Új hozzászólás Aktív témák

  • Crystalheart

    senior tag

    válasz Psych0 #12175 üzenetére

    Rendezésben sokkal jobb a Blizzard, ezen a szinten már nem a textúrák minősége a döntő. Sajnos, pedig szeretném én is azt mondani, hogy a Digic Pictures jobb. :) De pl. épp a fent linkelt WotLK cinematic forgatókönyve és rendezése is tökéletesen zseniális, a szimfonikus zenéről nem is szólva. Remek művészek dolgoztak együtt. Szösszenet ide vagy oda, sok hollywoodi film használ már hasonló szintű számítógépes garfikát, vagy akár valósághűbbet is (hiszen a Blizz játékok cinematicjai nem törekednek a tökéletes valósághű megjelenítésre), de sajnos a rendezésen bukik a legtöbb. Akképp a fent linkelt japán CGI-s cuccot is mentheti még egy jó történet és jó rendezés, de így elsőre egy átlag sci-finek tűnik. Ne legyen igazam. :) (Megjegyzendő, hogy a StarCraft 2 első harmadának videói az ingame cinematicokkal együtt kb. kiteszik egy film hosszát.)

    Amúgy meg akárhogy is nézzük, az egész nyugati világ szempontjából soha nem lesz blockbuster-gyanús egy ilyen FinalFantasy szerű, túl steril CGI. Attól még neked meg sok más embernek tetszhet is, de nem bír nagy művészi, sem nagy technikai értékkel. Mintha megspóroltak volna egy csomó olyan effektet, amit nyugaton évekig fejlesztettek épp azért, hogy ne tűnjön természetellenesnek az animáció. (Még akkor is, ha mesésebb.) Arcmimika, néhány bőrhiba, asszimmetrikusság, részletek, szájmozgás élethűsége (és nem a szinkronra való illeszkedésről van szó), haj, stb. Ahhoz tudnám hasonlítani, mint a Heavenly Sword és a God of War összehasonlítása. Érted. :) Állítólag a HS sem rossz, de azért a GoW széria odaver. (Poén, mindkettő Sony.) Az anime vs. "americanimation" párbajban már nem ez a helyzet, mert az anime simán csak más elemekkel és tulajdonságokkal operál, nem pedig szegényesebb eszköztárral.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák