Új hozzászólás Aktív témák

  • NTonee

    veterán

    válasz Peterson_ #25104 üzenetére

    na jó, de ezeken a dolgokon miért lepődsz meg? A nő felkészít bármilyen eshetőségre. Inkább mondja, hogy 3-4 hét és legyen mentés, mint hogy 1 hetet ígérjen, aztán verjék nála az asztalt, ha nem készült el, meg ha elvesznek az adatok valamilyen oknál fogva. Így legalább be vannak biztosítva, hogy ők szóltak. Ha nem történik semmi és 2 héten belül megvan, akkor az az ügyfél számára elégedettség növelő tényező. Ez mindenhol így működik.
    A 2 hétről pedig többször írtam már én is itt a topicban. Ennyi az alap, ennyi időn belül próbálják elintézni a garanciális javításokat, mert nyilván nincs minden polcon. Ha épp van az a bizonyos alkatrész, amire szükség van, akkor hamarabb készülnek el. Azonban előfordul olyan is, hogy valamilyen ok miatt (többnyire alkatrész beszerzés megakadása) kicsúsznak még a 2 hétből is.
    Ha tudnád, hogy egy htc telefon javítása régen 1 hónapos szervizt jelentett (a telemaxra váltás óta még rosszabb). Az fixdirect még a jobb szervizek között van. Senkinek sem kívánok egy telemaxos, vagy concord-os agyérgörcsöt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák