Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
-
bambano
titán
"Mér mit gondoltál, a cégek csak úgy kidobják az ablakon a pénzt a reklámra anélkül, hogy megnéznék, megéri-e?": az alapján, amit én a saját tecsőmben látok, teljesen egyértelmű, hogy így van, nettó pénzkidobás az egész.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
ddekany
veterán
De... ha valami úgy emlékezetes, hogy állandóan idegesít, akkor az hogyan segít? Volt már, hogy kerestem valami terméket, és nekik volt a legjobb ajánlatuk. De tudtam, hogy ezek a zöld manós retardált állatok, és nem voltam rá képes. Inkább fizetek akármennyivel többet. De mondom, velem lehet a baj...
-
Synthwave
HÁZIGAZDA
Én még az Alzáét sem.
---------------------------------------------------------
(#66) ledgeri: A sarokcsiszolód fogalmam sincs, hogy mi akar lenni, de akkor várom a javaslatokat a reklámbevétel nélküli fenntartásra. Mármint komolyan, de nem az utópia kalapból.
[ Szerkesztve ]
Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.
-
GoldhandRent
őstag
azért a reklámozás nem olyan fekete-fehér, hogy ha van reklám veszik, ha nincs akkor nem. jó esetben alapból veszik a terméket emberek reklámozástól független.. ha pedig reklám kell ahhoz is, hogy egyáltalán vegyék, akkor szinte kizártnak tartom azt, hogy megérné reklámozni.
jómagam reklámhirdetésből szinte egyes-egyedül a LIDL heti katalógusait szoktam átnézni, hátha van valami hasznos/érdekes dolog a ház köré, vagy a hobbikhoz. YT-on általában elskippelem a LIDL reklámot IS... Instagramon szoktam megynitni appon belül a honlapjukat egy gyors átfutásra. itt egyébként reklámként dobja fel, de ha a reklám mint "ipar" nem létezne, valószínűleg követném az insta oldalukat, és ott bejegyzésként feltöltve csekkolnám az aktuális termékkínálatot. reklámnak reklám talán ez is, de jó esetben cégen blül marad a pénz is (saját alkalmazottak felelnek a social-media üzemeltetésért, nem külsős cég intézi a reklámozást). így csak azok kapják (kapnák) a reklámot, akit érdekel is a LIDL kínálata.
YT videokba a feltöltő által beintegrált reklámok (itt ugye arról van szó, hogy releváns terméket hirdet a csatorna) közül már néhányat megnéztem érdekesség képpen, de még sosem vettem ilyen formán semmit.
termékről szóló YT videók után már vettem terméket, főleg úgy, hogy az adott dolgot előtte nem ismertem.
YT által videót megszakító reklám termékét ha jól emlékszem egyetlen egy alkalommal csekkoltam le, ami után megbotránkoztam és elborzadtam. (nagyon impozáns reklám után a termék maga egy túlárazott ipari hulladék szar... már a termék weboldalán is kivehetően)
a boltok akciós újságait nem feltétlen tekintem reklámnak. egyrészt ha akarom és érdekel megnézem, ha nem nem. max én maradok le rendkívül jó ajánlatokról (akcijjjjjós 10kg burgonya vagy mittomén). ezek a felületek egy biznisz több termékét szedik össze, nem pedig 1-1 márka 1-1 termékéről van indokolatlanul hosszú kedvserkentő
a kínálatba kerülő új termékek úgyis feltűnnek, meg ki is emelik talánazért lenne jó a reklámmentes élet, mert kevesebb ipari hulladék (tech, élelmiszer, gyógyszer, gyógyhatású készítmény, stb) maradhatna talpon.. ahhoz pedig hogy egy-egy új termék betörjön a piacra, vagy nagyon nagyon jónak kell lennie, vagy olcsón kell kínálnia a konkurencia minőségét.
Xiaomi régen nem hirdette magát, és nem a reklámok kellettek neki ahhoz, hogy hatalmas felhasználó bázist szerezzen.. mióta reklámoz, azóta már nem az igazi (OS-EN BELÜL IS HIRDETÉSEK VANNAK!!!)
(volt xiaomi felhasználó 2013 - 2022)-
-
GoldhandRent
őstag
nem nézem, egyáltalán nem nézem a reklámot. arcomba dobja, és ez nem jó.
írtam, egyedül amit önszántamból nézek az a lidl katalógust, és ott sem a mosószerek vannak kiemelve, illetve én nem azokat nézem.
egyébként írtam a YT csatornák beágyazott reklámjait is, de ezekszerint nem olvastál végig.
a xiaomit is leírtam, mindegy...
mióta reklámoz meg egy nagy szar (szvsz), mert több megy marketingre, mint szoftvertesztelésre.. erről ennyitahogy írod is, lehet szofisztikáltan.. amivel nincs is baj, de rohadtul nem ez a jellemző.
tonna lóvéért 3 percenként nyomják az arcodba, közben meg nem győz meg annyi embert, mint amennyit zavar/idegesít vele
-> igazán lehetne már egy nagyvolumenű közvéleménykutatás a reklámokkal kapcsolatban.. nem hinném, hogy elégedett lenne a reklámozással válaszadók nagyrésze-
Új hozzászólás Aktív témák
it AI-alapú adatvédelmi funkciót (reklámblokkolót) kaphat a Safari böngésző az iOS 18-ban, de brit médiacsoportok arra figyelmeztetik az Apple-t, hogy ez anyagi katasztrófát okozhat az ágazatban.
- Filmvilág
- RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Háztartási gépek
- Star Wars Jedi: Survivor - Egyre közelebbi a PS4 és Xbox One verziók érkezése?
- PlayStation 5
- XPEnology
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fűnyíró topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- iphone 14 Pro Max 128gb, független, makulátlan, 100% akku
- iphone 15 Pro Max 256gb Natur Titanium,független,bontatlan
- ÚJ Bontatlan APPLE MACBOOK AIR 13 - M2 (MLY33MG/A) ÉJFEKETE - 8GB/256GB SSD- Magyar - 3 év Garancia
- Corsair RM850x Gold Moduláris Tápegység 850W
- Acer Aspire 5 - 15.6" IPS, I7-1165G7, 16 DD4 / 1024 GB NVMe +szla! +GARANCIA!