Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomy86

    addikt

    válasz Tyer #29627 üzenetére

    Pár példa.
    -Az elkészült beállításokat megköszönte kb. 5% (ez még nem tragédia)
    -Miután elkészítettem egy beállítást valamilyen tarifacsomaghoz (nem két perc), annyit kértem, hogy az első teljes havi használat után jelezzen vissza a user, hogy stimmel-e a számla a progi által mutatott értékekkel. Ha nem, akkor pontosítom a beállítást, ha igen, akkor elmentem a beállításokat, hátha később másnak is szüksége lesz rá.
    Visszajelzett, közel 0% (ez már bosszantott).
    -Amikor a segítséget kértek, akkor légyszi, légyszi .... Amikor valami hiba volt a beállításban, akkor: "Ez így egy rakás szar, összevissza mér". Oké. Mi a gond? Leírja. Megváltoztatom a problémás részt. Ezek után előző pont, tehát semmi visszajelzés, hogy jó lett-e a változtatás után, csak egyszerűen eltűnik a user. Privátra sem válaszol.
    A reklamációs részt erősen finomítottam, sok esetben közel sem voltak ennyire cizelláltak a "kedves" segítségkérők és akkor ezek még nem az extrém esetek.
    A sokadik ilyen eset után döntöttem úgy, hogy mindenki állítsa be magának, ahogy tudja.
    Nyilván voltak normális emberek is, de sajnos ők voltak a kisebbség. :((

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák