-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
f4lcon #346091 üzenetére
Nagyon ritkán hagyom napon az autót, de emlékezetem szerint ülésszellőztetéssel pár perc alatt elfogatható hőmérsékletű lesz az ülés. Sima bőrös autót már én sem szívesen vennék. Nálam a sorrend: műbőr, bőr, perforált bőr, szövet, Alcantara, szellőztetett bőr. Igazából már csak a két utóbbival veszek autót.
Qru: "...sec-perc alatt lehűtötte az üléseket" +1.
-
Valami fura csillogós szövet van, olyan mint a hátsó osztott ülések belső egymáshoz érő oldalán. Nem zavar, de valóban fura.
Pedig ebben még érződik a Ferdinand Piech-féle igényesség."A bor szelre nekem nem izzad oda a labad nyaron?"
Soha nem izzadok benne, rohadt jó a klímája, télen a fűtésnél kelne el a fél fokonként történő állítás, azt hiányolom. -
Blindmouse_
aktív tag
válasz
focvis #346084 üzenetére
Szerinted anno az Ikaruson miért volt az a ronda műbőr ülés?
Na pont ezért. Mert kb slaggal tisztítható.
Amúgy láttam már olyan kocsi belteret nem egyet ahol tényleg a PVC kárpitozás lett volna a legpraktikusabb.. az emberek nem nagyon szoktak általában törődni a kocsijukkal. -
Blindmouse_
aktív tag
válasz
f4lcon #346083 üzenetére
Nem kell valamit birtokolnom ahhoz hogy tudjam NEM KELL.
tripperem se vót, mégis tudom hogy nem szeretnék, nem ettem még záptojást, de tudom nem vágyom rá.Mondjuk velem már történt olyan, igaz saját hibásan, hogy havercsajt vártam az Örsön, hogy megyünk bulizni, na még 10 perc és ittvan, felbontom a monsteremet, belekortyoltam, majd letettem a középkonzolra, fél perccel később egy óvatlan mozdulattal söportem az utasülésbe a teli dobozt.
Hűűbassssz... még jó hogy a kocsiban allergiaszezon lévén baromisok papírzsepi volt.. Mire csibe megjött, már száraz volt a bőrülés.
Csináld már meg ezt, az alcantarával.. mondjuk nem rendeltetésszerű használat, de egy olyan eset amikor történik baleset.
De olyan is volt zsenge tacskó koromban hogy reggel csattogtam ki a plüss üléshez kárpittisztítóval, hogy ne bukjak le az egyik csibe előtt hogy este a kocsiban rosszalkodtam egy másikkal, és hát nyoma maradt az ülésen
Szóval a bőr a legpraktikusabb..
Most hogy a GTi-ben meg lett csináltatva felújítva a sofőrülés most megy az hogy nem ülök bele melósban, öltözhetek át mindig.. mondjuk a kutya mindig egy jó vastag, 2-be hajtott pokrócon utazik a hátsón ha épp viszem valahova, de így is állandóan porszívózgatom a kutyaszőrt.
Mi az hogy "bmw-től lefele mért"? mert a propelleresszar valami nemzetközileg is megállapított mértékügyi etalon? -
Micsurin
nagyúr
[link] hát nem igazán ijedtem meg ettől a művelettől, az Opelben sokkal komolyabb beltér bontásokat is letoltam nyomtalanul.
Szerintem elkezdem vadászni a cuccokat majd bontva ha visszajött aztán meglátjuk.
-
válasz
Blindmouse_ #346079 üzenetére
Ilyen felhasználásra válaszd a PVC-t, kb. slaggal tisztítható.
-
válasz
Blindmouse_ #346079 üzenetére
volt már Alcantarád? nekem mondjuk igen
sokkal nehezebb bele izzadni, mint egy olcsó* bőrbe.
(* minden, BMW-től lefelé mért autómárka bőrje)
bőrös is volt, soha többé nem szeretnék. -
Micsurin
nagyúr
Pont ugyan annyi...
macilaci ötletét megnéztem, egyetlen egy Pio 1din van ~308-ért. A 2din átalakítás vége is itt állna meg kb ~310-320 körül.Ami játszhat, hogy egyik bontós srác mondta a két klíma panel kopp azonos csak a faceplate tér el. Ugorjak be megmutatja, hogy szedjem szét és ha tetszik az ötlet ad ingyen egy szart amiről átrakhatom a sajátomra a faceplatet. Plusz autodvd-sek mutattak egy 520-as CarPlayes kenit, jobban tetszik mert vonalban van a klíma panellel széltében a ~7,2-7,3 col és árra is emészthető.
-
Micsurin
nagyúr
Kíváncsiságból 2-3 bontót körbe zörgettem telefonon, ha rbalint módra CarPlayben agyalnék az Ő költségein felül még ~70-80k a többlet. Kimarad, ennyit nem ér meg a sztori... jön szépen a Quadlock tartó és a céges i15 kiváló GPS lesz. ...ott nem igazán félek beégéstől.
2din keret ~10-15,
2din klíma konzol ülésfűtéssel ~30-35 (ami olyan állapotú mint az enyém),
2din hamus ~10-12.Ami egyedül megjátszható az az, hogy a saját klímámhoz veszek egy nem működő 2DIN-es fejet és csak a faceplate-et cserélem rajta. Elvileg az is elég, egyik bontós srác mondta ha lesz időm érkezésem ugorjak be és megmutatja.
Meglátjuk... az még élhető lehet esetleg.
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
focvis #346072 üzenetére
"Prémium anyag" a marketingosztály dolgozott. ez azt jelenti.
"Vigyázni kell, nem vízálló". nos ez egy autóülés esetén a legjobb kombó ugye?
Az emberek nagyon szoktak vigyázni általában az üléseikre, nem izzadnak bele soha, nem öntik bele véletlenül sem az energiaitalt, nem pisil bele a gyerek, nem esik bele a csikk, vagy masszírozza bele bárki az ezerszigetöntetet a bigmacből... meg úgy általában nem történik soha semmi olyan ami rontaná az állapotát.Kb az a kategória, mint amikor az ember egy esős napon a drága velúrbakancsában megy ki kutyát sétáltatni az erdőbe.
Szóval ülés ügyben a sima marhabőr a legpraktikusabb.. azzal is törődni kell, mint mindennel, de még azt a legkönnyebb tisztán tartani már ha nem fehér.
-
-
válasz
stickermajom #346051 üzenetére
Magyarországon gyakorlatban az van, hogy az energia fele atomerőmű, erre jön még rá, ha valaki otthon napelemből tölt.
Átlagosan kb harmada a környezeti terhelése egy elektromos autónak. Itthon még kevesebb.Ebbe nincsen beleszámolva, hogy aztán a lerúgott 12 éves autókat idehozzák, 3 év múlva kivágják belőle a dpf-et, egr off, katalizátor kuka, és még megy 10+ évet.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
focvis #346073 üzenetére
Nem tudom, de én speciel örültem neki. Volt azon a szinten Lotustól kezdve isten tudja milyen régebbi járgányok.
A Multivan Dakar kivitel 4 Sparco üléssel jól nézett ki de fotóra nem volt érdemes.
Souvenir shopban volt pár GTI dolog. Ott is eszembe jutottál. Porsche pólót vettem volna, de 70 EUR too much érte.
Quattro porcelán bögrén elgondolkoztam 25-ért de végül nem vettem semmit.
Kölnbe kellene eljutnom a Ford gyárhoz, ott biztos vennék valamit. Csak arra semmi dolgom nincsen. -
Kormánycsere garanciában, 9:30-kor ideért a ház elé a szervizes, bementem főzni egy kávét neki, mire kiértem már épp lehúzta nyomatékra a csavarokat, borítás vissza, munkalap telefonon lezár, kocsi még frissített 1 percet, 9:40-kor már nem volt sehol. Az időpont az sokáig tartott… május elején jelentettem le.
Anyagában picit más, kevésbé szivacsos mint az előző, de elvileg ez már bírni fogja a kormány fűtést. -
válasz
Blindmouse_ #346061 üzenetére
Arról nem tehetünk, ha valaki nem ismeri és nem hajlandó elfogadni, vagy utánanézni guglival 1 percben. Műszálas, de prémium anyag, kellemes tapintással.
Sajnos erre is vigyázni kell, nem vízálló.Marhára: Connolly. Nyilván ők sem pazarolják el a marha bőrön kívüli részeit.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz
Eugene Roe #346070 üzenetére
Ha jól tudom van ilyen. Luxus táskagyártóknak vannak saját állataik. Persze azok is fel lesznek dolgozva, de elsősorban nem a húsuk miatt tartják őket.
-
Eugene Roe
őstag
válasz
cOxeR #346020 üzenetére
De ennél minden luxusabb
Minden ami marha (vagy bármi más haszonállat) nagyon bonyolult kérdés. Marhából a végére semmire nem marad, ha nem használod a bőrét, akkor csak drágább lesz minden más, és szemétdombra kerül a végén a bőr. Nincs olyan, hogy bőréért tenyésztett marha
Azért ülnek át, mert nincs pénzük, nem azért mert milyen jó eco-bőr ülése van a Teslának. Ráadásul nekik a legnagyobb a haszonkulcsuk, szóval csak Musknak spórolsz vele.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Ja ez kimaradt tegnap:
-
tasiadam
veterán
Imadom az alkatreszek minoseget... 2 eve cserelt, 15e km-t megelt kerekcsapagy es exialcsuklo kuka.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #346062 üzenetére
egyenes fogatasu fogaskerekszivattyu
legalabbis ahogy beleneztem az egyik vegen a luksin, annak tunt -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #346017 üzenetére
ugy emlexem vmi szivacs adapterbetetbe kellett belerakni, mert kisebb atmeroju, mint a PGT gyari AC-ja is
meg van egy ilyen folymatos halk iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hatterzugasa a tank felol
kajakra mintha menne a kozelben vmi porszivo
de a gyari 15A-s rele meg a 10A bizositek elbirta
aki a GSS342-t rakta be, annak nagyobb A-s AC rele kellett mar, meg 20A-s bizti, mert az elso teligaznal ugy kivagta a 10A-s biztit, mint a foscht
de nem mellesleg tovabb tartott kivenni tankbol az AC modult a hatsoulest felhajtva hozzaferheto, mint kicserelni benne az AC-t magat -
barnam_
nagyúr
válasz
focvis #346048 üzenetére
Alul nyomatékosabb, ez érezhető városi közlekedés mellett.
Jobban is megy az autó, de megszokásból még átrakom sportba előzés előtt, akkor visszavált 1 fokozatot. Amúgy nyugisan megyek, általában hagyom, hogy a tempomat gyorsítson.Alcantara: nekem is bejön, sajnos a ritkább felszereltség része, MB-nél nem is nagyon szoktam látni.
-
stickermajom
addikt
válasz
cOxeR #346022 üzenetére
Én nem azt mondtam, hogy rosszabb, hanem hogy nyugati jómódú ember mintájára áthelyezi a lokális szennyezés egy részét egy szegényebb országba vagy az erőműbe. Lelkiismeret nyugtatásnak jó, de ettől még a zöldség a méreteiből és az erejéből adódóan szerintem nem a Teslánál kezdődik, valahol az eUpok meg C-Zerok környékén inkább.
Nyilván a napelemnek is van egy gyártási "költsége" környezeti terhelés szempontból, még ha helyben is használod fel az egészet (nem használod), akkor is azt a kieső betáplált termelést pótolni kell valamiből a rendszerben.
-
válasz
Blindmouse_ #346040 üzenetére
Latapadtál a rizsrakétáknál!
Nagyon szép tud lenni, igényes, sajnos a kép nem adja vissza, de hidd el, nem hétköznapi: -
válasz
Blindmouse_ #346035 üzenetére
Szerintem egy szövet/bőr kombináció lenne az igazi.
-
barnam_
nagyúr
Most volt az első hosszabb út az ecu tuning óta.
193,4 km - 53 km/h - 4,8 l/100 km
Nem volt tempó az látszik az átlagsebességből is.
BP forgalom délután, utána 7-8-77-es utak. A 110-es szakaszon 130, a többi úton 100 körüli tempó. -
krono.
tag
válasz
focvis #346032 üzenetére
Talán egyébként a forged carbonnál van valami magas hő is behozva a buliba, talán onnan lesz forged, de szerintem érdemi előnye nincs, csak vizuális.
Meg nem mondom melyik melyik, de az egyiket úgy veszed, hogy már eleve áztatva van epoxyban, és ragad, a másiknál te viszed fel kézzel a rétegek közt. Az impregnálttal szerintem könnyebb lehet dolgozni, anno ki akartam próbálni magamnak csinálni pár beltér takaróelemet, de nem annyira találtam EU-n belül hozzá alapanyagot, aztán letettem róla.
-
válasz
Blindmouse_ #346023 üzenetére
Használatra vagy előállításra?
-
válasz
cOxeR #345942 üzenetére
Visszafelé, 2 db 8km-es sávelhúzás volt persze a belsőbbe mindkét alkalommal ment valaki aki nagyon szabályos volt a jobb oldali kamion sáv meg haladt el mellettünk jobbról.
101 km, 272 kWh/100km, igy a teljes út átlaga már 22 kWh-ra nőtt. Tempomat a fogyasztás -102 volt. -
válasz
stickermajom #345951 üzenetére
Most akkor szerinted ha én elmentem 23e km-t a Teslával amit 98%-ban itthon töltök napelemről az esetek többségében nappal, termelési időben (sokkal többet termeltem már idén mint amit elaztózok), az rosszabb, mintha elégettem volna több kint 2 ezer liter benzint?
Nem nem az átlag autós cseszi tönkre a földet, hanem az ipar… de ettől még elég botorság azt írni, hogy nem “zöld” semennyire. -
válasz
Eugene Roe #345946 üzenetére
Miért a műbőr az nem eco a bőrrel szemben? Én nem vagyok környezetvédő, meg nem is vagyok szemellenzős de attól még ez a jobban élhető anyag.
Az megint egy másik tészta miért ez… amúgy a Tesla mennyiséget akar eladni… nem volt cél sose luxus autók anyaghasználata, nem is az a konkurencia, vagyhát de… mert ha megnézzük mennyien ültek át mindenféle prémium markából (Audi, BMW, Mercedes) az sokat mond.
Le… meg el kell adni valami el az autót, így is sokkal gazdaságosabban fogyasztanak mint a hasonló prémium gyártó autói.
Minden relatív. -
krono.
tag
Sziasztok!
Kültéri (nem autóba szerelős) nyestriasztót tud valaki ajánlani? Mióta piros az autóm (vagy mert japán), mosás után 2 napon belül teli van mászkálva és körbeszarva, elég idegesítő. Motortérben nem jár, de még akkor is saras lesz az egész csomagtartó, ha hetek óta nem esik az eső.
Hirtelen ezt néztem, főleg az alza megbízható visszaküldése miatt, ha nem válna be, de őszintén ötletem sincs mire érdemes ezeknél figyelni. -
Blindmouse_
aktív tag
válasz
hobizoli #346008 üzenetére
Az a "problem" hogy ebben még az 51 milis pumpa van, mindenképp farigcsálni kell valamit, ha nem ugyanolyan megy bele.
Mindenesetre délutáni programként miután betettem a végre jó szűrőt, levettem a félig tele tankot, most húztam ki a kocsi mellé. Majd holnap átcincálom a túlvégre lefújom róla a port, aztán belenézek.. -
tboldi
nagyúr
-
radi8tor
MODERÁTOR
focvisnek szeretettel:
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #346007 üzenetére
-
-
tototos
addikt
Ignitron ECU-t a kocsiba aztán tableten nézel mindent ha kell [link]
-
Micsurin
nagyúr
válasz
stickermajom #346000 üzenetére
Lehet ám a végén nem lenne jelentősebb ráköltés arányait tekintve itt sem.
Holnap doki után benézek kedvenc bontósomhoz, ha mond valami értelmes árat 2DIN keret + klímára lehet nem vetem el az ötletet.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom #346000 üzenetére
Sima, van BT-os adapterem. Akkor lehet benézek a hifi topikba mik az ajánlott cuccok a magamfajta szegényházban lakóknak.
Új hozzászólás Aktív témák
- One mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Olcsó Galaxyk telepíthetik a One UI 7-et
- Milyen légkondit a lakásba?
- Stellar Blade
- Házimozi haladó szinten
- Autós topik
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro - M4 Pro 24GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- LG 55C3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L480 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- 15,6" Dell Latitude laptopok: E6540, E5550, E5570, 5580, 5590, 5500, 5501, 5510/ SZÁMLA + GARANCIA
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 8GB COOLER MASTER CMP 510 CM 750W
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest