-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
a_tesz
Korrektor
válasz hobizoli #852 üzenetére
nyilván nagybátyámnak is ezen tulajdonsága miatt tetszett meg.majd ha nekem is családom lesz,akikre vigyáznom kell az úton is,akkor majd én is erre megyek rá,ha autót veszek(ha megérem ).addig is inkább egy 1.3as pörgős japó kisautó mint egy kétlityós dízel akármi.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Sick Boy
őstag
válasz hobizoli #1064 üzenetére
jaja Twingo Easy cool, szívesen örökbe fogadnék egy olyantot no kuplung, no para
kevés van belőle sajna, a mozgássérültek veszik, igazándiból nekik jó! Meg olcsó, nem utolsó sorban, egy rokkant embernek még talán-talán kiköhinthető (persze lehet, hogy nem, de közelebb áll hozzá, mint egy középkategóriás fullos kocsi aut váltóval)
[Szerkesztve]Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
Integra
titán
válasz hobizoli #1246 üzenetére
hogy messzire ne menjek, csak egy példa: celica.
ami igyekezett a már évekkel ezelőtt kifutott DC2 ITR-re hajazni, csúnya bukta lett. főleg hogy a DC5 ITR akkor jött ki mikor a celicát nagy csindarattával bemutatták...
de a DC2 még most is reggelire megeszi
a honda megcsinálta a 2.4-es motorját az accordba
nosza toyotának sem kellett más, csinált azonnal egy gagyi 2.3-asat, ahogy a mazda is, persze gt parasztvakító típusjelzéssel. hát 160 ló marhára gt...
a honda megcsinálta a 2.2-es dízelt, nosza toyota is rájött 2.2-es dízel kell.
mindig mennek a honda eredményei után, ez van akkor mikor hiányzik a szürkeállomány, de nagy a tőke.
ez a motorsport eredményein is meglátszik.
igaz amíg egy ágban ott volt a H addig toyotának nem igazán termett babér..
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz hobizoli #1259 üzenetére
nem ezt mondtam.
a suzuki itt nem játszik (soha nem is játszott), teljesen érdektelen márka. ahogy a nissan is és a mitsu is, azóta hogy lenyelték őket
nézd meg a két nagy modell és motorpalettáját.
észrefogod venni hogy mindig a kisebbik lépi meg az első merészebb húzásokat, a nagyobbik meg megy utána ha látja hogy beválik a koncepció. főleg a nagy volumenű modelleknél. a másik hogy míg a h-nak az autógyártás csak egy ágazata a sok közül, a t-nek ez a fő csapása és megélhetése....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz hobizoli #1405 üzenetére
nekem 3 óra alatt kész volt a komplett 100ezres szervíz vezérműszíj cserével. feszítőgörgő állítással együtt. 6gen 5D 1.6iLS-en, de a 6gen 3D 1.4iS-en is kb ugyanennyi idő lenne.
azonos célszerszám van ezekhez asszem....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz hobizoli #1408 üzenetére
a 3 órában megvolt a teljes kötelező szervíz is a-tól z-ig
hondákban 100ezernél kell cserélni a vezérműszíjat és ha kell akkor a feszítőgörgőt is, illetve ha az nem kopott el, akkor csak a feszességét ellenőrizni és beállítani az új vezérműszíjjal.
na hulla vagyok, alvadok, jó éjt!...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
strike-force
őstag
válasz hobizoli #1482 üzenetére
azért tegyük hozzá , hogy a Seat ezt a ''gyári csomagot'' a PBox-tól veszi...
Bővebben: linkR7-5800X / 32GB / RTX3070 / POCO_F3 (8/256) / i12 64GB - Just realize it!
-
B.Kox
tag
válasz hobizoli #1530 üzenetére
Mitshubishi Lancher EVO FRQ-400:Bővebben: link
OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben
-
#16741888
törölt tag
válasz hobizoli #1546 üzenetére
nem jövök én semmivel, teljesen igazad van, nem igazán lehet kihasználni többet eszik, ect ect. elismerem. De mit itt most a teljesítményben vitatkoztunk azonos feltételek mellett amiben meg jobb a benzines, minden másban lehet hogy rosszabb, de ez már más lapra tartozik.
ja és még valami hamár nekem van 5milcsim egy autóra akkor nem iagazán érdekel hogy 8litert vagy 13at eszik.
ja és nekünk bezint is hoz a kamionos haver. komolyan
[Szerkesztve] -
B.Kox
tag
válasz hobizoli #1556 üzenetére
Nesze:Bővebben: link ez még pont belefér a 6millás kategóriába.
OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben
-
B.Kox
tag
válasz hobizoli #1583 üzenetére
Na és! Itt most nem a méretről van szó, hanem a TELJESÍTMÉNYRŐL!!! Érted???
OO =[][]= OO <---- Bayerische Kraft! BMW rulz! *** „Kizárt dolog, hogy magánemberek computereket akarjanak vásárolni, abból a célból, hogy azt lakásukban használják!” Ken Olson a DEC alapítója 1977-ben
-
neduddki
nagyúr
válasz hobizoli #1609 üzenetére
HI!
Basszuuuuuusssssssssssssssssss!!!!: - )))))
udv
neduddki
mod: akor mar be kene linkelni a e32-es bmw ombit is:- ))) nem tugya vki hogy hol van??? aszt nem a gyatr csinata ha kjjol tevedek hanem tuningmuhejjjj!!!: -))))
[Szerkesztve]https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz hobizoli #1614 üzenetére
HI!
Kivancsi lennek hogy vajjon ha megfizetik ala tennenek-e emelt futomuvert hogy a sejtcsemete a sivaagban is ferrarival szaguldozzon???: - ))))
Amugy szeritnem qva jl nez ki es egy formas kombi az ma besztos...
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
#16741888
törölt tag
válasz hobizoli #1659 üzenetére
2éve van jogsim és naponta vezetek, többféle autót is.
Hogy a témánál maradjunk, kezdem az 1.4es Bravaval, pörgetni kellett mint állat és hatszor meg kellett gondolni mindenféle előzést, a 2.0es Vectra, nos ez már halad ha akarja az ember, 210nél feljebb a 140 lóval nem igazán akar mászni illetve elfoggyott az út mögöttem meg jöttek.
Az imént említett 2.9es Vr6os Corrado, nos ez elég messze van a vectrától pedig papiron csak 40ló a különbség, sokkal dinamikussabban gyorsul illetve, szinte bármikor tudsz előzni mert le lehet vele lépni bárkit.
A 850I BMW meg hab a tortán, 90es évek eleji volt, nem iagzán volt, benne még menetstabilizáció, illetve kezdetleges szinten volt, és hát ha nyomtál neki egy padlód, öröm volt ahogy próbált a hátulja előzni.
nem, nem mind az enyém volt, gyakorta besegítek az autószerelő havernak vzsgára vinni a kuncsaftok autóit ha ő tele van munkával. hála istennek sokszor. Így kapcsolatba kerültem elég sok autóval. -
#16741888
törölt tag
válasz hobizoli #1659 üzenetére
ma pl. egy ilyennel kerültem közelebbi kapcsolatba:
Bővebben: link
Kiscsajé a kocsi és lebontotta az elejét, lusta volt érte eljönni, ezért el kellett neki vinni. Válaltam, természetesen nem ingyé, meg szép szemei is vannak. -
#16741888
törölt tag
válasz hobizoli #1680 üzenetére
Is, is mert ugye én városon kívül lakok, meg a haver is, és hát általában a városba kell vinni, a gépeket, igazából a városban nem szoktam vele rallyzni mert nem ér annyit. természetesen igazad van, de pl, amikor üres az 51es Fő út, pláne most hogy billiárdasztal minőségű, azért némelyiknek odaszoktam pakolni, jó nem azt mondom hogy 200, de megnézem hogy mit tud gyorsulni, persze előzni, meg hasonlókat ritkán szoktam ezekkel az autókkal. Ezekkel, mert a sajátunkat(Opel Vectra) azért kiismeri az ember, és azért ismerem a korlátait. Meg nem árt ha az ember ismeri ugye hol szabályoz le, ha esetleg előzni kell jól jöhet.
Jó igazad van ez a jó vezetés is relativ, akkor úgy fogalmazok, hogy szvsz jobban vezetek mint az ismerős akinek 4éve van jogsija.
Én nem mondom mert biztos ha elmennék a Hungaro-rutinpályája, biztos adódna sok olyan helyzet ahol cak lesnék mint a moziba, nem kétlem. De erre sajnos addíg nem tudok választ adni amíg ki nem próbáltam magam.
Tényleg tudja valaki hogy hogy lehet egy ilyen tréningen részt venni? -
rATdrAgOn
senior tag
válasz hobizoli #1689 üzenetére
Ehehehehe
Orosz technika azert meg mindig tud utni
En szoritok a T-95-nek )
... addig meg gyujtok egy hatastalanitott tornyu T-55-re, vagy egy BMP-2-re... bulijarganynak fini lenneA pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
Roadkill
csendes tag
válasz hobizoli #1680 üzenetére
Gondolom nem csontolja végig a verdákat, de azért bele lehet lépni üres szakaszokon. Teljesítménybeli összehasonlításhoz bőven elég egy kilométer is. Amúgyse feltétlen kell határhelyzetig nyomatni egy autót, hogy megtudd mire is lenne képes.
Ha 5k km-en keresztül vezetted az összes általa felsorolt gépet, akkor persze igazad van, de ellenkező esetben nem több joga van annak beszélni róla aki már akár 2km-t vezette, mint annak aki ''sejti mit tudhat''?
Ha sok kilométer és év van a hátadmögött, az szép dolog. Ha lenyomtál félmilla kilométert baleset nélkül, az már objektív előny, és talán dicskedni is lehet vele. De nemértem, hogy jön ez egy alapvatően elméleti-technikai topicba. Találkoztam már nemegy olyan emberrel, akinek halvány gőze se volt arról, hogy hogyan is mükszik a gépezet, de ennek ellenére tökjól elvezetgette.Az autó nem eszköz, hanem cél...
-
Integra
titán
válasz hobizoli #1708 üzenetére
hát akkora probléma biztos nem, mint amikor a sok agytröszt nem képes a vtec-et helyesen leírni, hanem azt a buzifejű magyar suttyózenés alakulatot írja le, ez tény. ezért gyilkolni tudnék.
de magát autós oldalnak hívó valamitől ez is elég ciki..
mondjuk a5 ennyit ér. vagyis semmit....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
#16741888
törölt tag
válasz hobizoli #2048 üzenetére
Tökéletesen iagazad van. Ezeket én is nagyon utálom, illetve nem utálom csak röhögök rajta. A minap a haverral röhögtünk de nagyon, képzelj el egy Skoda Fabiát rohadt nagy de tényleg rohadt nagy DTM szárnnyal, kiszélesitéssel, specko fronttal, kilincs nélkül... Ja és kb akkora kályhacsővel a végében, mint a gazdája feje.
Még mindíg egy Skoda Fábiáról beszélek jelzem.
Ennek a maximális ellentéte a ''Kis Audi'':Bővebben: link
[Szerkesztve] -
_Volkovy_
nagyúr
válasz hobizoli #2048 üzenetére
Egyetértek.
Múltkor egy diszkószuzukit úgy otthagytam,mint a huzat.
Két falu között jó kis széles jóminőségű út,belátható 170-re kitesztelt kanyarok(fékezni se nagyon kell)utolértem a kollégát 140-el,aztán mikor be akartam előzni,rágyorsított a pöcs.
Neon rendszámtáblakeret,piros matricák,17'' felnik,sportauspuff,matrica hátul ''Devil Inside'',stb.
Én meg jöttem a kis szériakocsival,és 150-nél elkezdett lemaradni.. -
a_tesz
Korrektor
válasz hobizoli #2295 üzenetére
csakhogy ott a ferrari motorja került a lanciába, itt meg a golf motorja a porsche-be. ami azért valljuk be nem ugyanaz, mintha a golf kapta volna meg a porsche motorját...
mellesleg az a VR6 sehol sincs a porsche gyönyörű, 3.2-es léghűtéses boxer blokkjához, de még a mostani 3.4-es vízhűtéseshez se igazán...スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz hobizoli #2304 üzenetére
de a ferrarikba se rakják bele a fiat ilyen-olyan motorját... vagy pl a M5-ös bömbi is kapott egy saját motort... szóval költségcsökkentés ide vagy oda, egy rangos autógyár igenis rakjon (amennyire lehet) saját motorokat a saját modelljeibe.
ugyanakkor ott a cayenne, ami hát kis túlzással egy átcímkézett vw, tipikus példája ennek a divathóbortnakスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison