Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Busterftw #58471 üzenetére

    Most összezavartál. Nem az architektúrát nézte a DF? Mert abban bizony 2x az IPC az RDNA 2-höz viszonyítva, az pedig jelentős belenyúlás.

    #58472 PuMbA : Az AMD az intersection teljesítményét adja meg, de az RT az nem csak abból áll, viszont a többi az nem számszerűsíthető, mert az NV-vel ellentétben az AMD dizájnja programozható. Ha csak a shader teljesítményből indulunk ki, akkor az RDNA 3 az IPC változással, vagyis azzal, hogy innentől dual-issue az ALU, úgy 3-szorosára növelte a shader teljesítményét az RT eljárásoknak, a megnövelt intersection teljesítmény mellett. És a cache átszervezésével egy RT eljárás akár 10x is gyorsabb lehet, mert sokkal nagyobb lett az L0 és az L1. A probléma az, hogy nem csak az RT használja a hardvert, tehát ez nem számszerűsíthető.

    Ez egy felfogásbeli különbség az AMD és az NV között, és a DF azt hiszi, hogy az a jó, ha brute-force csináljuk ezt, mert használjunk akkor fix-funkciót mindenre, zabáljon be az effekt 20-25 GB memóriát, és ne keressük az optimalizálást. Az AMD konstrukciója pont arra megy, hogy legyen programozható, hogy ne kelljen eszement VRAM kapacitást az RT-re kiszórni, mert lehet azt okosabban is csinálni, ha van LOD.

    #58475 PuMbA : A Far Cry 6 hibrid RT effektet használ, aminek az a lényege, hogy csak ott van az RT alkalmazva, ahol annak hatása van. Ha ezt megcsinálnák a Cyberpunkra, akkor minden RT effekt kétszer-háromszor gyorsabban futna benne, miközben nem lenne ennek látható minőségromlása. Ez olyan dolog, mint a Gotham Knights RT reflection effektje, amit nagyon sokan leszóltak, mert kvázi nincs látható minőségelőnye az SSR-hez viszonyítva, miközben több erőforrást igényel. Csak ugye a Gotham Knights fejlesztői nem vették vissza az SSR minőségét, ahogy a Cyberpunk fejlesztői, mert valójában a Cyberpunk SSR-je istentelenül szar, és nem azért, mert az SSR rossz, hanem mert szándékosan rosszra van csinálva, hogy az RT adjon valami minőségkülönbséget. Mert amúgy ugyanaz lenne a helyzet, mint a Gotham Knights esetében. És valójában a Gotham Knights és a Far Cry 6 csinálja jól, mert így hozható ki a legjobb minőség a legnagyobb sebességgel. Ha csak azért lecsökkented a régi eljárás minőségét, hogy az RT-t reklámozd, akkor elkurvulsz.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák