika
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Filmvilág
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen