Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DarthSun

    Topikgazda

    LOGOUT blog

    válasz envagyok #100448 üzenetére

    Nézegetem a fejlesztéseid, elgondolkodtat...
    Quake1 szoftver renderrel is teszteltél a korábbi hsz- ban, oda is bika gép kell, látszik hogy a naptárazós konfiggal szinte játszhatatlan, annó mintha jó lett volna, de ma már S7 szinten látszik hogy kissé butget, Carmack mondta hogy PPro200- on már jól fut...kutyafüle manapság az is...1024- ben Xeon v3- al már jó :D
    Win alatt 3D OpenGL- el már ok S7/SS7 procival, de ahogy teszteltem, az M-II PR300 már príma, a P1MMX233 sehol, hogy is van ez?...szintén hiedelem kategória.
    Quake2 : korabeli ChipMagazin tesztek a K6-2- őn futottak Win alatt Voodoo- val, a resultok marha jók(persze ma egy minimum eifogadható), a szerkesztő kölcsöndta a 333- ast, ami akkor jött be az országba. Szoftver renderrel most teszteltem DOS alatt...hát szintén a Haswell Xeon már jól megy 1024- el, a retrókockás kép itt már jó, alatta, hát...Win alatt 3D gyorsítással hamarabb feléled, de mai szemmel oda is jobb a zavartalan játékhoz legalább egy Core2, a D3D patchel.
    SS7 szinten a R9800Pro- val(nem véletlenül teszteltem evvel) már azért elfogadható tempó van a fentiekben, de naptárazós vkártyával átmegy diavetítésbe.
    Tehát ezekhez az FPS gamekhoz, a naptárazós konfig ma már önszopatás, semmi értelme, minek, hiszen modernizált retróval látni az igazi élményt, a csak vergődős futáshoz képest, egy illúzió volt, csak most látjuk hogyan kellett volna futnia.

    Kérem szubjektívnek venni a véleményem, kis hazánkban a modern retró elmaradott, emiatt a véleményem sok negatív pontot kaphat.
    Ettől függetlenül korábban én is elég sok önszopatós, naptárazós konfigról készítettem blogot/cikket, tehát az eredet-viszonyítási pont megvan :)

    A 3 test probléma nem megoldható.

Új hozzászólás Aktív témák