-
Fototrend
Autós topik
-
ArthurShelby
addikt
válasz
ArthurShelby #341753 üzenetére
(rögzített hozzászólás)
🎺 Az eremények alapján 2 tali leszt 🎺:
Egy Bp-hez közel, május 13-án kedden 17:00-kor, a Budaörsi Auchan totem oszlopánál (47.4530292, 18.9443333) [kép] [kép] [kép]).
És egy Győrben május 17-én szombatot 16:00-kor a győri ETO parkolóban [link].
Köszönöm mindenkinek a részvételt és a konstruktív hozzáállást!
Találkozzunk minél többen, remélem plusz meglepetés vendégek/tagok is lesznek majd!
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #342873 üzenetére
egyik fobicajos azzal ervelt, hogy hat de hol bicajozzon mashol, ha kedve van, ha nem a varos utcain?
pl a millenaris velodrom-ban, azt pont erre csinaltak anno [link]
Wikile van pukkanva, de tarsadalmi munkaban felujithatna az i-bike meg a tobbi bicajos szervezet....
....de ilyenkor persze mindig az van, hogy a buli erdeklodes hianyaban elmarad
-
hobizoli
nagyúr
válasz
MrSealRD #342863 üzenetére
raadasul tul melegben azert nem, hidegben azert nem, estetol regelig kb sehol senki
...osztol-tavaszig meg eleve alig latsz
amugy meg ha vmi PR fotozas van, akkor osszeverodik ra egy klikk, hogy lehessen mutogatni
de a lezaras meg a korlatozas az az ev 365 napjan 0-24h ervenyesul a "semmire" is
akiket latsz sem feletetlenul megy vhonan vhova, vagy dolgozik, mint egy futar pl , hanem van aki csak teker egy kort par haztomb korul igazabol celtalanul -
hobizoli
nagyúr
válasz
MasterMark #342816 üzenetére
a blokk nem mindenhol aluminium, keszulnek vasblokkos autok ma is
a hengerfej az alu volt mar evtizedek ota, de a ket aluminium kozul a hutoe sokkal kisebb falvastagsagu, azon elobb kijon ha "elfogy" az anyaga, mint a hengerfejen
sot, nem is kell teljesen elfogyjon, mert a viznyomas mar kiuti -
hobizoli
nagyúr
válasz
MasterMark #342812 üzenetére
nyilvan nem kell napokig jarni vele
amugy ha a huto attol kilukad, akkor az mar szar is volt -
hobizoli
nagyúr
válasz
ArthurShelby #342793 üzenetére
a hutorendszer vizcsoveinek helyere kell rakotni a ~60fokos vegyszeres cuccot, es azt atjaratni benne tobbszor is
ehhez a termosztat betetet nyilvan ki kell szedni
atjarat, oblit, atjarat, oblit, atjarat, oblit...gepmuhelyben sem mossak a blokkot orakig, szoval igazabol hamar megvan am
hutot is erdemes atmosatni, mert az acel blokk es aluminium huto galvanelem reakcioba lep egymassal, amiben a hutoviz a ketto kozott az elektrolit, ha csapviz, azert kezd rozsdasodni a blokk
a rendes fagyallo + deszt.viz ezt akadalyozza megha nem draga huto, akkor abbol raknek bele egy ujat inkabb, mert "megeszi" egymast a ket fem, es a nyilvan sokkal vekonyabb huto fog kilukadni elobb
meg a kisebb jaratokbol nehezebb is kimosni a rendesen rozsdas lerakodasokat, hiszen arra fog aramolni a benne a mosoviz is amerre konnyebb neki a parhuzamos csovecskekben, es az eldugult csovecske az mar ugy is marad
ez kesobb hutesi probelmat jelenthet a nyari dog melegekben -
hobizoli
nagyúr
válasz
Steve_Brown #342762 üzenetére
csak a motorblokk tobbszori vegyi atmosasa utan lenne tiszta a kiegyenlitotartaly
akkor szokott ilyen lenni, ha egy ideig csak sima csapviz volt benne, es attol a blokk elkezd rozsdasodni
utana hiaba mosod at siman csak vizzel, vegyi mosas kell neki, hogy a rozsdasodas megszunjon -
hobizoli
nagyúr
válasz
Steve_Brown #342603 üzenetére
olajcsere mennyire gyakran volt elkovetve rajta?
nem papiron, hanem valosagban
egy ilyennel megprobalnam, hatha... -
hobizoli
nagyúr
válasz
cOxeR #342601 üzenetére
igen, ezeket 3-4 evesen cserelik, flottas autok
egy kicsivel tobb, mint egy eves ez az auto (2024 marciusi uzembehelyezesu) es ebbol a 40k-bol is 35k km-t Bp-n tett meg eddig a pilota szerint, szoval az a 4.9 sulyozottabban is inkabb "varosi", nem vegyeselotti LPG kettosuzemu Clio-k voltak, de azokat nem is szerettek, mert a foldre kell ulni benne ehhez kepest
meg a jellemzoen alacsonyabb nok ebben "Cross"-ban most magasabban ulve jobban at is latjak a varosi forgalmategy mini-SUV
-
hobizoli
nagyúr
voltunk hetfon egy ceges projektmelon kint "terepen", a ceges Yaris Cross hibrid 40k km atlagfogyija 4.9liter volt varosban (Bp) hasznalva
....azert az nem szar -
hobizoli
nagyúr
válasz
macilaci78 #342437 üzenetére
azert mostanra ennel egy kicsit szofisztikaltabb megoldasok is akadnak...
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Winner_hun #342397 üzenetére
nekem 50-g nem is mutatja a vizhofokot a oraegyseg eleve, es 70-nel valt at az LPG ECU
de ezt (is) amugy oda programozzak, ahova akarjak -
hobizoli
nagyúr
válasz
macilaci78 #342395 üzenetére
ez mikor volt, hogy uszohaza volt...?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
KAMELOT #342390 üzenetére
benzin egese is lehet magasabb hofoku, ha szegeny a keverek es oxigen tobblet van az egesterben
LPG-nel azt szoktak elqrni, hogy 25-30%-l tobb mennyiseg kell belole az energia egyenertekhez, de nem adnak be annyit, ezert folyamatos oxigen tobblet van jelen
LPG 26,8MJ/liter, a hagyomanyos benzin meg 34,8MJ/liter energiaju
dus keverekkel csokken az EGT (=Exhaust Gas Temperature)
amugy az LPG-s auto is benzinnel indul, es amig nem eri el a hutovitz a 70 fokot, nem valt at LPG-re...
addig meg normal hasznalatban is elpotyog az auto 3-4km-t
sot, valojaban mindig benzinnel indul, es ha eleg meleg vize, mert pl beugrottal peksegbe kenyerert par percre, akkor az urjainditas utan egy gazpoccintesre at is valt eszrevetlenul LPG-re, ahogy alapjarat fole emelkedik erre az rpm -
hobizoli
nagyúr
válasz
Reggie0 #342038 üzenetére
az itteni soroksari auchan-s kezimosokban az inkabb placebo
neztem a multkor en is, hogy viaszos ize, persze nyomjunk ra, aztan vmi habzik csak, de a viz nem kezd leperegni az uvegrol (se), ahogy rendes viaszosnal kellene
meg tavaly vmikor felni tisztitoval lefujkaltam a felokat, varom ott hogy hasson, a kis mini kefevel amit csak ezert vettem, elkezdtem ott a felni kullok toveben rasegiteni....
vissza a oblito programra
jon egy ilyen szakadt puloveres, kertesznadragos muki, vmit obegat porszivokrol... mint egy parkoloben keregeto hajlektalan
majdnem oda csaptam neki a vizes fejjel egyet, hogy ajjal meg, nincs aprom, nem tudok adni... erre kozelebb erve, mondja hogy nem lehet kulso eszkozt hasznalni, csak ami itt van
mé nem?
mert ez van kiirva
de ez egy kis feju muanyag kefe, ami befer a szuk sarkokba is, mert ez a bohom mosokefes fej nem olyan
nem baj, akkor se
jo b+
pont vegeztem is, megyek el, akkor nezem hogy ez a muki molyolgat a vegyszertaroloban ott vmikkel
ja, hogy o az uzemelteto...? -
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
MasterMark #341989 üzenetére
mivel vegig fasor van az hazak elott, ezert nem kifejezetten nehez odaallni
egy adott pont van csak, ahol ez a madar szeret alukalni
tegnapig azt gondoltam, hogy iden mashol koveti ezt el
ma delelott rajottem, hogy nem, iden is megerkezett -
hobizoli
nagyúr
Fosogalamb vagy varju betalalta a kékvillámot...
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #341941 üzenetére
jaigen, ott a Heathrow-nal legvonalban 500m-re vannak a lakohazak a kipufopalya azon pontjtatol, ahol feketéllik a guminyomoktol a palya
itt meg ugyanez 1,7km a Ferihegy2-nel, meg kicsivel kevesebb gep is erkezik es szall fel naponta -
hobizoli
nagyúr
válasz
stickermajom #341937 üzenetére
o ezek a dolgok itt is mindennaposak am a csovesekkel
ul jaraton aztan behugyozik-beszarik az ulesen
meg meterrol buzlik az egesz lény ahogy eluszkosodve rohad a laba meg mindene, hetek ota nem furdott
teli kabatban puloverben jarkal a 30 fokban is, mert csoveskent nem is tudja ezeket hova lerakni, meg az is tiszta retek rajta
...es akkor megy a nagy csodalkozas, hogy vki inkabb miert jar autoval
foleg aki pl hajnalban megy meg este jon, amikor igazabol nincs forgalom sehol az utakon, Weiss Manfred-n se, es siman lehet haladni 2x2 savon ki-be
Csepeli HÉV-re egyebkent is volt olyan otlet, hogy a meglevo jarmuveit atviszik mashova ahol nagyobb szukseg van rajuk es siman villamos lesz helyette, mert a CAF miatt lett egy csomo felszabadult TW6000-s "hannoveri" es az 1000V helyett 600V-ra kell csokkenteni a vonalfesz-t, de az nem lenne egy nagy tortenet
ez az egy vonal az, ami nem megy ki Bp-rol, meg van szumma 6 megalloja
a TW vilik meg konnyebbek is kevesbe qrja palyat is, es van most is vagy 30-35 belole, ami hasznalhato
kevesebb utas fer ra, de max csucsidoben kicsit gyakrabban mennek, azon kivul meg nem fut annyira uresen
eleve fel kene ujitani az osszes HÉV vonalat is mar, meg kikukazni a NDK-s jarmuveket is rola, mert 45-50 eves szerelvenyek futnak, de arra egyreszt penz sincs, ha meg lenne is, akkor 2030 elott nem erkeznenek meg a jarmuvek se ra
addig meg mi lesz...?
masik vonalakon rendszeresek a meghibasodasok, mert alkatresz sincs mar hozzajuk kb -
hobizoli
nagyúr
válasz
stickermajom #341937 üzenetére
...es ez hol is van?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
stickermajom #341931 üzenetére
Oyster card Londonban 20+ eve mukodik mar kb, itt meg csak egy tervezet van csak vmi hasonlo giga-mega egyedi csucsokossagra tizensokeve mar, mert ennek kell am a vilag leg-leg-leg-legjobbabbabbjanak lennie
meg boven tarlospistabacsi idejen futott a projekt, vitezy BKK fo-fo-fonok vezetesevel aztan ot mar 10 eve kirugtak onnan, es azota sem haladt ez semmit
mar akkor sem ertette senki, hogy ami ott egy 4-5x ekkora lakosu varosban mar bevaltan mukodik a gyerekbetesegeit reg kinove, azt miert nem veszik at onnan, miert kell vmi nagyon sajat egyedi balfaszkodast ateroltetni kulonleges igenyeikkel, ami csak dragitja az egeszet?
gondolj bele 2000-s evek eleje ota a szamitogepes rendszerek teljesitmenye mennyit fejlodott egymaga, es akkoris egy max negyed akkora terhelest kene kiszolgalni velede vegtelen+2 masik mukodo pelda is van szerte a vilagban
RFID-s karperec, amire feltoltesz egyenleget vagy hozzarendelsz egy berletet, vagy FaceID azonositoval(!!) egy kamera enged be, vagy a okostelefon NFC, okosóra, vagy csak siman a bankkartya lecsippan ugyanazon a kapun, es nem ezzel ide gyere, azzal meg oda -
hobizoli
nagyúr
válasz
stickermajom #341921 üzenetére
hogyne persze... megirigyelne, hogy egy ilyen rom is tud vhogy mukodni
attol hogy olcso, meg szar, nincs pent karbizni
ugyanez mint a kozmuszolgaltatokanal
valasztasi PR okokbol occso minden, aztan rohad is szetsiman fel kene emelni 16-18k-ra berlet arat, hogy legyen penz fejleszteni is, mert a hardvert megvenni attol meg ugyanannyiba kerul, hogy mestersegesen olcson tartjak a berletek arat, ami meg az inflaciot sem koveti regota
csak 2022-23-24-ben nezve szumma 35-40% volt a KSH szerinti "hivatalos" inflaciopl megvenni egy uj vilit ma 25-30%-l tobbe kerul mar csak azert is, mint 8-10 eve, mert csak az EURHUF arfolyam ennyit romlott, es akkor a gyartoi onkoltsegi ara meg nem is nott az inflacioval se vagy a nyersanyag arak miatt, ami az utobbi evekben tortent szamos mas teruleten
ez is hol jelentkezik az berlet/jegyarakban? seholtovabba az adminisztrativ allomany is lehetne joval kisebb, a magasabb foku automatizalassal
egyes BKV buszok motorjai annyi olajat zabalnak naponta, jobban fustol, mint egy ket utemu Trabi amiben felakadt a szivato bowden, hogy par het alatt kijon belole egy total felujitas
erre miert nincs az uzemegysegben egy muhely megfelelo gepekkel, ahol onkoltsegi alkatreszaron meg tudja ezt csinalni a TMK, es rotacioban forgatva felujitjak a motorokat ejszakai muszakban cserelve?
van 1000+ busza a BKV-nak
szinte kihullik a futomu alola ugy zorog mindene, mert a romma szakadt szilent, szetver mindent IS, de hadd menjen, gyóóvanazutybéláimvilipalya besullyedve, lassujellel halad a vili
a 4-6 vili vonalan evente felujitani kell vmelyik reszet, mert hol itt lett szar, hol ott, hol tokugyanott, ahol tavaly is jaovitottak...miert raknak vegre nagyvasuti palyat ala?
80 tonnas V43 elgurul 4 tengelyen es nem kopik el sinje, a 70 tonnas Combino Supra alatt 12 tengelyen meg igen?BKK szamokban, idezet "....csak a 4-es és a 6-os villamosokat – amelyek Európa egyik legsűrűbben közlekedő villamosvonalai - 330-350 ezerszer használják egy átlagos munkanapon"
ekkora utasszamra mashol mar reg metro van csinalva, pl az M2 utasszama 420k -
hobizoli
nagyúr
válasz
Eugene Roe #341871 üzenetére
baromsag
sehol nem csinaltak igy a folyamatot, hanem mindig elobb epult vmi kivalto infra, aztan lett par korlatozas, de akkor sem az ilyenek
eleve Londonban a sokkal magasabb jovedelmek mellett sem vezettek be ULEV zona-kban ekkora behajtasi dijat, amit irsz
de az a rohejes, hogy meg nemis a legmagasabbat irtad, amit olvastam
fakenick mogul irjak ennek a duplajat-triplajat isszoval itt elobb a korlatozas jonne, azutan meg nagyon nagy budos semmi se tortenne az infraval tovabbra sem
csak olyan lesz4rom madjaroschan menne a vallvonogatas meg a niiiiicsrááápéééééz mantazasa, meg az óóóddddmeg
Keleti PU-otthon 11,5km a Googlemaps szerint, autoval erre a tavra 21percet ir a utvonaltervezo, es 20-22perc alatt szoktam odaerni
ugyanez a tav BKV-val 56perc es elmegy elotted az egyik atszallos jarmu vagy varni kell a megalloban, akkor mar 60+-rol van szo, azaz 3x annyi
innen meg 8km-re van a Bp vege tabla egyebkent kifele, szoval itt nem kerulet lehatso sarkarol van szo kiindulasi pontkent, ahol a madar sem jar, meg konkretan 50m-re van az Ulloi ut es 220m-re a vilimegallo
25perc a Hatar ut az 50-s vilivel azaz csak odaig tobb ideig tart elerni a metroig, mint a teljes ut tart az autoval, es akkor meg sehol sem vagy
plusz meg ha 2-3embert hozok el autoval akkor nekik fejenkent 3 vonaljegy kellene iranyonkentna?
amugy meg az ingatlan erteke, aminek kozeleben mar nem lehet megallni autoval (csak havi 30-40k-rt berelni a korabbihoz kepest) csokkenne, hiszen akinek van autoja es munkaja miatt kell neki, az kiesik a vevojeloltek korebol vs 2 utcaval odebb ahol még lehet parkolni az utcan is es akkor azt veszi meg a vevo
ezzel a setalos utcas keglit csak kisebb aron lehetne eladni
ezt ki fogja kompenzalni a mostani tulajnak?
ez par millio ardiffi per lakas
nem csak homeoffice-s melok vannak am, vkik hajnalban mennek es este jonnek, amikor tizenperces kovetesi idokkel jar a BKV, az auto meg akkor megy amikor akarod, nem vagy menetrendhez kotve, meg ahhoz sem, hogy az hol jarezt a havi 30-40k-t bele kell kalkulania a havi rezsijebe, ezzel kell szamolnia az ingatlan vetelekor is az arban, ezert autoval neki kevesebbet er egy ilyen kegli, mint ahol ez az utcan parkolas tema jelenleg is megoldott
valszeg nem melot fog valtani ezert, hanem egy masik kecot nez mashol
pl van ket sarok kozott 5 haz ~100 lakas, aminek csokken 4-5milcsit a piaci erteke ezert, az mindjart potom 4-500millio
ki fogja ezt kifizetni...?
de amig nem a te lakasodrol van szo, addig gondolom nem is nagyon erdekelne ez seszoval kb kevesebbe kerulne azt a par nagyonhangos sotetzoldet kipaterolni vhova kijjebbre, ahol a nagyon vagyott lakokornyezete eleve adott, foleg ha "uj" lako, nem ertem minek pattog, tudta hova koltozik
vannak kertvarosi reszek, ahonnan 15-20perc alatt ott van BKV-val, ahol most is, es o is ezt az utazast javasolja masoknak
akkor o miert nem hasznalja?
az onkori szempontjabol meg csak 1 adofizeto o is, meg az is, aki helyette odakoltozik a bulinegyed gettoba es jo az neki ugyis ahogy most vanaz onkori miert koltson erre el Mrd-kat?
nem all uresen a belvaros lakoingatlanainak fele, hogy vmivel oda kell vonzania a lakokat, az eddig is koppon volt...Ferihegyi repter is hogy Blindmouse is irta, 1947-ben indult, de fuves kifutopalyas repterkent mar a 1930-s evekben is letezett
szoval ma mar kb nem el, aki elotte is ott lakott volna, de lattam 2VH elotti legifelvetelt rola, es SEMMI nem volt a 2-3km-s kornyekenerre odakoltoznek melle, egesz konkretan a legiranyitos bejarat melletti haromszogbe a repter keritese melle, es most sipakolnak, hogy hangos a repter, zarjak be: [link]
uhm, deegyik oreg fo hangado profiljat megneztem a FB-n meg amugy irta is, Kunmaradas-rol koltozott oda
1990 elottig Kunmadarson szovjet katonai repter volt Mig-kkel
szerinted az nem volt hangos, amikor kb naponta felszalltak?a TU154-k ki voltak tiltva nyugat europa reptereirol a hangjuk miatt, reszben azert is vett a Malev Boeing737-ket 90-s evek kozepe-vege fele
erre vkinek most hangos a repter, hogy kozvetlenul ott lakik mellette es tizeneve koltozott csak oda...?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Eugene Roe #341853 üzenetére
ja es szokas szerint ezzel at is esunk a lo tuloldalara, mert ilyen arszabas meg Londonban sincs, csak ott a 4-5x nagyobb lakosra 10x ennyi metro van keszen, hogy tenyleg legyen alternativa is
a tomegkoz infrastrukturalis fejleszteset kene ELOBB vegrehajtani, nem csak tervezgetni tovabb evtizedeken at, es nem egybol tííííccsukkki-sat jatszani esz nelkul, mert ez a resze a tortenetnek az lathatoan nagyon menne egybol neked is
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #341841 üzenetére
nem csak ez ilyen am
amugy az is jo volt, amikor par napja vitézy tolta a nagy dumakat az erzsebetvarosi gyalogosokrol, erre vki onnan kirakott egy kepet, hogy utcan egy gyalogost se latni az ablakabol, mirol beszel...?
az hogy ejfel es hajnali 4 kozott megy az ordenare ordibalas az utcan a bulinegyedben az ettol nem fog megszunni
na meg akit annyira zavart ez eddig is, az miert lakik pont itt?
a '80-s evekben is ez volt ittkulonos tekintettel a videkrol ide bekoltozoket, mert az eleve tudta hova megy
nem tetszik neki a "mi kis falunk" utan?
jaah hat sz4r ugy, de akkor aggloban vagy a peremkeruletben kell lakni a kertvarosi zoldben, aztan BKV onnan
ja meg masik, az orokos hollandokkal peldazas
OK báááástya
Rotterdam 650k-s varos 103km metroval
itt ha HÉV-t hozzaadom a metrokhoz sincs ennyi Bp-n belul, es a lakossag akkoris a ~3x-a melle
erdekes, hogy a tortenet ezen reszeert sosem sirnak nagyokat ugyanezek -
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
KAMELOT #341555 üzenetére
meg a Karoly hid sokkal keskenyebb egyebkent is
amugy a Lanchidas peldanal is azon rohogtem magamban, hogy a sok sotetzold birka azt hitte arrol, hogy a Lancihid máig az a hidszerkezet volt, mint amit 1849-ben a Széchenyi-ék osszedobattak, es ez lovaskocsikra lett meretezve nem autokra...
holott mar 1914-15-ben is el volt bontva annyira, hogy csak a ket hidpiller allt a Duna-ban, 1947-s ujjaepitesekor pedig meg a pillerek nyilasat is kiszelesitettek, hogy ket busz egyszerre at tudjon menni rajta
az egesz hidpalya sulya is 2-2.5x-e az eredetinek, szoval azt a 184x-sben gyartott lancok sem birnak el, mert akkor nem voltak ilyen otvozetek semszoval abban mar kb egy szegecs sincs az eredetibol, mert ez max kulso vonalaiban hasonlit ra
-
hobizoli
nagyúr
a masik
belvarosi lakosok egy resze azzal van elfoglalva ujabban, hogy "élehetővé" tegyek a gettot, szepitsek a keruletet...
de kozpenzbol am, nem ok dobjak ra ossze
Mrd-k mennenek el ezekre mindenholerre azt a mondnam, ha nem tetszik valaszott lakokornyezet, akkor mashova kell menni lakni vagy ki kell koltozni peremkeruletbe vagy az aggloba' a zoldbe, aztan onnan betomegkozlekedni a napi dolgaira
ecceru
pont ahogy o is javasolja masoknak
mindig azt mondjak ugyanezek, hogy aaaa, hat kivalo tomegkoz van Bp-n
jaa, ahhaa, akkor hasznald, báááástyaaztan majd bekoltozik helyette olyan oda, akinek jo ez igy is jelenlegi formajaban
tudod: ha hegy nem megy mohamedhez, akkor menjen mohamed a hegyhezaz onkorinak o is csak "egy" lakos meg adofizeto, meg az is, aki helyette odakoltozik, az meg tudja hova koltozik.....szoval neki tokmind1
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Micsurin #341541 üzenetére
volt ez a zarjuk le a Lanchicat mert Prágában a Károly is is setahid
ja csak ott az 1.3millios varosban azon kivul meg 11+1 hid van a Moldva folyo felett a tulpartra, nem 6+1 az 1.8 milliosban
ugyhogy ha ugyanez a keresztmetszet lenne itt is, egy lezart hid melle, akkor 15-16 hidnak kene itt lennie, erre van most perpill 6
....granulalunkmeg 65 km metro van mar jelenleg is es epul egy 10km-s uj vonal
azzal egyutt 76km lesz, azaz amikor elkeszul a 2/3-d bp-nyi lakosra 2x annyi km
na?
erdekes hogy ezt sosem hallod a sötétézöld bicajnáciktól, hogy ezt kene fejlesztenimeg a P+R-k... 4000 hely van varosban a BKK szerint, ezzel akarjak megvaltani a vilagot
a 4-s 5-s ut felol erkezve, hol is van az elso P+R parkolo ahova le tudnad dobni az autot? miutan mar tizenkm-t bejottel a varosba, akkor meg mar minek?
pl Maglod felol az Örs-g 16km-t kell jonni a Bp-n tablan belulezt sem hallod a bicajosoktol hogy fel kene fejleszteni 20-25k-ra, mega a "gyors" tomegkoz kezdeskeppen kimehetne a peremkeruletekbe is, mert Pragaban is azert nagyobb a halozat, mert ott ezt is megugrottak reg, es nem a varos 100 evvel ezelotti teruleten fut csak, mint itt
a szofiai metro 10 eve kijar a varos nemzetkozi repterere
6.5millios balkani orszag 1.3millios fovarosaban ezt sikerult megoldani mar ugyis, hogy 1998-ban epult az elso metrovonal ott, amikor itt az M1 mar 102 eves volt
de km-ben 52km-nel tartanak mar most is 30%-l tobb 2/3-d lakosra es kevesebb, mint 3 evtized alatt, pedig ott sem epult minden evben, meg Bulgaria sem egy kifejezett EU csucsorszagezek meg mindig ex-cocialista orszagok
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tototos #341537 üzenetére
azert az sehol nem normalis, hogy egy 1,8 millios fovaros fobb utjaian akkora keresztmetszet lenne az idealis egyesek szerint, mint egy 1500 fos falu foutcajan is, mert szerintuk a 2x1 sav tokre eleg kellene legyen
de amikor az tomegkoz infrastrukturalis fejlesztesek kerulnenek szoba, amiben evtizedes lemaradasok vannak, akkor pont ezen "nem kell varosba autopalya" szindromasok kussolnak tipikusan a legjobban, vhogy akkor pont soha nincsenek sehol...
viszont ugyanok a vilag tajairol kiszemezgetett osszes tíííccsukki korlatozast azt tegnap atvennek, egy olyan giga-mega combot kialakitva, ami sehol mashol nincs a vilagon, es azokon a helyeken is csak 1-1-t vezettek be, ahol fele ennyi lakosra is 2-3x ekkora metrohalozat van kiepitve amugy evtizedek ota
pl tipikusan a hollandokkal szeretnek nagyon peldazni, de a 660k-s lakosu Rotterdam-ban 5 metrovonal van 103km-s haloval es az elso vonal ott 1968-ben indult
itt a 3x annyi lakosra sikerult 39km 125+ ev alatt
ha meg a Bp tablan beluli HÉV-t is hozzaadom sem vagyunk km-ben ennek kozeleben se, de a lakossag akkoris a ~3x-s melle
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Szoszo94 #341048 üzenetére
akkor az nem ultrahangos, es foleg nem kene hallani az autoban
17-18kHz felett az emberi ful nem igazan hall semmit, foleg 30-40 eves kor felett, meg ha van hatterzaj vagy szelzaj is melle egy alacsonyabb frekin az siman elnyomja
ezt uzemorvosi vizsgalaton fejhallgatoval merik es eleg nagy csendben, akkoris 13-15kHz-g erdekes
szoval ha hallasz barmit is, akkor az nem ultrahangos riaszto -
hobizoli
nagyúr
válasz
KAMELOT #341028 üzenetére
amikor mi kijartunk az egesz olyan volt, mint egy nagy vandocirkuszos csalad
90-95%-ban ugyanazokkal az arcokkal talalkoztal kb mindenhol
a palyan ellenfel volt, de ha kellett vmi siman segitettek egymasnak szerszammal is, szerelni(!!) is, vagy korbe telefonaltak az o ismerosi korukben, hogy odahozza vki szukseges alkatreszt akar 100-120km-rol is kb azonnal kocsiba ulve
bar mar 7-8 eve nem jarunk ki, a megvaltozott szabalyok miatt (sem), de a kapcsolatok a tobbseggel azota is megvannak
volt olyan is hogy vki defektet kapott az egyik gumin, es egy olyan autos adott neki arra 3- futamra masik felniket, aki amugy a kategoriaban az ellenfele
de volt annyi sportszeruseg benne, hogy nem igy akart nyerni...es nem is nyert
szoval ha nem adja oda a masik ket gumijat, akkor defektet kapott auto ellen tovabbjutott volna a dontokben, mert az nem tud kiallni -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #341029 üzenetére
a hatso egyenesben nem sokkal a kisebbik dontott kanyar utan volt egy resz ahol leszakadt a tamfal es a palyatest szele is, mert az egesz teljesen okosan vmi löszös dombra epult, es nem sokkal volt nagyobb szelessegben, mint a palya
nalam a kuglimaps muholdas kepen most sem latszik a beomlott resze, pedig az mar törpént vagy 10 eve -
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tboldi #340994 üzenetére
a kékvilllam 147-me is ilyen
torve volt az eleje regebben, akkor kapott uj klimakondenzatort, koznapibb neven klimahutot, de mivel 2021 november vegen vettem eppen a 0 fokos hidegben, kiprobalni se tudtuk...feltolteni mar nem sikerult a csere utande vezerlescserekor megneztek tartja-e a nyomast fel oran at benne volt a nitrogen ugy hogy meroora meg se rezdult, akkor kapott hutogazt, es azota is "mukodik"
a gazmennyiseg lehet keves lett beletoltve, mert a dizele sokkkkal gyorsabban hut, pedig azon a klimahuto az eredeti gyari
szerintem eleve kevesebbet raktak is bele....lehet kene bele egy 80-100g megnem gyengul lassan el szoval nem fogy a gaz, ez ugyanilyen volt tavaj is
-
hobizoli
nagyúr
OK es egy egyben ez mennyiszer is van....?
regebben 3-4 versenysorozat futott parhuzamosan, mindegyiknek volt 6-8 esemenye
szoval marciustol oktoberig vhol max 2 hetente mindig volt drag, amikor szombaton itt vasarnap ott, vagy szombat nappal Tokol, este Hring, vasarnap Kiskunlachaza
mostanra a Hring-s szeria teljesen megszunt, Rábaring megszunt
Kiskunlachaza es Tököl is 4-5 rendezveny mar csak
Fertoszentmiklos az osztrak hatar mellett a halal faszan van kb
ott ma van rendezveny az idei kovetkozot egyelore nem is tudjak meg mikor lesz...majd lesz email rola
Kunmadaras szinten a vilagvege, evente 4 rendezvennyel
na?
igeny lenne ra, csak amig regen a Hring-s rendezvenyekre 1500 volt a beugro meg a nevezes, es tele volt a Gold tribun a nezokkel is, ma ez a 10x-e mar, es max itt-ott ult egy-ket nezo videozni az ismeroset, havert, csaladtagot
az sem sok igazabol 1-2 versenyt nezve, de egy teljes szezont vegig tolni mar tobb szazezer csak ezt szamolva is, az odaig meg vissza elfurikazos uzemanyagot meg evente min 1 gumit szettet nem is szamolva...5-600k egy evben es akkor nem doglott be semmi az auton se melle
aztan vannak ezek a 4 oras versenyek pl az Euroring-n
erre egyedul nem is mehetsz csak 3-4 fos csapattal, mert valtani kell a sofort
haverok mentek egy szezont, amikor meg az akkor Speedzone-s Vályiek is mentek a feher 20d 3er compact-l
egy-egy ilyen versenyuk ~3-400k-ba kerult es ok maguk szereltek az autot ehhez
plusz nyilvan vannak eloirasok az autora vonatkozolag is, nem lehet beajulni csak ugy siman az utcarol vmivel
rendesen becsovezett bode min 45mm atmeros es 1.5mm falvastagsagu csovel, FIA homologizacioju ules, sisak+overall (lehet korabbi, lejart is), beepitett tuzoltorendszer...
futam utan osszes folyadek csere + fekek kuka, meg a gumikopas miatt versenyenkent kell egy szett gumi, de inkabb ketto, mert pl a nyari futamnal ~2.5 ora utan lecsereltek a kerekeket, mert rottyon volt, szoval siman kell 8-12 gumizott felni szerelve meg erre is, mert egy defekt eseten is cseres az osszes
szoval meg belegondolsz a drag messze a legolcsobb amator autos versenyzes, de teret annak se adnak igazabol -
hobizoli
nagyúr
tobb millios osszeg par orara is
ne is vard, hogy ezt barki kifizeti majdvan evente par timeattack nyilt nap, de az kb hetente is lehetne akar tobbszor is, mert max fel ora alatt betelik a letszam ra
erdekes a Nurburgring-n naponta lehet menni, ha nincs vmi official rendezveny rajta, vagy nem berli ki vmi autogyar tesztelniamikor meg volt a Hring-n gyorsulasi verseny, akkor este 6-tol ejfelig volt hivatalosan a rendezveny legalabbis a futamok ~20h-tol akkor kezdodtek, es a berleti dij erre 2.5millio+ AFA volt ~15 evvel ezelott is
ez csak a celegyenest es box utcat meg mogotte levo teruletet takarta be, ahol F1 alatt a motorhome-k es kamionok allnak, a teljes palyat nem lehetett hasznalni, rendesen hiszen kivilagitva nincs iseste fel 6-kor mar kinyitottak a fokaput, es ha dontoig eljutottal, akkor vmikor ejjel 2 utan volt vege az egesznek
akkora sor allt kapunyitaskor, hogy a Aquarena viziparkon tul(!!) volt a sor vege Kerepes felol erkezve, az Bp-rol az M3 felol meg a leallosavban alltak vegigamikor Palik utan jott az uj vezetes, az azzal kezdte, hogy majdnem a duplajara emelte fel ezt a dijat, ugyhogy szepen par ev alatt meg is szunt az egesz ott, evente 1 max 2 rendezvenyre redukalva a korabbi evi 7-8 helyett, aztan teljesen off lett a helyszin, ~2014 utanrol mar nem is emlexem ilyen rendezvenyre onnan
meg a Palik-ék vittek be az egeszet oda az utcarol a 2000-s evek legelejen, hogy ennek ott teret adtak
az ilyen Szujo fele karrierista szarhazi is csak pofazni tud nagyokat tovabbra is, amugy meg csak a zsiros allasaba kapaszkodik
tavaly marciusi rallybalesetrol sincs semmi eredemeny azota se, ahol 5 nezo meghalt, mert vmi csokos vkije gombazta el oket, akinek nem is lehett volna olyan szintu vesenyzoi licenszeez a GyaFi is csak nagyokat tudott mondani mindig is, meg vigyorogni, kozben rohadt szet a palya mindenhol nala is, pl a Gold tribunhoz felvezeto szaros lepcsot sem ujitottak fel evekig, ami mallott szet a kisporolt cement hianyaban, mert niiiiicsrapééééz
box-kban is az eros aramu 1 es 3 fazisu 230VAC+400VAC csatlakozos elektromos panelek is, b+ egy 5 fos kft-nel muhelyeben kulonbek voltak mar akkoris
komolyan, ezeket is 20-25 ev alatt sem tudtak update-lni?mennyi tizMrd-s eves koltsegvetesuk is van az F1-t nem is szamolva is...?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
MasterMark #340880 üzenetére
90-s evek eleji auto, se NCAP se semmi...meg 1.6 tonna melle
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #340853 üzenetére
meg nezd meg a mk4 Supra-kat
motor 2-2.5millio...es akkor meg ujitsd fel, mert kb kapugarancia van ra
a 6-s valto hozza ~2.5millionem veletlenul csinaltak hozza adaptert, hogy a Nissan 350Z valtoja felmenjen ra, vagy a dizel BMW valtokat is hasznaljak
kell hozza akarmi egy masik darab bontasabol van hozza, kannibalizalasabol lehet fenntartani nagyjabol
pl szerezz hozza egy elso/hatso lokit es ket fenyszorot
...ebbol nem volt 1.6-2.0-s alapmodell, amie ramegyehhez kepest a 350/370Z-hez van akarmi IS, pedig mar azok is 15-20 eves autok
a motorjat meg lehet csinalni 4-4.2 literesre is, komplett kovi stroker kit van hozza ~2millioert
....es ha mar szetboritodik felujitani, akkor miert ne legyen annyi?toredek alaktreszarak vannak hozza, pedig igazabol ez sem olcso vas
a Karottat sem ertettem anno mit szopik annyit azzal, hogy kb 3x epitette meg a mindenfele tunnerjoskakkal azt a motort, amikor a hangyaszban neki kozben nincs kb gyari o alkatresz a kazanfedel alatt egyebkent sem
akkor mar nem tokmind1?aztan vegul igy is "csak" annyit tudott, mint egy takkgyari 370Z motor is tud ugy, ahogy kiveszed a bódéból
a Nismo Edition meg még erosebb is beloleneki az kellett hogy alulrol legyen nyomateka, ahhoz meg pont a +ccm kellett volna, nem az, hogy hondasan elforogjon kilencezerig, ahogy azt az a baranyai poweredáki összetákolta
4-4.2 literes motor lejjebbrol is tudna 400+ Nm nyomatekot, mint a 3,5-s akarhol tud
5500-6000USD volt akkoris a komplett stroker kit a +opciokkal, max a USDHUF valtas miatt lett nekunk itt ez dragabb mostanra
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #340853 üzenetére
megcsak nem is az
keress egy tomegmodell 20i-hez vmit, meg azt egy M3-hoz
E30 M3 egy vodor penzbe kerul, 50k EUR-tol kezdodnek es E46 330CI siman tudja ugyanazt a menetdinamikat toredek aron es annak nem "M"-s ara van alkatreszekben
vagy egy E46 325ti compact is a 6-s valtoval, meg egy kis okositassal, aztan ilyet ~1.5-2millioert kapsz
=BMW hothatch -
hobizoli
nagyúr
válasz
focvis #340850 üzenetére
egy idoben ezeknek sem volt ara, akkor meg lehetett venni fruttiert 1-2 millio korul is
mostanara azert dragabbak mert azota csak kevesebb db lett, es fenntartani meg rendesen(!) karbizni meg kell(ene) a vastag buxa
amugy minden top-of-the-range hothatch modell is ebbe hal bele
a tipus specifikus cuccok egyre ritkabbak es dragak is hozza
egy ido mulva olcsobb venni egy 2-3gen-l ujabb mast, ami jobban is megy, meg van hozza kb akarmi azonnal es nem honapokig vadaszol egy olyan alkatreszt, ami nelkul szobor uzemmodban lehet nezegetni
...meg aki azt eladja is tudja miert kell az neked, es hogy amugy ujkent reg "nincs" -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #340826 üzenetére
haaaaat eleg sok
10-12+ eve hasznaltunk ilyesmiket PGT-n es az mar akkor sem volt uj cucc
persze azota lehet a sokadik generacios verzio ebbol -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #340821 üzenetére
esett az eso elotte, meg amugy nem biztos, hogy eredetileg a belso savban ment
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #340818 üzenetére
este fel nyolc korul volt ott egy masszivabb baleset, rendor, tuzolto mento minden
egy piros Nissan 300ZX(?) a varosba befele halado oldalon beleallt a jobb A oszlop + jobb oldali ajtoval a szurke vastag villanyoszlopoba, amin az a kek gyalogatkelo tabla van
...nem nezett ki szepenhatul nagyzet alaku USA rendszam volt rajta es az GG-vel kezdodik
mas autot nem lattam ott osszetorve, de azokbol a zoldes korlatokbol egy parat kiutott
az egyik a szembe oldalon volt a zebra tuloldalan a jardan, gondolom hogy savban el lehessen menni vhogykicsivel nyolc elott mentem befele mar helyszineltek, most egy ora mulva vissza es meg mindig ott vannak
-
hobizoli
nagyúr
válasz
radi8tor #340739 üzenetére
a fakat kicsit megritkithatnak itt, mert az Astra szemszogebol nem annyira jol belathato a lombozattol
1-2 eve is volt egy olyan vasuti atjaros baleset is, hogy a fak-bokrok total a sinig ertek, ugyhogy csak akkor tudsz korbenzni ott, ha mar rajta allsz a vaganyon
de akkor eleg szar a szitu, ha pont akkor er oda vonat is
es akkor korbeneztel ugyan, de azzal qrtal pont ra, mert ha csak siman atmesz, akkor mogotted megy at ott a vonat -
hobizoli
nagyúr
válasz
macilaci78 #340688 üzenetére
normalisabb helyeken a lampa a keresztezodes tuloldalan van, es akkor kb szembol kelll ranezni
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #340479 üzenetére
en siman akatnek rajuk is rendszamot
pl egy 30-s tablanal autot buntetik, a bicajt nem
pedig annyival egy 15-20eves is simna tud tekerni es bicaj eleve jarmunek szamit
kozben fek meg a kanyarban sincs az autohoz kepest rajta -
hobizoli
nagyúr
válasz
norbert1998 #340398 üzenetére
hm, pedig azokban szokott lenni "Viscodrive" sperdiffi...
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #340317 üzenetére
mert az egy 30 eves oxidalodott kabel volt benne
-
hobizoli
nagyúr
CRXforum drag thread anno 2014-ben
a hondas ki volt bukva, hogy a 2.0 motoros 6gen kuvikja cigit kapott a digo 1.4-tol
elotte irta neki mas is, hogy ovas miatt mar be lett meretve is, es telleg 1.4
mondjuk 4ajtos sedan vas nehezebb is volt meg o is erosen 120-130kg melle
egy 3 ajtos bode meg o is lead 40kg-t magabol akkor lehet par tizedet nyer vele, mert ez igy egy +100-120kg extra suly -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #340314 üzenetére
miert merne mast?
az rendszer feszultseget mer, nem az akksit
ennyi erovel ket kezi voltmeter kozott is siman lehet diffi -
hobizoli
nagyúr
válasz
radi8tor #340205 üzenetére
erdekes, regebben lattam egy stat-t, hogy a gyorshajtas a balesetek 30%-t okozza
de ebben van a relativ gyorshajtas is, mert a rendorseg ezt egy kalap ala veszi
szoval amikor 37-l megcsuszol a havas-jeges uton, es azert van a baleset, nekik az is "gyorhajtas", mert ha csak 25-l mentel volna ott, akkor valszeg nem torpenik meg
a tenyleges gyorshajtas, azaz amire trafi is kattanna, az ennek a 1/10-e, ami igy a teljes baleseti statisztika csupan 3%-t jelenti -
hobizoli
nagyúr
válasz
radi8tor #339620 üzenetére
tuti savot fognak lezarni ott is
azutan nyaron se nagyon hasznaljak, osztol-tavaszig meg csak a hardcore reteg, aki -15fokban a szakado hoesesben is menne, és ha 1,5m ho van is
pl az Shopmark-tol kifele levo Ulloi uti bicajsavban fel alatt nem lattam EGY bicajost se mukodni
tavaly szeptember vegen Corvin negyed-tol hazaig, nulla bringas vasasrnap a kellemes 23 fokban
maskor Budaörs - 18ker a varoson kereszul 32 perc kozben szumma 3 bringas -
hobizoli
nagyúr
válasz
tboldi #339600 üzenetére
igazi balfaszok ezek
ismerosnek ugyanez vott szinten egy vmi 500 Abarth kivitellel 4-5 honap volt honositani a piros rugok miatt
igazolast kellett kenie az FCA-tol, hogy igen, ez gyarilag ezzel szerelodott a gyartosoron ossze ujkent, es nem utolag raktak beleaz lenne normalis, hogyha rendszerukben benne van hogy a x tipusu alaktreszt vki mas mar engedelyeztette erre a tipusra, akkor mastol mar nem kerik ujra
most ha oda mennek 100-n ugyanolyan autoval egy ugyanolyan ultetoszettet beiratni, akkor mind a 100-tol kerik a osszes papirt rola oda-vissza akkoris, ha ezek egymas utan jonnek a sorban, es ~10 perce nezte at tokugyanezt
-
hobizoli
nagyúr
válasz
cOxeR #339584 üzenetére
igazabol ja
en ezt 12 eves koraban mar igy vettem ezzel, mondjuk CH-bol jott, ott meg vannak "utak"de bele van irva forgalmijaba is, hogy "sportfutomuvel szerelve"
a kulfoldi forgalmiban egzaktul benne volt a konkret tipus is
vmi Weitec Gewinde...bla-bla
a magyarba csak ennyit irtak
de mondjuk igy kb barmi is mehetne belehonositasi kepeken alulrol is le lett fenykepezve es latszik is rajta a rugok szine
allithatonal 1-2 evente illik atmozgatni a meneten az anyat, kulonben annyira tele megy retekkel, hogy utana mar nem kell mozgatni sehova a helyén, csak kiszerelve es korbe tisztitva
normal csavaroknal is azzal szoktak takaritani a menetet hogy egy metszovel ujra atmennek rajta
abban az anyaban nincs korben vegig menet es a retket ki tudja dolgozni magabol a kihagyott reszeken, nem daralja le vele a menetetallithatot en sem vennek, mert ez nem showcar, hogy a porig lerakjuk az aktualis eves AMTS-re utcan meg egy falevel is beszorul ala, es ezert fel-le tekergetjuk par hetente
-
hobizoli
nagyúr
válasz
grizlisandor #339535 üzenetére
a Putto-t 2.1-2.2bar-l fujtuk a szeria motorbelsovel ~10 eve
az M0-n progizas kozben volt kozel 2.4bar is
azert is kellett kicserelni a MAP szenzort 4bar-sra az ECU-ban, mert a 3bar-s csak 2bar-g latja a toltonyomast
az elso 1bar (110kPa) az mindig a teljes vakuum es a normal legkor kozotti nyomasdiffimegyunk az M0-n este 10-11 korul Szszmiklos meg Dharaszti kozotti emelkedos reszen enterezve.... (5. 230+)
mondom a pilota urnak, hogy ez a MAP jel itt gyanusan stabilan all 310kPa-nal teljes gaznal... nem tekertel ra szabalyzora a multkorhoz kepest?
ja de ....csak par kattanast....egy het mulva ujranezve mar a masik MAP szenzorral, meg atkalibralva a orat 400kPa-g ~340kPa volt (=2.38bar) volt az a par kattanas
mivel amugy kibirta, utana lejjebb vettuk onnan 2.1-2.2bar-ra, biztos ami ziherez egy oldschool reverseflow, hengerenkent 2 szelepes hengerfej (mint a Lada-é is), itt qrni kell neki nyomast ezerrel, hogy jojjon a jedi
ugyanez a motor a Bravo/Stilo crossflow 16v fejjel 0.6-0.7bar-l kisebb nyomason tudja ugyanannyi ccm-bola VAG TDI-knek ugyanez a baja, szinten RF 8v fej majdnem mind, azert is kormolnak, nem fer be a levego az egesterbe a kis gazcsere keresztmetszet miatt
a PD-kbol is csak a 2006-08 kozott lett 16v crossflow fejes is, de az ritka is -
hobizoli
nagyúr
válasz
Reggie0 #339181 üzenetére
par eve jottem hazafele az M7-n, junius vege fele, nem volt tul nagy a forgalom, 145 korul haladva utolertem a belso savban egy 120-l csettego autot... meg a BP fele vezeto oldal 2x2 savos reszen volt, nem sokkal a Balatont elhagyva
eccercsak nezem, mindket oldali tukorben latom a fenyszorojat vminek vilagitani, pedig az elobb meg sehol senki nem volt
kicsit lemaradt..... elejen egy T =Tesla, abbol is a Model S, rendszam NLE-631, ez olyan ismeros volt vhonnan...
aztan rajottem hog ez a Handras fogorvos(?) haverja, aki neha szerepelt a Tesla-s videoiban is
na lett hely a szelso savban, elottem levo auto ki, en is ki, ez Tesla ugy elgyorsult mintha fekre is leptem volna -
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #338913 üzenetére
nezd meg a videot
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #338911 üzenetére
tavtartokkal ultetik le az autot a gyari rugo+lengescsillapitot meghagyva
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #338897 üzenetére
kb 10 eve voltam utoljara ilyenen, mert a kialitott autok negyede ugyanaz volt, mint az elozo evekben, meg 45-50perc alatt korbejartam az egeszet
meg akkor tobben meg is jegyeztek, hogy kint a parkoloban tobb jobb auto allt, mint bent
meg a hangositas olyan szintu volt hogy a pavilon masik vegen is alig lehett beszelgetni melletted alloval a dium-visum-tücc-tücc "zaj"-tol, meg a szinpad kornyeken meg csak tatogni lattad a melletted levot, meg testtel erezted a hanghullamokat
ott azert a havasi gyopar agyu hangostast vegzonek a jo edes anyukaja remelem rendesen csuklott
ilyentol tartos hallaskarosodast lehet kapni
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Blindmouse_ #338883 üzenetére
nemtom..., de en a 1758. porig lerakott, BBS felnis nyolcvágen Golf-tol nem tudok elajulni
legtobb auto "all show, but no go" kategorias kegytárgy, nem napi hasznalos -
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz
ArthurShelby #338713 üzenetére
nekem a dizel 147 -60mm-n van
es ezt ettol csak lejjebb rakni lehetne a menettel, feljebb nem
Új hozzászólás Aktív témák
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- 80% vs. 100% – Tönkreteszed az aksit, ha mindig feltöltöd? – Tech Percek #6
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Építő/felújító topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- További aktív témák...
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst -(2025)- 3 Ciklus-3 év gari - MAGYAR
- Samsung Galaxy S24 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A03 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40AC Thunderbolt 3 docking station
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest