Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peter789

    senior tag

    válasz gban #21784 üzenetére

    a mipmapping, majd a később hozzá csatlakozó anisotropic filtering-re gondolsz?

    mipmapping nélkül a távolban lévő textúrák "zizegősek" lesznek:

    alapból ugye csak 1 textúrád van, ezt húzza rá a felületre és ez a távolabbi felületeken a fenti anomáliát okozza. a mipmapping a szintjeinek megfelelő számú lekonvertált mintát készít az alap textúrából és távolodva az egyre gyengébb felbontású textúrákat teszi a felületre

    kevés memóriában kevés szint fér el, így ronda sávossá is válhat... a zizegés eltüntetésével viszont homályossá is válik egyben a távoli textúra, ennek az ellensúlyozására találták ki az anisotropic filtering-et:

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában:                                                                          http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora

Új hozzászólás Aktív témák