Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz kovsol #4764 üzenetére

    A GPU használatnál azt nézi a szoftver, hogy a parancsprocesszor hány parancsot fogadott az adott időegység alatt. Ha 100 órajelen belül fogad 99-et, akkor már 99%-os a kihasználtság. Arról, hogy belül milyen a terhelés fogalma sincs egy efféle szoftvernek.

    Tök egyszerű példával élve a shadow mapok számolása az ALU-t nem igazán terheli. Ha ezeken dolgozik a GPU, akkor speckó szoftverekkel lehet látni, hogy az ALU kapacitás 90%-a pihen. Nem kap munkát, mert a DirectX soros parancsfeldolgozást használ. Az ALU-kat aszinkron parancsfeldolgozással meg lehet tölteni, és egy ilyen API-val a shadow mapok számolása mellett elvégezhető bármelyik compute effekt. Ezzel a módszerrel az adott effekt számolása ingyenessé válik.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák