Új hozzászólás Aktív témák

  • Wyll

    őstag

    válasz Bozek #17228 üzenetére

    Ezt figyeld:
    a Samsung chat-es ügyfélszolgálatával is beszéltem, és utána fel is hívtam őket telón, és mindkét helyen azt mondták, hogy az említett menüből nem ajánlott a gyári visszaállítás, és ilyenkor egy samsung szerviz egy bevizsgálás után fogja tudni eldönteni, hogy még él-e a gari, vagy sem...

    - Mondom wtf?! :Y

    - Igen, bizony, ha a készülék újraindulása miatt nem érhető el a normál gyári visszaállítás menüpont, akkor innentől egy szerviz tud segíteni..

    - és ha garantált, hogy nem rootoltam a telót az ezen mit sem változtat?

    - majd a szerviz fogja tudni... blabla

    - Kérdezem, hogy és a szerviz mégis mi alapján fogja mérlegelni a gari meglétét? Szubjektíven? Hol van leírva hogy milyen sw funkciók használata jár garivesztéssel?

    - Nincs erre vonatkozó leírás, és majd a szerviz.... blabla

    A telefonos nő amúgy idegesítőbb volt, mert élőben hallottam az (amúgy szar) bullshitet.

    [ Szerkesztve ]

    Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Wyll

Új hozzászólás Aktív témák