Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FireKeeper

    nagyúr

    válasz P.M.S #4812 üzenetére

    hát figy, teljesítményben, fogyasztásban jobb lesz a GDDR5-nél, de azért talán nem fogjuk összef*sni magunkat tőle. gondolom egy kis felárat is elkérnek érte.

    steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill

  • TESCO-Zsömle

    félisten

    válasz P.M.S #4812 üzenetére

    Nehéz megmondani. Az AMD biztos szeretné, de a HD4xxx-ek óta húzza az ág őket... 5xxx-nél ugye a 40nm gyengélkedése... 6xxx-nél a 32nm törlése...

    És ez az XDR2 különösen szívatósnak tűnik. Persze az előnyök adottak. Jobb sebesség, kisebb fogyasztás. Pont az, amire az AMD-nek szüksége lenne, de a másik kézben ott a magasabb ár, és ami még fontosabb, a nehéz gyárthatóság (MCM). Magyarisztánban az árral nem érdemes törődni, mert nem érdemes... (Politika...) Én a gyárthatóság miatt aggódok...

    FireKeeper: Összefosni nem fogjuk magunkat se a teljesítménytől, se a felártól, de mint írtam, ez az ami kell. Tökéletesen passzol. Ha sikerül a memóriavezérlőt megcsinálni... Ha...

    Z10N: Kizártnak tartanám. Pont a bonyolultsága miatt. Mellesleg konzolokba jól bevált technológiákat alkalmaznak. A Wii U-ba pl HD4870-es van, ha jól emlékszem. Én azt mondanám, hogy minden konzolba VLIW architektúra kerül, de a Sony lehet, hogy bevállalja a GCN-t. Ha a Cell-be bele mertek ugrani...
    Bár ha van eszük, akkor azt csinálják, amit az MS az XBOX 360-nál. Összedobnak egy közepes "asztali" PC-t konzolnak. Sok multiplatform játéknál szebb lett az X360-as verzió, mint a PS3, mert könnyebb rá portolni/optimalizálin. Nincs értelme a jobb HW-nek, ha a fejlesztőknek nem éri meg kihasználni...

    [ Szerkesztve ]

    Sub-Dungeoneer lvl -57

Új hozzászólás Aktív témák