Új hozzászólás Aktív témák

  • Quqesz

    nagyúr

    válasz akooos #35056 üzenetére

    Nem akarok okoskodni, de van némi tapasztalatom Mazda terén(pont egy ilyenünk volt 2006-ban, most meg van 2 is). Szóval rohadnak a küszöbök,kerékívek kapásból. Baromi vékony a festékréteg rajtuk, úgyhogy polírozást felejtsd el(0,89 mikron, míg legtöbb autó 1,5 kb). Ráadásul tudtommal a japánok a mai napig nem galvanizálják a karosszériát, tehát az első ok is ebből fakad. A DPF ha tönkremegy, akkor itthon majd egy milla az ára! Lehet persze takaríttatni, de az érzékelő sem cserélhető benne külön ha bedöglik. Ha heréltet veszel, akkor meg a motort bahha szét hosszú távon(a motorba bele van kalkulálva a részecskeszűrő folytása, ha kiveszed borul a tervezés, az sw hekkelés nem elég, de ebben az összes autó egyezik). Szerencsére egy kis csavart kivéve nekem nem volt bajom vele, nagyon megbízható volt(attól a csavartól viszont 700km után tréleren landolt, szervót hajtotta).

    Passat
    Ezt a tipust nem ismerem, de asszem ez még megbízhatóbb volt. A 2006 utánit jól nézd meg, mert esztétikailag baromira amortizálódik! Pl gombok fehér alapon lettek fújva szürkére és bezony kopik mint a xar. Króm lepattog kívül/belül....piezzó vezérlés a dizelekben kb 150e km után kuka(bár ilyent csak itthon árultak, tudod C kategória minőségben). A rossz üzemanyagra a nagy nyomás miatt érzékeny és 150lóerő felettit ne vegyél, mert az nem hosszútávú. A DPF kb 90e km után kuka, de asszem olcsóbb, mint a japánba.

    Ja és ha tudsz csak magánszemélytől vegyél németben!!!!! A törökök uralják a hirdetési oldalakat, mint itthon a dígók....a legtöbb hírdetés olyan, mint amilyen mazdát megnéztél.....

    [ Szerkesztve ]

    Fotóban nincs gixer, ha van nálad egy Pixel! 7pro

Új hozzászólás Aktív témák