Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz spanyoll #11922 üzenetére
30 nap elteltével sem feltétlanül jár vissza a pénz automatikusan...
futo001; ahol a te notid(?) járt, azt lehet, hogy nem minden szempontból nevezik márkaszerviznek... amúgy ilyen szempontból még az sem mindegy, hogy eee pc, neti, vagy noti! más kérdés, hogy amennyiben a garis matrica - sértetlensége - melletted áll és igazad is van, úgy "kinyírandó" adott szerviz!
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz runner 125 #11931 üzenetére
amennyiben eltér a vásárlás és gariztatás országa, úgy max a billentyűzet kiosztása lehet probléma - annak esetleges cseréje során -, más gond nem nagyon szokott adódni!
-
kali
legenda
válasz Mr.Skynet #11934 üzenetére
igen, de legalább is nem egyszerű és gyors a magyar kiosztású beszerzése - de ezt a garis feltételeknél is külön jelzik! általában helyi és - ha nem angol a helyi, akkor - angol kiosztásút kínálnak fel, ami általában raktáron szokott lenni! itthon aztán lehet majd variálni, és esetlegesen (vissza)cseréltetni magyarra!
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz legiaap #11987 üzenetére
szerintem egy alapos tisztítás kellene neki - nem csak a ventinél, hanem végig az egész légúton -, és újra is kellene pasztázni, mert egy idősebb notinál a húzós melegedéstől kiszrádhatott már minden hővezető kotyvasz és lapka...
amikor nincs hajtva a rendszer, akkor visszaveszi a proci órajelét?[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz legiaap #12014 üzenetére
nem az ahci/sata mód lesz a gond? az ahhoz szükséges illesztőt az xp nem tartalmazza alapban, csak a vista és a win 7! amennyiben van mód a bios felületén ide módba kapcsolni az átvitelt, úgy települni fog az xp, ellenkező esetben integrálni kell az xp telepítőjébe a szükséges illesztőt, vagy a telepítés során külön beadagolandó!
-
kali
legenda
válasz Mr.Skynet #12017 üzenetére
ahány bios/chipset verzió, annyi módon reagálja le a dolgot, hol nem látja a merevlemezt, hol meg különböző - néha részint értékelhetetlen - hibaüziket dobál...
a nagyobb baj az, hogy sok bios verzióban nincs lehetőség ide módba kapcsolni az átvitelt, és az xp telepítőjével kell gányolni![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz BillBácsi #12022 üzenetére
attól függ, hogy kiéhez képest, mert mindig megpróbálnak azonos kategóriát felkínálni, például a lacko22 notija K52JE-EX225D (link) és annak a "párja" lehet az azonos procival szerelt - de kicsivel drágább, mert több memória, nagyobb merevlemez - K52JE-EX232D (link) típus! a te notid pontos típusa nem ismert, de vélhetően a te esetedben is a tiédhez hozzávetőlegesen azonos típust kínálnak majd fel, ha a csere mellett döntenek! gyengébb típust nem szoktak felkínálni!
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz BillBácsi #12024 üzenetére
mint már írtam, gyengébbet nem szoktak felkínálni, inkább kicsivel jobbat/drágábbat!
ha annyira visszaesett az asus iránti bizalmad, akkor esetlegesen eladod az új cserekészüléket - amennyiben valóban csere lesz -, és veszel más gyártótól notit, de sajnos a legtöbb gyártónál hasonló a procedúra, drágább üzleti típusok esetében jellemző inkább a prémium "menet", ahol napok alatt intéznek mindent, és közben is adott a cserekészülék! még mindig jobban jársz/jártál, mintha msi, acer - és még sorolhatnám - notival jártál volna így, ott még pocsékabbak a tapasztalatok, általában jobban elhúzzák a dolgot...
vehetsz például nevesebb gyártótól származó notit, ahol jobb a szerviz/support, ellenben azonos pénzért gyengébb hardveres kiépítésű típust fogsz kapni, mert lesarkítva, a jobb támogatás képviseli a különbözetet! a döntés a tiéd![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz rox1818 #12027 üzenetére
ez nem hardveres, hanem szoftveres hibának tűnik!
- nem tört/gányolt/buherált oprendszer?
- boot.ini nem sérült/módosult?
- nem került felerőszakolásra a win 7 oprendszerre nem megfelelő/régebbi oprendszer alá kiadott illesztő/alkalmazás, nem vista/xp kompatibilis módban?
- nincs illesztős/szoftveres akadás a rendszeren?
nincs feltelepítve tört/gányolt/buherált játék/alkalmazás, aminek a "törése" mélyebb beavatkozást igényel(t)?BillBácsi; ez a menet sajnos inkább üzletpolitika, amit tetéz az is, hogy bár több darab - lehet, hogy elég sok - noti is küzd adott hibával ezen szériából, de nem mind - közel sem mind -, ezért nem nagyon akarnak szériális hibáról beszélni - amire a magyar/régiós ügyintézés még rátesz egy lapáttal... sajnos tapasztalat - és nem csak ezen gyártónál -, hogy néhány elégedetlen ügyfél nem kimondottan zavarja őket errefelé...
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Mr.Skynet #12031 üzenetére
nem védem őket, nekem is csak annyi közöm van hozzájuk, hogy van és volt asus notim!
mellesleg engem sem kényszerítettek, hogy asus notit (is) vagyek, így gondolom mást sem... kockázat minden gyártónál van, tudni kell választani!
az ő dolguk, hogy mi éri meg nekik jobban, számukra elenyésző számú elégedetlen ügyfél, vagy elismert és gyorsan kezelt szériahiba - mondjuk más régióban esetlegesen másként - rugalmasabban - kezelik a hasonló hibákat, de erre már cáloztam korábban!
a memória...stb bővítése igen is lutri, szinte minden notihoz tudok mondani olyan típusú modult, amivel nem megy megfelelően - és ez nem csak asus esetében van így, sőt! az asus ilyen szempontból még toleráns is, sok más gyártó levédi garis matricával még a memória cseréjét/bővíthetőségét is! ja, arra meg pláne nincs garancia, hogy a notiban gyárilag lévő memóriához kell párnak egy másik gyártó mudulja, mert ott még több a hibalehetőség! továbbá az is érdemes megemlíteni, hogy az esetek egy részénél nem a noti hibás hardveresen, hanem szoftveres és/vagy felhasználói hiba okozza a problémát, de a nem hozzáértő tulajdonos viszi szervizbe a notit, mert hallotta, hogy egy szériával gond van - bár néha még azt sem tudja biztosan, hogy melyik szériáról van szó...stb!
lehet cifrázni a dolgot, de ilyen szempontból sajnos a gyártó diktál, a vevő meg eldönti, hogy mit vesz és kitől... én például gyártóban nem tudok csalódni, mert ha egy szériája problémás, attól van még sok más szériája, ami jó! szerviz szintén, mivel az egyik szerződéses szerviz korrekt, amíg a másik nem! jól megnézem, hogy mikor, kitől és mit veszek, és esetlegesen mikor kivel és hol javíttatom![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz BillBácsi #12035 üzenetére
nem lenne más a véleményem, mert elég sok tapasztalatom van ez ügyben (is), mivel elég sok noti megy át a kezem alatt, köztük sok asus is, és ismerősöknek, munkatársaknak...stb szoktam szerivzes ügyintézést is bonyolítani! nem szoktam futárt hívni, egy bizonyos szervizben adom le a notikat, hogy még véletlenül se vihessék máshová!
-
kali
legenda
válasz BillBácsi #12037 üzenetére
nem kötelező a futár igénybevétele!
a notik javításánál nem veszik figyelembe, hogy ki mivel foglalkozik - gondolom, esetedben nem is nagyon tudják -, ez esetlegesen akkor jöhet jól, ha megpróbálnak a szervizesek megvezetni, vagy ilyesmi! más kérdés, hogy az még semmit sem jelent, ha valaki informatikus, attól még nem feltétlenül ért minden kapcsolódó témakörhöz - tisztelet a kivételnek! -
-
kali
legenda
válasz ibor90 #12072 üzenetére
szoftveres hiba teljesen kizárható? próbáltál új - tiszta - rendszert felhúzni?
amennyiben csak és kizárólag az optikai meghajtóval van hiba, úgy vélhetően nem lesz adatvesztés, és ezen esetben nem is nyúlnak bele annyira mélyen! hardveres hiba esetén a programokkal általában nem foglalkoznak, de vannak/lehetnek speciális esetek, amikor problémát okozhat a dolog...
amúgy szerintem szerizbe csak "nullás" notit érdemes leadni/küldeni, elkerülve ezzel az esetleges adatvesztést, és a nem teljesen legális alkalmazások megléte miatti izgalmat![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz ibor90 #12074 üzenetére
nem is feltétlenül kell havonta feltenni új rendszert, de probléma esetén először a szoftveres hibát kell kizárni, és annak a legegyszerűbb/biztosabb módja egy új (op)rendszer felhúzása!
amennyiben szervizbe megy a noti, úgy szerintem írd be hibának a kábeles problémát is, amennyiben nincs külső sérülés, úgy nem hiszem, hogy problémáznának rajta - a ragasztást szedd le róla, esetleg le is tisztíthatod a nyomát valamilyen alkoholos tisztítóval! -
kali
legenda
azért (sajnos vagy nem? adott esetben szerintem inkább nem!) okozhatnak némi fejfájást - de legalább is volt már példa, hogy megpróbálták... (csak jelentettek a hatóság felé egy kirívó esetet!)
(mondjuk extrém eset, és nem is lefutott dolog még, nem tudni, hogy mi lesz a vége, de ha a noti tulajdonosát nem is tudják majd felelősségre vonni, akkor sem kellemes dolog egy hónapokig lefoglalt noti, megy egy azzal kapcsolatos büntetőeljárás...)[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Marmonkanna #12079 üzenetére
nem mindegyiknél jelentkezik a hiba, de elég lutri így...
-
kali
legenda
- adott esetben nem csak a merevlemezen lévő tartalom erősen problémás, hanem - mint a nyomozás során kiderült - olyan dolgokat is műveltek a notival, hogy szükséges különböző azonosítók kinyerése és ellenőrzése - hálókártya és wifi mac adress szoftveresen módosítva lett néhány művelet idejére...stb!
- ezen ügyben nem hiszem, hogy bárki bevállalná a hamis tanúzást... amúgy is, a merevlemezen az adatok egy részének a keltezése meghatározó jellegű, a merevlemez azonosítója pedig kapcsolódik a notihoz!
- egyrészt 1997 óta változott néhány (jog)szabály, másrészt noti esetén kicsit más a helyzet, mint asztalinál - pláne, ha utóbbi úgy lett összerakva -, merevlemez nélkül esetlegesen elutasíthatják akár már a bevizsgálást is! arról már nem is beszélve, ha például garis matricával van védve a merevlemez kiszerelhetősége/cseréje! -
kali
legenda
atk illesztő(k) és alkalmazás(ok) fent/rendben?
maddionmax;
- bizonyos szériáknál akkor jelentkezik ezen "probléma", ha a bios adott beállításában teljesen lehallkításra/kikapcsolásra kerül a bejelentkezési hang!
- akkor találkoztam ilyennel, amikor a win 7 által alapban adott illesztésével ment a noti, amint telepítve lett win 7 alá a notihoz a gyártó által - vista alá - adott illesztő, meg is szűnt a hiba![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
valami oprendszeres frissítés - például chipset - nem nyírta ki a gyártói atk illesztést?
win 7 esetén esetleg próbáld meg újra felhúzni ezt; atk/hotkey service utility
xp esetén; advanced configuration ans power interface drive
vagy a kb filter utility is elszállhatott, azzal is próbálkozhatsz mind a két oprendszer esetén![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz nemzavarsz #12095 üzenetére
csak simán tört szoftverek esetén nem is nagyon foglalkoznak vele, adott esetben viszont sokkal komolyabb dologról van szó!
-
kali
legenda
-
kali
legenda
- elég nagy gáz! jobb esetben átveszik javításra, de azt az időpontot veszik figyelembe, amikor a notit forgalomba hozták - és tudja a fene, hogy mennyit pihent raktáron a kereskedőnél, lehet, hogy az általatok történt tényleges vásárlási időponthoz képest, hosszú hónapokkal rövidül a garancia!
- kifutott, de cserés típus, vagy a noti árának levásárlása/visszafizetése esetén kellene az illetékeseknek egy akkori, általad történő vásárlási ár, viszonyítási alapnak, és a számla hiányában jobb esetben csak megrövidültök némileg...
- hívd fel az asus telefonos ügyfélszolgálatot; +3615054561
- 2 év - korlátozott - nemzetközi gyártói garancia van! -
kali
legenda
válasz xrvman #12145 üzenetére
a celeron procik nagyobb hányada sajnos nem támogatja az intel speedstep technológiát, az intel honlapján található leírás szerint a celeron m440 sem bír ezen képességgel; link
amúgy ha beállítás kérdése lenne, akkor bios alatt is be-, és kikapcsolahtó - lenne - az energiatakarékos mód, illetve oprendszer alatt a használt energiaséma - és annak beállítása - is számít, teljesítménycentrikus alatt alapban mindig maxon pörög, a másik két séma alatt alapban 5% és 100% közé van belőve az intervalum, és így megfelelően csökkentené a proci órajelét a rendszer, amikor nincs adott szintű terhelés![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Master94 #12152 üzenetére
nem jöttek még rá - félek, nem is nagyon fognak/akarnak -, mert nem minden darab hibás! kifut a széria, ami már a kereskedőknél van, és kész! aki gariztatja, azzal foglalkoznak, aki pedig nem, illetve akinél nincs probléma, az meg használja, és kész!
a garit nem befolyásolja a jumper felhelyezése/mozgatása, mivel az asus a legtöbb széria esetén nem garis matricázza le a merevlemez, memória, wifi modul...stb hozzáférhetőségét/cseréjét - sok más gyártóval ellentétben![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
amennyiben az egymagos proci sempron, úgy az esetlegesen nem tudja a c'n'q funciót, így folyamatosan maximumon megy az órajele, ezért jobban fűt, és így jobban pörög a venti is! a kétmagos proci már c'n'q képes, és amikor nincs terhelve, akkor visszavesz az órajelből, ezáltal kevesebb hőt terhelve, és kevésbé járatva a ventit! bár sok sempron powernow képes, de ezt engedélyezni kell a bios adott beállításában!
a bios újrahúzása esetleg megoldás lehet az indulási és proci kezelési hibákra - ellenben az újrahúzás után fontos a gyári állapot visszaállítása, aztán kell új beállításokat eszközölni![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz dim dim #12163 üzenetére
akár már egy szükséges gyári illesztő hiánya - nem, nem elég például a win 7 által alapban adott illesztés, gyakran speciális asus illesztők kellenek - is gátol(hat)ja a szabályozás működését, vagy a bios illesztve a használt energiaséma elégtelen beállítása is!
spanyoll; emiatt eladása csökkenés? viccelsz? mivel szinte minden gyártónál voltak/vannak vannak ilyen sztorik - igen, még a nagyoknál is -, ezért ha úgy működne, ahogy te gondolod, akkor már sok gyártó bedőlt volna, ennek ellenére élnek és virulnak! sőt!
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz lecterdoctor #12174 üzenetére
nem feltétlenül, a hd4570 nem vészes ilyen szempontból - bár a sis chipset lehúzza némileg a teljesítményt... illesztések rendben? légutak és a venti nem túl poros?
-
kali
legenda
válasz Puma K #12204 üzenetére
az atk illesztők és alkalmazások legyenek feltelepítve, a kamera kerüljön beazonosításra - az illesztők típusa alatt ott a link a leírási részben - mert több típussal is szerelik, és megfelelő illesztő kerüljön ahhoz felhúzásra, a szolgáltató által adott verziók közül!
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz rox1818 #12233 üzenetére
ja, ok! mert egy ideig magyarországon sem volt szerviz, innen is a csehekhez vitték, illetve bizonyos - szélsőséges - esetekben még most is előfordulhat!
bodom87; gondolom azt akartad írni, hogy kikapcsolás után nem lehet visszakapcsolni - legalább is rögtön nem?!?! első körben, szerintem próbáld meg kitisztítani a ventit és a légutakat! a legtöbb por/szösz a hőkivezető belső oldalán, a lamellák előtt szokott összegyűlni, főként ott érdemes megnézni!
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Zsoti90 #12248 üzenetére
pedig szoftveres "hibának" tűnik elsődlegesen, és vagy oprendszer, vagy valamilyen illesztő, illetve alkalmazás dolgoztatja a notit! felhúzod az oprendszert, aztán a szükséges illesztőket, majd sorban az alkalmazásokat, és közben végig figyelsz, hogy mikor kezdődik a probléma, mihez köthető...stb!
-
kali
legenda
válasz Master94 #12260 üzenetére
akiknek nem cserélték ki, vagy javitották meg a hdd-s hibát - nem hiszem, hogy sok ilyen lesz, mert vagy javítják, vagy cserélik - akár többször is, ha mindig azonos szériás notit kér az ügyfél, és a további példányokkal is gond van! amennyiben pedig javítják vagy cserélik, úgy szerintem nem sok értelme van ennek az egésznek, de hajrá...
-
kali
legenda
válasz Master94 #12266 üzenetére
na, az nem annyira egyszerű, mert először javításra törekednek, aztán cserére - csere esetén nem ritka, hogy jobb/drágább típust kínálnak fel -, levásárlásra - más széria...stb -, a pénz visszafizetése csak végső esetben, néha nehéz harcok árán, vagy még úgy sem...
jelen esetben ez nem passzivitás vagy - a másik oldalról nézve - aktivitás részemről, csupán érzékeltetni próbáltam, hogy szerintem nem sok értelme van a kezdeményezésnek adott formában!
mellesleg aki biztosra akar menni, az webshop útján/feltételeivel vásárol, és egy hétig teszteli a terméket, mert 8 napon belül indoklás nélkül visszadobható a vásárolt cucc, és alapban visszajár az ára![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Master94 #12273 üzenetére
azt mondanak, amit csak akarnak, a jogszabály a mérvadó! amennyiben boltban vetted személyesen, úgy a 3 napra azt tudom elképzelni - amit mondhattak -, hogy azon intetvallumon belül cserélik a notit, és nem javíttatják; link (151/2003. Korm. Rend. az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról - a 7. § miatt!)
távollévő felek (webshop) esetén 8 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a szerződéstől, termék és pénz pedig vissza; linkF1r3b1rd; ez neked is válasz a kérdésedre; link
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Formula-1
- Építő/felújító topik
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Telekom mobilszolgáltatások
- Óra topik
- További aktív témák...
- Dell Latitude 5300 2in1,13.3",FHD,i7-8665U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,Touch
- Dell Latitude 5300 2in1,13.3",FHD,i5-8365U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,Touch
- - MAKULÁTLAN - ASUS ZENBOOK PRO 16X 4K OLED - i9-12900H, RTX 3060, 32GB, 1TB, Win11PRO, 3 ÉV GARI
- ÚJ ASUS ROG ZEPHYRUS G16 - 16" WQXGA 240Hz - i9-13900H - 16GB - 1TB - RTX 4050 - Win10 - Garancia
- Dell Latitude 7490,14",FHD,i5-8350U,16GB DDR4,256GB SSD,WIN10,TOUCH
- Hp 8460p i5 laptop magyar billentyűzet
- 792 Eladó ASUS X409 i5 8 gen laptop FHD 256SSD 8GB DDR4 Dedikált 2GB VGA Világítós Magyar Bill
- Lenovo L480 8.generációs laptop 8250U Cpu 256 ssd 8 gb ddr4 memória gyári akku web kamera magyar bil
- Érintőképernyős Hp 840 6.genrációs DDR4 memóriával gyári jó akkuval magyar billentyűzettel web kamer
- Hibás laptopok Asus HP
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest