-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kisza25
félisten
válasz
Tsebacsi #300085 üzenetére
Tapasztalataim alapján téliben a a conti TS-ek nagyon jók, a TS 830- at használtam a hegyekben Ausztriában a skodán nagyon jó volt, aztán a kia ceed is Continental TS-t kapott (850/860 már nem emlékszem melyik), mindenhol elmentem vele, sose kellett felraknom a hóláncot.
Nyárit nem mostanaban vettem, utolsó 4 garnitúra nexen 4s volt, én azzal elégedett vagyok.
Maxxim 4s volt a seat ibiza sporton, az nem tetszett, de ott az egész csomag nem adta ki a magyar utakra. Keményített ültetett sport futómű, 215/45 r16 XL gumi, vesekövem elment tőle, meg hangos is volt.
Az opelre kell kitalálni, hogy mit vegyek, azért az 1500-1600kg, arra is jó lenne egy 4 évszakos🤔 -
polonic
félisten
Holnap este már garázsban fog állni. Akkor nem gond. Csak bogárral lesz majd tele.
-
válasz
Tsebacsi #300085 üzenetére
Elfogadom; mindenesetre tesztekben jól szerepel, különösen nedves tapadásban domborít. A felhasználói értékeléseket nem olvastam alaposabban, a kézenfekvősége miatt kiejtettem. Pedig jól néz ki, oldalfal és mintázat is gusztusos.
Úgy tippelem, aki ilyent szeretne, talál kedvező beszerzési forrást akár a fórumon is.
-
-
polonic
félisten
Megvolt az autómosás, két vödrös. Minden is leápolva.
Lesz eső? -
Egy kis fogyasztási statisztika. (I3 94Ah)
Picit újítottak az appon: [kép]
Tegnapi Balatoni csavargás/munka 308km megtett út, nyári gumi, klima 20 fok, pályán szokásos 110 tempomat, hazafelé meg amit kiadott a töltöttség 130 tempomat kb végig (M7 Füle töltőponttól)
Teljes elhasznált energia: 51 kWh
Fogyasztás: 16,5 kWh/100km
Költség, egy “kis” érdekességgel:
2 töltés mindegyik kerekítve 2200 Ft, egyik 12 kWh másik 8 kWh felvett energia, 50% árkülönbség is van hálózat függvényében, azért ez benzin/gázolaj esetén ritka… otthoni töltést 72 Ft-al számolva 6.700 Ft azaz kb 3,5l/100km puruttya95 napi átlagár alappal.
Havi statisztika:
Megtett: 1929 km
Átlagfogyasztás: 19,3 kWh (magasnak számít, megyek vele rendesen)
Havi fizetős töltőn 8500 Ft - 43 kWh, többi otthoni 23.800 Ft - 330 kWh
Havi átlag 100km-re: 1675 Ft ergo: 2,6l/100km
Napelemmel ez ugye más matek teljesen, de a megtérülés egyéb miatt így az összevethető igazán, 2 Mwh felett van a hónapom bőven belefért ez a 330 kWh.
Pékség ajánló: Már vártalak (Székesfehérvár), ugyan könnyedén otthagytuk 10e-t, de minden amit vettünk kiemelkedően finom volt (ma reggeli kávéhoz még maradt), kiszolgálás is a tömeg ellenére közvetlen barátságos, amennyire lehet gyors, 15-20 fős sor volt a bejáratnál végig míg ott voltunk 9:30-10 óra között. Parkolni nehéz, de volt éppen hely. Volt egy kis állatpark Bella Zoo azt is érdemes megnézni meg Kőröshegyi Levendulásban séta/tulipán nézés. (brutál tömeg volt, nem szedtünk van itthon is, autóba amúgy is tönkrement volna hazáig) Cafe Maran - Siófok drága, a környezet barátságos, kiszolgálás lassú, közepes inkább alatti minőség, de ez volt a legszimpatikusabb találat, máskor elkerülöm.
Fura volt rövid nadrág, pólós embereket látni… de ennyire meleg lett hirtelen. -
rbalint88
addikt
válasz
MunezXBK #300078 üzenetére
Tudom, hogy az AR-1 a palyanaposok kozott nepszeru, mert relativ olcson tenyleg jo. Utcai gumiban ettol fuggetlenul nem tul jo hiruek es a teszteken se brilliroznak
A kinai fosozas nem kimondottan a Nankangnak szolt, hanem ugy altalaban, lehetne linglong vagy leao vagy barmi mas alsopolcos is.Eladasnal szerintem konnyebb/hitelesebb a gondos gazda szerepet hozni, ha nem egy ocska gumi van az auton. Nyilvan egy napi jaros, foleg olcso autonal attol fuggetlenul is kerulhet konnyen vevo, de egy Abarthot eleve csak autobubuk vesznek, ott meg szerintem konnyebb ezen elhasalni.Hankook az lassan kvaz premium brand, amiota ugyesen epitgetik magukat sportagi szponzoraciokkal, meg hogy pl RS Audikon gyari szereles a gumijuk.
-
rbalint88
addikt
válasz
sagesz93 #300075 üzenetére
Meg bedobnam ezt: [link] Teszteredmenyekrol nem tudok, de markaertekben talan eggyel jobb, mint a Kumho, a Nankangnal biztosan.
Eladasnal szvsz hitelesebb egy minimum kozepkategorias gumival nyomni a “mindent megadtam neki” dumat, mint valami kinai fossal, szvszigy en pusztan emiatt raszannam azt az extra 8ezret a hankookra.
-
válasz
sagesz93 #300075 üzenetére
Könnyen lehet, hogy fél évig is törpöltem, de 2 hónapot aktívan, milyen gumit vegyek az MX-5-re.
Tapadjon is, meg nem is; jó is legyen, meg ne is sajnáljam lerúgni; ne öregedjen gyorsan; szép legyen az oldalfala; faszán nézzen ki a futófelülete. 😱 Az se baj, ha akciósan veszem.
Igyekeztem minél kevesebbet "szórakoztatni" a jelenlévőket - de a feleségemmel még se tudok ilyenről értekezni. 🤷♂️Így jutottam el a Falken FK520-ig. Lehet, picit jobban fog tapadni szárazon, mint szeretném, vízen meg pont kevésbé. Már nem érdekel,
örülök, hogy megszültem a döntést.
Viszont Te elsőkerekes autóval rámehetsz a minél jobb tapadásra. Az meg hülye méretben, prémium márkákból válogatva indokolatlanul drága.
A Hankook túlságosan magától értetődő választás, ezért kb. egy hónappal ezelőtt kizártam (S1 evo3).
-
sagesz93
addikt
válasz
focvis #300069 üzenetére
Köszi! Ráadásul kabrió is, hogy jobban lehessen hallani
Nézegetem a gumikat, egyre rosszabb, minél többet nézem. Nankang AS2+-ról sok jót nem látok, de nehéz így, mert ebben a méretben sehol sincs tesztelve kb egyik gumi sem. Kumhora tényleg írják, hogy nagyon hangos. Esetleg még Hankook ventus prime 4 lenne 32ért / db (automax.hu, én innen szoktam mert ingyenes a szállítás), de sosem kedveltem igazán a hankook brandet. Nagyon drágát meg nem szeretnék, egyrészt nem tudom meddig marad meg a kocsi, másrészt nem tudom mennyire tudom majd kihasználni. Így lehet tényleg a Kumho és a Nankang között dől el a dolog, ennél többet nem nagyon szántam rá amikor végiggondoltam fejben, de azt hittem több lehetőség lesz 30k/db ár alatt. -
válasz
sagesz93 #300064 üzenetére
Record Monza -> nájsz 😋. Gratulálok!
(Nézek valamit 205/40-ben.)Szerk: [link]
- Nankang AS-2+ teljesen vállalható, tajvani, 22 rugó. (3/5)
- Kumho PS71, erős középkategória (4/5), koreai, leginkább zajos, más baja nincs, 29 rugó.
Ha csak torzulni lesz, simán mehet a Nankang. -
MunezXBK
nagyúr
válasz
szabonagyur #300065 üzenetére
Nekem azonnal felismeri és lehet az autóban bármennyi darab, nem keveredik meg.
-
sagesz93
addikt
válasz
focvis #300060 üzenetére
& a többiek: a feladvány túl könnyű volt, sikerült leakasztani egy abarthot igen
szurkoljatok, hogy a gyári piros rugó és record Monza ne okozzon gondot a honosításkor (competizione)
ha meglesz a magyar rendszám érkezik a 40HD kép.
[kép] / [kép]
A méret még rosszabb, 205/40 R17, normális áron nem sok opció van, meglepődtem az árakon. -
Peter.70
addikt
Most már nekem is nyári papucsok vannak az autón. Nem volt szívem 25 fokban a télieket gyilkolni
-
válasz
rbalint88 #300055 üzenetére
Tudományos kutatómunkám, azaz a tyrereviews felhasználói értékelések alapján, valamint x db tesztet elolvasva, a Powergy felejtős, pedig kezdetben szimpatikus volt.
Csak a margóra. Emlékeim szerint a 17" PS4 kellemesebb volt a mostani 18" PS5-nél, főleg a zaj tekintetében. Ha van friss mindkettőből, biztosan a PS4-et választanám.
-
válasz
sagesz93 #300048 üzenetére
Felni alapján Abarth 500.
Gumi. 205/45R17? Véletlenül tudok egy 2016-os garnitúra Bridgestone-t, kedden jön le az autómról mert vízen már nem tapad.
Igen hosszas "tudományos" kutatómunka után 215/45r17 Falken FK520-at rendeltem helyette. A GT Radial jól szerepelt a legutóbbi teszten, kínai, én inkább mást vennék rá. Jófogáson van 110-ért egy új garnitúra Bridgestone Turanza t005, én nem szeretem, de jó ár, 2022-es vagy 2023-as.
Szerk2: íme a Bridgestone, 2022-es. -
Fater Ignisére feltettem a nyári kerekeket, olvasom itt, hogy egyes autóknál - pl. szabonagyur magyar Suzukijában - nyűgösködik ilyenkor a TPMS, ez 300 méter után rendben vette a jelet. Télen TPMS nélküli kerék van rajta.
Továbbá 2 év, kb. 20 e. km után cseréltem a pollenszűrőt (ózont is kapott), légszűrőt. Ugye főleg Zegen, ill. Balatonra megy vele. Az én Budapesten sokat használt autómban 15 ezer km / 1 év után lényegesen dzsuvásabb a pollenszűrő. A levegőszűrő is, de azt 2 év /30 ezernél cserélem.
-
szőröscica
addikt
Volt ma egy Miskolc - Kapi vára - Eperjes - Miskolc kör. Odafele 5.5 lett a fogyi, haza 5.7. Az M30-on 130, mindenhol mashol a megengedett. A szlovak utak meg mindig faszak, legalabb 3 kategoriaval jobb minoseguek mint az itthoniak. Viszont most a forgalom egesz nagy volt, nem volt annyira nyugis mint altalaban szokott lenni, es a szlovakoknal is kezd divat lenni a lokhariton csungve letolas.
-
sagesz93
addikt
Hétfőn vettem autót (Ausztriában) , a nyári kerék van egyelőre nálam a kocsiból, lehet találgatni milyen jármű
Brutál koszosak, egyelőre egyet megcsináltam azzal ami volt itthon(lotus iron xtreme) [kép], most már inkább használható. Még a gyári szerelésű 2014es dot Pirellik vannak rajta 5mm mintával, mernétek használni?
Ebben a méretben nehéz variálni, a GT Radialt dicsérik nagyon… valakinek volt már ilyen gumija? Nekem nagyon noname -
grizlisandor
veterán
Megtankoltam Pirost Orlenen, 9,23 lett a fogyi, sajnos a sok város miatt.
Kapta a VIF adalékot, amiből már csak fél adag van körülbelül.Az alkalmazás kedvezményhez egy kuponkódot ad, amit be kell diktálni a kutasnak.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
ArthurShelby #300034 üzenetére
Ha nem megy csodbe nincs gond. Egyelore stabilnak tunik, kicsit piramis jatek feeling.
-
-
MunezXBK
nagyúr
Nna, 2 autó lemosva és a nyári gurigák felhajigálva. Jöhet az eső.
Ja, 2db Audiról van szó.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
ArthurShelby #300034 üzenetére
Anno Köbe-s voltam, még a Trabantommal. Ami közel 30 éve volt és még mindig létezik ez az "egyesület."
Szóval szerintem no para.
-
grizlisandor
veterán
válasz
ArthurShelby #300034 üzenetére
Én bevállaltam egy évre a Köbét, azóta sem ígért alá a többieknek.
-
ArthurShelby
addikt
A vw üzembentartását átadtam családtagnak (és így tud itthon parkolni a bömbi is). Már el el is intéztük (biztosítás netrisken, kormányablakban szerződés lead, 6ezer ft új forgalmi)
(btw mabiszon számoltam először, de iszonyat macera/szívás volt. Mire minden adatot megadtam, kalkulált, majd újra a biztosító honlapján, ami végül kiírja, hogy ha eltér a tulajdonos és az üzemben tartó, akkor telefonon keressük fel egymást. Telefonon kiderült, hogy így nem is ők a legolcsóbbak, rosszul számolt a mabisz. Cserébe összehasonlítottam a netrisk-es árakkal, ugyanazok voltak, így netrisken kötöttük meg végül (a netrisk-es legolcsóbb, a mabiszos- második legolcsóbb volt, szóval árban szerintem egyeznek, csak a tulajdonos-üzembentartó különbséget nem kezeli jól a mabisz még).Aztán megjött az ajánlat a bömbire a jelenlegi biztosítómtól (allianz), 250ezer
(103ezer volt, 1 károkozás miatt nőtt meg így).
Netrisken számoltam, ha ugyanitt újrakötöm 6ezret spórolok. (kicsit félrevezető a jelenlegi bonus malus, és a várható bonus malus kifejezések, full el lehet veszni, nekem ez másfél óramba került...
)
Ha a legolcsóbb normális biztosítót választom, akkor 228 ezer (union, Gyártmány szorzó pótdíj: 15%#bmw).
Ha átutalással fizetek (nem normálisan kártyásan, mint a többieknél), és fizetek +1800Ft éves tagdíjat, akkor 145ezer (köbe).
Ilyen hatalmas árelőny (80ezer) miatt nálam a köbe befutó, viszont úgy tudom, nincs jó híre (egyáltalán nem tervezek károkozást, de elvileg nehezen fizet). Van valami buktató?Úgy tudom a KÖBE nem biztosító, hanem egy egyesület, ahol tag leszek, így ha csődbe megy/nem fizet a biztosító akkor nekem is kell. Akár mások kárát is, mert egyetemleges felelősség van. Szóval kicsit piramis játék, amíg nincs gond addig jó. Vélemény? Ki mit ajánl? Tapasztalat? 1 évig talán nem nagy kockázat.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
szabonagyur #299941 üzenetére
Én is rengeteg szívtam/szívok vele. Ugye a mibsolution oldalról vannak a fw-k (ami mostanában be van hallva, iszonyú lassú). Ráadásul az elején egy régebbi fw-t akartam föltenni, mert full hülyén követik egymást a verziók [link]:
Delphi versioning is confusing, since they are not releasing firmware in order. Not sury why is that but here's an example of the FW order of one of the series:
P9122D (MU0842) ➔ P0867D (MU0867) ➔ P0890D (MU0890) ➔ P0891D (MU0891) ➔ P0876D (MU0876) ➔ P0879D (MU0879)
(aztán később megtaláltam egy update path file-t, ahol még azt is mondja, hogy az utolsó patch-elt)0842 -> 0867 -> 0870 -> 0890 -> 0891 -> 0876 (no D-Link) -> 0879 (patched version, with telnet enabled)
Végén a kínai vcds-em behalt (elfelejtettem kikapcsolni a net-et, és így interface fw-re gondolom frissült (próbálkoztam mindennel, másik loader, virtuális gép, másik gép...), aztán kiderült szerencsére mivel patchelt verzió így utólag nem kellett vcds-ezni.Elején jól működött, nem mertem a telefonon sem az android autót frissíteni, aztán ugyanúgy elkezdett szakadozni...(nem értem a lelkivilágát, cseréltem már kábelt, szoftvert, lassan telefont kéne
)
-
MrSealRD
veterán
-
Gergőke88
addikt
Gánt-Bp. Xx kerület.
Szabályokat betartva, autópálya/m0 elkerülve.
77 km, 4.4l-es átlag.
-
válasz
szabonagyur #300024 üzenetére
Ezt én sem értem, miért nem lehet egy 143km/h-t kiírni
-
tboldi
nagyúr
válasz
radi8tor #300009 üzenetére
Ahogy kisza írta, legfeljebb törölted volna. Ha a tiéd nem lehet, akkor senkié sem.
De én nem is készültem rá különösebben. Persze észleltem, hogy közel a 300k, de a kipuffcsere közbeni üresjárataimban lestem csak a fórumra, benne volt a pakliban, hogy valaki elviszi közben.
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz
6030D #299974 üzenetére
Azzal, hogy a megállás után percekig még alapjáratban járatják a motort, annyit segítenek a turbónak, mint amennyit a halotton segít a beöntés. Viszont feleslegesen szennyezi a környezet az alapjáraton járó motor.
Mi hűti vissza a motort?
A továbbra is forró kipufogó gáz vagy az alapjáraton minimális mennyiségben átáramló levegő? Ilyenkor a légszabályzó szelep majdnem teljesen zárva van.
Ez egy baromság... amit te írtál az az oké. egy perc járatás ha megérkeztél, megy át rajta a motorolaj, meg a víz.. az visszahúzza a vörösizzás állapotából..
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Torrent meghívó kunyeráló
- Filmvilág
- BestBuy topik
- Fujifilm X
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- BMW E39 - 540i V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Immax - EV utazó töltőállomás elektromos autókhoz AC Type 2 32A/380V 22kW + dugó 230V 5m Wi-Fi Tuya
- Gyeon Q2 autó kerámia bevonatok TOP Áron! + ajándék
- Eladó Gamer szék párna csomag!
- Új Ctek D250TS premium 12V/24V auto akkumulátor töltő 10A/200Ah - 5 év bolti garival! -
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Dixit 4 Eredet (bontatlan, fóliás kártyacsomag)
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX One S 2TB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! ASUS B650M R5 7600X 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080Ti 12GB Be Quiet! Pure Base 500FX ASUS 1000W
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged