-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz weiss #328835 üzenetére
egyik ismerosnek a 3 hetes autojan kerestek ezt a tablicskut a rendorok, amikor megallitottak a kerekmeret miatt
opcios extras, de gyari alufelni volt rajta
a masik amin amperkodtak neki a hatsolampabura szine, de azon a kivitelen a facelift utan gyarilag fustszurke volt mar
a vonatkozo KöHÉM rendelet csak a kibocsatott feny szinerol szol, azt meg tudta ugy istöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz aero. #328806 üzenetére
Azért volt ilyen sok eset két hónapon belül, mert valaki ellopott néhány közlekedési táblát, és bár a rendőrök tudtak erről, nem jelentették az esetet az útfenntartónak. A harminc ezer forintokat végül senki nem kapta vissza, hiszen valóban gyorshajtottak...
nyilvan tudnia kellett volna barkinek IS, aki arra jar, hogy itt amugy kene lennie egy sebkorlatnak csak vmiert pont nincs otttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz radi8tor #328757 üzenetére
vagy vki ejjel "kolcsonveszi" az autodat, belerongyol par trafiba vele, aztan otthagyjak vhol amikor kifogyott belole az uzemanyag
reggel meg nezel mi van, hol a verda, meg bizonyitsd be, hogy nem te vezetted
amire eszreveszed es bejelented az eltuneset, a gyorshajtas mar reg megtortent tenylallas
kin fogod behajtani a buntit, meg ha gyorshajtas miatt elkobozodik az autot...?
amire lemegy a hatosagi eljaras eltelik 1-1.5 ev, addig pancelszekrenyben a jogsid, meg rendorsegi telephelyen az auto napi 1000Ft tarolasi dijert
kin fogod ezt visszaperelni...? foleg ha jogsi kell a munkadhoz is
amugy meg ezek a nagyfejuek abba nem gondoltak bele, hogyha egy nincs veszteni valom rosszeletunek kobozzak el a tobb tiz millios luxi autojat, akkor lehet az egyik otletgazdaja ennek a torvenynek majd 1-bol 0-s allapotba kerul
max nem egybol, hanem var vele ~egy evet
meg itt mar most mennek mar a nagy atesunk a lo tuloldara okoskodasok is, hogy 5km/h- gyorshajtasnal is vonjak be a jokksit, meg kobozzak el a zautot
ekozben bicajokra nem kotelezo a rendszam, de egy 20-30km/h-s sebkorlatot minden tovabbi nelkul meg lehet szegni meg azzal is, fek meg messze nincs olyan eros rajta, mint egy auton
erted, mentek mndketten 40-l, te az autoval kapsz buntit ra, a bicajos melletted meg nem
ha csak rangondolsz a fekre mar megalltal, a bicajos meg 10-15m-l tovabb "csuszik", ha egyszerre kezdtek fekezni
na?több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
amugy ezt nem ertettem a F31-nel se, hogy 250k km-nel nyugvocsapagysort KELL cserelni a motorban...
meg a ket turbo lekonyult rola, 800k a javitas
mondtam is neki elotte, be ne vedd mar, hogy 450k-bol megcsinaljak a kettot, mert ezen az auton nem volt meg olyan javitas, ami megallt volna az elozetes rasaccolasbol, mindig vhogy +30-50%-l tobbre jott ki vegul
ja mert csak ugy garis, ha uj olajbetapcso is van, meg full olajcsere + olajtekno leugrik es kipucolodik + ez +az..meg a muanyag szelepfedel alol is szivargott az olaj, mert elvetemedett
OK, ez nem turbocsere resze, de +90k volt meg az is
aztan meg beleraktam az ideget azzal is, hogy elotte ennyi olajat megetetve vele en a DPF meg a kati-ban se lennek 100% biztos, hogy azok megusztak...
...csak, hogy erezze a torodesttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
az meg olcso is volt annyiert
hugom 118i-ben csak a lanccsere volt 650k itthon 3-4 eve, akkor volt az auto 6-7 eves
de legalabb abbol nem kellett kivenni ehhez a motort
naluk mar 1+ millio lett volna csak ez akkois is
az is vmi N-s motoros csucstechnika volt
szerencsere mar eladtak, de majdnem egy evig volt hirdetve
amikor mondtam ennek az agytroszt sogornak, hogy igazan vehettek volna ket kevesbe penztemetot is, akkor jott nagy kimagyarazos dumajaval, hogy de a hugi 1.2-s Fiat 500-ra is kellett kolteni eladasa elott par hettel 350EUR-t
wooow, micsoda egy osszeg a hanyatlo nyugaton, nem?
foleg az ilyen 2-3k EUR-s bajorvagen szervizek mellett
FYI: abbol 55EUR volt az az olajtekno, amit ugyesen leutottek a motor aljan
...de legalabb ujkent biztosan olajsarmentes volt a tekno belseje istöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Shadowbull #328610 üzenetére
amit meg tipikusan amugy a gyarto hataroz meg, a juzer/flottas uzemelteto meg szenttul hisz is benne, hogy 30k km-s olajcsere az tok normalis, es meg levegoszurot sem kell cserelni addig....
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Shadowbull #328551 üzenetére
mondjuk ezt BMW tekintetben ezt kategorikusan ki is lehet jelenteni
még annyi muszaki szemtdomb konstrukcioju motort, ami utobbi 15-20 evben kijott azon a gyarkapun,. nem baszott az autoipar....
vmi par evesen is mar giga-mega szopohegy GTK tervezesi hibaja kb mindnek van
tulajok meg ooo hat ez csak kicsi baj, persze, 1,5-2,5milliobol javithato vmi, az "kicsi" baj, kepzeld a nagyobbakat
par eve sogorom penztemetoje is volt itt Bp-n egy BMW specialistanal, mert itt nem kerul annyiba az elvileg orokelet, gyarokorlatilag meg megnyult lanccsere+ez+az F31 335XD-ben, mert erre ausztriaban naluk 6-7k EUR-s arajanlatuk volt
en mentem kifizetni kp-ban bizonyos adozasi okok miatt, az volt 1.22misi
eppen allok ott pultnal, bejon a muhely felol az egyik jomukasember, mondja ennek a munkafelfevo arcnak, hogy fel kene hivni az X5 tulajat, mert kicsereltuk azt a bigyot is amit beszltunk, ezzel mar 5 millional tart, es ugyanugy visszadobja a hibat az auto...
nemtom nalatok nemetorszgaban egy ilyen akkor 15-16k EUR-s javitas mennyire nem szamit sok(k)nak, de ennyire szerintem ott is osszerancolodik a homloka a juzereknek
lehet itt erre nagy arccal majom-bananozni, de amiben ilyen hibak vannak, az egy sarka szar muszakilag
lehet szep egy no is, ha belul meg egy boszorka
na ezek pont ilyenek[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz bulikavagyok #328565 üzenetére
Giulia-t kell venni, azon igazi kidorreno van
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Blindmouse_ #328411 üzenetére
akkor miert nem volt ilyen barki masnak is....?
PGT-be vagy 20-n vettek tole kabelt utanam, mindenkinek mukodott
kollegam 1.0 3 hengeres Swift-jebe is onnan lett kabelszett, fater 1.3 8v-be istöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Blindmouse_ #328407 üzenetére
azok valszeg nem ilyen egzotikum csatit hasznaltak, ami a JDM autokba kell, ugyhogy sosem volt baj vele
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Blindmouse_ #328403 üzenetére
ez a gyujtokabel tema nekem a 2010 korul volt vhogy es nem javitas hanem csont uj minden resze, az mukodott patentul
a Swift-é istöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Blindmouse_ #328340 üzenetére
Bosch volt benne minden IS
a Puttonak ez a gyari gyujtotrafoja: [link]
wasted spark, teljesen elektronikus distributor less gyujtas, ami barhol IS tud gyujtani, nem csak ott, ahol a rotor kontaktol, barometrikus toltonyomas korrekcio es elektronikus overboost vezerles 0.8->1.3bar 3000-4500rpm kozott, 250kPa MAP szenzorral (=1.5bar toltonyomas)
...mindezt 1993-94-tol
Opel Calibra Turbonak volt egy hasonlo Motornic 2.7-s ECU-ja, de az butabb volt abban, hogy az gyujastelosztos verzio volt es csak 200kPa MAP szenzoros, es nem tudott overboost-t se, ugyhogy csomo Kolibri turbo-ba kerult at a PGT okosabb kivitelu Bosch ECU-ja utolag, amibe nyilvan masik csatacsipp-t is kellett iratniuk
en ~15 ev hasznalat alatt 1x csereltem ki a trafot, amikor megrepedt a bakelit oldala es kijott belole vmi szurok/katrany es 2 hengeresse valt az auto
akkor vettem egy uj trafot tizen1-2ezerert, meg ha mar led legyen kover melle 4 uj NGK gyufat es egy gyufakabel szettet Kugler kabel-tol
az is ugy volt, hogy nem volt benne a listajukban ez az auto, de irtam neki egy email-t, hogy ezt a modellt nem latom, es en nezek-e vmit rosszul
a szivo 1.6 8v "Sporting" benne volt, ami GM ECU-s, es az ugyanez a 128-s SOHC "Zastava" motorcsalad, csak nagyobb furattal ugyanez a loket
a sima 128-soknak is gyujastelosztos megoldasa volt, de ott mas a hossza is az egyes kabeleknek
kb fel ora mulva valaszolt is ra, hogy nem, tenyleg nem volt benne, de ennyi ido alatt megnezte a szukseges meretet, es ha kell, tud kuldeni
2 nap mulva itt volt a komplett gyujtokabelszett frutti 6k-ert
megneztem az oldalat ujra, addigra mar benne volt ez a modell is kulon
utana az osszes PGT-s juzer onnan vette a gyujtokabelszettet
elotte fater 1.3-s Swift-jebe is tole vettunk uj gyujtokabelt, ott a trafo es az eloszto kozott is volt egy extra kabel
soha nem volt vele semmi bajtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Blindmouse_ #328296 üzenetére
mar a PuntoGT-n se tudtal csak egy hengernel trafot cserelni pedig az 1993-s
egy darab trafomodulja van, amirol jon a 4db gyujtokabel a hengerekhez, u.n. wasted spark rendszer
...de az egyebkent nem is volt draga se
25-30EUR egy uj trafo, hozza a uj gyujtokabelek meg a fele, +4db NGK BCPR7ET 3 testelektrodas gyufa, es ~50EUR-bol meg volt oldva minden a gyujtassal vatta ujra
10-15perc volt kicserelnimk3 Golf VR6 ugyanez volt egy 6-s csomaggal
ugyanekkor a Saab-nak volt olyan Coil-on-plug rendszere, hogy a gyujtomodul egyben volt a hengerfejben...de az legalabb jo draga is volt
annak nem volt kulon kopogas szenzora sem, hanem valahogy a gyertyakon vizsgalt ionarammal(?) kovette el azt is ket gyujtas ciklus kozottaz is benne volt abban gyujtas modulban, szoval ha az szart be is cseres volt az egesz
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
olajnyomast tipikusan a rendszer egy tavolabbi pontjan merodik, ugyhogy ha ott van nyomas, akkor mar mindenhol van, kelet-kozepeuropai eghajlatnal egy 5W-s olaj minden esetben eleg terfogataramot is tud ekkor
ha jobban megnezed akkor mar inditozas kozben is kialszik az olajnyomashiba kontrolllampa, azaz mar akkor 0.5bar felett van az olajnyomas a meroponton is, mert ezek akkor kapcsolnak
turbos autok eleg nyugosek lennenek, ha nem lenne azonnal kenesuk, mert "nem ert oda az olaj"
....de szedd le a szelepfedelet es indits ra ugytöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Blindmouse_ #327864 üzenetére
= a 1980-s evek elejetol a 2000-s evek elejeig
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz cOxeR #327688 üzenetére
olyan mint a BKV villamos vezetos tanfolyas
Bécsben vmi 3-4 honap utan mar elesben mehetsz vilivel utasokkal
itt akkor meg a tanfolyam hamadanal vagy csak kb
tulbonyolitott f4sz rendszer
de mozdonyt vezeni is minek kell 5 csillio vizsga meg eves tanfolyam, amikor valtokat nem te kezeled, a jelzoberendezesket se, es az a qrva mozdony sem tud barmerre menni a vaganyon
szerelni meg foleg nem fogod a 25kV mellett ha lerohad a nyilt palyan, van arra ember, akinek az a dolgatöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
aztan a 6 literes V12-s Lamborghini meg ott potyog az arabbal fedelzeten, es pont leszarja 15GBP-s napi behajtasi dijat, 500GBP sincs egy honapban
---------------
itt meg a kertvarosibb reszeken meg tuzelnek a vizes faval, meg a szemettel, de azert a sotetzold bicajnacik nem jatszak el a mindmeghalunk nagyhalalt, amiert az autokra 0-24h nyekegenek ugyanezert
pedig ott se katalizator, se DPF, se lof4sz, se semmi nincs kemenyen... ez senkit sem erdekeltöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Emunem #327477 üzenetére
...foleg annyi bicajosnak amit napi szinten latni lehet mostanaban
mondjuk van egy olyan hardcore reteg, aki -32 fokban is bicajjal menne mindenhova, de azert rajtuk kivul eros a lemorzsolodas igy a nyar elmultaval, es abbol az eleve nem sokbol is csak qrva keves letttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Blindmouse_ #327466 üzenetére
meg a 7-s busz buszsavjaban a hanyattfekvos biciklivel Ferenciek terenel
a leheto legidealisabb hely az is erre
....de natttyon megmuttatttaaaa midenkinek kifaszagyerek
azon csodalkoztam, hogy a Astoria-nal vki nem rugta le rola, hogy ne tartsa fel buszt a oncelu bohockodos baromkodasavaltöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Blindmouse_ #327457 üzenetére
de amikor o utazik barhova masok lakohelyen keresztul, akkor ki minek pofazik bele az o utazasi szokasaiba?
felkoltozik 150km-rol Bp-re, de 2 ev mulva falut akar csinalni a belvarosbol, mert az hianyzik neki otthonroltöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
nem erted a lenyeget
ok nem Zero emisszios BEV jarmuveket akarnak oda, hanem semmilyet
egy naaaaaagy egybefuggo setaloutca legyen a Hungaria krt-tol befele a Dunaig minden hazak kozotti terulet
de ott sincs ilyen, ahol ennel a tomegkoznel 5x ennyi van kiepeitve 100k fore szamolva, es evtizedek ota fejleszes alatt van jelenleg is vmi
nem ugy mint itt, hogy fejlesztes az nulla, de az ottani korlatozasokat ad-hoc rendszerben 3x ugy vezetjuk be, mint ott, ahol infrastrukturalis fejlesztes is volttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Blindmouse_ #327448 üzenetére
amikor jott a kerdes, hogy ok es a napi FMCG aruk hogyan fognak bekerulni a belvarosi sarki kizsbóóttokba' meg a szorokozohelyekre, akkor jott a nagy okossag, hogy hat mi massal, mint cargobike-l
de persze abban egyik sem latta mar meg a piaci rest, hogy erre egy szallitasi vallalkozast felfuttatva a bicajos tesókákkal jelenleg is kivaltsak ezzel ezt az arufuvarozast
amig mas faszaval lehet verni a csalant ebben is, es amig neki a energia ital, cigi, dobozos sor, kave, meg a 3 perces Maggi leves ott van polcon barhogy, tok rendben van minden
majd a nyugdijas jolika neninek meg majd elmeselheti, hogy a kg-s kenyer azert lett 600 ft helyett ezer, mert a béláékkal teherbicajokkal hordják be azt is Soroksarrol, es 8-10x kell fordulniuk egy furgonnyi aru miatt
...biztos repesni fog az oromtol, hogy dejolett ettol minden[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Blindmouse_ #327432 üzenetére
mint a multkori agykombajn a Nagyvarad tertol az Orzcy-ra jar
de szerite a Hungaria krt-tol befele le kene terkoveztetni mindent meg lezarni az autoforgalom elol, mert ugy lenne "elheto"
uhm, deeee
meg van egy huszonpareves masik is, a profilkepen is bicajos bukoban van
az minden utcaba a bicajutakat kepzel el
meg a Kopaszi gat / Nadorkert is epult meg a MOL szekhaz, meg mellette az a lakopark a Duna part-Budafoki ut-Szeremi ut kozott is, akkor is ment tole mantra, hogy az ott lakok is majd jarjanak tomegkozzel oda, lesz oda majd villamos a Gellert tertol
ja, amit 15 perc kovetesi idovel terveztek eloszor, aztan az se lett, mert lehuztak
na?
nem lenne ott ut se az ilyen eszlenyek miatt, akkor jol beszopodna most mindenki, hogy se BKV oda, se ut, se lofasz....csak bicaj ut
meg mar lattam is magam elott a vevoket kigyozo sorokban, akik pont azert akarnak oda koltozni az amugy 80-180millios kecokba, mert nincs autoforgalom abban az "elheto" varosreszben, es egymasnak rajolnak a karbonvazas karbon felnis drotszamarakkaltöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Blindmouse_ #327429 üzenetére
ja reggel 50-s vili csucsidoben alig birsz felpaszirozodni ra, de kivi lennek ott ezek a nagyonokosak hova kepzelnek el a tobbi utast meg ezen felul, ha csomoan leraknak az autot?
tetore az aramszedo melle?
136-s busz is ugyanez a Havanna ltp-rol KöKi-re, amikor kifordul vissza az Ulloi-re, 2 perces(!) kovetesi idovel mar vmi 3 busz megy egymas mogott, mert utolerik egymast, es orulsz ha a 3.-ra felfersz
vmikor csak bebillen az ajto, de kinyilni nem tud, emrt szo szerint mint a szardiniasdoboz
erre jon a gettomajszter bicajjozsi, hogy de hasznaljanak auto helyett tobben BKV-t
OK
.....nem delelott 10-11 kozott kell megnezni, mi a csizio, mert nyilvan akkor meg kong az uressegtoltöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz tototos #327423 üzenetére
es ha nem olyan helyre jar?
vagy fogja az onkori es osszevon ket ovodat/iskolat egybe, es ami eddig setatavolsagra volt vagy 2-3 megallora az hirtelen a kerulet masik felen lett, akkor ott mi a matek?
aztan onnan juss el meloba vissza BKV-val
meg milyen kedves az a onkori is, ahol a ovi 8-kor(!!!) nyit, de penteken 2-kor zar
óóódddmeg, de azt persze elvarnak, hogy szuljon anyu 3-4 gyereket, meg termelje melle a GDP-t is
regen reggel 5-kor nyitott a bolcsi es este 18h-kor zart pont azert, hogy egy 06-14h vagy 8-16h munkaidovel rendelkezo is le tudja oda adni a gyereket, delben volt a valtas egyik heten delelottos, masik heten delutanos voltak az ovonenik
sima nyolc oras munkahellyel se tudod megugrani kb hetkoznap se, foleg ha reggel 6-14h-g dolgoznal vhol, 6 orassal se vagy elorebb, 4 orassal meg megeri egyatalan nem otthon maradni?
de ha szerdan is du 3 elott ersz oda 10 perccel lohalalaban is mar csunyan nez rad az ovoneni
na óóódddmeg BKV-val
nem mindig a pistanyi 5.ker-bol kene kiindulni, ami a Astoria-tol nezve 4 sarok a Erzsebet hidig kb, es 10-12 perc alatt le is gyalogolhato tavolsag
meg siman lehet olyan szitu, hogy itt laksz, a munkahelyed meg 4 kerulettel odebb van, es 3-4x kene atszallnod BKV-val, amiben nincs metros utazas se, elmegy elotted a csatlakozo buszod, mert benyaltal ket pirosat, akkor 15percig dekkolsz megalloban varva kovetkezot, kocsival meg 30perc alatt odaersz haztol-hazig
Bp qrvara le van maradva a gyors(!) tomegkozlekedtetesben barmeiyk EU nagyvaroshoz kepest kapacitasban is, de a ú.n. cherry picking tíííícccsukki tiltasokat persze szeretnenk tegnap atvenni barmifele elozetes infrastrukturalis fejlesztesek nelkul
ezt kulfoldon elobb mind megcsinaltak hozza amugy, es nem az volt a hozzaallasuk ra hogy níííícccsráápéééhéééééz meg (vállrándít) óóóódddmegtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
1300ccm-re T4-s csiga....meg NEM KINAI, hanem eredeti orosztöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz stickermajom #327257 üzenetére
650km-re menj göpzivel, es berelj helyben villanyautot
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Shadowbull #327252 üzenetére
masoktol is olvastam mar ezt a 600km-s okossagot meg hogy 4-5 eves autokban 3-400k km van tutira, mert az o haverja is annyit jar.... aki iranytaxis a masik meg futar, es abbol indul ki
csak ezek egyike sem maganak megy ennyit az autoval, ami eleve nem is a sajatja ehhez, ha megy is, hanem a cegnek
meglepo modon nalunk is vannak cegautok, az loti-futi uzletkotoke nyilvan "sokat" megy, de az uzemanyagfogyi miatt napi kijelolt utjaik vannak a boltjaikhoz, nem keresztbe-kasul jarnak tetszes szerint, de a 100-120km-t igy se nagyon lepik tul, vki a felet se, mert tobb boltja is van ugy egy lakotelepen, hogy megall egy egyiknel, aztan max a masik kettohoz odasetal
de van olyan felsovezeto is, hogy olyan kozel lakik a ceghez, hogy jo idoben konkretan besetal(!!), meg a bicajat se veszi elo ennyire, az autot meg foleg
neki szerinted mennyi km megy bele egy honapban?
meg csomo olyan cegauto is van, amik hetek ota bent allnak a belso parkoloban kipattintott geptetovel, hogyha lemerulne az akksi bennuk az ott allas kozben, akkor konnyebb legyen bebikazni
kulso parkolban is vannak olyan autok hogy alig mozognak, mert kulcsos autok, neha napokig egy helyben all tokugyanott
(mivel eleg nagy ez a parkolo ilyenkor be kell jelolni egy terkepen, hogy melyik sorban all az auto, azaz hol raktad le), nincs ezeknek dedikalt helye
ezek tok civil autok, egy ceglogo sincs rajtuk sehol
erre jon kisjoskapista megmondomajszter, hogy 4-5eves cegautoban a 3-400k km az alap futas
ezekkel hogy hoznak be a km lemaradast, ha egy hetig nem megy sehova?
vkit lekuldenek vele Crikvenica-ba, meg vissza, hogy teljesitse az "eloirt" futast?több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Shadowbull #327235 üzenetére
ceges autoval lehet, magannal nem
600km meg a legjobb dizelekkel is max 2 naponta egy telitank ~60 EUR uzemanyag per nap
22 munkanap alatt 11 telitankolassal 660EUR
havi 270k forintositva minden szervizkoltseg nelkul, es ilyenkor gyorsabban jon a gumicsere meg olajcsere is
ha nem keres ezzel min netto havi 1000EUR-l tobbet, mint akarhol mashol, akkor csak erre keres ezzel
....vagy leginkabb rossz helyen lakik a munkahelyehez kepesttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz tasiadam #326991 üzenetére
a current gen gyari CTR meg 330lo szinten es megy alulrol, halalba forgatas nelkul is
ha eleve van nyomatek, akkor nem kell szetforgatni se, hogy a rovidebb valto attetelen szerezd azt meg a kihajtasra
erdekes hogy 5.-6.gen-khez ezekhez nincs 6-s gyari valtotöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz tasiadam #326989 üzenetére
jo de nem is kell ugy tulzasba esni, mint a hondasok szoktak altalaban, hogy 330lo a verda, de egy 900 loeros csiga van rajta
meg ez a BMW motor mondjuk tuti 16v crossflow hengerfejes, a PDTDI meg par kiveteltol eltekintve tipikusan 8v es reverseflow
szoval az hogy nala lebenult a 1749 az ennek is az egyik folyamanya, mert jobban kell tolni a nyomast is, ami miatt meg a csiga sokkal magasabb rpm-n kell forogjon
10%-l nagyobb toltonyomas az 20%-l magasabb rpm
foleg amikor a turbo mar tul van a jo hatasfokos reszen[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Milgram1 #326979 üzenetére
az 1.9 JTD-re a 2060 a slager csiga
meg ha nem vmi nagy az intercooler akkor azzal kene kezdeni, a turbo elott is
az meg a jelenlegi setup-t is megtolja nyomatekban
nem csak turboval lehet tobb oxigent bejuttatni az egesterbe
uzemanyagot az oxigen egeti el, nem a toltonyomas
pV=nRTtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
itt azert elgurult a gyogyszer....:
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz tboldi #326953 üzenetére
mondjuk igen....ennyiert lehetne benne kicsit tobb hullamtoro lemez is, meg belso lamellazas is atvenni a hot es alul is nagyobbak kint, hogy oda kivezesse, es jobban menetszel erje
USA-ban a Banks-nak vannak ilyen megodasai SUV/pickup truck diffihez, automata valtokhoz es motorhoz is
meg gyarilag az BMW Alpine hatso diffik voltak ilyesmik regebben, hogy a diffi hazon tobb cm magas lamellak voltak az olaj hutes miatt, nem csak egy lemezvol preselt csupasz fedel, osztjoido: Alpina finned diff cover
azert itt is vannak arak, ugy az a Promoteo ize maris nem is annyira dragatöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz grizlisandor #326920 üzenetére
van abbol meg tobbfele [link]
de a 3.5 literes a legjobb ar/ertek aranyu ebboltöbb drón kell ;P
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz kisza25 #326911 üzenetére
adja hozza az arhoz, ki fogjak fizetni...
ennyi erovel normal hasznalt kozben a 4 dugos Brembo fek se kene ra, mert a sebesseg korlatokat betartva siman megallna egy hokibb fekkel is
rohadtul nem arrol van szo, hogy egyik auto 7.344.389 Ft a masik meg 7.343.246, hanem eleve tobb szazezekre vannak egymastol arban
reszletre veve pont qrva mind1 a havi torlesztoben
egy u.n. top-of-the-range modellnel, meg aki azt akar venni az megveszi azzal a gyari upgrade-l is pl egy csomagban, es akkor azt is a gyarto adta el neki, es nem a kulso gyarto keresett azon is
a vevonek is jobban e lehet adni ezzel, hogy milyen megbizhatosagot, tartossagot novelo extra van benne ehhez a teljesitmenyhez, mint egy sima 1.2 1.4-s FIRE motornal van
gondolhatod hogy az onkoltsege ara ennek az olajteknonek amugy frutti
egy del europaibb orszagban ahol eleve melegebb van meg melegebb az aszfalt is, jobban kordabban lehet tartani az olajhofokot ezzel, es kevesbe haljamos lekonyulni rola a turbo meg a csapagyasodni a motor
porsche-nal az ilyen "déli" piacokra alapbol van plusz meg egy olajhuto a masik melle pont ezert, ami opciosan kerheto mas piacokon istöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz kisza25 #326904 üzenetére
~10 millios 500 Abarth-nal ferjen mar bele vmi tunnerebb olajtekno, mint ami egy hoki 95 loeros motoron van egy alap fapad verzioban...
ez olyan kb ,mint az olajhuto a 3.2 VR6 24v 250 lovas mk5 Golf R-n akkora, mint a 1.4 16v-n is 75-80 lora
----------
regen itt az utcaban allt egy kispolszki, arany szinu olajtekno nagy piros ABARTH betukkel
messzirol lehetett latni alatta, mert melyebb a normalnal, es tobb olaj is fert beleegy ilyesmi tekno 60-70k a ebay-n, ezt pont par hete lattam: [link]
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz focvis #326878 üzenetére
sosem ertettem ezt a minimal olajszintet
miert nem lehet benne 4.5-5 liter?
ugyis kifizetik azt is kotelezo szerivznel, es a motornak is jobb, ha nagyobb mennyisegu olaj van cirkulaltatva, a hutes meg a szennyezodes miatt is
TJET-hez letezik is +2 literrel novelt terfogatu alu olajtekno, de eleg meredek ara is van, ezittaz:több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Blindmouse_ #326828 üzenetére
en a vizpumpara emlexem, meg hogy konnyen hengerfejesednek
van is vmi kiegeszto elektromos vizszivattyuja, amivel meleg motornal a leallitas utan is meg keringeti a hutovizet
na ha az befexik, akkor senki sem szerette kicsereltetni, mert draga, meg eleg szar is kiszedni....gyóóvanazúty
utana meg nem ertik miert főtt meg a motor nyaronszoval a hutesi rendszer nincs eppen a helyzet magaslatan a zsufolt motorter miatt
erre szoktak azt csinalni, hogy a geptetot a szelvedonel 1-2cm-nyit megemelik, meg a tomito gumiprofil is leficcen, es akkor azon a légrésen a menetszel vakuum hatasa vmennyire kihuzza a meleget a kazanfedel alol, es akkor nem csak az auto ala tud tavozni a meleg levego a hutorol es a kipuffrol
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz focvis #326827 üzenetére
2.4-bol vannak 2010 koruli DI motorok is, szivoban 180lo meg 240Nm-l alapbol
azert az egy 950-1000kg-s bodet tuti jol megcibalna, foleg egy rovidebb 6-s valtoval kombinalva, 2.4-hez gyarilag is volt, es az nem csak egy 1500rpm szeles savban huz
de a masik amit meg be szoktak ebbe relativ konnyen pakolni, legalbbais drga.-n lattam F asta meg C Corsa bodeban tobbet is, meg haverek a Ascona-ba is beraktak, az a Calibra 2.5 V6 24v motorja, 170loval
13-s idot mentek vele 1/4-n, es vettek a motort 80k-ert
vagy 3.0 az Omega-bol
utobbi 200-205lo...az tuti nem kerdez
Nring-n szeritem nagyobbat menne fillerekbol, mint amibe a Dbilas ITB meg az a csiri-biri leomlo, meg az ECUmaster standalone benne volt abban a magyar rendszamos E30-ban tegnap
kell vmi nagyobb hutes, meg fek ra osztjoido, de max atrakjak azt is a Calibra-bol*
mert csak az a motorter benne volt 2 millioban legalabb a 1.8->2.1 strokerezessel
-----------
*: vaksi tuti emlexik ra anno a nyálstyling-n milyen "becenevei" voltak ezeknek, a S
Segitsegtek...thread-bentöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Blindmouse_ #326824 üzenetére
az volt a nyomoruk, hogy 2.8-bol csak 235Nm-t tudott a motor es 1300kg volt melle a bode
meg a vezermulanc a valto felol volt mar ebben is
ugyhogy egy patenatbbb GSi 16v F Astra siman pariban volt vele, mikozben 2/3-aba kerult ujonnan is, meg a biztositas ado minden kevesebb volt ratöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Blindmouse_ #326823 üzenetére
az ilyen osszekendacsolt csotanyok nem erdekelnek egyatalan...
csak ami gyari megoldassal is beszerelhetotöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz focvis #326818 üzenetére
amikor a C20XE volt, akkor a 22XE meg 24XE meg nem igazan letezett kb 8-10 evig
Z22XE 202Nm 2600rpm-nel
Z24XE meg 220Nm 2200-nOK, hogy ~150lo ez is mint a C20XE is, de alulrol ezek sokkal jobban mennek
ekkora rpm-nel a gyari C20XE tud kb 155-160Nm-t, azaz ~25-30%-l erosebbek reszterhelesen:[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz Hachiko95 #326807 üzenetére
ja en tudom melyik ez
a Csikos Giulia-iban is ez volt tobbfele ccm-ben iis, es a ~155-g bezarolag ez volt az Alfanal "a motor"
az a Boxer meg vmi mellekvaganyos bohockodas leginkabb, nem is ertettetem minek eroltettek azt annyira, amikor ebbol is volt 1300-s ccm-s kivitel a Giulietta Junior-ban
most ahhoz kepest az 1200-s boxer megis mennyivel volt nagyobb huzas, hogy egy uj gyartosor is kell miatta, meg kb az olajnyomas kapcsolo egyezik belole vele...?több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
egy ujabb minek mesz fel epkezlab hutes nelkul az Nring-re video
130fokos olajhofoknal nem nyomja neki tovabb, a viz is 113 addigra...a mutatos muszer meg lent mutat ~90-t kozben
ez az mk5 R32 olajhutoje
megnezed lent, meg a hoki 1.4 16v-be is ezt irja
ott azert lennenek kerdeseim a mernok elvtihez, hogy ezt amugy mi alapjan gondoltak egy R32-be is megfelelonek...?
gyogyo a tulaj is amugy, KW Clubsport futomu vodor aranyert az van, de a hutest is ápgrédelni egy ilyen terheleshez, aaa azt minek...?
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Hachiko95 #326628 üzenetére
na ma kb delben pont meg a "havazas" elott jottem az M0 eszaki reszerol del fele, es Pécel-nél ahol 3 savossa valtodik a palya az emelkedon direkt kiprobaltam, hogy vegig a 6.(!) fokozatban 110-rol 160-ra gyorsitottam, ekkorra forgott 4700-t, es 1300kg (5 ajto, borbelso, Bose) az auto, + én, 150lo 6300-nal, meg 181Nm 3800-nal
...kerdes mennyire lehet meredek az a Nring-n a Karusszel elotti 2.5km-s szakasz, hogy 140-nal megall a mutato 4.-ben egy tunnnerolt ~200-210loeros motorral, vagy akkor az alul nagyon buta 5500-6000 alatti rpm tartomanyban
nekem ez a péceli domb kajakabbnak tunik, de csalhat a kamera nezopontja is persze
ja, meg megneztem a valtoja mennyire rovid/hosszu
1989 E30 318iS 1.8 16v :
1st Gear: 3,72:1
2nd Gear: 2,02:1
3rd Gear: 1,32:1
4th Gear: 1,00:1
5th Gear: 0,80:1
Reverse Gear: 3,45:1
Final Drive: 4,10:1
Rpm At 120 Km/h (theoretical):3.400 tpm
ezzel a takkgyari auto 9,9sec 100-ra RWD-vel is, es 1130kg hozza
147 2.0TS-6:
1st Gear: 3,50:1
2nd Gear: 2,24:1
3rd Gear: 1,52:1
4th Gear: 1,16:1
5th Gear: 0,97:1
6th Gear: 0,86:1
Reverse Gear: 3,55:1
Final Drive: 4,06:1
Rpm At 120 Km/h (theoretical):3.500 tpm
ez 9.3 sec FWD-n, de a 5-s valtora van csak adat
meg az a 166 amibol ez a valto van is 9.8sec ezzel 100-ra, es az mar 1450kg mellé
....szoval nemtom
lehet csucsban tartva eros a motor, de abbol kiesve meg amivel fent erosebb a gyarinal, lent annyival butabb
kene ra egy 6-s valto rovidebb diffivel , hogy abban a "jo" rpm savban tudja vele tartani a motorttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Blindmouse_ #326641 üzenetére
hm vmi olyasmit csinalhat, hogy a szivosorban az egyik portot elzarja, ezzel 1 szivoszelepes lesz, mintha egy 6 hengeres 12 szelepes motor lenne, amik tipikusan alacsony fordulaton mennek jobban, de fent kifogynak a szuszbol
de reszterhelsen javul tole a gazlenges miatt a hengertoltes
6 henger 24v motorok meg alul butabbak, de fent jobban élnek
ezzel meg igy a ketto kozott tudnak valtani, megnyujtva a hasznos nyomateksavot
olyasmi ez is mint a "okoskerek", ami oda-vissza elfokolja vezerelest a fotengelyhez kepest, valtoztatva ezzel az u.n. fázisszöget
Lada-n is ha fokolokerekkel direkt eltoltad 8-10 fokkal a vezerlest, akkor fent jobban ment, de alul butabb lett
az okoskerek is ezt az elfokolast csinalja ECU vezerelten, csak az oda-vissza is allitva azttöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz tasiadam #326636 üzenetére
nem
low lift meg high lift profilt kulon-kulon leforgatva van egy metszetpontja a ket gorbenek
gyarilag ott van a valtas
ugyhogy ott azert nincs olyan, hogy "rugas", mert abban az adott pillanatban a ket profil pillanatnyi nyomateka egyezik
csak onnantol a low profil mar esne, a high nem
meg az alatt a low profil tudja a nagyobb nyomatekot, es a high a kisebbettöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Blindmouse_ #326629 üzenetére
VTEC rugast kerestem a nyomatekgorbeken, de vhogy sosem lattam
foleg azert sem, mert a VÍÍTAKKKK valtas oda van programozva, ahol a ket profil nyomatekgorbeje metszi egymast
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Hachiko95 #326625 üzenetére
ja vegigneztem, de szerintem ez 180lo a fotengelyen
egy 210-215 lovas auto azert az tudjon mar gyorsitani egy dombon 140-nel is, foleg hogy a diffi a gyari 136lohoz van kitalalva
az M7 erdi emelkedon gyorsitva felmegyek a 150loeros dizellel ami ennel 200kg-val nehezebb is alapbol, meg az sokkal meredekebb is..... meg a dizeleknek tipukusan hosszabb valtoja is
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Emunem #326428 üzenetére
volt regebben egy mentos, akinek engedelye volt arra, hogy a kivonulasokat a szelvedohoz kirakott kameraval felvegye
na megy az egyik videoban a Corvin mozitol a Blaha fele a 4-6 vilisinen ezerrel, villog-vijjog ahogy kell, erre a Baross utcanal a gyalogdroid ranez(!) es elkezd atmenni elotte a zebran a ket peron kozott
mentos akkorat fekezett, hogy ne verje el, hogy kb leert elol a lokharitojatöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz radi8tor #326266 üzenetére
nemtom, de aki egy ilyen 6-7sec-s piroson bejon, mert azt erosen keltem, hogy azonnal valtana a piros utan sarga-zoldre ekkor keresztben a masik irany lampaja, tuti korben piros van 1-2sec-g minden irany lampajan, attol bevonnam a jogsit, aztan lehet menni ujra vizsgazni szepen
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz grizlisandor #326163 üzenetére
HGP Tech-Update: Martin Gräf zeigt den 480 PS Umbau
...itt azert nem sz4rral gurigazik a bááááástya
es amikor a video keszult a komplett 480-s setup programozva meg TÜV papirozva volt 13-14k EUR[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz grizlisandor #326163 üzenetére
a 'szomnak kell ekkora overkill csiga erre?
