Új hozzászólás Aktív témák
-
Michell
tag
válasz AuraSync #45695 üzenetére
Asca: egész jó dalait találni, bár a YT kattintgatásnál nemrég egymás mellett dobott fel pár Sawano Hiroyuki számot - Unti-L: ASCA és Beginning: Aimer előadásban, akkor azért nekem ez utóbbi karakteresebb.
Bár nekem igazán régebbi énekesek, dalok, anime zenék tetszenek: Okazaki Ritsuko, Myco... -
Michell
tag
Ha már SAO.
Egyéb ötlet híján januárban megnéztem 1-3 és egész jónak találtam. Valójában sem a fanokat, sem a pfujolókat nem értem, egyszeri megnézésre a jobbak közül volt, bár újranézni nem fogom.Nekem a 2. évad tetszett talán leginkább. A lövöldözős fénykardos ötletet is díjaztam, a lövészlány, illetve a fejlődése is illett a történetbe szerintem. A "Mothers rosario" résznek pedig számomra volt pár emlékezetes pillanata.
[ Szerkesztve ]
-
Michell
tag
válasz Farkassacred #45714 üzenetére
Újranézhetőség: Farkassacred, ha ennyire szigorúan venném, akkor talán épphogy fél tucat animét nevezhetnék csak jónak.
-
Michell
tag
válasz Farkassacred #45834 üzenetére
Másutt pont ahhoz hasonlítják. A pajzsos sorozatnak talán 4-5 jó része is volt. Illetve talán a zenéje jobb. Nekem az a szám ami a 4. rész betétdala volt, az külön tetszett.
-
Michell
tag
Az utolsó - talán két hét - itteni ajánlásaiból összejött 10-12 anime is, amiknek utánanéztem, belenéztem (Sidonia no Kishi, Requiem for the Phantom ...), de nem mindenki mindenevő, én inkább a lightosabb, vidámabb darabokat választom (mondjuk az Anohana így is az egyik kedvencem).
Az egyetlen kivétel az a Tasogare Otome x Amnesia lett. A hangulata és a zenéi is tetszettek.
Olyanoknak tudom ajánlani, akik szeretik a könnyedebb és a komolyabb részek hullámvasutazását. -
Michell
tag
válasz Farkassacred #46226 üzenetére
Silver Spoon, köszönöm az ajánlást. Ez tényleg nagyon jó.
"Egy romatikus pillanat ..."
Persze még a jobb SOL-ok közül is változó, hogy kinek melyik jön be.
Számomra a Barakamon-nak voltak még emlékezetes jelenetei. -
Michell
tag
válasz Farkassacred #46245 üzenetére
Kicsit más téma, de én nemrég láttam a Ryuuou no oshigoto animét.
Egész jó szerintem, pedig a shogi teljesen ismeretlen, érdektelen számomra, illetve nekem a 3 Gatsu no Lion már túl lassú volt. -
Michell
tag
válasz unclefucka #46246 üzenetére
A 46200 -as lista nagyobb részével együtt ezt is láttam, nálam is a jobbak közt van.
-
Michell
tag
Legutóbbi "áldozatom" az anime nézés oltárán a Beastars volt.
Vagy én vagyok az áldozat és az anime a ragadozó , nem is tudom.
Mindenesetre elég felemás a véleményem, szinte biztos, hogy nem mindenkinek ajánlható. -
Michell
tag
válasz Farkassacred #46370 üzenetére
A Boku dake ga Inai nekem nem a nyomozós oldala miatt tetszett annyira. Inkább talán mert jó arányban keverte SOL elemekkel, illetve a mindenkit meg akarok menteni karaktert szimpatikusan esendőként tudta előadni (nem olyan elvakult idealistaként mint pl. a Fate).Továbbá az anya karaktere is nagyon tetszett.
-
Michell
tag
válasz Synthwave #46444 üzenetére
Carole and Tuesday: tavaly októberben láttam.
Az egy vicc, hogy egy anime kedvéért tudnak olyan számokat írni, ami szerintem az elmúlt évek könnyűzenéinek a 90-95 százalékánál nagyságrendekkel jobb. Pedig az elhangzott dalok többsége messze nem az én stílusom.
Az anime után rákerestem az előadók többi számára, de számomra azok csalódást keltőek voltak, olyan átlagos, felejthető zenék. Az anime dalok élő meghallgatása után az is felvetődött bennem, hogy esetleg az anime változat studiómunkái lettek kiugróan jók.[ Szerkesztve ]
-
Michell
tag
válasz Mister_X #46674 üzenetére
Szerintem is eléggé jól mutatja a népszerűséget. Az más kérdés, hogy engem egyes témák kevésbé érdekelnek.
Pár dolog azért meglepett: Anohana, Angel Beats ennyire hátra került (bár az utóbbi nekem sem igazán jött be).
Másrészt szintén meglepő, de én örülök neki, hogy pl. a Land of the Lustrous és a Shouwa Genroku egyáltalán felkerült a listára.
Én személy szerint azért a Kuragehime-t szívesen láttam volna a listán, illetve úgy egészében, arányaiban több könnyedebb animét.[ Szerkesztve ]
-
Michell
tag
Juuni Kokuki
Itteni ajánlásokra elkezdtem nézni.
Fantasy-t szeretem, az old school grafikát kevésbé.
Az első arc - még nem igazán fogott meg, a 2. egyáltalán nem.A külön kiemelt jellemfejlődés a főhősnő esetében az 1. arc -ban, illetve a másik 2 lánynál, hát eléggé meglepő (kicsit hasonlatosan a Koe no Katachi -hoz).
A 26. résztől beindult a történet és a 39. részig tetszett.
Lehet most itt abba is hagyom. -
Michell
tag
válasz Archanon #46777 üzenetére
Amikor belinkelted átfutottam a mal listádat - hátha találok valami nézendőt. Nagyon hasonló lenne a sajátom is, csak jóval szűkebb.
Most a Sora yori mo Tooi Basho -t kezdtem el nézni, nagyon jó szerintem.
Amúgy is kedvelem a SOL animéket, bár nekem pl. az After the rain azért már túl lassú. -
Michell
tag
válasz Archanon #46823 üzenetére
Nem láttam a listádon a Zetsuen no Tempest -et, én esetleg azt tudom még ajánlani.
Natsu-iro Kiseki - belenézek. A Sora Yori-t is csak azért halogattam, mert önmagában a történetben nincs semmi ami felkeltené az érdeklődésem, mintahogy a tiniproblémák is már igen távol állnak tőlem.
Akkor már inkább a gyereknevelésről szóló animét veszek elő, de azt hiszem a jobbakat már láttam. Vagy valami könnyedebbet. -
Michell
tag
válasz Archanon #46833 üzenetére
Az általad írt nevelős animékat már láttam, az Usagi Drop az ami kiugróan jó a témában.
A To Love-ru az nálam a dobottak közé került. Én adott esetben hárem animét is megnézek, ha valamennyire betalálnak a poénjai. Ilyesmikből az utóbbi időben nekem pl. a Gotouban-nál jobban tetszett a Bokuben, de talán az egyetlen amit jóra tudok értékelni az aranyossága miatt az a régebbi Mahoromatic. -
Michell
tag
Itteni ajánlások hatására a Planetes-t végigpörgettem a múlt héten. Nagyon vegyes lett végül, pedig én elvileg kedvelem a műfaj mixeket.
Talán túlságosan elment a dráma irányába és ehhez képest nem illett hozzá a lezárása sem.
Illetve a "sorozat hatáshoz" nekem kell, hogy valamilyen szinten tudjak együttérezni a szereplőkkel, e nélkül nekem közömbös, hogy mi lesz velük. Így hiába a nem átlagos történet és szereplők, számomra épp csak átlag feletti a Planetes.
El akartam kezdeni a Kemono no Souja Erin fantasy animét, de állandóan elakad.
Belenéztem a Dennou Coil-ba, illetve ismételten próbát tettem az ef Tale of Memories -szel, kevés sikerrel. Most így nem tudom milyen animét fogok nézni - talán próbálkozok még a Dennou Coil-lal.
A szezonosokból is csak 3 érdekel igazán: Honzuki, Otome Game, Yesterday. -
Michell
tag
Dennou Coil most befejezve, benyomások. Tényleg nagyon jó anime, egyedi.
Anno a Beastars -ról írtam, hogy nem tudom eldönteni valóban van-e mélyebb rétege, avagy csak el akarja hitetni magáról. Ennél az animénél viszont egyáltalán nincs ilyen érzésem, kételyem.
Az azonban teljesen érthető, hogy miért nem igazán közismert. -
Michell
tag
válasz Hintalow #46967 üzenetére
Log Horizon. Bár az értékelései vegyesek és számos hibát lehet felróni neki ennek ellenére én az isekai-ok közt egyfajta alapműnek gondolom.
Ha a taktikázós része tetszett, akkor szerintem a mostani áradatban nem igazán fogsz kedvedre valót találni. Kivétel talán a Tensei shitara Slime Datta ken, de ott azért lényegesen más a mix. -
Michell
tag
A májusi anime termés nekem egész jól jött össze - 1 átlagosra (BNA) jutott 7 átlag feletti.
Persze én csak most néztem meg régiekből a Working-ot, Dennou Coil-t, Shigofumi-t , Seriei no Moribito-t avagy a Sora yori mo Tooi-t.
Mindezekből személy szerint ajánlani talán csak a Working, Sora yori mo Tooi párost tudnám.
(A többi nekem tetszőhöz kell egyfajta hangulat.) -
Michell
tag
Hétvégén a Skip Beat-et néztem, engem egészen elszórakoztatott.
Az egyik epizódban már ott szerepelt a jelenet, amikor a főhős énjei megvitatják a teendőket,
akárcsak az Otome Game -ben. -
Michell
tag
Szezon, visszatekintve:
Minden gyengesége ellenére nekem a Yesterday wo Utatte lett az első, a Honzuki no 2.season erősen visszaesett, de a hajrában megszerezte a 2. helyet, mivel az Otome Game no Hametsu Villainess bőven átlag alá csúszott a végére.
(A Gleipnir az csak egy katyvasz maradt, míg a Tower of G. számomra érdektelen szereplők küszködése az arénában.)
Egyébként sem nagyon találok jobb animéket az utóbbi hónapban. Talán a Hitsugi no Chaika az ami egy picit jobban lekötött, minden hibája ellenére (nem épp mai darab). -
Michell
tag
válasz Farkassacred #47171 üzenetére
Oregairu. Én annyira nem tartom kiemelkedőnek, bár tetszett. Viszont most én is egy anno a lassúsága miatt félbehagyott régi gyöngyszemet nézek a Bakumant. Számomra izgalmasabb mint a harcos animék legnagyobb része, pedig a manga készítés gondjai annyira nem érdekelnek.
-
Michell
tag
A Re:Zero az eleve is egy átlagosnál jobb anime volt, míg a SAO összességében - főleg így elnyújtva - átlagos. ( Majd megnézem persze mindkettőt, ha már több rész elérhető lesz + időm lesz rá).
A szezonból egyébként én eddig a Kanojo Okarishimasu és a Maou Gakuin no Futekigousha animékbe néztem bele, de igazából a Vision of Escaflowne részeit nézem. A zenéi azok mindenképp kiemelkedőek. -
Michell
tag
válasz Farkassacred #47259 üzenetére
Most a hangulata miatt én is egy 2001 -es sorozatot kezdtem el: Noir.
-
Michell
tag
válasz Farkassacred #47266 üzenetére
A Noir -t az akció kedvelők azért messze kerüljék el. Kritikusai szerint nemhogy lassan, hanem csigatempóban halad. De akinek a Yesterday wo tetszett annak talán tudom ajánlani.
Továbbá semmi vér, a karakterek sem az igaziak, csak a hátterek és a zene pazar.
Egy egy epizód inkább csak hangulat, mint egy japán vers. -
Michell
tag
válasz Farkassacred #47266 üzenetére
Farkassacred említette, hogy a Phantom: Requiem for the Phantom hasonló mint a Noir - bérgyilkosok - véginéztem ez utóbbit is.
A többséggel ellentétben nekem egy paraszthajszállal a Noir tetszett jobban, még úgy is hogy a Phantom történetvezetése is jobb, illetve a személyiségek kidolgozása magasan jobb - ez utóbbi a Noir-ban csak nyomokban található meg. A zene és a hangulat az amiben a Noir jobb, pedig a Phantom zenéje is jó, csak egy kissé repetitív. (A tűzpárbajok hihetőségében pedig egálban vannak.)
Más: Mostanában egy másik animét is a zenéje miatt választottam - Escaflowne -- és bár a Yoko Kanno dalok önmagukban szebbek mint a Noir melódiái, Yuki Kajiura zenéi annyira illeszkednek az adott részhez, jelenethez, hogy anime ost-ként összességükben talán jobbak, rengeteget hozzátesznek az élményhez. -
Michell
tag
válasz Farkassacred #47498 üzenetére
Egy egy jobb epizódot találni a szezonosak közt. Pl. az Uzaki-chan "mentás csoki" jelenete az egészen tetszett.
Egyébként régiekből most nézem a Gosick című animét. Végre egy olyan sorozat, ami nem elúszik pár jobb rész után, hanem egyre jobban beszívja az embert (és még csak nem is okoz depressziót). Respekt.
Én az anime like Chaika - The Coffin Princess keresésből választva kezdtem el nézni, önmagában a nyomozgatós történet nem keltette volna fel az érdeklődésem és a kritikákat is csak utólag szoktam megnézni. -
-
Michell
tag
válasz Mister_X #47773 üzenetére
Az animék legnagyobb része is csak trash. Ha minden felhúzná magát az ember ...
Talán 35-40 igazán tetsző animét ha láttam, és a szerintem átlagosnál jobbakkal együtt is 100-nál kevesebbet találtam.
Amin én inkább tudok bosszankodni, ha üres lufi alkotásokat dícsérnek az egekig, vagy ha olyan bele látott "tartalmaktól" olvadoznak egyesek amivel csak szédítenek az adott művek. -
Michell
tag
válasz Sordoran #47813 üzenetére
Amibe én belenéztem eddig:
Noblesse: Az OVA és 1. eleje alapján még akár nézhető is lett volna.
Kamisama ni Natta hi, Maou-jou de Oyasumi no comment.
Majo no tabitabi, Kuma Kuma Kuma Bear: papírmasészeletkék.
Danmachi 3
Ez utóbbi sorozat egy totál átlagos egynek elmegy anime.
Az szerintem a fentieket minősíti, hogy még ez látszik a legélettelibbnek a felhozatalból.
A többi annyira üres, műanyag, érdektelen eddig számomra. -
Michell
tag
MnT: A hangulati váltás éles, majd meglátjuk hová vezet, ha vezet egyáltalán valahová.
Igazából én is jobban szeretem a folyamatos történeteket mint a független epizódokat.
Az meg csak nagyon kevés műnek sikerül, hogy egy nagyobb történet összeálljon a részekből (rész és az egész). -
Michell
tag
válasz Farkassacred #47824 üzenetére
Taisou Zamurai. A sport témájú animéket eddig hanyagoltam , de köszönöm a tippet, belenézek. Nekem most épp elfogyott a néznivalók listája.
-
Michell
tag
Szeptember eleje óta most sikerült újra átlagosnál jobb animéket találnom, persze nem mai darabok.
A Kamisama no Memo-chou ha első pillantásra Gosick másolatnak is tünik, de nem az szerintem. Csak az alap, a nyomozás hasonló - aki szereti ezt annak tudom ajánlani, de jóval több SOL elemmel. (És nincs benne Victorique-zás se).
Illetve én csak most néztem meg a Könyvek hercegét (1995). -
Michell
tag
válasz bandiras2 #47897 üzenetére
Bokuben:
Én miután befejeztem egy anime sorozatot, akkor szoktam a véleményeket is megnézni. Ott a Gotoubun no hanayome szerepelt jobban, de nekem inkább Nariyuki-ék szerencsétlenkedése tetszett. Illetve az abban szereplő "japán" humor az ami még engem megmosolyogtat. (További jó pont, ha a kliséken tudnak valamennyit "csavarni".)Más.: Most néztem csak bele a Tonikaku Kawai sorozatba, röviden: hihetetlenül aranyos.
-
Michell
tag
Az ebben a fórumban is többségében pozitív értékeléseket látva végignéztem az Eureka 7 sorozatot. Avagy lehet inkább végig szenvedtem. Nekem közbe kellett iktatnom lightosabb darabokat kikapcsolódásként - Blood Lad, To Love Ru Darkness - ez utóbbi vagy 70 százalékkal kevesebb ecchi tartalommal még tetszett is volna.
-
Michell
tag
A mostani szezonból egész sokat gondoltam majd nézni, ráadásul máris bővült a listám a Kai Byoui Ramune sorozattal. Ha már tanmese, akkor így elsőre inkább ez mint a Majo no Tabitabi.
Az előző idényből a Tonikawa indult jól, de a végére átlagossá sűlyedt,
a Kamisama ni Natta hi az eleinte nem tetszett, de a végére feljavult. Bár számomra így is leginkább az átlagos animék szezonja volt. -
Michell
tag
válasz Aljasvip #48224 üzenetére
"alig nézek vígjátékokat"
Mert talán jó vígjátékot a legnehezebb készíteni (nemcsak anime fronton).@callmeakos:
Annyi mindent felsoroltak, talán csak még a Jellyfish Princess -t tudnám hozzátenni.
Illetve nálam a felsoroltakból is jópár a dobott-ak közt végezte - pl. a Konosuba-val az élen.