Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Anonymus23

    veterán

    válasz kazuma921 #980 üzenetére

    Ilyen az egész játék. Ha ez nem jön be, akkor inkább most töröld , ne bosszantsd magad.
    A kérdőjelek az mind landmark, mindenhol vagy kincsesláda/pergamen/helyőrség van. Ez a része ezeknek a játékoknak mindig ilyen.

    A mellékküldetések azok amik a legtöbbet adják hozzá, mert azok mindegyik egy kisebb sztori. Persze ugyanazt kell csinálni szinte mindenhol, hiszen a bérgyilkos rend van születőben, mégis mit csináljon? Mosogasson el? Vagy pelenkázza be a gyereket? Ezeket viszont jól megcsinálták...
    Szerintem a side questek sokkal több sztorit adnak, semmint a főszál, az nagyon karcsúra sikeredett...

    A tekercsek, amiket össze lehet szedni, az mind mind egy kis rejtvény, azzal el lehet bohóckodni, értelmezni, megkeresni, vagy csak simán segítségül hívod a youtube-ot, és kifarmolod.

    ;) - The Power of the Light Side

  • Televan74

    nagyúr

    válasz kazuma921 #980 üzenetére

    Az open world mindig is ilyen lesz.Nézd meg csak a Witcher3 -at ott is a történeti szálon kívül televolt hasonló egymást ismételgető "?" helyekkel. Kéne már egy jó quest generátor,és minden játékosnak más lenne egy rpg játék.De hát ahhoz mesterséges intelligencia kellene,ami egy központi szerverről futna,és generálná a küldetéseket.Ez a dolog messze van még és nem is biztos hogy kifizetődő lenne a fejlesztőknek.Bár kitolhatná egy játék életciklusát,akár évekkel is.

    Első végigjátszásra végigmentem amilyen gyorsan csak lehetett a főszálon,most másodikra alaposan megyek végig a területeken,harmadszorra akkor fogok vele játszani esetleg,ha készül hozzá magyarítás. Ennyi,nincs több ebben a játékban.Talán még a kiegészítők hoznak 10-20 óra pluszt a játékba,de nem várok ott sem nagy csodát.

    [ Szerkesztve ]

    Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

Új hozzászólás Aktív témák