nagyobb mar nem fert be a zarhidtol?
ennek kisebb csiga van a HGP mk7 Golf R-n a 480lora, de mondjuk az 3000-nel befujja a 2bar toltonyomast
szoktam nezni amugy a kekszis videokat, de nala ez vmi megalomania, ami turbokat felrak, G30-770 "kicsi", megy ra a G30-900, es a 900 a neveben nem a sulya gramm-ban
erre megtunnerolodik vele az auto 330lora
wow
aztan nem ertik 6000-6500 alatt miert nincs ereje
megnezel egy currentgen CTR-t, az is 330lo gyarilag 2 literes motorbol, de egy fele ekkora se csigaval elerik
de azt nem is kelll 8500-9000-g forgatni hogy menjen, mert az ott tudja azt a 330loerot, ahol a kekszi motorjai meg be se forgattak a csigattöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
This Turbo 6 Cylinder Muscle Car DESTROYED Corvettes
kovetek egy par junkert, akik ilyen 1950-60-70-80.-s evekbeli, u.n. pajtalelet autokat keltenek eletre, meg V8 igy, V8 ugy, de ez vhogy mindegyiknek a szent grál
egyik csak felujitott egy ilyet egy 60-70+ eves oregnek, mert nem adtak el neki, de legalabb azt leforgatta
megneztek felujitas elott hogyan megy, 0,2bar-t tudott osszehoznielkezdtek szetszedni, persze ahol csak lehetett mindenhol IS eresztett a rendszer, de meg a pillangoszelep tengelyenel is, kollektorontveny tomitesnel...
na, nagy nehezen honapok alatt kijavigattak mindent, amit csak tudtak, elerte vele a 10psi nyomast, ami kb 0,75bar, es ennyit is kene tudnia gyarilag, van rajta uj fek is, minden folyadek is cserelve, visszaviszik a csaladnak
be van GoPro kamerazva az utaster 2-3 egyseggel, mennek az oreggel egy mesekort, kisoreg vezeti az autot tobb evtized utan ujra, orules van meg minden, odalep neki egy koveret, erre megszolal: annak idejen megvettem ra az upgrade turbot, es ennek 20psi-t kene toltenie... (~1,5bar)
szerelogyerek ...aszittem kiszall menet kozben a jobbelso ulesrol
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz f4lcon #326062 üzenetére
asszem a Q2-nek van ilyen szatenezust(?) tukre gyarilag
a CNC-nek meg lakk fekete
147-nek az a "baja" gyarilag, hogy magas a bode
uvolt az ultetesert
foleg a fapadabbb verzioknak, ahol kicsi (=15"-s) melle a felni is, az ugy eleg butan tud kinezni
ugyanaz az auto -40mm csücccsel meg ez a "TI" konkáv felni es maris teljesen mastöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
[link] ....a legyszuro temahoz
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
hobizoli
nagyúr
válasz Blindmouse_ #326027 üzenetére
hat nemtom, de mar ~15 eve is 4-500k volt egy LET motor kapugaranciaval, es azota gondolom olcsobb ez sem lett
annal olcsobban csinaltal egy XE +kovibelsovel turbosat mar akkoris, ami akkor kajakabb terhelest bir, mint a gyari ontott dugos, gyari hajtokaros LET barmikor, max mas lesz a motorkod beleutve
mindenhogy illegal, ugyhogy tokmind1több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Blindmouse_ #326014 üzenetére
a masik ami nem egy tul gyakori okositas, az A Corsa a C20NE C20XE C22XE motorral
Pug205 a 406SRi XU10J2TE-veltöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Blindmouse_ #326012 üzenetére
dizelem is 305Nm alapbol
amugy a geoscsigas AFN 110lo a 230Nm
az 1Z 90lo az csak 202Nmtöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Blindmouse_ #326009 üzenetére
peakpower sells cars, torque wins races - Carroll Shelby
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Blindmouse_ #326006 üzenetére
mert egy GTI motor 5-6x annyiba kerul
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz Blindmouse_ #326003 üzenetére
pont azt beszelgettuk Suzuki-s havercsavoval a hetekben, hogy a esztergomi 3 ajtos Swift bodeba at kene pattintani a sedan Manager kivitel 1.6 16v motorjat
az vmi kilencvenpar loero, majdnem mint egy GTI, de reszterhelesen a ccm miatt sokkal jobb nyomatekban annal
meg annak amugy eleg alacsony gyari CR-e, blokk+fej sik maris 100lo felett lenne meg egy tunnnnnnnerebb veztengely hozza
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- AiXun T3B T210 forrasztóállomás + tartozékok
- Tado Smart Radiator Thermostat X
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Delonghi Autentica Cappuccino (ETAM 29.666.T) magyar nyelvű automata kávéfőző
- ÚJ Schwalbe Wicked Will Super Race 29x2.4 (62-622) mtb külső gumi
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest