-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #328762 üzenetére
Elég csak megnézni az autók átlagéletkorát. Az megmondja milyen jólét van.
Régebbi autót csak vidéki falvakban látsz.⭐ Stella
-
Qru
MODERÁTOR
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
veterán
válasz ArthurShelby #328750 üzenetére
Nem, én csak egyszer szerveztem, szerencsés időben és helyen. Most az ünnepek alatt megyek cigit csempészni.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz ArthurShelby #328571 üzenetére
Mondjuk városban ne ködzárózzál tényleg.. ha mondjuk 50 méter a látótávolság, érthető, de felette MINEK? vannak akik 800 méteres látótávolságnál is felnyomják te meg egy nagy piros fénypacát látsz a világból, SEMMI mást.
Megtehetem, Flúgos vagyok...
-
bandus
veterán
válasz ArthurShelby #328571 üzenetére
plusz a hatso kodlampat sem kellene hasznalni ha vannak mogotted.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
pècsimunkás
addikt
válasz ArthurShelby #328571 üzenetére
Hátul= köd zárófèny.
Csak sokan ezzel nincsenek tisztában.
Ha kell, ha nem világít a ködlámpa.
A mögötte lévő sofőrt zavarja.
Meg, ha már utolèrt valaki, akkor meg teljesen felesleges.
Ha nincs mögötted senki- elkerültek, akkor meg vissza lehet kapcsolni.Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
MasterMark
titán
válasz ArthurShelby #328571 üzenetére
Igen, csak lakott területen kívül lehet ködlámpázni.
Switch Tax
-
MasterMark
titán
válasz ArthurShelby #328495 üzenetére
A saját fényszóród által visszavert fényt se látnád így.
Switch Tax
-
MunezXBK
nagyúr
válasz ArthurShelby #328213 üzenetére
Add hozzá kivételhez, úgy megy.
-
veterán
válasz ArthurShelby #328153 üzenetére
Hát igen, egyik-másik az extrém, én se kínzok 1500 rpm alatt semmit.
#328150 kisza25 A 2.-at a többiek kivesézték, helyzetfüggő. A Zalai-dombságban ( pl. Zeg-Khely) hasznos tud lenni.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz ArthurShelby #328145 üzenetére
Tán ez a cikk foglalja össze legjobban [link] , hiába 8 éves.
"Ennek kapcsán osztott meg 10 tippet. A többségük mondjuk evidenciaként hat, de ha Plattner mondja, kicsit más a hitelességük.
Az első, hogy előrelátóan vezessünk, minden egyes felesleges fékezés többletfogyasztást eredményez később.Kettő: lehetőség szerint minél többet haladjunk „vitorlázva”, vagyis üresben.
Három: a mai motorok az alacsony fordulatot szeretik. Például az említett VW TDI ideális fordulatszáma, fogyasztás szempontjából 1000-1200-as percenként.
Négy: az előző folyományaként, az ehhez tartozó lehető legmagasabb fokozatot válasszuk.
Öt: amikor egy emelkedőhöz érnénk, érdemes előtte gyorsítani, majd magasabb fokozatba kapcsolni, mint simán gyorsítás nélkül, visszakapcsolgatva leküzdeni az emelkedőt.
Hat: ha lehetőség van rá és van terünk, a lejtőn gyorsítsunk, így akár megspórolható néhány visszakapcsolás a következő emelkedőn.
Hét: felejtsük el a tempomatot, ami automatikusan tartja a sebességet. Soha nem fog olyan hatékonyan vezetni, mint egy okos sofőr.
Nyolc: ellenőrizzük a guminyomást. A rossz értékre fújt abroncs duplán megkéri az árát. Egyszer a többletfogyasztáson, egyszer pedig a gyorsabb elhasználódáson.
Kilenc: a légkondi és más elektromos eszközök sok energiát fogyasztanak, ha nem szükséges ne használjuk őket.
Tíz: ugyanakkor a ne nyitott ablakkal autózva frissüljünk, ha már választani lehet, a klíma sokkal kevesebbet követel fogyasztáson, mint a letekert ablakok."
-
veterán
válasz ArthurShelby #328142 üzenetére
Google: Gerhard Plattner
tömören: spórolósan vezettem
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz ArthurShelby #327599 üzenetére
Szép eredmény a 3,8 a 2.0 TDI-től, veri a 3,9-et hozó 1.5 TSI-ket.
Ma én is megerőltettem magam, egyelőre sokallom az új Golf városi fogyasztását, ezért megnéztem a szokásos tesztútvonalamon (Zalaegerszeg - Keszthely - Zamárdi). Itt hoztam egy kellemes májusi délután 4,8-at az előző manuális Golf GTI-vel, nyári gumikon, de általában inkább 5,2 és 6 között fogyasztott itt.
Most 5,6 lett, sokat nem hagytam benne, de még nem is fájt. Bejáratós és a téli gumi sem előnyös a fogyasztás szempontjából.
For the record: Zalaegerszeg - Zamárdi, 2024.12.15., hőmérséklet 4 és 6 Celsius között, 225/40R18 téli Pirelli Sottozero 3, Eco fokozat, nyugodt vasárnapi forgalom, Golf 8.5 GTI CS DSG, motorban 1500 km, Orlen 100.
-
Shadowbull
addikt
válasz ArthurShelby #327778 üzenetére
"Azért van benned egy felsőbbrendűség és egy másikra sz*rás."
Az emberek jellemzően nem érdekelnek, de ebben nincs semmi felsőbbrendűség.
A párhuzamod elég erőltetett.szerintem. Nyilván ha a szakácstudományról van szó, akkor irreleváns mit csinált a pincér.
Lehet beszélni a pincérről is, de az egy másik téma.https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #327741 üzenetére
Csak azzal nem számolsz, hogy ehhez az adott márka (pl bmw/vw) a nevét/garanciáját adta.
Adja egy fenét a garit. A nem egész 1 éves vadi új Superb elkezdte enni a vizet. Szerinted foglalkoztak vele gariban? Nem. Úgy elhajtottak, mint a huzat. 2 olyan kamu indokkal, hogy legszívesebben nekifutásból rúgtam volna tökön az ügyintézőt. 2x.
Ami csak azért nem történt meg, mert céges vt, így végül pont lesz@rtam.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
szőröscica
addikt
válasz ArthurShelby #327743 üzenetére
Ha kovetted 15 eve a belsoseget, nem lepodsz meg semmin. Ugyanaz mint az eger, csak mas van neki bekattanva.
-
Shadowbull
addikt
válasz ArthurShelby #327743 üzenetére
"Szóval csak akkor lehetsz szakmai, ha a gyártó oldaláról nézed a dolgot"
Igen, a kettő szükségszerűen együtt jár.
"Az emberi oldaláról nem is beszélve"
Az emberi oldal nem érdekel.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
válasz ArthurShelby #327741 üzenetére
"és rá van kenve (jogosan) a beszállítóra."
Ha megfigyeled, az autógyárak hivatalos kommunikációban soha nem kenik rá a hibákat a beszállítóra, pont azért amit írsz, végső soron az autógyár a felelős.
"Kihagytad azt az esetet, amikor valóban (tervezési) konstrukciós hiba van."
Nem hagytam ki, leírtam hogy durván 10% körül lehet az arány.
"Teljesen a gyártó oldaláról nézed csak a dolgot"
Természetesen. Ez egy szakmai jellegű írás, kénytelen erről az oldalról nézni.
Hogy a fogyasztó oldaláról mennyire tud bosszantó vagy költséges lenni az adott hiba, az már egy másik nézőpont, de engem az kevésbé foglalkoztat, én mérnök vagyok, nem pszichológus.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
KAMELOT
titán
válasz ArthurShelby #327599 üzenetére
Ez nagyon szép!
Nekem 90km/h-nál 7-8 literke, ilyenkor 1000km+ ír nálam is.bulikavagyok: 13 liter az átlagod? Enyém is és közben városban mászkálgatok vele!
2700kg AWD[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
ArthurShelby
addikt
válasz ArthurShelby #327635 üzenetére
*variant
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Emunem
senior tag
válasz ArthurShelby #327599 üzenetére
ez VAG? (én meg már nem emlékszek rá, nézegetek autókat magamnak is, aztám már keverem a kutyultat... )
"... hát persze ..."
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #327610 üzenetére
Na ez pont egy B6 2.0 CR TDI volt (a gyárilag 170 lovas motoros). Kedveltem azt verdát.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #327599 üzenetére
Nagyon baba! Passat-ból 1100-1200 km-t tudtam kicsavarni hatótávnak. Bubival talán a 900 is meglenne óvatosban (autópálya 110-120 km/h).
#nincsbennetarcsi
-
macilaci78
nagyúr
válasz ArthurShelby #325397 üzenetére
Én is hang alapján váltok.
focvis: Még.
cOxeR: Mai nap margójára: egy iskolásokat szállító busz és egy kukásautó acsarkodott egymással a jobb pozícióért a Hungárián a Kőbányai úttól a Rákóczi hídig. Kb 5× váltottak sávot és előzték egymást, vágtak be egymás elé.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #325397 üzenetére
Fiatalon 120L-em volt de ma már nem büntetném magam vele...
#nincsbennetarcsi
-
tasiadam
veterán
válasz ArthurShelby #325395 üzenetére
ladát szereti, benzin és fordulatszám párti
A ladára igaz a fordulatszám?Boldog s̸̺̳̾͝p̶̝̖̅ò̵̫̾ọ̷̃͒k̸̮̓t̵͈͌͝o̶͓͘b̵͓͔͘è̸̱r̷̙͈̅̀ mindenkinek!
-
veterán
válasz ArthurShelby #325151 üzenetére
Az Auchannál lévő is jó. A Tescost a víznyomás miatt favorizálom, az esetek >90%-ában csak a lágyvizes programot használom.
-
macilaci78
nagyúr
válasz ArthurShelby #324678 üzenetére
Az Alleeban pár éve 25k/hó volt. Vannak parkolóházak is bérletes konstrukcióval.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Petyyyyy
addikt
válasz ArthurShelby #324699 üzenetére
Ennyi erővel megkérdezheted ott is, ahol én tartom a taligámat. 25K/hó és pár fokkal mindig melegebb van mint odakint.
szerk.: Fehérvárin van
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
6030D
őstag
-
Steve_Brown
senior tag
válasz ArthurShelby #324774 üzenetére
Erről szerintem mindenki órákat tudna mesélni. Azokat akik nem elhasználni szeretnének egy kocsit sohasem fogják megérteni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #324774 üzenetére
Mindenkinek kell egy hobbi. Mond neki hogy még ez a jobb, mert költhetnéd narkóra meg rosszlányokra is ezt a zsozsót.
#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz ArthurShelby #324763 üzenetére
Mondjuk a bálna sokkal centrálisabb helyen van, 40k havonta nem olyan rossz ajánlat. Persze ha köki jobban útban esik akkor sima döntés.
-
ArthurShelby
addikt
válasz ArthurShelby #324750 üzenetére
Második válaszoló a bálna. Egyre jobban hajlok a köki felé (és értem meg, hogy miért tárolják ott sokan)
40ezer/hó
(Mondjuk egy ctrl+c ctrl+v üzenet volt, ahol Olivérnek hívtak (nem vagyok Olivér) )A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
#214
aktív tag
válasz ArthurShelby #324750 üzenetére
Annyit tudok hozzátenni, hogy Köki garázsba mentem már hobbi autót (MX-5) nézni, aztán venni is. Tulajjal pár szót váltottunk róla, neki bevált a hely, mindig ott teleltette az autót. Azon a részen álltak még elég jó gépek, pár érdekes forma ponyva alatt is.
-
pit stop
addikt
válasz ArthurShelby #324755 üzenetére
Érdemes utánajárni, bár inkább gyakorlati tapasztalat az igazi - több helyen elvileg rendszám alapú, gyakorlatilag autó alapú a parkolás (parkolóház, ha nem kamera olvassa).
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
-
veterán
válasz ArthurShelby #324755 üzenetére
Ja! Nem tudtam, hogy rendszámra szól, akkor tiszta sor. Úgy gondoltam egy random parkolóhely, de adnak hozzá kártyát (kiállsz-beállsz).
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
-
ParmaBoy
kezdő
válasz ArthurShelby #324750 üzenetére
Akkor ok is dragultak (nem meglepo), de meg mindig jo az ar.
-
veterán
válasz ArthurShelby #324750 üzenetére
Nekem a tágabb belvárosban (IX. ker.) van egy helyem egy mélygarázsban, ~7 km-re lakom tőle, munkahelyre menet útba esik.
"de kocsi nélkül macerás megközelíteni" - ezt is. De eleve autóval közelítem meg, ott hagyom az egyiket mikor elhozom a másikat.
Te nem ezt tervezed?[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz ArthurShelby #324750 üzenetére
egyebkent ez szerintem eleg jo ar
7 eve havi 20k-ert bereltem egy "dunaujvarosi" betongarazst, amig az auto rendszamot kapott
(svajci volt, ugyhogy a magyar papirozasa elegge elhuzodott, mert a karacsony is beleesett)több drón kell ;P
-
félisten
válasz ArthurShelby #324747 üzenetére
Jó kérdés mennyire nyitott.
Eleven Center parkoló? Elvben 20e bevezető áron.
-
ParmaBoy
kezdő
válasz ArthurShelby #324728 üzenetére
Most hirtelen speedzone fb csoportban kerestem ra, hogy koki, ott talalni kepeket, hogy milyen csodak vannak, okkal.
-
félisten
válasz ArthurShelby #324725 üzenetére
Valahol érthető, hogy garázs árban fogják kiadni, sőt akár drágábban hiszen csak limitált helyük van nekik is.
Nem vagyok nagy pesti parkolós, nem tudom ez kiesik? [link] 25+ÁFA "csak"
-
ParmaBoy
kezdő
válasz ArthurShelby #324678 üzenetére
Koki parkolo. Par eve valami havi 10k/evi 100 volt. Orzott, kamerazott. Teli program is lehet ott setalni egyet, integra,m3, mindenfele ot-s is szokott lenni, sokan hasznaljak hobbi auto letarolasara.
-
félisten
válasz ArthurShelby #324699 üzenetére
Ha Alle itt nem nézted? [link]
-
nagyúr
válasz ArthurShelby #324699 üzenetére
Jaja, valamennyire nyitott az oldala. Esetleg még a Bálnában kérdezz rá, hátha. A napi díjuk elég kedvező.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
nagyúr
válasz ArthurShelby #324678 üzenetére
Full biztonságos helyen szeretnéd tárolni, vagy elég ha fedett helyen áll? A Soroksári úti Tesco parkolójában láttam nemrég kiírva, h tök korrekt áron árulják a havi bérletet. Nincs meg a pontos összeg, tizenvalahány ezer havonta - ha jól emlékszem. Ha érdekes lehet megnézem neked.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #324678 üzenetére
Általában csak az ott dolgozóknak van havibérletes konstrukció de érdemes lenne esetleg pár parkolóirodát felhívni hátha van rá lehetőség outsider-ként is.
#nincsbennetarcsi
-
426os
őstag
válasz ArthurShelby #324387 üzenetére
A beltér az maradt, ami, csak a paneleket építették át régi Giulia stílusban (nem gyári építés)
.
-
426os
őstag
válasz ArthurShelby #324367 üzenetére
Én láttam! De most csak egy torzszülöttet dobok be a hétvégi Milano AutoClassica-ról:
(Több kép később érkezhet, ha a köz úgy kívánja - és megkapom a többiektől)
Ez egy Alfa Giulia QV átépítés, szerintem borzasztó:
.
-
Hachiko95
aktív tag
válasz ArthurShelby #323752 üzenetére
Gyári hangszóró helyre kell egy jó minőségű hangszóró, ami 1:1-ben belemegy, meg kell nézni a gyári rádióval mit tud. Aztán ha kevés, jöhet egy jobb 1 Din-es rádió, azon túl minden faragós/költségesebb lesz.
Nekem pl. az "A" Vectrában így van, elől az ajtókban egy újabb Opel gyári hangszóró. Kalaptartóban egy régi japán Pioneer TS-E1790 és egy Pioneer MVH-1400UB fejegység.
Tök jól szól, szerintem jó a dinamika is, nyilván a kalaptartós hangszórók tudnának többet erősítővel, de nekem így elég. -
nagyúr
válasz ArthurShelby #323752 üzenetére
Nem szabad belekezdeni, mert utána nincs megállás!
-
nagyúr
válasz ArthurShelby #323736 üzenetére
Az évek alatt jó esetben alakul az. Már a civic-et sem rondítottam el utána. PH-n sikerült gatyába rázódnom
-
6030D
őstag
válasz ArthurShelby #323608 üzenetére
Figyelmeztet, hogy ki kell venni az éket. Így jó, hogy nem mentek sehova, de sokat fogyaszt.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
tboldi
nagyúr
válasz ArthurShelby #323608 üzenetére
Én meg kiugrottam Parndorf-ba édességért, 9,5-et ír a MiTo.
Most épp Gingerbread lattét kortyolgatok a Starbucks-ban.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz ArthurShelby #323608 üzenetére
40-ről indul, az megvan?
-
tboldi
nagyúr
válasz ArthurShelby #323501 üzenetére
Hova?
-
veterán
válasz ArthurShelby #323015 üzenetére
9 óra környékén átültem bele, viszont csak a 9. kerben mozogtam vele.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #322911 üzenetére
A jótól azért messze van de a kövi autós talira megpróbálok eljutni végre és akkor megsasolod közelről. Állóból oké, mert rövidek a fokozatok és ott az AWD sokat segít, plusz ugye nem is túl nehéz (1390 kg a menetkész tömege). Gurulóból azért nem egy atomvillanás, egy 1.5 TSI Octavia pl már lenyom.
#nincsbennetarcsi
-
Emunem
senior tag
válasz ArthurShelby #322874 üzenetére
Osztom , a nyugodt alvás fontosabb, mint a pénz. Pláne, hogy itt privát emberként is felelősségre vonhatnak.
"... hát persze ..."
-
tboldi
nagyúr
válasz ArthurShelby #322874 üzenetére
Egész egyszerűen nincs pofám olyan állapotban eladni bármit, amilyenben én magam sem venném meg.
Ahogy írtam korábban is, a ráköltés nagyját megúszhattuk volna, ha apám nem húzza az időt február óta, de lejárt műszakival nem adhatjuk tovább, az új rugókat és lengőkarokat meg muszáj volt cserélni, hogy átmenjen a vizsgán, mindez 70-80k Ft volt. Igyekszem azért minimalizálni a költségeket, mert tudom jól, hogy ezt az összeget nem látjuk már viszont. Amit most csinálok, az kvázi ingyen van (ha a porszívó által fogyasztott áramot nem számolom ), és én is szeretek az autókkal foglalatoskodni.
Legfeljebb egy 5000-es szőnyeget kap még, meg az eladást segítő olajcserén törpölök, ami 15k lenne.Egyébként jó lenne még idén megszabadulni tőle, hogy ne kelljen biztosítást és gépjárműadót fizetni rá.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz ArthurShelby #322875 üzenetére
Rólam sokan tudják, h ilyen vagyok. De szerencsére a baráti körben nem csak én vagyok ilyen.... autósimogató típus. Szóval nem mindenki néz tök hülyének.
[ Szerkesztve ]
Élni és élni hagyni
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #322590 üzenetére
Amúgy ezt én is észrevettem, hogy ha fáradtabban ülök a volán mögé nem ugyanazt látom a tükörben amit frissen beülve szoktam látni. Olyankor egyszerűen görnyedtebb a tartásom és állítok a tükrön.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #322590 üzenetére
Hát őőőő passz. Vezetési tréningen nekem beállította az instruktor úgy, hogy benne ültem az ülésben (amúgy megdicsért, mert alig kellett változtatni rajta), azóta úgy használom.
#nincsbennetarcsi
-
Szoszo94
őstag
válasz ArthurShelby #322590 üzenetére
Amit a veztechtréningen mondtak:
- ülés olyan magasra, hogy a fejed és a tetőkárpit közé az öklöd férjen csak oda
- kinyomott fék/kuplung esetén ne teljesen nyújtott láb, de ne is 90 fokban hajlítva
- támla minél inkább függőlegesen
- kormány pedig olyan távolságra, hogy ha a vállaid a támlához szoritod akkor is rá tudd tenni a csuklód a kormány tetejéreÉn majdnem tökéletesen is ültem egyébként, csak koppra lerakott üléssel, mert nekem így kényelmes és a súlypont is alacsonyabban van
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
Petyyyyy
addikt
válasz ArthurShelby #322445 üzenetére
PszMc, ez nem néz ki jól.
Abban a kanyarban azért eléggé sergetni kell a technikát, hogy dolgozzon a kipörgésgátló. Jártam erre pár évig, igaz csak olyan autóval, ami elöl kapar.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #322431 üzenetére
Az unneplosben nem szallitok folyekony etelt pont ezert. Csak verzo embereket.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #322410 üzenetére
Jut eszembe a 14-ben a Red Car Spa-nal is van karpittiszto gep.
#nincsbennetarcsi
-
Petyyyyy
addikt
válasz ArthurShelby #322410 üzenetére
Van a XXII-ben. Ha egyik este átjössz, megcsináljuk géppel pár perc alatt.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
grizlisandor
veterán
válasz ArthurShelby #322410 üzenetére
Autó kozmetika nincs a környékeden? Vegye ki az ülést, végezze el a műveletet, majd ha kész érte mész.
-
aero.
veterán
válasz ArthurShelby #322410 üzenetére
-
Redneck
nagyúr
válasz ArthurShelby #322087 üzenetére
Én is így gondoltam, ezek szerint mese a történet egy sör része... Ettől függetlenül vigyázni kell, és el kell kerülni az ilyen helyzeteket. Inni vagy vezetni, ez két külön dolog.
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.
-
brumi1024
veterán
válasz ArthurShelby #321919 üzenetére
Itt nem feltetlen a napi ingazokra gondoltam, hanem akik messzebbrol jonnek. Egy 300 km odavissza viszonylag sok kisebb villanyautonak nincs meg toltes nelkul, de lehet bevallalta a user, mert legalabb ingyen parkolt. Igy viszont nem biztos hogy megeri (gyartoi kartyak/kedvezmenyes csomagok nelkul a publikus toltes nem olcso), szoval ha van belsoegesu alternativa jon azzal.
-
BigBlackDog
veterán
-
Corsa02
őstag
válasz ArthurShelby #321898 üzenetére
Gondolom a 150Le-s volt azzal nincs gond és 2023-ra jó lett az Octavia 4.
The Truth Is Out There --->
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #321726 üzenetére
Nekem is ad a "helyi" Ford 10%-ot a szervizdíjból.
Helyi alatt azt a szalont értem, ahol vettem az autót.⭐ Stella
-
veterán
válasz ArthurShelby #321535 üzenetére
Szerdán (okt.23.) kerültem meg az M1-et, odafelé higgadtan mentem (130-140, meg ahol szabad volt a pálya, meggurítottam), a várakozásaimhoz képest normális forgalomban, 7,4. Visszafelé siettem - nem szeretek már sötétben vezetni - annak viszont nem kedvezett a forgalom, sokat kellett a jobb oldali sávban elhaladni, asszem 7,9.
Összességében kellemesen csalódtam az M1-ben, alacsonyan van a léc az M7 miatt. -
stickermajom
addikt
válasz ArthurShelby #320528 üzenetére
Tessék akkor, nehogy túl jól legyél [link]
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #320350 üzenetére
Nem kell nekem töltő. 2 órát mentem vele a városban. [kép]
⭐ Stella
-
tboldi
nagyúr
válasz ArthurShelby #320481 üzenetére
A legelső alkalomra emlékszem, hogy 3 órát szenvedtem vele a "hivatalos" módszerrel, azaz a kerékdob mögé benyúlva. Aztán találtam ezt a videót, azóta így csinálom*, sőt a vellanyos racsnis kulcs tovább gyorsította a folyamatot.
*Azzal kiegészítve, hogy ahol összeérhet a lámpa és a lökhárító, oda terítek egy mikroszálas rongyot, hogy ne karcoljam meg se a búrát, se a fényezést.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #320424 üzenetére
Na ahhoz se könnyű embert találni. Pont egy éve futott ez a projekt nálunk.
#nincsbennetarcsi
-
Micsurin
nagyúr
válasz ArthurShelby #320424 üzenetére
Hehe dettó, csak én pimaszabb vagyok akkor.
Jellemzően szívesebben tolom olyanhoz a biciklit aki tudom látótérben lesz félév múlva is mert az kevésbé lesz hajlamos taknyolni.Emiatt kezdtem el Érdre cipelni Weiszhez is, igaz az Opel csoportokban olvasottak alapján most kérdőjel van a fejemben a felújított porlasztók tartósságát illetően.
---
Ha betonon állsz azért nem annyira nagy gáz a csillag sem ha van értelmes üregvédelem. Használati tárgy, sosem fogod tudni az örökkévalóságig fogni a kezét.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #320350 üzenetére
Köszi egyelőre megvagyok így. De az elég siralmas, hogy 2 hét ácsorgás után már erősen 50% töltöttségi állapotba kerül az akku, mert folyton bekapcsolnak ezek a távoli eléréshez szükséges modemek.
12 V alatt már nem kapcsolja be, de addig bőszen meríti. Most épp 12,4V-on áll.⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #320340 üzenetére
Nem csoda, hogy nagy hiszen 25A-es
Arra azért figyelj oda, hogy a 40Ah-nál kisebb akkukat kinyírhatja. Ez inkább a TGK-hoz való vagy ha csak nagyon kevés idő van a töltésre.
Lehet ilyen kéne nekem is, mert az utcán 2 óra alatt feltölti az akkut.Ez viszont kifejezetten előnyös döglött akkuk feltámasztásánál:
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
macilaci78
nagyúr
válasz ArthurShelby #320177 üzenetére
Én is így tudom.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Blindmouse_
aktív tag
válasz ArthurShelby #320168 üzenetére
Régen volt. mostanában nem tudom, meg nem is érdekel, aki idejön vagy viseli, vagy nem kell többet idejönnie.. vagy úgy pakolja el hogy biztonságban legyen, ne sérüljön semmi, és meg is találjam.
De amúgy tényleg, ez a kép, amikor lőttem, a hátam mögött a szekrénynek támasztva egy műszerfal, egy pár üvegtető a szaladgálóshoz tartaléknak, meg a polc amin van 2 hűtőmaszk, meg 2 autóhoz egy-egy első lámpasor
Lassan a lakcímkártyámon át kell írni a címet Gasoline Alley-reMegtehetem, Flúgos vagyok...
-
addikt
válasz ArthurShelby #320177 üzenetére
igen, gyak. ha tudsz egyenesen menni vele, akkor nem para a 3 sör bringán
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Micsurin
nagyúr
válasz ArthurShelby #320168 üzenetére
Nálunk asszony ötlete, hogy fúrjunk ki dugattyúkat és csináljunk belőlük lámpát mert milyen marha jól nézne ki ha már úgyus van raklapágy lakkozva meg félraklapok csiszolva - lakkozva polcnak a képregényeknek mint amolyan díszállvány/polc.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #320171 üzenetére
Hádde khm eddig nem pont ugyanez volt? Bicajt se lehet ittasan vezetni. Vagy csak annyi változott, hogy már jogsi nélkül is büntethetőek?
⭐ Stella
-
Corsa02
őstag
válasz ArthurShelby #320168 üzenetére
Pont ezt akartam kérdezni, de ezt én magam sem viselném
The Truth Is Out There --->
-
kisza25
félisten
válasz ArthurShelby #320097 üzenetére
Olyanom nem volt, nem is hiszem, hogy lesz
Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
tboldi
nagyúr
válasz ArthurShelby #319897 üzenetére
Lekérdezted a rendszámot?
2012 decemberétől idén januárig* szinte minden hétköznap megtette Móvár-Gols-Móvár távot, ami napi 80-85 km-t jelent. Jelenleg 246680 km-en áll.
De 2004-től ‘12-ig csupán 18k került bele, akkor tényleg városi szaladgálós volt csak.*Meg aztán idén májustól júliusig is, amíg a Jazz kényszerpihenőn volt műszaki nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz ArthurShelby #319844 üzenetére
Néztem én is, jót röhögtem rajta.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
veterán
válasz ArthurShelby #319844 üzenetére
@Más: állat.
Más más
Őszi MX-5 túra megvolt, régi ismerős fórumtárssal találkoztam.
(A tavaszi jobban meg volt tervezve.) -
veterán
válasz ArthurShelby #319798 üzenetére
A lebontott irodaház helyén? Az valóban harckocsi-gyakorlópálya.
Más.
Készül innen fórumtárs a holnapi MX-5 őszi szezonzáróra?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest