Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    félisten

    válasz AeSDé Team #40872 üzenetére

    Ha megvan a garanciális / szavatossági jegy és számla, akkor elviekben semmi probléma.
    Ha nincs meg, akkor kellhetnek ezek ill. az, akitől vetted, de ettől még nem menekül meg a kereskedő attól, hogy adott esetben kifizesse a vételárat.

    Nagyon sok múlik sajnos a kereskedő hozzáállásától. Nemrég nekem az IPON-ban volt garanciális problémám egy alig egy éves alaplappal ("déli híd", vagyis a lemezkezelése döglött meg, Pendrive-ról tök jól elvolt). Nem mellesleg pedig az integrált videókártyán megjelenő kép is tele volt hibával (dVGA esetén semmi gondja nem volt). Több, mint egy hónap után visszakaptam a deszkát, hogy nem tapasztalták az általam leírtakat, win10-et telepítettek a géppel, IGP használatával, 24 órás folyamatos teszt, stb.. Összeraktam ismét a gépet, ugyanazokat a hibákat produkálta, mint korábban (nem memória, nem táp, nem vinyó, nem kábel gond, szóval csak a deszka lehetett a hibás). Mivel a szerviz nyitva-tartása megegyezik a munkaidőmmel, ezért szabadnapot kellene kivegyek, hogy elmenjek személyesen, és ugyan mutassák már meg, hogy is sikerült nekik Win10-et telepíteni egy erre a deszkára épülő tesztrendszerben, mert nagyon megnézném. De a szomszéd gépéről volt szó, a cserealkatrész ára meg nem volt olyan vészes, szóval csak a minimális kis szakmai becsületem és önérzetem miatt érte volna meg szórakozni vele. Annyit meg nem ért....
    Hagytuk a fenébe, vettem egy másik deszkát, beszereltem, azóta is jól működik. Az IPON-ba meg azóta nem veszek semmit... :U

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák