Új hozzászólás Aktív témák
-
Jack@l
veterán
válasz #70869248 #249 üzenetére
Inkább kipróbáltam
Az autó hangok talán nem annyira tompák, a P4/5 nagyon jó, az ffb-n sokat csiszoltak, már-már zavaró annyira részletesen érzek mindent a kezem alatt. (motor rezgés, gumi rezgés)
Az új pálya szintén nagyon kézre állós.Ja, meg van FOV állítás már menüben is.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Debilon
addikt
nekem sokkal jobb lett az előzőhöz képest, de 458-as mennyire alul kormányzott (nekem, nem tekergettem benne semmit sem, nem is néztem lehet-e set-elni) az félelmetes, csak túrja az orrát, gázzal lehet javítani, egy értelmes tempós kanyart Mugellóban alig bírtam megcsinálni, 2:17,xxx idő megy csak, minden assist off
Bale_e: nálam megy rendesen a showroom
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Debilon
addikt
igen, én is azt hittem, hogy fasza kis verda, fekszi az utat, dróton húzzák a kanyarban, erre ekkora alulkormányzottság
mindegy, amúgy élvezet vezetni, jó küzdős.. eredményes tuti nem leszek vele emiatt
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
Danecay
őstag
válasz monguz82 #244 üzenetére
Tudomásom szerint a numpad (+) és (-) pont a FOV-ot állítja.
Egyébként igen, az X:\Assetto Corsa\system\cfg\assetto_corsa.ini fájlban, az ENABLE_DEV_APPS=0-t ENABLE_DEV_APPS=1-re változtatva a játék ban elérhetővé válik a z Onboard Settings funció, ahol részletesen lehet állítani a FOV-ot és az üléspozíciót. -
raczger
őstag
Hát gyerekek, ezt a Zonda R-t nagyon eltalálták, ebben az autóban tényleg úgy érzi az ember magát, mint egy "Driving God"
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
BigBlackDog
veterán
Mentem egy kört, kipróbáltam az egyik új járművet. Nagyon rendben van ez a Pagani szerintem, élvezet vezetni. Első alkalomhoz (ezzel a kocsival, a pályát már kb. ismerem) képest mennyire számít jónak ez az eredmény?
-
raczger
őstag
válasz BigBlackDog #262 üzenetére
Nem rossz, de azért van még benne bőven. Eddig a legjobb idő, amit találtam 1:38.3, én tegnap este pár kör alatt 1:39.5-öt mentem, de sok van még benne.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
akela91
addikt
Biztos valamit én nézek el, de első mért köröm 1:24:732 alatt lett Monza 66-on (pagani zonda R) , úgy, hogy falnak mentem egyszer (tehát több mint 1 másodperc van benne bőven)
Segítségek off, plusz még játékon belül az ABS is OFF mégegyszer.(nem vagyok pedig túl jó simes )
[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
Nos 7. mért kör után így állok, de még mindig van benne úgy fél sec szerintem, csak megjött a pizza.
Ezennel ez az autó lett a kedvencem.Segítségek off (egyedül kuplung), ABS OFF játék közben még 1-szer. Slick Medium gumik, bal gumiknak plusz 4-5 psi. Minden más alapon. szerk: 20liter benya, Mért kör után gumi hűtő kör.
Első nagy nyújtott jobbos kanyar cső gázzal (300 felett hozható).
[ Szerkesztve ]
-
neilszab
őstag
válasz neilszab #213 üzenetére
Frissült az Assetto Corsa Rank!
- bekerültek az új pályák és autók
- A legjobb köridő csak a szimuláció bezárásakor kerül frissítésre, így gyakorlatilag nullára redukálja a CPU terhelést.
- egyéb optimalizációkSzimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
hegyipapa
senior tag
Drift Track :
-
BigBlackDog
veterán
Közben mentem még egy kört Zondával Monzában. 1:25 lett, de bőven kényelmesen mentem még, van még benne tartalék szerintem. Egy a kocsi egy sínautó. Hiába lépek oda kanyarban, csak nem akar kimászni a hátsó fele (szemben pl. a BMW-kel). Vajon a valóságban is hasonlóan az érzés?
-
akela91
addikt
válasz BigBlackDog #271 üzenetére
Azt nem tudom, de valóban sín szerű érzés fog el néha. Közben 1:21 közepe alatti időt is mentem.
-
akela91
addikt
Észrevettétek, hogy kivették a gázelvételt (50km/h alá kellett venni a sebességet), ha lementél a fűről?
Elég idegesítő volt, én örülök, másfelől remélem senki nem fog így jobb köridőket posztolni...
(#275) raczger : +1, szárnyat kisebbre véve (GT2-nél simán levittem 2-4 egységet alaptól) egyből ideges lett a kanyarokban.
A köridőt meg
Éreztem, hogy vállalható lesz majd az 1:20.00 alatti, de hogy ennyivel...
Egy setupot elfogadnék pm-ben tőled.[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz BigBlackDog #271 üzenetére
Nagy sebességnél ilyen aeroval minden sínautó. Próbáld levenni a legkisebbre elől-hátul a szárnyakat, máris más lesz. A másik pedig, hogy azért tempót is kell menni ahhoz, hogy kijöjjenek az autó határai. Azért annyira nem sínautó, ha pl Mugellon vagy Imolán kell egy gyorskört futni
(#274) akela91: 1:18 is simán benne van (főleg, ha setupol is hozzá az ember), pár kör alatt futottam alap setuppal
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
akela91
addikt
Nekem 10 kör volt kb, és 1:21:00 körül pár hibával(pár tizedes csak). De persze nem voltak feszegetve az autó határai sok helyen. (még ki sem ismertem).
Remélem sok éve simezel, mert ha nem, én abbahagyom
Gumi sima Slick?
Nekem azzal 150 fok felett voltak a hőmérsékletek, úgyhogy mediumra kényszerültem.
Vagy kár is figyelni jelenleg? Próbálom 85-100(110) fok között tartani mindig.[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
Ezt jó tudni, gondoltam, hogy minden gumin más. Slicken gondolom a magasabb érték az optimális, és ha egyre keményebb akkor egyre kevesebb hőmérséklet kell neki.?
Akkor engem elvitt a málnásba ez a csodás gumihőmérséklet figyelő app, ami 85 fok után zöldről (én naív ezt vettem optimális hőm. visszacsatolási színnek...), narancsba, majd 100+ élénkvörös (én naív ismét, azt hittem, itt már a vég kezdődik, és szétolvad alattam minden...)
~20 óra aktív sim. tapasztalatom van tegyük hozzá.
Ezen felbuzdulva, egy kb optimális értéktartományt tudnál nekem adni az adott abroncsokra? (slick, medium, hard) Optimális alatt azt értem, hogy a legjobban tapad, de persze ne kelljen kereket cserélnem körönként.
És átírom az apott a saját szájízemre...
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
Nem volt gyanús, hogy minden guminál ugyanolyan hőmérsékletnél ugyanazt a színt mutatja?
Pont ez a baj, hogy senki sem tudja, hogy mi az optimális, most erre a slick softra 120 fokot tippelnék. A többinél meg fogalmam sincs
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
akela91
addikt
Bele sem gondoltam, csak feltételeztem, hogy nem random színt adtak meg, kár volt...
Oké, és az a része rendben van, hogy minél keményebb a gumi, annál kevesebb °C neki az optimális hőmérséklet?(mediumnak már csak 110, hardnak 100 pl.)
Illetve akkor még 1 kérdés. Ha növelem a guminyomást, akkor csökken a gumihőmérséklet azonos körülmények között ha jól tudom, viszont ugye csökken a tapadás is valamelyest a plusz nyomás miatt.
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
Nem. Egy guminak nyomástól függetlenül ugyanazon az értéktartományon belül van az ideális hőmérséklete. Ha egy gumi keményebb annál könnyebben csúszik meg, viszont nehezebben melegszik fel. Ha alacsony a nyomás, akkor jobban tapad és jobban is melegszik.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
raczger
őstag
Ja, akkor félreértettem
Szóval minél keményebb keverékű a gumi, annál magasabb az optimális hőmérséklete. Pl Softnál 80, Mediumnál 100, Hardnál 120, persze ezek nem valós adatok, csak szemléltetésképp írtam le, hogy érthetőbb legyen.
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
akela91
addikt
Akkor ezt is pont fordítva gondoltam...
Remélem nagyon példa értékek voltak, mert a Slick Softra 120-at mondtál alább.Köszönöm szépen sokat segítettél.
Másik topicban kérdeztem kuplungról.
Kérdezném, hogy a Pagani Zondánál/GT2 BMW-nél kuplungolsz-e (elindulást/megállást leszámítva)?Mert elvileg nem kéne felváltásnál, de az automata kuplung kijelző app persze felvillan akkor is. (kezdenek idegesíteni ezek az appok )
[ Szerkesztve ]
-
djdaniel
senior tag
Új showroom
-
N€T0X|N
őstag
Az említett kocsikban félautomata kuplung van váltófülekkel, csak indulásnál/megállásnál kell kuplungolni (akkor is, ha kuplung segítség nélkül mész).
Ne az appokra figyelj, hanem, hogy mit csinál a kocsi. Ha váltás közben nem pörög fel a motor, akkor nem kell a kuplung se, ugyanígy igaz, ha magától gázfröccsöt ad, mert akkor az említett szitu áll fent. Füles váltónál nem nagyon tudok olyat, ahol nem így van, botszekinél szokott inkább az lenni, hogy kellhet leváltásnál kuplungolni is, illetve felváltásnál elvenni a gázt egy pillanatra. Nem tudom lesz-e AC-ben ilyen autó. Amelyik kézi - H - váltós, ott meg adja magát.
A játék ügyesen kezeli ezt, mert ha H váltó be van állítva, a fülekkel nem is tudsz váltani, illetve fordítva.
Sent from my keyBoard
-
Joshi
titán
Érdeklődnék hogy a kipörgésgátlót milyen bill kombinációval lehet ki és bekapcsolni, az ABS tudom hogy a Ctrl+A de a többit nem ismerem. Köszi.
(#286) djdaniel: hogy tettél be saját háttérképet?
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
-
-
tikshow
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Garis félkonfig! Ryzen 7 5800x,AsusTuf B550 gaming plus, Fury 2x16 3600 cl 16 - GARIS -
- HP Elitebook 850 G8 15.6" FHD IPS Core i5 1135G7 16/512GB HP GAR
- Dell 15,6" notebookok E6540, E5540, i5 - számla, garancia
- XBOX SERIES KONTROLLER
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest