-
Fototrend
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
Topikgazda
Érdekes módon nem találtam topikot a játéknak -csak híreknél-, úgyhogy létrehozom gyorsan mert megérdemli.
Rég vártam játékot annyira, mint a Cyberpunk 2077-et, annak ellenére, hogy egyelőre alig tudunk részleteket.
Egy vérbeli RPG-nek ígérkezik a játék, mely várhatóan a The Witcher 3 motorját használja majd.
A játék végre nem a szokásos törpös, hobbitos, misztikus, kardozós, fantasy világban játszódik, hanem egy HighTech cyberpunk környezetben.
Készítője és fejlesztője pedig az a CDProject RED, akiknek a The Witcher sorozatot is köszönhetjük.Magam részéről jó 10 éve várok egy olyan open-world RPG játékra, mely játékmechanika terén nagyjából a Skyrim szabadságát és töménytelen tartalmát adja, de nem a szokásos fantasy környezetben, hanem scifi/hitech világban játszódik.
Nos, a Cyberpunk 2077 pont ilyennek ígérkezik, legalább is az előzetes információk alapján erre lehet következtetni.
Megjelenési időpnt még nincs, de egyes becslések szerint nem kizárt, hogy 2015 végén már tolhatjuk.[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
félisten
Hát, akkor ünneprontó leszek, eléggé felmérgeltem magam ezen a híren.
******tt Witchernek sosem lesz vége.
Mostanában jobban vártam a W3 megjelenését, mint bármiét (pedig utálom a fantasyt), hogy utána a srácok összpontosíthassanak a Cyberpunkra, erre jól képen kakkantottak. -
wednesday
őstag
válasz FoxiestFox #2 üzenetére
Próbáld az előnyöket nézni. Nem jó dolog a várakozás, de ez is azt bizonyítja, hogy igényes munkát adhatnak majd ki.
Mivel csúszik, remélem ez azt jelenti technikailag modernebb játékot kapunk. Nem egy kevés tapasztalattal összetákolt megoldást, low leveles API-k (szerintem) kezdeti gyermekbetegségeivel stb.
A készítők nem szakadnak többfelé, 1 feladat egy munka. Ha kijön a Cyberpunk további támogatást fog ugyanúgy élvezni, mint eddig a Witcherek, nem lesz elfelejtve ahogy más "futószalag" játékok.
-
félisten
-
Vesa
Topikgazda
válasz FoxiestFox #2 üzenetére
Na igen, rebesgették már, hogy most egy időre félretették...:-(
Egyébként egyetértek, a padlóból is már a törpös/misztikus/vallásos RPG-k jönnek fel, eszméletlenül korlátoltak a fejlesztők a téma tekintetében, pedig adja magát a piaci rés a Cyber/SciFi RPG-k területén. Még csak azt sem lehet mondani, hogy félni kellene a műfajtól, mivel pl. a Kotor, de főleg a Mass Effect köré eszméletlen tábor gyűlt össze, ami jól mutatja az igényt. Bár azok nem open-world játékok, de éppen ez az a pont, ahol piaci rés -mit rés, feneketlen szakadék- keletkezik, mert ilyen játék kvázi nem létezik. A Fallout 3 esetleg, de az is inkább zombis/szörnyes poszt-apokaliptikus világ, és csak érintőlegesen SciFi...Nekem is már rendkívül unalmas az állandó kardozás meg íjászkodás...a varázslókról nem is beszélve...
Kicsit haladjunk már a korral...! Remélem nem süllyesztik be teljesen az egészet, mert akkor nagyon mérges leszek...[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
frem1790
őstag
Igen, biztos, hogy hatalmas tábora lesz a játéknak ha jól sikerül. Erre meg szerintem garancia a kiadó eddigi munkája. Magam részéről én nagyon szeretem a fantasy játékokat is(a két Witcher már megvolt ,most várok egy fél évet és beszerzem a harmadikat is - addigra rendesen gatyába rázzák és olcsóbb is lesz). Azt hiszem bőven lesz időm vele szöszölni, mert szerintem a 2015 vége finoman szólva is optimista meglátás volt - vagy inkább álomvilág kategória .
Szerintem ezt az évet simán ráverik a Witcherre, érdemi munka a Cyberpunk-on lehet csak jövőre lesz. Az meg míg elkészül minimum másfél de inkább két év . Addig teleírhatjuk ezt a topikot még vagy ötször oda-vissza.
Én mindenesetre nagyon fogom várni, remélem hozzák a formájukat majd a fiúk és ismét egy igényes játékot tesznek le az asztalra(magyar felirattal )!Valóság nincs, te nem létezel, az élet csak álom, ne ébredj fel - Udvari Zenemágus ( :L topic)
-
Vesa
Topikgazda
Egy régebbi cikkből szedtem a 2015-öt, de már egyértelmű, hogy abból semmi nem lesz.
Viszont a Cyberen elvileg egy másik team dolgozott házon belül, az más kérsdés, hogy a hírek szerint a TW3 PC-s verzió megjelenése miatt időlegesen őket is befogták a TW3 munkálataiba, de én azért bízom abban, hogy a patch-elgetéshe már nem kell a teljes Red 150fős gárdája, és szép lassan visszaterelik a Cyberre a fejlesztőket. Végülis, ezt a játékot sem ma jelentették már be, így is már évek óta várjuk...Bár nem ez lenne az első, amire egy fél generációváltásnyi idő elmenne...[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
frem1790
őstag
Én is ezt olvastam, mármint, hogy jelenleg az egész csapatot ráugrasztották a Witcherre. A próféta szóljon belőled, hogy hamarosan visszaterelgetik az embereket a Cyberpunkra, ez azt jelentné, hogy a Witcher optimalizálása is gyorsan révbe érne(addig nincs kedvem vele játszani) és a Cyberpunk is gyorsabban jönne!
Fél generációnyit nincs időm várni: reszketeg vén trottyosként, hogy venném fel a harcot kiborgokkal?Valóság nincs, te nem létezel, az élet csak álom, ne ébredj fel - Udvari Zenemágus ( :L topic)
-
frem1790
őstag
Új infó van! Jó is, rossz is!
A jó: Marcin Iwinski, a CD Projekt alapítója az IGN-nek adott interjújában elmondta, hogy bár a csapat magja továbbra is a The Witcher 3 kiegészítőin dolgozik, egyre több embert csoportosítanak át a Cyberpunk projekthez.
A rossz: Hivatalos bejelentésre majd csak 2017-ben számíthatunk, mert ez és a következő még a "The Witcher" éve lesz.Valóság nincs, te nem létezel, az élet csak álom, ne ébredj fel - Udvari Zenemágus ( :L topic)
-
félisten
-
frem1790
őstag
válasz FoxiestFox #11 üzenetére
Az mi?
[ Szerkesztve ]
Valóság nincs, te nem létezel, az élet csak álom, ne ébredj fel - Udvari Zenemágus ( :L topic)
-
félisten
-
Vesa
Topikgazda
Nem nagyon hiszem el lassan azt sem, ha kérdeznek...2013-ban még 2015-ös megjelenésről volt szó...
A Witcherről szól az egész létezésük nem csak az idei és a jövő év! Az alapítók klasszikus RPG fanok (értsd: sárkányos, törpös, misztikus stb..), tehát a Witcher az igazi szerelemgyerek, a Cyberpunk project csak egy megtűrt valami, amivel csak akkor foglalkoznak, ha épp nincs más nyavaja a szörnyvadásszal...A tudomány a valóság költészete!
-
félisten
-
[Prolixus]
addikt
Cyberpunk témájú játék, amit várok:
nyilván nem egy tripla A-s cím, de aki anno játszott az ősrégi Syndicate wars játékkal, és szerette is, ebben valszeg megtalálja a számításait. Egész jól haladnak a fejlesztéssel, már 0.7.2-es build van kiadva.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
félisten
válasz [Prolixus] #16 üzenetére
Hmm, ezt wishlisteltem. Hangulatosnak tűnik.
-
[Prolixus]
addikt
válasz FoxiestFox #17 üzenetére
Nah akkor már volt értelme berakni. Bizonytalan voltam, hogy van-e értelme linkelni, gondoltam úgyis tudtok róla, de akkor király. Gyakorlatilag a Syndicate wars szellemi örököse lesz, csak azért nem Syndicate játék, mert a jogok nyilván nincsenek a fejlesztők kezében.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
félisten
válasz [Prolixus] #18 üzenetére
Én nem ismertem. Shadowrunt kezdtem el most.. nem vagyok képben, milyen kisebb indie címek vannak a cyberpunk érában.
-
[Prolixus]
addikt
válasz FoxiestFox #19 üzenetére
Háddeilyet.
Shadowrun nekem is ott van folyamatosan a "mindjárt játszom" listán...de ez a fantasy beütés nagyon nem jön össze valahogy nekem fejben. Viszont mindneki mondja, hogy nagyon jó...szal előbb utóbb belemászok abba a világba én is.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Vesa
Topikgazda
válasz FoxiestFox #19 üzenetére
Shadowrun Returns-t végigtoltam már, elég jó kis játék. Tetszik a harcrendszere is, kicsit az UFO-ra hajaz.
Egyetlen hátránya, hogy rettentő lineáris a játékmenet, újrajátszási értéke nem nagyon van.
A Shadowrun Dragonfall állítólag fejlettebb, azt sajnos még nem volt módon kipróbálni.#Prolixus
Szép ez a játék és hangulatosnak is tűnik. Számomra -szubjektív- viszont kicsit idegen ez a felsőnézetes RTS?? szerű irányítás. A Diablo-tól is menekültem emiatt, bár ott a világ sem tetszik.
Megnézem mindenesetre, hátha élőben megfog majd...Köszönjük a linket!A tudomány a valóság költészete!
-
válasz [Prolixus] #22 üzenetére
Pontosan. Egy fő szál, minimális mellék küldik. Nincs visszavonhatatlan következmény.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
válasz [Prolixus] #24 üzenetére
Az elsődleges szempont a cyberpunk hangulat volt. Már akkor is abban reménykedtünk h a modderek kitalálnak valamit.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
[Prolixus]
addikt
Mármint az "elágazások" megteremtésére? Ezek szerint nem valósult meg, ha jól veszem ki. Mindegy, ettől még lehet jó játék. Csak hát pont egy szerepjátéktól nem ezt várnám főleg, hogy a játékmenet azért nem egy FPS/ 3D TPS, aminél masszív összegekbe kerül egy-egy teljesen más sztoriszál/kimenetel megjelenítése, a variációk prezentálása stb.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
válasz [Prolixus] #26 üzenetére
Harcra van kihegyezve nem roleplayre. Vannak olyan modok amiben már nem mindegy mit választasz. De azok nagyon hc verziók már.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
frem1790
őstag
Új infók a játékról!
"Hiába a korai bejelentés, a CD Projekt RED csak 2017-ben fogja mutogatni legújabb projektjét, a Cyberpunk 2077-et.
A legfontosabb hír, hogy a Cyberpunk 2077 lesz a lengyel fejlesztőcég legnagyobb projektje, ami egyúttal óriási kihívást is jelent a számukra: "A Cyberpunk sokkal nagyobb a CD Projekt RED eddigi munkáinál. Sokkal-sokkal. A komplexitás, a méret és a szembejövő problémák tekintetében az ismeretlen felé tartunk."
"A The Witcher segített a Cyberpunkon kicsit, mivel a játék olyan nagy és összetett lett, hogy az mindenképpen tanulságos volt a számunkra. Nem igazán tudtuk, hogy mi fog történni, és ha valami, a The Witcher 3 munkálatai egy nagyon jó és sokszor kegyetlen tanulási folyamatot jelentettek, amiből a Cyberpunk remekül profitál majd."
Teixeira szerint a csapat minden tagjában megfogalmazódott, hogy mit csinálhatna másképp (és jobban) a Cyberpunk 2077 fejlesztésekor, és azt is hozzátette: egyelőre viccből 2077-et emlegetik a megjelenés időpontjaként, elvégre ez a játék címe is."
Mondjuk ez a dátum még viccnek is rossz, de még a 2017-es is nagyon messze van.
Igaz, ha tényleg olyan hatalmas lesz a játék mint ígérik kell is hozzá idő.Valóság nincs, te nem létezel, az élet csak álom, ne ébredj fel - Udvari Zenemágus ( :L topic)
-
félisten
Hát nem tudom.
Ezek nagy szavak, és nagy szavakat hallottunk már sok fejlesztőtől, a csillagokat is leígérték, egykori nagyok is, aztán csak egyszerűn arcon ****ták a közönséget.Engem nem vonz a Witcher, de azt mondták, jó és összetett játék lett a maga műfajában. Ha így van, akkor van esély egy sikeres Cyberpunk-implementációra.
Bízzunk a legjobbakban.
[ Szerkesztve ]
-
frem1790
őstag
válasz FoxiestFox #30 üzenetére
Az biztos, hogy a Witcher ott van a szeren, kenterbe veri a versenytársait minden tekintetben. Ráadásul hatalmas játék, de tényleg: HATALMAS, mind területileg, mind játékidőben óriási. Meg persze a sztori és a játékmenet is nagyon jó. Ha a Cyberpunk ezt felülmúlja(mert hát ezt ígérik) akkor nem kis dolgot tesznek majd le az asztalra.
Ez a fejlesztőgárda eddig tartotta a szavát, bízok benne, hogy most sem fogunk csalódni!Valóság nincs, te nem létezel, az élet csak álom, ne ébredj fel - Udvari Zenemágus ( :L topic)
-
Vesa
Topikgazda
Ebből a megfogalmazásból nekem az jön le, hogy kellett valamit röffenteni a hatalmas igény miatt, de valójában inkább tűnik úgy, hogy nem leszebből semmi!
Ebben a pár mondatban hemzsegnek az olyan eldobált utalások, amivel megágyazhatnak a project törlésének...Persze ne legyen igazam, mert hosszú ideje ez az egyetlen RPG, amit igazán várok, tekintve a műfaját...A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
Nekem a Witcherrel csak egyetlen bajom van, ez pedig az, hogy én a Skyrim féle FPS harcrendszert jobban szeretem, konkrétan a Witcher féle kicsit össze-vissza kaszabolós TPS nézetet nagyon nehezen tudom kezelni, nem áll a kezemre. A TOR-t is ezért töröltem 10percen belül a gépemről, bár az egy más kategória, csak a sci-fi jelleg miatt azzal is futottam egy kört.
Nyilván, ha a Cyberpunk elkészül egyáltalán, az is ilyen lesz, amit már előre sajnálok, de addig még szokhatom a dolgot...
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
frem1790
őstag
Sajnos nagyon messze van még a vége és addig tényleg bármi megtörténhet.
De azért bizakodjunk, ha már egyszer elkezdtek dolgozni rajta csak nem dobják a kukába.
Abban teljesen egyetértek veled, hogy a Skyrim harcrendszere jobban kézre áll, könnyebb vele boldogulni. Engem a látvány és a sztori kárpótolt ezért(de azért a Skyrim is nagy kedvenc).
A Cyberpunk harcrendszere is valszeg ilyesmi lesz, hiszen a három Witcher is mutatja, hogy nem a kitaposott utat követik ezen a téren. Próbálkoznak valami sajátosat kialakítani, ami a gamereket két táborra osztja: van akinek nagyon bejön és van aki nagyon utálja.Valóság nincs, te nem létezel, az élet csak álom, ne ébredj fel - Udvari Zenemágus ( :L topic)
-
Vesa
Topikgazda
Valójában a Cyber környezet miatt itt talán mégsem ezt az utat követik majd az irányítással, miután a középkori kardos ügyekkel ellentétben, itt sokkal inkább távolsági lőfegyverek lesznek majd (gondolom erőteljes upgrade lehetőséggel, technológiai fejlődéssel, kutatással együtt). Kaszabolásnál, közelharcnál talán jobban működhet a Witcher féle nézet, de lőfegyverrel célozni kell, ahhoz pedig minimum célkereszt illene, legalább egy Mass Effect féle rendszer kéne (ami bár inkább TPS és FPS keveréke, de mégis nagyon jól kezelhető).
Nehezen tudom elképzelni a Witcher harcrendszerét High Tech fegyverekkel, plazmavetőkkel stb...Persze ki tudja, mit találnak ki...
A tudomány a valóság költészete!
-
[Prolixus]
addikt
A Mass Effect meg a Gears of War szisztémát örökölte stb-stb. Magyarul TPS nézetben is ezer éve tudnak már teljesen élvezhető lövöldözős játékot csinálni. A CD Projekt Red bicskája biztosan nem a harcrendszerbe fog beletörni (már ha nem akarnak itt valami forradalmat, ami végül balul sül el). FPS nézetnek persze én is jobban örülnék. Jó példa erre a GTAV, ami a játékmenet videók alapján (sajnos még nem tudtam vele játszani) sokkal élvezetesebb FPS nézetben. Viszont az FPS hátránya, hogy a textúráknak jobbaknak kell lenni, mint egy TPS-nél (általánosságban) a közelebbi nézőpont miatt. Márpedig ha egy hatalmas sandbox világot csinálnak, nem mindegy, hogy milyen textúrákat kell használniuk.
Amúgy a GTAV példájából kiindulva az sem elképzelhetetlen, hogy lesz TPS és FPS nézet is. SZóval majd meglátjuk. Én nem ettől félek mindenesetre.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
félisten
-
frem1790
őstag
Nem is arra gondoltam, hogy egy az egyben átraknak egy kardozós harcrendszert egy lövöldözősbe.
Arra akartam utalni, hogy harcrendszer terén elég kísérletező kedvűek a fiúk(lásd a három Witcher-ét), lehet itt is előállnak valami egész mással, újszerűvel, a hagyományosokhoz képest. Ami persze elsülhet nagyon jól, meg nagyon rosszul is.Valóság nincs, te nem létezel, az élet csak álom, ne ébredj fel - Udvari Zenemágus ( :L topic)
-
Vesa
Topikgazda
Értelek!
De én valójában sosem értettem, miért kell irányítás terén újítani? Vannak nagyon jól bevált, ezerszer kipróbált es tokeletesen működő megoldások, megis mindig forradalmat akarnak a fejlesztők. Nem értem, minek... Inkább a tartalomra, játékmenetre kellene koncentrálni.Ezt term. nem neked mondom, csak elmelkedek.
A tudomány a valóság költészete!
-
[Prolixus]
addikt
Ez már valóban erősen off, de:
Ha nem csak üres marketinges bullshit a forradalmi változtatás, akkor alapvetően 2 oka van szerintem. Egyrészt egy nem biztonsági játékos, vállalkozó kedvű, innovatív fejlesztőbe bele van kódolva, hogy mindig valami újat szeretne mutatni, minimum csavarni egyet a formulán, letenni a névjegyét az iparban stb. Másrészt ugyanakkor ez gyakran az általános "játékosi" elvárásra adott kényszerreakció. Hány és hány kritikában lehet olvasni, hogy XY játék nagyon jó, de alapvetően tökolyan, mint az elődje, úgyhogy az "ezt láttuk már alapon" már mégsem annyira jó azért. "Klasszikus" példa a Far Cry 4, ami talán Vaas-t leszámítva semivel sem rosszabb, mint a 3, sőt apró dolgokban még fejlődött is, mégis sok helyen erősen lehúzzák, mert valóban, FC3 copy paste csak egy másik helyszínen. Nagyon sokan folyamatosan azt várják az új játékoktól, hogy ténylegesen újak legyenek, újat mutassanak, fejlődjenek az elődökhöz képest. Ami persze érthető, ki ne vágyna az újra és jobbra, csak ugyebár sokan elfelejtik, hogy a nagy újítások sokszor visszaüthetnek, aztán nagyon szarul süthetnek el. Én éppen ezért mindig is a konzervatív, kis lépéses újítások híve voltam (AAA szinten legalábbis), meg úgy vagyok vele, hogy ha egy játék nagyon jó (pl FC3) akkor azért az elbír még egy rókabőrt némi változtatással, persze nem fogom teljes áron megvenni, de azért még nem pampogok egyből, hogy "vótmá".
Jól megjelenik ez a jelenség marketinges stratégiákban: Soha semmilyen új játékot nem reklámoznak úgy, hogy "ez hasonló lesz, mint az előző rész, de ennek örülni kell, mert az előző részt is nagyon szerettétek". Mindenhol azt nyomatják a reklámok, hogy ez mennyire új lesz: Új fegyverek, új ellenfelek, új játékmechanika, új képességek, új ez új az, új amaz, attól függetlenül, hogy tényleg vannak-e a játékban újítások, vagy csak átbőröztek bizonyos játékelemeket, vagy ilyesmi (lásd CoD széria és társai)
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Vesa
Topikgazda
válasz [Prolixus] #40 üzenetére
Igen, de en nem önmagában az újítás ellen vagyok, hanem konkrétan az irányításra értettem.
Egy játék legyen csak újító, forradalmi es változatos, de ennek inkább a tartalomban es a játékmenetben kellene megnyilvánulnia. Nagyon sok játék volt mar, melyek igazán jól sikerültek, de az eszement irányítás miatt megis megbuktak. Ennek tényleg semmi értelme.
Na mindegy, várjuk ki mit hoznak össze a cyberpunkban...A tudomány a valóság költészete!
-
[Prolixus]
addikt
A játékmenetnek szerves része az irányítás. Mellesleg ha egy játék nagyon újító, akkor nehéz elképzelni, hogy mindne új elem totálisan passzív, és egyik sincs kihatással az irányításra, ami miatt változtatni sem szükséges az ezeréves formulán.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
frem1790
őstag
válasz [Prolixus] #40 üzenetére
Teljesen egyetértek, csak finoman az újításokkal. Két malomkő között őrlődnek a fejlesztők az újítások terén, tipikusan ha van sapka a fejeden az a baj, ha nincs akkor meg az. A Far Cry remek példa volt erre. De ott van a Shadow of Mordor is: minden tesztleírása avval kezdődik, hogy jó a harcrendszere de a Batman és az Assassin szériákból lopták azt. A Witcher első részét meg azért tette le rengeteg gamer mert nem tudtak kibékülni a hagyományostól teljesen eltérő kardkezeléssel. De lehetne még napestig a hasonló példákat sorolni.
Vesa
Én új dolgokat legfőképp az NPC-k terén várnék. A grafikát, a bejárható területek nagyságát a csőjáték elhagyását, a jobbnál jobb sztorikat többnyire megkapjuk. Ezekre a témákra már eléggé ráfeküdtek a fejlesztők. De hiányolom az NPC-k fejlődését, tudom, hogy a régi - állokegyhelybenmintakitodaszögeztek és bámulokkiafejembőlbambán - karakterek már rengeteget fejlődtek. Ezen a területen azonban még mindig lenne mit tenni, főleg azoknál a karaktereknél akikkel gyakran összefutsz az a három-négy script amit tudnak édeskevés. Elég járatlan vagyok a programozásban(mondjuk inkább, hogy teljesen járatlan), így nem tudom van-e arra esély, hogy ezen tudjanak változtatni, de forradalmi áttörés lenne a játékiparban, ha az NPC-k interaktívabbakká válnának. Igazából ahhoz, hogy teljesen reális életszerű játékok készüljenek, szerintem csak ez hiányzik már. Na jó az sem életszerű, hogy egy kardpárbaj közben bevágok egy ötfogásos vacsorát és máris csúcson az életerőm, vagy egy bekapott fejlövést gyorsan elfelejtünk egy csomag kötszer segítségével. De ez már egy másik téma.
Azért bízom benne, hogy egyszer elkészül ez a játék, és nem rontják el nagyon.Valóság nincs, te nem létezel, az élet csak álom, ne ébredj fel - Udvari Zenemágus ( :L topic)
-
Vesa
Topikgazda
Nem lenne rossz, de ehhez mar komoly MI kene, amit egy jatekprogramban egyelőre senki nem fog leprogramozni. Ha egyáltalán lehetséges lenne, de tudtommal az MI kutatás meg mindig messze van az ember szintű kommunikáció megalkotasatol. Sőt, meg csak hasonlóról is. Ilyesmit egy NPC-tol egyelőre biztos nem fogunk látni. 2016-2017 a VR éve lesz, nagyon tolják bele a pénzt. Erre gyúrnak a fejlesztők is, aztán majd meglátjuk, hogyan reagál a piac. Lehet forradalom ahogy remélik, es lehet egy újabb orbitális bukás is,
A tudomány a valóság költészete!
