Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
Nem olyan konnyű az.
Én nem vagyok benne a dolgokban, csak lelkes játékos vagyok, de csak gondoljunk bele, hogy nagyon sok dolog nem azért hiányzik, mert nem tudnák megcsinálni, hanem, mert licensz...
Project Carsban pl. nincs Suzuka, csak Sakitto (ami hasonlít, de nem az). Vagy, hogy az Assetto, R3E, mennyi ideig nem volt Porsche, aztán egyszercsak lett, hivatalosan, mert sikerült valami egyezségre jutni.
Itt pedig arról van szó, hogy ez a játék hivatalosan a Blancpain GT sorozat játéka, ehhez kell a legszorosabban igazodni.Sajnos ez ilyen, nem tudunk ellene tenni.
Az biztos, én is beállok a sorba a pénztár előttNem lennék meglepve, ha kb olyan lenne az arány a Blancpain és az egyéb tartalmak között, mint pl. az F1 2017-ben, ahol bónuszként van néhány régi autó, meg pálya, de egyébként fő szálként a 2017-es F1 szezont követi le.
Az új grafikus motorra is nagyon kíváncsi leszek, szerintem jó döntést hoztak azzal, hogy ahelyett, hogy maguknak készítenék a grafikai részt, inkább elővettek egy bevált, jól működőt, ami, ha kell DX12, vagy Vulkan API, megy Xboxon, satöbbi. Nekik ez rengeteg erőforrás megspórolását jelenthet, amit inkább a fizikai modellezés, időjárás, satöbbi terén használhatnak ki.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz guftabi96 #25 üzenetére
Az a nagy baj, hogy egyáltalán nem élethű.
Néztem a múltkor a YT-on ilyesféle onboard, meg játék összehasonlító videókat, és hát, a való életben sokkal homályosabb, életlenebb, fakóbb a kép, mint bármelyik játékban.
Mostmár a Gopro-nak kellene nagyon sokat fejlődnie, hogy visszadadja ugyanazt a képminőséget, mint amit az Assetto, PC, stb...Assetto Corsa vs Real Life | Mclaren MP4 12C GT3 @ Monza (Video & Audio)
-
vlevi
nagyúr
Na, felkészültem.
Game Ready Driver (Nvidia 399.24) letöltve.
[link]
"Provides the optimal gaming experience for Shadow of the Tomb Raider, Call of Duty: Black Ops 4 Blackout open beta, and Assetto Corsa Competizione early access "[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz ForRedGlory #134 üzenetére
Első blikkre maradjunk annyiban, hogy billentyűzettel elindítani sem érdemes
Mondjuk ez nem lepett meg, nem is szándékoztam játszani vele.
Másik dolog, hogy az EPIC grafikai beállításból vissza kell majd vennem, mert az 55"-s 4K TV-n, 3860x2160 felbontásban egy személyes gyakorlás kb 20-25fps.
i5-3470 proci, 8G RAM, és Nvidia 1060, 6GB kártya.
Szerintem jó lesz nekem a medium, vagy annál kicsit magasabb részletesség is.Így látatlanban azt mondom, jól tették, hogy a saját grafikus motor helyett az Unreal mellett döntöttek. Persze, dönthettek volna bármelyik mellett, nagyon rosszul talán egyikkel sem jártak volna. A lényeg, hogy így a grafika helyett foglalkozhatnak a szimulátor résszel. Az, hogy bejött most a képbe a raytracing, meg a Vulkan, DX12, azt meg az Unreal elintézi, nem nekik kell nulláról megcsinálni, nekik csak implementálni kell a játékba. Ami persze szintén nem kis melő, de egy ekkora fejlesztő cégtől kábé elvárhatatlan elvárás, hogy grafikailag is topon tartsanak egy saját megjelenítő engine-t, bőven elég meló az Unreal-hez való igazodás. Jó példa erre a Raceroom.
Ja, és közben egy Forza Horizon demó is töltődik. Nem mintha, a Forza-t tervezném megvenni, de egy ingyenes demó elfér a játékok között.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
A kunos YouTube csatornáján most megy a bejelentés.
Nurburgring évente 2018 címmel.
Nem jatekvideo, hanem bemutató.Nnnna, lássuk, a gyári Lamborghini versenyzők mit mondanak a játékról, egy kicsit gyakorlás után.
Élő esemény, de nem tudom, mennyire előre megrendezett.Ja, ott van John Watson, korábbi F1 versenyző, a Blancpain sorozat kommentátora is.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
Ne felejtsétek el, ez egy nagyon kezdetleges változat, még rengeteget fog változni, szerintem.
-
vlevi
nagyúr
válasz ForRedGlory #181 üzenetére
"Nyomj egy esc-t,"
Nyomj F2-t, akkor kiírja a legfontosabb billentyűkombinációkat, amivel tudsz állítani mindent.
Én pl. 5 percig csak ültem a boxban, mert nem tudtam, hogyan kell beindítani a kocsit -
vlevi
nagyúr
Én is így vagyok vele.
Practice-ben 1.59.3
De tudom, hogy én is lehetnék jóval gyorsabb, mert van, hogy a legjobb köridőhöz képest tizedeket nyerek 1-1 kanyarban, de utána megint elkefélem valahol. Aztán a másik körben másik kanyart sikerül sokkal jobban venni, de aztán megint...Ja, és ki, mennyi fps-es játszik? Mert erre játékra is igaz az, ami az összes többi szim-re, hogy a 60fps kevés. Ha sikerült 100 környékére feltornászni az fps-t, a grafika lebutításával, akkor teljesen megváltozik az irányítás. Mármint, nem változik meg, csak éppen jobban reagál mindenre, a féktávok rövidebbek lehetnek, a kanyarba bekormányzás pontosabb, satöbbi.
-
vlevi
nagyúr
válasz andrasth #200 üzenetére
Asszem én is kénytelen leszek a 4k TV-n visszapróbálkozni a 2560x1440-el, vagy akár a FullHD-val, és a TV-re bízni a felskálázást.
Nekem úgy jött össze a 100fps, hogy kb a beállítások egy részét közepesre, alacsonyra tettem.
Próbáltam EPIC beállításban, 4K-n, de a 20-21fps nem volt túl szívderítő látvány
De tegnap este kipróbáltam, hogy mit tudok a Huracannal a "régi" Assettoban. Nos, ott is lejjeb van véve a grafika, meg azhiszem a post-process is ki van kapcsolva, és ott jóval magasabb a framerate, 120 környékét karcolja. Viszont, így látványra, nekem a régiben jóval egyszerűbbnek tűnik a megjelenítés. Mondom persze ezt most, mert 2 éve az volt a hű-meg-há-defasza. Mondjuk az Assetto1-ben (így hívom, hogy egyértelmű legyen, melyikre gondolok) a post process tényleg rengeteget dob a grafikán, ezzel együtt persze sokat lassít a megjelenítésen. Nem tudom, ACC-ben ki lehet-e kapcsolni teljesen a post-process-t? Mintha az rémlene, hogy low-mid-high lenne csak, off nincsen?
De még próbálkozok a beállításokkal, hátha lehet valahol lopni néhány képkockányi gyorsulást. A Track Detail-t nem akarom lejjebb venni, mert akkor szoktak eltűnni a pálya széléről a viszonyítási pontok. -
vlevi
nagyúr
Nekem Logi G25 van, de kb semmit sem érzek az FFB-ből, azon kívül, hogy 100%-on nehéz tekerni a kormányt, 50%-on könnyű. És, néha talán, mintha egy hangyányit elkönnyülne, amikor túrja az orrát. De semmi más. AC-ben, és PC2-ben is lehet érezni a kerékvetőket, jobban érezni, ha az autóval baj van.
-
vlevi
nagyúr
válasz pRoject22 #292 üzenetére
Nekem az a furcsa, hogy a Lambo nagyon alulkormányozott volt az első változatban, most pedig úgy dobálja a fenekét (legalábbis nekem), hogy az valami eszméletlen.
A Bentlyvel simán veszem padlógázon a pálya vége felé lévő három jobbkanyart, más kérdés, hogy a harmadikat már nem érdemes, mert akkor a közvetlenül utána lévő éles kanyart nem lehet bevenni, de a lambó már a második jobbosban keresztbe fordul. -
vlevi
nagyúr
Arra tényleg sokat kellene várni, mert nincs tervben a P1, pont azért, amit írtál. Ez a játék a Blancpain sorozat hivatalos játéka, és csak a Huracan, Bentley, M6, 488, Jaguar és Acura NSX van rajta a "roadmap"-on.
[link]
A többi autó, ami a Blancpain-ben szerepel, nem tudom mikor kerül bele, talán a végleges változatban benne lesz?
Aston, R8, Lexus, McLaren 650S, Merci AMG, Nissan GTR, Porsche???
[link] -
vlevi
nagyúr
Ez a Blancpain GT sorozat hivatalos játéka, (mint pl. az F1 2018) amit a Kunos készít. Nem ismerem a hátteret, de szerintem azért maradt Assetto Corsa a neve, mert az már egy jól bejáratott név.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
Szerintem nagyon sokára lesz rá akció.
Még az is sok idő, mire megjelenik, akkor teljes áron fogjak adni, és onnantól kezdve szerintem egy évig biztosan nem fogják learazni. Szerintem.
Esetleg jövő feketepéter idejére.Én befizettem rá 25€-t, de még csak nagyon keveset játszottam vele.
F1 sorozat, pc, pc2, AC, ... megy a konfingomon 4k-ban, 60-100fps-el, grafikai beallitasoktol függően, de az ac2 csak minimál grafikai beállításokat bír el, úgy meg ritka ocsmány.
Remélem, hogy az unreal engine optimalizálása a mostani állapotban közel sem végleges, és még sokat fognak javítani rajta.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Barthezz2 #435 üzenetére
"fura volt a jobbkormány"
Én párszor rápróbáltam régi, jobbkormányos verdákra, mindegyik játékban, úgy, hogy áttettem a H váltót a bal oldalra, ha már jobbkormányos az autó. Nagyon brutál, komolyan át kell állni fejben a sebességváltásra. Volt, hogy alig bírtam körbemenni, nemhogy időt mérjek -
vlevi
nagyúr
válasz guftabi96 #530 üzenetére
Ki kell várni, nem szabad lesajánálni.
Én annak idején a Project Cars-t (az elsőt) is megvettem early accessben, kvázi béla tesztelőként. Első időszakban nagyon vacak volt az is, de aztán hosszú szünet után egyszercsak aztakúúú.... változáson ment át a játék.Amúgy nem csoda, hogy az elmúlt időben kevesebben vették a játékot, ezért látszhat úgy, hogy lelohadt a lelkesedés.
Az első megvehető early access 30€ volt, akit érdekelt, az azonnal megvette. Utána már jóval kevesebben gondolták úgy, hogy érdemes beszállni. Majd, ha készen lesz, és lesz reklámja, akkor majd visszatérhetünk erre a dologra.[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz pRoject22 #551 üzenetére
Azon gondolkodok egy jó ideje, hogy milyen vas kell hozzá, hogy ilyen minőségű grafikát tudjak beállítani?
Nekem i5-ösöm van, 1060-as kártyával, és elég rendesen meg kell nyirbálni, hogy elfogadhatóan menjen. Igaz, 4K TV-m van, ez azért jelentős lassító tényező, de pl. a pCars2 sokkal jobban fut. Kivéve éjszaka, mert akkor az autó reflektorok fénye miatt 25-30fps-es diavetítésben kell eltalálni a kanyar íveket, féktávokat...
Remélem a beígért optimalizálás jelentősen gyorsítja majd a játékot. -
vlevi
nagyúr
"ami éppen következik"
Pont Zolder a jó példa erre, hogy nem így kell
Ott ahol 3 részből áll a sikán, és utána rögtön egy negyedik kanyar is van), nagyon oda kell figyelni, hogy az egyik kanyar kijárata az egyben a másik bejárata is, és valamelyiket szándékosan el kell rontani, hogy jó legyen a következő.
Tulajdonképp csak arra kell figyelni, hogy úgy essél ki a kanyarból, hogy a másodikhoz jó legyen.
És mégegy nagyon régi Jackie Stewart tanács. Inkább a kanyarbejáraton legyél kicsit lassabb, de a kanyar ív, és a kigyorsítás legyen tökéletes. Régi mondás, de nagyon igaz. A kanyar előtti utolsó pár méteren, a féktávon már csak ezredek múlnak azon, ha pár méterrel hamarabb fékezel, de, ha csak úgy keresztülrongyolsz egy kanyaron, és a kanyar után szeded össze az autót, akkor már elbuktál félmp-et.
Nagyon jó erre az az időmérő, ami az előző körödhöz képest mutatja a különbséget. Nézd meg, hogy fékezés előtt mennyi a különbség, és mennyi akkor, amikor a kanyar után már gyorsítasz, és váltasz, és mennyi a különsbég az előző körödhöz képest a következő féktáv elején.u.i.: Ja, persze ezt fotelből leírni könnyű, megvalósítani nekem sem sikerül
-
vlevi
nagyúr
Én 1060-al játszottam a sima AC-t, 4K-ban.
Project Cars2 is elpöfög 4K felbontáson, igaz, nem a max, vagy ultra beállításokkal, de egész jó fps-t lehet kihozni belőle, egyjátékos módban, AI ellen játszva.
ACC-t viszont sajnos irgalmatlanul le kell butítani, hogy elfogadható fps-t tudjon, akkor meg már csúnyább, mint az Accolade Testdrive. -
vlevi
nagyúr
Érdemes lenne ilyenkor valami tesztprogramot futtatni.
Nekem nincs komolyabb tesztprogim, ezért én a task managert és a GPU-Z-t szoktam párhuzamosan futtatni a játékkal pár percig. Van olyan játék, ahol a processzor 100%-on ki van hajtva, a videókártya meg 60-70% kihasználtsággal.
Olyankor hiába veszem lejjebb a felbontást, kapcsolom ki az antialiast, és más, a GPU terhelést csökkentő dolgokat, hogyha a processzor terhelését nem tudom csökkenteni.
Mostanában nem vettem elő semmilyen játékot, nálam az szinte csak téli, és rosszidős hétvégi elfoglaltság. Nyáron inkább más szabadidős tevékenységgel ütöm el az időt. -
vlevi
nagyúr
Nem kell uninstallálni, újratelepíteni.
Szerintem.
A teszt verzióknál csak azt írják, hogy ajánlott a beállítások törlése, mert a tesztverziókban sokat változhat a beállítások kezelése. Ezért javasolt a dokumentumokban az Assetto Corsa Competizione mappa törlése.
De a játékot teljesen letörölni és újratelepíteni nem kell. -
vlevi
nagyúr
Egy inycsikalndozo videóval kivan új évet a Kunos.
[link] -
vlevi
nagyúr
válasz JONAS77 #1270 üzenetére
Én is így tudom. PC2-ben sem állítható a GT3 autók váltókiosztása.
Mondjuk elég furcsa, hogy PC2-ben az SLS AMG-vel elég kevés az a pálya, ahol tudok váltani 6-at.
De a régebbi GT3-as, pl. a BMW Z4, állítható a váltója (tudom, az ACC-ben nincs), de annál kell is, mert az alap váltóáttélel nagyon elvarázsolt.
Vagy az a 320-as BMW? Már nem emléxem -
vlevi
nagyúr
Próbáld meg nagyon-nagyon gumi kímélős üzemmódban, főleg a pálya közepén lévő 3 egymásutáni jobbost csak nagyon óvatosan.
A célegyenes végét is érdemes elspórolni, ha nincsenek nagyon a nyakadon a többiek.
Ez persze az AI ellen működhet, de valós futamon, nagyon nehéz kivitelezni.Kis mellékszál, hogy Nascracban, Indycarban az ovál pályákon éppen emiatt nem szimmetrikus a kocsi setup. Nem tudom, mostanában mi a szabály, de réges régen az Indy500-on a négy tengelyen 4 különböző gumi volt fenn, még belső-külső kerékátmérők sem voltak egyformák...
-
vlevi
nagyúr
Állítólag jelent meg valami gyorsjavítás.
Pár DirectX 11-es játéknak segít elindulni az új GeForce driver gyorsjavítása
A 445.78-as meghajtó az image sharpening szűrő problémáját orvosolja.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- TP-Link Deco M4 AC1200 3 pack Számla+Garancia
- Huawei P Smart 2021 4/128GB, Újszerű, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Honor 90 Lite 8/256GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Steelseries QcK Prism gamer egérpad XL Számla+Garancia
- Samsung Galaxy S20+ 12/128GB, Normál, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen