Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #85552128

    törölt tag

    válasz janos666 #2782 üzenetére

    Én nem 30 FPS-ről írtam ahogy te sem. Nálam a 40-60 FPS nem darabos, olyannyira nem, hogy ha a játékra koncentrálok és nincs kitéve OSD meg nem mondanám mennyivel megy pontosan, márpedig ez is 50 alatt van... Míg Vsync mellett azért ez nem éppen így lenne.

    [ Szerkesztve ]

  • -Solt-

    veterán

    válasz janos666 #2782 üzenetére

    Nem, hanem azt, hogy ugyan olyan a mozgóképfelbontás adaptív, mint fix frissítés mellett

    Az a következő lépés, hogy fix frissítés esetén pulzálhat a kijelző, be lehet iktatni fekete-időket, amiktől jelentősen folytonosabb lesz az élmény és élesebb lesz a mozgókép (UFO Test BFI szimuláció), míg adaptív sync mellett ez gyakorlatilag nem játszik (talán lehetne vele kínlódni, de csak bonyolultan és korlátozottan működne, ezért nem is erőltetik).

    Az első mondattal azt állítod, hogy nincs különbség, a másodiknál meg azt, hogy van! A FreeSync/G-Sync lényege, hogy a kijelző frissítését egy adott határértéken belül a GPU felől érkező képkockákhoz igazítja, ennyi. Tehát még egyszer, azonos frissítési frekvencián nem folytonosabb, nem élesebb egy hagyományos kijelző képe mint egy G-Sync/FreeSync monitor képe. Az "egyetlen" különbség, hogy V-Sync nélkül a hagyományos monitoron van képtörés, a FreeSync/G-Sync képes monitoron pedig nincs.

    Ettől még a 30 vs 60 FPS közötti különbség evidens, hogy megmarad, de ennek és az UFO tesztednek az égvilágon semmi köze a G-Sync/FreeSync pároshoz! Abba már bele sem megyek, hogy adott esetben a 40 FPS folyamatosabb képet ad egy 40Hz-n ketyegő FreeSync monitoron, mint egy 60Hz-n ketyegő hagyományos monitoron, mivel az FPS szám és a képernyő frissítési frekvenciája azonos!

    [ Szerkesztve ]

    www.smart-bus.hu

Új hozzászólás Aktív témák