Új hozzászólás Aktív témák
-
subaruwrc
félisten
válasz
MPowerPH #5769 üzenetére
realisztikusabb lesz sokkal,akinek van mindenkitől azt hallottam hogy nagyon közelít a valósághoz,ezáltal ha megtanulod,tapadás határon lehet vele fékezni állandóan,amilyen keményen csak lehet.
ez oké hogy lényegében igaz csak minek egy oldalon át erőltetni hogy de akkor is nekem van igazam..
-
JoinR
senior tag
válasz
MPowerPH #5769 üzenetére
Lassabb nem, még az elején se. Gyorsabb se feltétlenül, 1 körön legalábbis biztos nem. Ezekben az időkben, ahol a GT3 mindent maga alá temet, az ABS mellett szerintem hosszú távon se lehet belőle nagy előnyt kovácsolni, de a valósághoz valamivel több köze lesz (persze az elmozdulás jellege továbbra is problémás marad, de legalább a mért paraméter rendben van).
-
KaraDani
addikt
válasz
MPowerPH #5769 üzenetére
Lassabb nem leszel, maximum nagyon a legelején amíg kicsit esetleg keménynek érzed a megszokotthoz képest. De nálam ez kb 5 kör volt. Nagyon gyorsan tök természetes lesz. Gyorsabb utána sem leszel vele feltétlenül egy körön, ha jól fékeztél a potis pedállal. De mivel sokkal könnyebb a határon tarani, hosszú távon sokkal könnyebb jól fékezni így konzisztensebb lehetsz és így gyorsabb. Érzésre meg milliószor jobb. Ha G27 modot tervezel én ott a pedálutakat is meghosszabbítanám, hosszabb jobban adagolható gázpedált azonnal imádtam a nulladik körtől
kép
Új hozzászólás Aktív témák
- Realme Realfit F3 ANC aktív zajszűrésű Bluetooth 5.3
- ÚJ ASUS VIVOBOOK GO 15 E1504 - 15,6"FHD IPS - i3-N305 - 8GB - 512GB - Win11 - 2+ év garancia -Magyar
- IPhone 14 128GB gyári független új 90 nap Apple garancia
- Apple 45mm Apple Watch Series 8 32GB MNUQ3LL/A Aluminium
- Meleged van? Itt egy CITADEL MESH WHITE 5x120 Coolerrel FREE MPL
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen