-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
_Volkovy_
nagyúr
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz (Kolombusz) #3501 üzenetére
csak 140.
nem gyilkolom.
széria, de abszolút rendben van! -
_Volkovy_
nagyúr
válasz Scream007 #3489 üzenetére
Tanulj meg szöveget értelmezni.
Soha nem mondtam, hogy driving skill fejlesztéshez Ferrari kell nekem.
Két napja beírtam neked, hogy azért vettem Ladát, hogy megtanuljak vezetni hátsókerekest is.
Erre a te válaszod az volt, hogy majd az árokból írjak, hehe.
Ezek után nincs beszélnivalóm veled.
Szerinted azért vettem kockaladát, mert gyorsulni szeretek. Te nemcsak idióta vagy, de hülye is a vezetéshez. -
_Volkovy_
nagyúr
válasz DigitXT #3472 üzenetére
én már párszor leírtam, hogy nem vagyok streetracer.
nekem nincs bajom veled, csak nem ismersz
régebben nagyon durva dolgokat csináltam (ez is olvasható valamelyik autós topikban), de lehiggadtam.
az, hogy üres úton igyekszem fejleszteni a driving skill-emet, az egy dolog. szenvedélyesen odavagyok mindenért, ami gurul.
a krómfelni nem az én világom.
akinek villantásra kell az autó, az guruljon a krómfelnin, engem a szenvedély hajt. ha neki a fának, akkor neki a fának. mivel mindig hideg fejjel megyek, és igyekszem megismerni azt, amit éppen vezetek, ez egyre kisebb valószínűséggel fordulhat elő.
[Szerkesztve] -
_Volkovy_
nagyúr
válasz DigitXT #3470 üzenetére
azt hittem, a lóerők harca című topikban nem kell ugyanazt a fasságot hallgatni, hogy forgalomban veszélyes menni, stb, de úgylátszik nem.
én leírtam x-szer, hogy mi van a fejemben, miért csinálom, hova akarok eljutni, de nem.
akkor én kiszálltam, beszélgessetek amiről akartok. lóerők lovagjai rotflol
[Szerkesztve] -
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz Scream007 #3462 üzenetére
Abban az F430-ban pont minden bennevan, amit felsoroltam, hogy nem kéne bele..
Istenuccse komolyan mondom..
Nekem nem kell, hogy a belsőben több minden legyen, mint a mostani kocsimban. Nem az a lényeg. Nekem.
Aki a feltűnési viszketegség miatt vesz autót, azt komolyan lesajnálom, én szívesen elvegyülnék a tömegben az F40-emben.
Ne akkor legyél feltűnő, amikor gurulsz az autóddal, vagy amikor mellette állsz, hanem amikor vezeted. -
_Volkovy_
nagyúr
válasz bagyulajuve #3460 üzenetére
jól látod a helyzetet, pont arra a kettőre gondoltam.
-
_Volkovy_
nagyúr
A Zonda tényleg nagyot szólt, talán csak azért, mert mögöttem már a lelátó volt. (ez egy sportcsarnokban lett felvéve)
Az F50-nek az a bugyborékolás az alapjárata, igen. Az Enzo azért szólt kisebbet, mert abban volt katalizátor. Akkoriban azzal azt használta közútra, anélkül ugye illegális.
A Bugatti négy turbójának a süvítését meghallgattam volna..
Az arab faszi Dunaújvárosban lakik, valami arab uralkodónak a rokona. A hobbija a luxusautó gyűjtés.
Ő szervezte a mostani bp-i luxusautó kiállítást is.
[Szerkesztve] -
_Volkovy_
nagyúr
-
_Volkovy_
nagyúr
nagyon szépen szól koenigsegg úr lázálma, de én valahogy nem ilyenre számítottam.
a zonda sokkal agresszívebb. milyen érdekes, hogy a németek is tudnak így szóló motort csinálni. ezek szerint csak meg kell engedni nekik, hogy hat liter fölé menjenek.
dicsak most látom hogy ebben a zondában is az arab ül
vett egy ilyet is?
[Szerkesztve] -
_Volkovy_
nagyúr
ez kiez az oioio?
a viper mellett néztem a mercit is, az se semmi.. -
_Volkovy_
nagyúr
válasz Moddingfan #3372 üzenetére
akkor talán nem kéne versenyautónak használni, ha a kis fogyasztás a cél, nem?
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz Moddingfan #3368 üzenetére
pedig attól még diszkószvift marad
csak hülyítelek, várjuk a képe(ke)t. -
_Volkovy_
nagyúr
válasz Moddingfan #3365 üzenetére
könnyű a géped, természetes, hogy a kanyarokban ott van..
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz Moddingfan #3365 üzenetére
képed van róla?
mármint a diszkószviftről
[Szerkesztve] -
_Volkovy_
nagyúr
válasz Moddingfan #3363 üzenetére
félig-meddig vicc volt!
az viszont nem vicc, hogy literes swiftből nem tudsz rakétát csinálni légszűrővel és csippel..
mod: ez jó. Tudod, nem az a lényeg, hogy hogy állsz az autód mellett, hanem hogy hogy vezeted.
[Szerkesztve] -
_Volkovy_
nagyúr
válasz Moddingfan #3359 üzenetére
Mutatom az enyémet:
[link]
Repült a hangszigetelés, kárpitok, hátsóülés, és minden, ami nem kell ahhoz, hogy menjen. -
_Volkovy_
nagyúr
válasz Moddingfan #3355 üzenetére
Muszáj, hogy kiábrándítsalak: mindkettő jó, ha 2-3 lóerőt hoz.
Inkább mentális lóerők ezek.. A légszűrőtől dögösebb hangja lesz, ami miatt jobban fogod nyomni, de érezhető javulás nem nagyon lesz.
Inkább pakold ki a belsejét. -
_Volkovy_
nagyúr
válasz Moddingfan #3336 üzenetére
Például helyben szanaszéjjel tépik a forgalmit, a tiltott átalakítások miatt.
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz Motion_Blur #3324 üzenetére
én maradok a 360CS-nél
-
_Volkovy_
nagyúr
Clarkson egy Polonez-ben, ritka látvány..
[link] -
_Volkovy_
nagyúr
Lóerősök!
Mi ez?
Bővebben: link -
_Volkovy_
nagyúr
Találjátok ki,hogy ez mit ábrázol..
Bővebben: link -
_Volkovy_
nagyúr
-
_Volkovy_
nagyúr
Akarunk venni egy új autót.Játszik a Honda Jazz 1.4 Cool,és a háromajtós Seat Ibiza 1.4.
Én a Hondát javallom,szerintetek melyik a jobb? -
_Volkovy_
nagyúr
5.7 literes verdával az első kanyarban megölném magam.Nyomom a gázt,na.
Mondjuk ha állat átépítésben gondolkozom nitróval,ahhoz jó alap lenne. -
_Volkovy_
nagyúr
És ilyeneket érdemes nézni?
Bővebben: link
650-700-ért van rengeteg Escort,meg pár Mondeo is..Érzésem szerint ezeket kevésbé hajtották szét sztrítrészinggel,mint a Calibrákat. -
_Volkovy_
nagyúr
válasz Integra #2721 üzenetére
Persze nem azonnal megvétel után akarom ezeket belerakni,de idővel tervezem..
Első körben rendberakatom a motort,váltót meg a fékeket,legalább gyári állapotról induljon már a tuning..Igazából a 650-700e felé kéne tendálni vételárban,sztem egy 200k körül lesz a komplett felújítás.És még akkor az esetleges rohadó festéssel nem csináltam semmit.
Nem akarok egyáltalán a zsebembe nyúlni,de muszáj lesz.
Aztán lehet,hogy egyik pillanatról a másikra lehiggadok,és azt mondom legyen egy szolid Honda,vagy Nissan.Ebben az esetben a tuning a hangra korlátozódik.. -
_Volkovy_
nagyúr
válasz Integra #2717 üzenetére
Muszáj lesz belevágni,mese nincs..Alapból is elég lóerő,eltalált design..Ebből nem nehéz durva gépet építeni.
//a ''szokásos'':hűtött brembo tárcsák,minimális ültetés,sportülések,első-hátsó lökös,küszöbök,hátul lexus-lámpa,16'' felni peres gumival(miért ekkora méret?a felni is olcsó,a gumi is),sötétítés ahol lehet,és a hifire még nem is gondoltam.//
Úgy tételesen mit érdemes kicserélni első körben,megvétel után?
Lehet hogy az a Nissan ésszerűbb vétel lenne.Családi autónak. -
_Volkovy_
nagyúr
válasz illusiON #2692 üzenetére
3 ismerősödnek volt ilyen Calibrája?
Nálam be van tervezve megvétel után egy újrafestés(a fémtől az egészet újra),meg egy motor,váltó,fékgenerál.Ezekkel tépni fog.Habár nem lesz olcsó..
A gond ott kezdődik,amikor bekerül az ülések közé a NOS feliratú kis palack...(na ez se holnap lesz,de tervben van.) -
_Volkovy_
nagyúr
Beszéljetek le a 650-700k környékén kapható,90-91-es évjáratú Calibrákról.
Mi baja lehet egy ilyennek? -
_Volkovy_
nagyúr
válasz S.u.l.i.r.o #2686 üzenetére
Király csávó vagy!
-
_Volkovy_
nagyúr
köszöntem..
-
_Volkovy_
nagyúr
ha már váltónál vagyunk:a clio-ban a hátramenet 10-ből 3-4-szer reccsen,mit lehet ezzeln csinálni?
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Formula-1
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Windows 10
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Elektromos cigaretta 🔞
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest