-
Fototrend
Mielőtt hozzászólásban feltennéd a kérdésed kérlek olvasd el a téma összefoglalót vagy használd a keresőt. Az esetek döntő többségében megtalálható a válasz! Kérlek itt töltsétek ki ezt az [EXCEL] táblázatot értelemszerűen, hogy lássuk kinek, milyen driverrel, monitorral, kártyával, hogyan működik a VRAM órajel visszavétel, illetve itt írhatjátok az esetleges problémákat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Exodion
aktív tag
Akartam erre egy konkretabb valaszt irni de total folosleges es matek kepleteket ide ... . Annyit viszont mondok hogy az utolso Fix pipeline DX9 volt, DX10 -tol minden Programmable pipeline, tehat ugymond fix funkcios hardware mar jo reg ota nincs. Az hogy nem lehet programozni a triangle bejarast DXR-ben, abba ne menjunk bele. A CryEngine egy SVOGI alapu algoritmust hasznal Ray-Tracing-re ami ranezesre kb a Sparse Voxel Octree egy variansa lehet de passz.
Viszont elarulom az oriasi titkot hogy mitol lesz a Ray-Tracing gyors (Kapaszkodjon mindenki):
Viccet felreteve, nincs ennek specko kovetelmenye. Orbitalis szamitasi kapacitas kell hozza ennyi. Egy scene-ben van Xdb fenyforras, az Xdb fenyforrashoz egyenkent Kdb "ray" amibol minden egyes kepernyon lathato Ndb haromszogrol el kell donteni hogy:
- lathato-e egyaltalan (ez nem nagy kunszt csak retkes sok van belole es ez mind mind matrix algebra)
- ha lathato akkor a kapott tex tulajdonsagok alapjan annak milyen szinunek kell lennie per pixel (hat ez meg amekkora a felbontas, ez sem nehez csak szinten qva sokat kell szamoli szinten matrix algebra )
BASICS: LINKA CryEngine voxel alapon hat nem szep ezt igy leirni "hamisitja" a ray-tracing -et (ez annyit jelent hogy minel tavolabb esik valami a voxel octreeben annal kisebb reszletesseggel kell vele szamolni). Szep? Persze! Rosszabb mint egy klasszikus RT vagy PT? Nem feltetlenul sot rohadt szep munka!
Az AMD papirokat nem neztem meg , de tekintve hogy milyen jok a Radeonok Compute Unitjai meg muszlibol is kijohet belole jo dolog .
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Hibátlan - GIGABYTE Aorus AMD Radeon RX 580 8GB GDDR5 VGA videókártya
- Nvidia Quadro NVS 310 / 512MB
- Gigabyte GTX 1050 2GB GDDR5 128bit!!!
- Elkelt, értékelésre vár! ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3070 OC Edition
- Pcie 5.0 ATX 3.0 12Pin - 16Pin Moduláris Tápkábelek És Adapterek 12VHPWR Egyedi Harisnya Nvidia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen