Új hozzászólás Aktív témák

  • KillerKollar

    senior tag

    Na hát kérem szépen fölraktam ezt a csodát,én ugye 13.12 WHQL-t használtam eddig,a Mantle-t nem volt szerencsém kipróbálni "hála" a CF-nek,illetve annak hogy CF alatt nem futott a Mantle,pontosabban 14.1 béta alatt nálam a BF a pályák betöltésénél kékhalálozott,szóval még Dx alatt mert nem tudtam beállítani a Mantle-t.Na most feldobtam az új drivert és EZ IGEN.Test range,ahol eddig 120/130 fps volt kinnt,most ott 180-200,flood zone-t megnéztem,van egy pont ahol beláttam a mapot,ott lement az fps 60-70-re Dx alatt,amúgy meg volt olyan 100 átlag,Mantle 150-170 átlag,140 azon a ponton,tehát nemcsak hogy magasabb az FPS de borzasztó stabil is,nem ugrál annyira mint azelött,VISZONT jelenleg 1920x1200-on játszok Ultra,4xMSAA minden max,de "csak" 100% resolution scale,felhúztam 200%-ra,úgy Dx 11 alatt volt 55-65 fps-em átlag,ha nem robbant épp föl 3 tank a képernyőn,így viszont Mantle alatt teljesen elkezdett akadozni a menü is ilyen 7-8 FPS-t írt...Ez mitől lehet?Dx alatt még azt mondom játszható is volt az abszolút GPU limit miatt bár nem annyira magas az FPS de viszont stabil.Egyenlőre ennyi a tapasztalat 290X CF-el.Ja igen viszont kaptam egy exe hibát pályabetöltésnél ami tudom hogy BF4-nél elég gyakori de nálam viszonylag ritka,volt ma új BF patch is hogy ez most attól volt vagy az új driver esetleg a Mantle okozta,ezt nem tudom,de azért megemlítettem.

Új hozzászólás Aktív témák