Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
válasz Bandit21 #5150 üzenetére
4-kor keltem
SimHub és Lovelyy Dashboard, tutti leszKopás: garázs - setup - tyres és ott mitatja a kopást, hólyagosodást, szemcsésséget
light graining, light blistering
ja és mutatná a flatspotot isElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Bandit21
addikt
A 4 es kelés mellé részvétem.
Én megvettem a SIM dashboard-ot tetszik de millió paraméter lenne és nem foglalkoztam vele eleget.
A menüben tudom, arra gondoltam menet közben van e amivel ez látszik. Megnézem majd amiket küldtél köszi.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
biker
nagyúr
válasz Bandit21 #5152 üzenetére
nem, acc tiltja menet közben ezt, raceroom engedi telemtriába
sim dashboard, hát nekem kevés volt, a simhub teljes szabadság, szerkeszthetsz bármit, kezeli a shakereket, windsimet, külső képernyőt, ledekete, arduinokatElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Géjza
őstag
Kár, hogy ilyen halk az új ferka. Viszont a 992-es egy állat. Szerintem nagyon sokan fogják választani ezt a gépezetet. És nagyon sok régebbi autót is "újraépítettek", pl AMG, Mc, 488.
És valóban, extrém setupokat max kvalin lehet majd használni, versenyen ésszerű, reálisabb setupokkal kell menni majd.
Bevonták a fejlesztésbe a neves pilótákat, alieneket, remélhetőleg jó lesz a végeredmény. Mondjuk a rory alexander nem tudom hogy került oda, max akkor szoktam nézni, ha röhögni akarok (iszonyat balfax), nem is értem hogy van neki 70k+ subscribere yt-n...
-
f3rdzs0
senior tag
Az új 911 nagyon érdekel, mert most már főleg csak az tart vissza a mostani Porschetól, mert nem tetszik ahogy sípol magasabb sebességben. Ha új hangokat vettek fel, és már nem ilyen idegesítő, akkor tuti én is váltok.
Bár esélyes, hogy érdemes várni legalább egy Steam Summer Salet, hogy kipatcheljék a bugokat az új kocsikkal.Plusz így, hogy a 488 nem akar megölni a rázókövön, valszeg a többi midengine autó is agresszívabb lesz. Szóval kíváncsi vagyok mennyire tolja el a metát ez a BMWről.
Az mondjuk jó, hogy Rory ott van, mert ha az alienekre építenek játékokat, akkor azok általában játszhatatlanok az átlag embernek
f3rdzs0
-
f3rdzs0
senior tag
Nem segít, hogy a bejelentésnél iirc 911-et írtak
Most belehallgattam Traxion streambe, és úgy néz ki, hogy most már nem csak 5-6-ban, de 4-ben is visít a Porsche, szóval valszeg felejtős lesz. Talán amire megveszem a DLC-t romlik annyit a fülem, hogy ne zavarja
Mondjuk az vicces, hogy a régi patch autóit hasonlítják az újakhoz, ami nem biztos, hogy megállja a helyét szerintem.
f3rdzs0
-
fatal`
titán
Kint van az update.
A DLC €12,99.
[ Szerkesztve ]
-
f3rdzs0
senior tag
WDYM?
Vajon mennyit változtattak a TC1-2-n, hogy így kiemelik?
v1.9 Changelog
GENERAL:
- Added Circuit Valencia Ricardo Tormo as DLC content.
- Added new Lamborghini Huracán GT3 EVO2 as DLC content.
- Added new Ferrari 296 GT3 as DLC content.
- Added new Porsche 911 (992) GT3 R as DLC content.
- Added a batch of new liveries for the 2023 GTWCH season.
GAMEPLAY/UI:
- Added controller preset for Moza steering wheels.
- Added support for new DLC track content in custom championship (via Open Series).
- Fixed track selection not respecting user-defined order in Open Series championship mode.
- Adjusted AI skill level for a number of gold and platinum-ranked drivers.
GRAPHICS:
- Fixed an issue with certain cars receiving an incorrect visual offset in their pitstop position.
PHYSICS:
- Updated Mercedes AMG GT3 EVO with latest advancements, features, and more.
- BOP work
- Improved tyre model
- Improved tyre flex
- Improved tyre heat generation
- Improved tyre rolling resistance simulation
- Improved tyre footprint simulation
- Wider tyre pressure range (slicks 26-27psi)
- Wider tyre temperature range (slicks 70°C-100°C)
- Improved bumpstops simulation
- Improved suspension end of travel simulation
- Improved dampers simulation
- Improved electronics logic (TC1, TC2, ABS)
- New variable engine braking simulation (Huracan EVO2)
- Improved aeromap simulation on yaw and roll.f3rdzs0
-
mmdms
addikt
klikkeltem egyet a CP regisztrációra és fatal error ... lehet korai volt.
Nekem tök bejön ez a gumimodell, szokni kell még de szerintem nagyot léptek a realisztikus autó mozgás irányába. A tapadásvesztés, és kúszás az olyan raceroomos lett.
Ami nagyon nem tetszik, 8 nm-es csl dd néha clipping-elt 80 %-on, annyival erősebb így a ffb most.[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
Bandit21
addikt
12,9 eur nem is sok a 2023 gt ért nem?
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
Igen erre jutottam én is épp, hogy biztos lesz egy hello summer vagy akármi sale, és ha 50%-al is tolják, spórolok 6,5 EUR-t.
Akkor inkább megnézem most, miről beszélnek. Jól belőtték amúgy, 15 eur felett szerintem vártam volna, 20 fölött végképp, de ez kb egy gokart futam ára (másfél) hát ennyiért hajráregisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
f3rdzs0
senior tag
Attól függ hogy mennyire van FOMO-d. Az új pálya nem érdekel amíg nem lesz LFM rajta, a kocsikkal meg elvagyok most. Így hogy a Merci is javítva lett, valszeg 488 + AMG bohóckodás lesz részemről. Azért van már annyi DLC a játékban, hogy összeadódik a sok €2-5.
Persze ha forintban kapnám a fizetésem akkor valszeg inkább most venném, mert később a sale se biztos hogy hozza ezt az árat
Gyorsan betolom a vacsorát azt én is megyek csapatni.
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
GalaHU
őstag
Eddig csak Misanoban tudtam menni az M4-el (itt a legfrissebb az emlék) és úgy tűnik az autó viselkedése a klasszik AC irányába ment. Sokkal kevésbé alulkormányozott, valahogy fordulékonyabb lett a masina.
Ugyanakkor a fékerőt már nem lehet annyira hátra tolni, 1-2%-al vissza kell venni, mert ha picit is keresztbe áll a fékúton, jön a búgócsiga. A gumik viszont tényleg 26-tól kezdenek működni.
Szóval eddig szimpatikus, remélem így is marad.
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
fatal`
titán
Valami félrement? Töltött most még egy 800 megás updatet.
-
Bandit21
addikt
Próbáltam mindhárom új autót 10-10-10 percre agr-el, (annyit nyúltam bele, hogy a brake pad 1- re vettem) és mindegyik 1,44.500 körül lett kylamiban. Nagyon érdekes mert olyan belső rázókon megy át simán amiről eddig leesett. Ill külső rázóra érve is nyugodtabb.
Gyorsabb is a célegyenesbe talán mind. Bolondbiztosabb és "tohonyább" talán?
Biztos benne van hogy hulla vagyok. Összességében jobb nyugisabb de kene egy 1.9-hez írt e sport setup hogy lássam mi van még benne. Meg egy nyugisabb session hogy lássam bennem mi maradt (sok).annyit azért látok hogy az lfm is lassult kb 1-1,5 mp-et. Van 1-2 ufó aki továbbra is 1,41-et megy de a többség 42-ről 43-44-re váltott.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
f3rdzs0
senior tag
válasz adrian360 #5169 üzenetére
Nah ezt nem láttam, még discordon se, pedig most még direkt kerestem is.
Mondjuk azon a héten pont nem fogok versenyezni családozás miatt#5175 Bandit21
Jelenleg a lap record több mint egy másodperccel lassabb. Én is kb fél-egy másodperc lassulást érzek. 1:43.0-t már azért stabilan hozom, de valahol 1:42.6 volt a rekordom. Mikor hétfőn teszteltem, akkor ezt bírtam stabilan hozni, 1:42.2 körüli rekorddal (27 fokos hot stintben). Ahogy nézem az 1500-as splitek 1:42.0 körüli időket mennek, szóval talán annyi bennem is megvan (ha az időjárást figyelembe vesszük), szóval lehet holnap online merészkedek.Igazából az a legnagyobb bajom, hogy jelenleg nehezebben fordul be az autó, viszont kanyar közepén nagyon szívesen elengedi a hátát (vagy csúszkál ide-oda). Szóval ezt a suspensionnel kell valahogy megoldanom, mert ha csak megemelem a hátát, ami eddig mindent megoldott, akkor már kanyar elején kipörög.
[ Szerkesztve ]
f3rdzs0
-
mmdms
addikt
válasz Bandit21 #5175 üzenetére
Nem is keveset gyorsultak. Az m6 konkretan leforog monza celegyenes fektavig, 286 kmh. Eddig 274 volt a max.
Ezt csak bekepzelem amugy vagy nektek is gyanus, az aprobb hibak nem kerulnek akkora idovesztesegbe mint korabban.
[ Szerkesztve ]
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
biker
nagyúr
én mentem párat. nem lettem gyorsabb a mostani (Donington) pályára készülve 720s-el (eleve nem vagyok gyors, eddig is 1:30.1 volt most is, miközben az SRC eleje megy 1:25-öt) de kellemesebben autózható.
Mondjuk ha most 1mp-el lassabbak az autók, ahogy sokan írják, akkor gyorsultamvezetésre jobb, autóbb a reagálás.
új autók: ferka király, porsche fura, nagyon könnyű az eleje, mint a raceroomban a german cup porsche, a lambó jó, de fura hogy nem üvölt a motor, sose akarok még váltani, pedig már limiteren megy
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Laby
őstag
válasz Bandit21 #5175 üzenetére
Én is nagyjából 1 mp-t lassultam. Bő 1 hónap játék most kimaradt, mert rendeltem új szettet. Szóval nem volt most annyira a kezemben a bugi, de olyan túl sok már biztos nem volt benne részemről.
Előző szezonban Porsche-val 40:8 volt, most 41:9 az időmérőn, 42:3 futamon az új Porsche-val, Kyalami-n.
(Coach Dave setup-pal)
Új autókhoz már megcsinálták tegnap a setup-kat, gondolom hamarabb megkapták az update-t, hogy tudjanak dolgozni. A régi, de updatelt fizikájú kocsikhoz még nincs setup.Youtube csatornám: https://www.youtube.com/@labanczbence
-
Bandit21
addikt
Utóbb átgondolva, a kisebb nyomás miatt puhább az oldalfal és ettől a gumi is végre mint gumi nem pedig mint rugó viselkedik. Ezért lehet talán a kerekvetoket belül is jobban támadni.
A yt setupokkal eddig belső razora ha ramentem 3-4 helyen ahol amúgy fontos lett volna ki dobott. A külsőrol meg fel lőtt az égbe. Most át lehet menni egy csomó helyen gond nélkül. Annyi, hogy a tempó miatt újra kell gondolni pár féktávot.regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
biker
nagyúr
a cda3 2022 évközepi setupok még jók alapnak, a cda3 2023 setupok mind min toe max camber setupok, min-max damperrel, azokra olyan pipa voltam, hogy refundoltam volna ha nem előfizuból töltötm le mindet.
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
JulesTS
őstag
válasz Bandit21 #5150 üzenetére
próbáld ki a https://armamentario.com/ -t, nekem ez jött be.
Főleg az üzemanyag kalkulátora tetszik nagyon... -
biker
nagyúr
SRC-ben a 75 perces futamoknak úgy szoktam nekimenni, hogy kb 100+30 liter a stratégia, ezzel ha az első 4-5 kört kihúzom anélkül hogy kiraknak, akkor akkor megyek boxba a 60. percig amikor akarok, ahogy adja a forgalom, vagy egy törés, mert bármikor tele tudom tölteni és új gumi, legjobb esetben a 60 perc környékén új gumi 30+2-3liter és nyomni a végsőkig. és eddig se kreténsetupoztam, igyekeztem normális, stabil setupot, amivel ezt röhögve kibírja
de a 4 óráson úgy mentünk, hogy tele tank egy szett gumi, az kb 1:10-1:15 /stint voltElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Laby
őstag
Áhhh értem. És jobb ez az eltolt boxkiállás úgy hogy nem lassulsz többet a gumival, mint amit hoz taktikából? Azt gondolnám, hogy logikusabb nagyjából a fele, mert akkor kimaxolod mindkétszer a gumiban levő tempót.
Youtube csatornám: https://www.youtube.com/@labanczbence
-
Géjza
őstag
Mentem párat 296-tal meg 992-vel. Lambo még kimaradt a tesztből.
992: Kyalamiban kezdtem vele és ugyanaz a furcsa FFB effekt jött elő vele, mint az NSX-szel (középállás környékén nagyon elgyengült a kormány és bizonytalan volt az irányítás terhelésváltásokkor). Hangja állat, nagyon szépen szól és lehet pörgetni.
296: hangjával nekem nincs különösebb bajom, de valóban lightosabb, mint a 488 vagy 992. Ami nem tetszik benne, hogy iszonyat hosszúak a fokozozatok benne, 6-os nem is kell bele. Olyan, mint mikor bejött az M4. Valamint lehet hogy a nagyon kezdetleges setup miatt, de nálam az van, hogy 2-3 körig nagyon faxa, nagyon direkt, inkább túlkormányzott, majd pár kör után alig-alig akar befordulni.Aztán ma reggel Watkins Glenen megint porkát kaptam elő, ott semmi gond nem volt FFB-vel. Jelenleg kb 1mp-vel vagyok lassabb iitt, mint korábban. Visszamentem vele Kyalamiba és rendben volt immár az FFB itt is (nem tudom a 800 megás extra update javított valamit) és közepes etap végén is tudtam zöld köröket nyomni (gyorsulni).
Úgyhogy részemről 992-re fekszek rá.
-
Géjza
őstag
Ilyen szinten nem szoktam eltolni a benya mennyiséget. Általában futam fele, plusz pár környi nyálat rakok első etapba a gépbe. Így van benne azért némi rugalmasság, de nem az van, hogy dögnehéz autóval kell sokat menni.
Nálam többször előfordul az, hogy elévágok, minthogy tovább kintmaradjak.
-
GalaHU
őstag
Ma reggel én is lecsíptem egy kis időt. Úgy tűnik ez az 1mp lassulás általános lesz (már ameddig nincs meg az új glinch) Misanoban és Nür-ön is ennyivel vagyok lassabb M4-el mint korábban.
Az új autók közül a Porka számomra ugyanolyan kezelhetetlen csikó mint a régi, elől harap, hátul rúg, ehhez képest a Ferka egy raszta Buddha... De alap agresszív beállítással nem vagyok a BMW időm közelében sem.
Viszont ha már gyötröm a 296-ost, próbáltam Vasilakos paraméterei alapján ideális ablakba hozni a gumikat, mert ott látszik a hőmérséklet is. Hát... Ha ez így marad, akkor kell majd barkácsolni bőven! Ha alacsonyabb guminyomást céloz be az ember (26,0) akkor viszonylag hamar melegszik, de alig éri így is el a 80 fokot, ellenben homorú marad a gumi felszíne. Ha 27-es nyomást lő be az ember akkor bár jobb lesz a felület, de az Istennek sem akar melegedni, 80 alatt marad, az eleje különösen. Ha zárunk a Duck-okon, akkor picit jobb a helyzet, de ilyenkor meg 4 kör múlva megsülnek a fékek...
Valószínűleg futóműgeometrián variálással lehet majd ez úgy-ahogy megoldani, de ez sokaknak fejtörést fog okozni. Dév Bácsinál megint felpörög a kassza!
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
biker
nagyúr
nem tudhatod előre, mikor jön eső, mikor töröd meg a kocsit, stb. ha fixen beállsz arra, hogy fele-fele, akkor nincs rugalmasság, hogy mennél még 4-5 kört mert jön az eső, vagy akármi. ha szar a gumi mert megeszem, akkor kimegyek hamarabb, ha bírja, maradok
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
a ferráriban van egy furcsa süvítés, mintha turbó vagy valami kers lenne benne, csak adott fordulat és gázállás felett jön
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
Laby
őstag
Ezt értem, de gondolom a futamok 5-10%-ban ha jósol egyáltalán esőt, nem gondolnám hogy minden futamon benne van a pakliba hogy félúton leesik.
Persze benne van így a taktikázás korlátalan lehetősége, csak így közel 2x olyan nehéz autóval mész és körről körre időt buksz. Ezen felül meg a gumiban is buksz hogyha túl sokáig mész vele, és a friss gumival meg úgy érsz célba hogy rengeteg tartalék maradt.Persze ettől jó a taktikázás, mert nincs olyan ami egyértelműen jó, de pont ezért kérdeztem hogy megismerjem a te oldaladat is, hogy szerinted miért működőképes ez.
Youtube csatornám: https://www.youtube.com/@labanczbence
-
f3rdzs0
senior tag
Annyi a szerencse, hogy az agresszív beállítások viszonylag versenyképesek. Ha nem cseszek bele, akkor azzal azért bőven 1 másodpercen belül vagyok a régi tempómnak. Szóval ha 1 másodpercet lassult minden, akkor ez egy nagyon jó jel.
Mondjuk a Merci agresszív setupja úgy megy mint disznó a jégen, szóval ott még lehet finomítani kell ha azzal akarok menni
f3rdzs0
-
mmdms
addikt
válasz f3rdzs0 #5195 üzenetére
Erdekes amiket irtok a setupokrol,nyomason kivul nekem semmit sem kell allitanom, talan meg jobbak is lettek mint 1,8-al, igaz en nem realis beallitasokat nem hasznaltam egyaltalan. Monzaba este megfutottam a legjobb idom, ahogy kialamiban is.
ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?
-
biker
nagyúr
Nekem nagyon bejön. Basszus, a hondával négy kerék powerslide doningtonban, itt máskor kilőtt mint a csúzli
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
JulesTS
őstag
Én is általában az alap setupokból kiindulva állítottam magamra ahogy igazából is kellene. McLaren GT4-gyel próbáltam saját setupot és sokkal jobban éreztem, hogy mi történik az autóval, az 1 mp-es lemaradás a legjobbamhoz képest meg nem biztos, hogy a változásadja, hanem inkább az, hogy pár hetet kihagytam. Viszont az induló megpörgéseket sokkal jobban meg lehet fogni, sőt egy-egy ilyen akár kontrollált driftbe is átment...
-
biker
nagyúr
-
biker
nagyúr
mondjuk a jobb FFb-nek nem örülök most, három napja olyan szinten fáj a könyököm, meghalok tőle, és egy két helyen erősen kapaszkodós (két visszafordító)
apropó, aki tudja, a caster mit befolyásol pontosan? egyenes utánfutás?
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen notebookot vegyek?
- Sorozatok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Filmvilág
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Építő/felújító topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest