Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Diokhan

    addikt

    válasz bmwk1200s #53250 üzenetére

    Én az iPhone5-el kapcsolatban már leírtam korábban, hogy gyakorlatilag kinéztek Miskolcon a boltból, mert bevittem ultrahangos tisztítársra, és a szitu gyakorlatilag "hogy merem én odavinni a régi szaromat" szagú volt. Valamint sokszor olvastam már, hogy amikor be telefonál a pórul járt vásárló, akkor a válasz mindig nemleges. "Nem tudjuk kicserélni, nem láttuk, nálunk működött" és stb... Sajnos mind csak a hasznot lesi, arra nem gondol, hogy az adott kliens esetleg máskor már nem fog vissza menni, ha negatív tapasztalattal hagyja ott a helyet. De ez igaz más szervizekre is, nem csak "apple"...

    Azt nem tudom, hogy a harmadik világháborút milyen fegyverekkel fogják megvívni, de a negyediket biztosan botokkal és kövekkel. - Albert Einstein

  • Head88

    addikt

    válasz bmwk1200s #53250 üzenetére

    Valóban kéne egy listát összeszedni a megbízható boltokról. Rengeteg a kontár szerviz és forgalmazó. Ezek alkalmanént egy-egy profi weblappal és meggyőző szövegekkel akarják bemagyarázni, hogy profi üzletek.

  • bLaCkDoGoNe

    veterán

    válasz bmwk1200s #53250 üzenetére

    Nekem eddig egyszer volt dolgom a szervizzel 7 év alatt (remélem ez így is marad, *kopp-kopp-kopp*).
    A 2010-es iMac-emben térdelt le a beépített HDD 2013-ban, akkor egy kicsit turkáltam a neten, kiderült, hogy volt a Seagate-nek egy szériája, ami hajlamos volt erre és ezeket az Apple garanciális időn túl is cseréli. Szokás szerint volt egy oldal, ahol ellenőrizni lehetett sorozatszám alapján, hogy jogosult-e a gép a cserére; megnéztem, azt köpte ki, hogy az én gépem erre nem jogosult, holott a problémás szériájú HDD volt benne. Felhívtam a supportot, elmondtam nekik a bajomat, meghallgatták, azt mondták hogy értik, de nem tudják mi lehet a gond, átkapcsoltak valami európai Apple vonalra, ott szintén elmondtam a bajomat, megértették, azt mondták semmi gond, vigyem be egy Authorized Service Centerbe, megcsinálják.
    Felhívtam az Almáriumot, elmeséltem a sztorit, adtam ügyszámot nekik, amit a korábbi beszélgetésnél kaptam az európai akárkiktől, mondták hogy oké, vigyem be.
    Bevittem a gépet, néhány nap múlva kaptam egy hívást, hogy látják, hogy poros a kijelző is, így azt is gariban cserélik szigetelt panelra. Mondom szuper.
    Pár nap múlva szóltak, hogy kész a gép, lehet menni érte. Besétáltam, azt mondták hogy x tízezer forint a HDD csere (nem emlékszem az összegre, de valami igen durva számot mondtak, 70k körül vagy hogy). Mondom az úgy nem lesz jó, mert én ezt letárgyaltam, hogy gariban megcsinálják, itt az ügyszám, satöbbi. Jó, várjak egy kicsit, elmennek telefonálni vagy nem tudom mit csinálni. Néhány perc múlva jött vissza a pultos, hogy valóban, nem kell fizetni semmit. Szóval a 3 éves, már bőven nem garis Mac-emen csináltak egy garis HDD + LCD panel cserét (mindkettő kiváló a mai napig), így nekem ez egy pozitív élmény volt, még a pici kommunikációs bakikat is beleszámítva.

    "«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+] 

Új hozzászólás Aktív témák