Új hozzászólás Aktív témák
-
gliskard
senior tag
Olvastam. Szerintem, az xbox-hoz hasonló differenciálás egy szükség szülte megoldás, nem feltétlenül működne jól a Nintendo-nál.
A platform exkluzív játékok – ami a Switch esetében is nagyon fontosak – elég jól optimalizáltak (kivéve a legutóbbi Pokémon-ok) és a játék élményre helyezik a hangsúlyt.
Két HW esetében a gyengébbre optimalizáltatnák a játékokat, az erősebb igazán csak frame rate-ben lenne jobb. Tehát a húzó címekben nagy különbség nem lenne (XBOX esetében mintha fordítva lenne).
Másik oldalról a Switch által képviselt hibrid megoldás, handheld üzemmódjában a működési idő szintén sokaknak fontos és az látszik, hogy a Nintendo eddig beáldozta a teljesítményt az üzemidő érdekében (GB, GBA, DS, Switch) valószínűleg azért mert ez is komoly része a felhasználói élménynek (nekem számít).
Én ezek miatt nem tartom életképesnek a Nintendo esetében a két eltérő teljesítményt nyújtó HW-t kihozatalát egy platformon belül.