-
Fred23
nagyúr
Tudja valaki, mennyi lesz a játék költségvetése? Nagyjából mennyit tudnak költeni rá szerintetek?
-
félisten
Tegyük hozzá, scriptelni is lehetne normálisan és változatosan.
DXHR-ben pl az NPC-k, akikkel kommunikálni kellett, nagyon egy kaptafára készültek, pedig nem kellett volna sok a jobb megoldáshoz.
Pl ha néha sétáltak volna, kimentek volna bagózni, a mozdulataikat is lehetett volna bővíteni, vakarózás, nyújtózkodás, tárgyak nézegetése, járókelőkhöz vagy más, jelentéktelen NPC-khez szólás, sértegetés, esetleg bunyó, fikázás
Vagy ha ötödjére szólítjuk meg őket egyhuzamban, kifejezhetnék a nemtetszésüket, ha még piszkáljuk őket egy kicsit, támadhatnának, stb
Mondjuk én nagyon szeretem azt a játékot, csak ezeket meg lehetett volna oldani sokkal jobban is.A Cyberpunkot amúgy azzal jelentették be, hogy maga a Cyberpunk szerepjáték atyja segíti a fejlesztést, magyarán egy sokkal inkább hardcore implementációját várnám a papíralapú Cyberpunknak... ami nem is feladat.
Fred: sokat. Ez a következő nagy projekt a Witcher 3 után, elvileg.
Annak költségvetésével, vagy fölötte, vélhetően.[ Szerkesztve ]
-
frem1790
őstag
Friss hír és válasz azokra a dolgokra amelyekről itt korábban beszélgettünk.
Mateusz Tomaszkiewicz, a játék vezető küldetés dizájnere elmondta, hogy ez a játék teljesen más lesz, mint a The Witcher 3: Wild Hunt, de mindent, ami jó volt abban, áthoznak majd az új projektbe.
"Maradunk azoknál a dolgoknál, amik egyszer már beváltak. Vannak dolgok, amik lehettek volna jobbak is, szóval ezeket a Cyberpunk szükségleteihez fogjuk majd igazítani. Ez egyébként is egy teljesen más játék lesz, nyilván egy RPG-ről beszélünk, de ennek teljesen más rendszerei lesznek. Most arra koncentrálunk, hogy a játékmenet élvezetes legyen, csak másképp, és kardozás nélkül" - szólt a nyilatkozat.Valóság nincs, te nem létezel, az élet csak álom, ne ébredj fel - Udvari Zenemágus ( :L topic)
-
[Prolixus]
addikt
Nem válasz ez semmire, az ilyen jellegű "sokat beszélek, de semmi konkrétumot nem mondok" nyilatkozatoknak nincs sok információtartalma. Más lesz, de mégsem, ami működött megtartják, ami nem azt nem. Much wow.
Eddig is tudtuk, hogy más lesz, az egyik egy kardozós játék, a másik lövöldözős lesz. És akkor mi az amit megtartanak? Mi az amit nem? Ergo ugyanannyit tudunk mint eddig.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Vesa
Topikgazda
-
Vesa
Topikgazda
.
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- KÉSZLETRŐL! - Új - 180 Fokos GPU PCIe Tápcsatlakozó Adapterek - NVIDIA AMD INTEL - A Több Olcsóbb!
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Precision 7760 17.3" FHD IPS i7-11850H RTX A4000 32GB 1TB NVMe új akku gar
- RYZEN GAMER PC! RYZEN 5 // 16GB DDR4 // RX 480 8GB // 512GB M.2 SSD
- Dell XPS 9305 13.3" 4K IPS érintő i7-1165G7 16GB 1TB NVMe ujjlolv gar
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest