Új hozzászólás Aktív témák
-
Manitou
addikt
Ha azt nem látod az már régren rossz
A fal ikonra ha rákattintasz kétszer akkor előjön egy nagy menü amiben mindent be tudsz állítani, de ha csak simán a fal ikon be vam kapcsolva, akkor is egy kisebb ablakban látnod kéne ezeket a paramétereket hogy magasság vastagság, szintkóták, anyag, sraffozás, miegymás, kivéve ha ez a tábla ki van kapcsolva most nálad a progiban -
Manitou
addikt
Szeva
Szerintem ha VGA, akkor inkább nvidia. Pl elég jó áron lehet venni 7300GO kártyával szerelt laptopokat, és azokon még a gamek is elfutkorásznak, ha estleg arra támad kedved, meg ugye 3D-ben se szarik be a gép, ha megforgatsz egy nagyobb modelt.
Proci nem tom, AMD is meg Intel is jó. Inkább a VGA-ra figyeljél, meg sok ramra.
2 mag se muszáj., 9-es nem használja ki a 2 magot úgy tom, de lehet a 10-es se.
Memphysto
NIncs demo belőle, max diák változat, amit iskolában kaphatsz meg, ha építész hallgató vagy. Vagy a fene se tudja hogy van most már. Nekemitt porosodik egy 6.0 Diák Ja angol, asszem egy vonalat se húztam vala anno
[Szerkesztve] -
Manitou
addikt
válasz VectorworksH #118 üzenetére
A nap nem jól van beállítva , azért olyan sötét. Most így fejből nem vágom pontosan hol is kell ezt beállítani, én is artlantis párti vagyok, nem is szoktam használni az ac renderelését.
De úgy rémlik, hogy a nézőpontoknál van valahol és amikor felülről mutatja a kameraállásokat , akkor ott van a nap is és azt lehet huzigálni, hogy honnan süssön.
Meg renderelésnél vannak asszem olyan beállítások, hogy a túlexponált részeket sötétítse, lehet ez is be van pipálva ( lightworksnél).
Tükröződés beállítás kérdése szerintem . -
Manitou
addikt
válasz VectorworksH #121 üzenetére
3D nézet--> perspektív nézetben mentés másként. File tipusnál kiválasztod az artlantis ( atl)
és mented a kivánt néven, majd fel fog ugrani egy ablak, hogy milyen artlantis formátumba akarod. 4.0, 4,5 stb.. A 4.5-öst bepipálod és kész.
[Szerkesztve] -
Manitou
addikt
válasz VectorworksH #126 üzenetére
Akkor te nem a 9-es archicadet használod, hanem a 10 vagy 11-et
Akkor ez így nem fog működni., ha artlantis R-Studioba mented, akkor azt 4,5 nem fogja tudni beolvasni.
Javaslat: Szerezz be egy Artlantis studio-t. Vagy egy 9-es Archicadet -
Manitou
addikt
válasz VectorworksH #128 üzenetére
Én AC9+Artlantis Studio kombót használom 10-es AC-t egy rövid ideig próbálgattam, aztán valahogy feledésbe merült.
Majd a 11-re térek át mostmár, vagy a 12-re -
Manitou
addikt
Up
Egy teamworkos kérdés
Erre mondjatok valamit, mert én még ilyet nem láttam
Nyitnék meg egy plp file-t , és egyszerüen ha be akarok jelentkezni nem jelenik meg a mappában a file, azt jelzi, hogy üres.
Munkatársam gépén meg simán be tudok jelentkezni. A file ugyebár egy szerveren van. Szóval elvileg nekem is ugyanúgy müködnie kéne.
További érdekesség, hogy ha totalcommanderben kattintok rá a filera, akkor meg azt írja, hogy mivel kivánom megnyitni a a pl filet ,pedig plp a kiterjesztése. Nem értem én ezt -
Manitou
addikt
válasz ToRR3nt3 #210 üzenetére
11-et most próbálgatom, de sajnos erre a szellemszintes dologra amit lejjebb feszegettem még mindig nem jöttem rá (azaz mért csak az aktuális szint alattit/felettit lehet csak szellemszintnek berakni?, a 9-ben bármelyiket be lehet)
Bármelyik szintet be tudod tenni pauszra. Navigátorban jobb gombot kattintasz azon a szinten amit be akarsz tenni pauszra, és ott kiválasztod, hogy aktuális szint megjelenítése pauszon vagy valami ilyesmi.
-
Manitou
addikt
válasz SystemRoot #252 üzenetére
Az enyémen pl kellően gyorsan megy, pedig nem mai darab. A 12-es már kihasználja a több magot, főleg ebben is különbözik a 11-től.
-
Manitou
addikt
Megmondom őszintén, nem követtem mostanában a procik fejlődését, azt tudom hogy biztos erős a proci amit írtál. Ha annyit mondok munkahelyen 5600+ X2 , 2GB DDR2 800 és 256MB 7600GT -s gépek vannak, és nem nagyon van gond velük, akkor megnyugodhatsz a tiéddel sem lesz.
Renderelésnél a proci erőssége illetve magok száma és a ram mennyisége lehet a mérvadó. Bár én nem archicadben renderelek
Azt nem tudom, hogy SLI mennyire van hatással az archicadre.Illletve én úgy tudom, hogy SLI csak azonos típusu kártyával megy. Én inkább egy darab de erős kártyát vennék később. Pl 9600GT vagy 9800GT esetlegs 8800GT is jó ha találsz, ezekkel a kártyákkal garantáltan elleszel jó darabig, és biztos nem is fognak megfeküdni komolyabb 3D-s modellek forgatása során.
Multkorában egy MX440-es kátyán próbáltunk AC11-et, ott már érezhető volt a 7600GT-hez képest hogy lassabb, pedig csak egy kis csház volt, de lehet a celeron proci miatt is voltA 8200-as Geforce szerintem erősebb az FX5700-nál.
Nvidia tényleg jobb achez, mint az ATI. De ha ATI-t akarsz azzal is működik.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
Ja nem tudtam, hogy már létezik hybrid SLI is Le vagyok maradva.
Nem tudom milyen munkához kell, de nem hinném, hogy a 3 mag szűk lesz. De több mag sose rossz.Ha sokáig nem fejlesztesz, akkor lehet a 4-et venném.
Nekem eddig még egy nvidia kártyával se volt gondom AC alatt, Ge2 MX400, Ge4 MX440, Ti4200, 6600GT, 7600GST, 7950GT, illetve volt alaplapi integrált 6100-as Geforce is.
De atiból is volt próba erejéig Radeon 8500-as, azzal se volt gond. -
Manitou
addikt
válasz SystemRoot #254 üzenetére
Költséghatékony gép: minimum 2 magos legyen, min 2 GB ram, vga elég egy alsó közép kategóriás geforce. Akár 7300GT is elég lehet
-
Manitou
addikt
válasz MarioAna #263 üzenetére
A 8400GS egy 64 bites kártya tudtommal, szóval az elég gyenge, nyers erőben egy DDR3-as 7300GT elkeni a száját rendesen, ami ráadásul nem si 64 hanem 128 bites. A 7300GT amiből van DDR2-es is, de én speciel a DDR3-as változatra gondoltam. Munkahelyen 30000m2-es szálloda lemodellezett tömegét forgatom ezzel a kártyával gond nélkül, úgyhogy számomra már bizonyított.
Az a baj, hogy 6.5 már nagyon régi, a kártyák openGL-es tulajdonságát asszem csak a 8.0-tól kezdte el használni az archicad. A 6.5-ben csak belső motoros 3Ds mód volt. A 8.0-tól kezdve a elég jól használhatók az AC-hoz a mezei videokártyák is , és nem kell méregdrága ATI FireGL és nvidia Quadro , vagy 3Dlabs Oxigen.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
Nem tudom én valahogy tartózkodom a passzív kártyáktól, főleg amik erősebb kártyák, nem ilyen kis Geforce 2-es színtüek, azok tényleg elmennek passzívban. De ezek a mai kártyák már eléggé forrófejüek. Nekem a 6600GT-m is anno úgy ment tönkre, hogy konkrétan megsült a mag, pedig azon aktív hűtés volt.Viszont a házamban akkor egy darab venti se volt.
Sok múlik azon is hogy mennyire szellős házban vannak ezek a passzív kártyák, mert ha elég jól szellőzik a ház, akkor még oké.
Mindenesetre én 512MB 9500GT DDR3-at vennék a 8600GT helyett függetlenül attól hogy passzív vagy aktív hűtéses e a 8600. Sok helyen már nem is nagyon kapni 8600-at, meg hát nem is egy bestbuy kártya volt sose, most meg pláne. -
Manitou
addikt
3-as studiot próbálgattad már? Mintha lassabban renderelne a 2-esnél, bár ez nem meglepő, mert a 2-es is lassabb az 1-esnél.
A látványtervet sajna senki nem nagyon szereti megfizetni, mindenkinek tetszik, meg hű de jó, csak mikor fizetésre ketrül a sor... Ma már szinte elvárják hogy mindenhez legyen látványterv is , mintha az természetes része lenne pl egy engedélyes tervnek. -
Manitou
addikt
No igen, ha már sok látványtervet csinált az ember, akkor hamar összedob egy egész korrekt minőségű látványt viszonylag rövid idő alatt
Nézegettem multkor az artlantis oldalán volt egy video amin nyílászárókat nyitogatott az emberke artlantison belül. Ez miként működik még nem jöttem rá, igaz nem is sokat használtam még, gyorsan belenéztem. Az árnyékok valóbban jobbak lettek a 3-asnál -
Manitou
addikt
Hmm, érdekes. Tudom, hogy tárgyakat lehetett mozgatni, ez eddig is meglévő opció volt.
Majd kipróbálom ezt a tárgy lementést.Use referencenél nekem fagyás nem volt csak ha nagyon sok tárgy volt benne pl több mint 500db akkor azért kicsit megreccsentette a gépet. Nekem renderelésnél szállt el gyakran a gép. Vagy olyat csinált hogy pl x % -nál (általában kb felénél) megállt a renderelés, Számolta az időt, de nem ment tovább a kép, nem csinált semmit.
Mai viszonylatban már nem annyira erős a gép odabennt, de azért még lehet vele dolgozni vígan 5600+ X2, 4GB DDR2 800Mhz, Gainward 7300GT DDR3 256Mb (mondjuk rendernél ez úgy is mindegy) -
Manitou
addikt
így van
Egy valami van, ha pl te egy adott anyagnevet kicserélsz egy másikra, azt nem fogja átvinni, Ezért lehetőleg archicadben úgy kell beállítani az agyagokat hogy más neve legyen annak amit más anyagra akarsz. Pár dolog állítása esetén nem gond ez se, de ha pl sokmindent kéne emiatt átállítgatni, azzal elég sok idő elmehet.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
Felétek is ez megy
Minden kurvasürgős, pályázati határidő, beadás, juj megcsúszunk...... Komolyan sokszor már kurvára elegem van ebből az egész szakmából Mondjuk legalább nálunk munka van most jelenleg, "csak" a fizetés akadozikHa már külföldi téma. Nekünk angliában lévő épitésziroda felől jött olyan infó, hogy ott is nagy gáz van, kevés a munka, építik le az embereket. Szóval nem mindenhol van kolbászból a kerités külföldön sem. Persze az ittentől csak jobb lehet a helyzet.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
Hát ja. Mi is átáltunk 64 bitre, mert az egyik nagy terv miatt 32 bites rendszernél elfogyott a memória vagy valami ilyesmit írt ki az AC. 4GB ram volt a gépben.
Aztán a 64 bitnél meg az lett a gond, hogy azokon a gépeken, ahol csak 2GB ram van, ott iszonyat lassan tölt be ez a terv, ja mert ugye teamben dolgoztunk rajta, csak nem minden gép rendelkezik egyforma paraméterekkel.Szóval 64 bithez AC15-höz 3-4GB ajánlott.
Persze csház vagy nem 20000m2-es épülethez bőven elég a 2GB is.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
Áh, az eddigi gépfejlesztéseket is úgy kellett kikönyörögni. Válság van meg recepció, a túlélésért küzd mindenki. A régebbi gépekbe 7300GT, 7600GT kártyák vannak, az újabbakba se valami nagy csodák. Eddig nem volt gond a teljesítménnyel, de ez a project még az új gépeket is megfogja kicsit.
Ez kivitelli szintü terv amúgy már.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
Mi úgy szoktuk, hogy mielőtt kiadunk valamit, kinyomtatjuk 1 példányban átnézsre, mert valóban, ha gépen nézed, akkor ott nem biztos hogy észreveszel minden hibát.
Szerintem ez ezután sem lesz máshogyan.Én már láttam olyan tervpecsétet, hogy az volt ráírva, hogy xy .. felelős rajzoló
Hivatalosan meg nem vehetik elő a rajzolót, ha valami van, mert az aláíró tervező a felelős a tervekért, az már más kérdés, hogy házon belül biztos megkapja a lecseszést a tervezőtől, ha valamit elrontott. -
Manitou
addikt
Hát nem tudom, nálunk volt már, hogy 1,8-ast is alig akarta látni az építéshatóságnál az ügyintéző 1x mikor bementem valami hiánypótlás miatt. Aki 100%-osan jól lát annak nem gond az 1,5-ös betü 100-as terven, de más nem biztos, hogy jól látja. Szóval mi ezért 2-est használunk leginkább.
Nincs azzal gond ha mellé rakja a kótát. Persze azt nem mondom, hogy egyes esetekben nem nagyobbfajta kihívás úgy bekótázni belül a helyiségek kétirányú méretét, hogy mindenhol minden jól látszódjon.lorcsi:
Pontatlanul rajzolsz, a hiba benned van -
Manitou
addikt
Te/Ti hogy szoktatok rajzolni? Csak kiváncsi vagyok . Mindent felépítel 3D-ben? Réteges szerkezetek használsz pl födémnél, falaknál, stb.. Tehát pl elmetszed a házat és rá se dolgozol szinte semmit a metszetre, vagy 2D -ben még mókolsz vele?
Nálunk már egy jó kis vita alakult ki ezzel kapcsolatban egyszer[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Engineer086 #948 üzenetére
Részvétem
Új hozzászólás Aktív témák
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Gyúrósok ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Ukrajnai háború
- Politika
- ASUS ROG Ally
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...
- AKCIÓ! - STEAM kulcsok /Anuchard, Aragami, Children of Morta, stb. - 2024.04.17.
- Játékkulcsok olcsón: Steam, Uplay, GoG, Origin, Xbox, PS stb.
- Steam,EA,Epic és egyébb játékok Pc-re vagy XBox!
- Adobe Creative Cloud - 2024. 04. 05 - 2025. 04. 05-ig
- World of Warcraft Shadowlands Collectors edition EU EN