-
Fototrend
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ratrak
tag
Srácok, nektek elindul a program? Nekem bedobja a WRC-s ablakot, de már az "EA Games, Cinegém" animációig nem jut el, csak... nemtom, elhal a háttérben csendben. Semmi hibaüzi, semmi
-
-
dundi94
tag
Sziasztok!
A hétvégén végigmentem a FUN-on.
Mint már korábban írtam, a Minit választottam, és egyáltalán nem bántam meg. Elég jól hozta az autó a gokart fun factet. A 3 shake alatt kicsit állítgattam rajta, leginkább a fékerőt tettem hátra, meg a kasznit engedtem lejjebb. Elég jóra sikerült, szépen lehetett simán fékkel bemenni mindenhova keresztbe.
Az első gyors az ismerkedésről szólt, nem volt nagyobb gáz. A 2–3. gyorson elég jó tempót tudtam menni a kiskocsival, bár a dombokkal és az egyenesekkel nem volt kibékülve. A 4.-en volt egy megforgásom, de sikerült azt is még megúszni. Aztán jött az 5. Valamelyik tempós részen kicsit lelógattam, ahova nem kellett volna, estem akkorát, mint az ólajtó– nem is gondoltam volna, hogy ezzel a kis kocsival is sikerül ekkorát esni. Nagyobb baja igazából nem is lett, de ezután kicsit szétestem fejben, és még lett 2 lecsúszás. Az utolsón viszonylag eseménymentesen legurultam.
Elég fun volt az egész, köszi a szervezést! -
Találtgyerek
Topikgazda
Elindítottam a PH VB következő futamát. A helyszín Horvátország.
Az első nap csak gumiszerviz volt a valós versenyen, így oda egy 15 perces szervizt bedobtam.
Sok sikert az indulóknak! -
Ratrak
tag
Szuperek vagytok, srácok! A beszámolók is remekül sikerültek, és Steve, külön pacsi a remek toolért!
-
Steve1207
veterán
Az új WRC Times csv alapú részidő összegző elérhető itt: [link]
Ha galiba lenne vele a régi az old mappában. Szerintem ez már így marad (logóhasználatért bocsiea bocsiph). -
válasz
Találtgyerek #9892 üzenetére
Olvasás közben is izgultam
-
Találtgyerek
Topikgazda
Tegnap este lefekvés előtt gyorsan megcsináltam a FUN-t.
Őszintén nagy élvezetet nem vártam ettől a kategóriától a verseny előtt, de végül elmondhatom, hogy nagyon élveztem a versenyt. Autók közül a Lancia-t választottam. A Mini jobb kormányos az kiesett. A Nova a listák alapján a kategória legjobbja, ezeket is kerülöm általában. Így maradt a Lancia.Szokásomhoz híven shakedown alatt beállítottam az autót.
3 shakedown alatt szerintem elég jól sikerült beállítani, de leginkább csak a jeges részekre, mert az volt a jellemző a shake-re.
H váltó és kuplung alap volt ehhez a kategóriához.
Az 1. szakasz kicsit darabos volt, mert H váltóval és FWD autóval is régen mentem, de összességében épségben leértem a szakaszról.
2-3. szakasz jól ment. A jeges részeken nagyon jól mozgott az autó.
Pár mellé mellé váltás becsúszott az első szervizig, így a váltó besárgult, amit kicseréltem. Ezen kívül az autó hibátlan volt.
A szakaszokat nem tudom név szerint fejből, de bíztam benne, hogy jeges szakaszon lesznek továbbra is.
Erre a 4. szakasz egyből egy full száraz szakasz volt.
Nem volt rossz, de a jegesnek jobban örültem volna a beállítások miatt.
Az 5. szakasznak szerencsére csak az eleje volt száraz a többi jeges. Az első szakaszon bezsebelt 15 mp. hátrányom sikerült ledolgozni 4 mp.-re az utolsó szakasz előtt.
Egy jó jeges szakaszon ezt úgy gondoltam, hogy le tudom dolgozni. Így pár perc szünetet tartottam és megkezdtem az utolsó szakaszt.
Ennek az eleje is száraz volt, de úgy indultam el, hogy koncentráltan a száraz részt is meg tudom nyomni.
Egész jól is ment az első rész, de aztán valami “agyi kihagyás” miatt egy jobb kanyarban a kuplunggal kezdtem el a fékezést.Szerencsére gyorsan kapcsoltam és a féket is benyomtam a kuplung mellé. Nagy galiba nem lett belőle, csak becsúsztam a kerítéshez. Annyi volt még, hogy láttam, hogy van egy tábla a kerítés mellett. Azt hittem nem fog elférni a 2 között az autó, de végül elfért. Szerencsére nem széles annyira az autó. Itt igazából egy 0-ról való gyorsulást kellett bemutatni. 1x rárúgtam a kuplungra, de nem sokat javított a motor felpörgésén.
Utána próbáltam visszahozni azt az 5-6 mp.-et amit otthagytam, de végül nem sikerült.
Így nem tudtam megelőzni Otti-t. Nagyon szoros meccset nyomtam vele. Gratulálok neki, nagyon jól ment!Nagyon élveztem a versenyt. Jó volt megint egy kicsit H váltózni. Aki még nem kezdte el, annak ajánlom, hogy ne hagyja ki. Ehhez a helyszínhez és körülményhez nagyon passzol ez a kategória. Főleg, ha még H váltó is van hozzá a szettben.
-
Találtgyerek
Topikgazda
Örülök, hogy megjelent egy Mini a listában. Én is mentem volna vele, de engem nagyon idegesít a jobb oldali vezetés.
Egyszer nekem is becsúszott a verseny alatt egy ilyen kuplungos fékezés, lett is belőle baj, de majd a beszámolómban megírom mindjárt.
Jó ötlet volt ez a kategória, helyszín páros. Köszi! -
fagy53
nagyúr
válasz
dundi94 #9889 üzenetére
Befejeztem és minden nehézség dacára nagyon élveztem az autózást ezen a jól összeállított igazi fun versenyen. legalább egy napot kellett volna gyakorolni a H váltóval és persze kuplunggal, de csak 20 perc sikeredett..
Sokszor nem sikerült teljesen kinyomni azt a fránya kuplungot, üresbe rakta a játék és próbálkozhattam mégegyszer. Az igazi gondom azonban nem ezzel volt, hanem a bal lábam a szekis váltások miatt korábban már elég jól hozzászokott a fékezéshez és ezt most a kuplunggal is jópárszor megtette, a sziklafal meg jött...
Az élmény amit ennél a kategóriánál a H váltás jelentett, egyszerűen szavakkal nem kifejezhető. A szekis kétpedálos tesztek után olyan vezetési élmény, érzés van bennem, ami simán elfeledteti az utolsó helyet, ill. időkülönbséget, érdemes volt nekivágni ennek a versenynek is.
Köszönöm a szervezést, feldobta a délutánomat! -
dundi94
tag
Minivel tervezem én is a mókát. Mocitetőről szoktam amúgy is menni úgy hogy nekem nem gáz a jobbkormány. Remélhetőleg szombaton lesz is rá időm. Ma fórumolvasgatás közbe a kedv is megjött hozzá
Érdekes DR 2 ben ammenyire sokat nyúztam ezt a kategóriát, a WRC-ben szerintem még nem is próbáltam,legalábbis nemiagzán van róla emlék. -
-
jlaci74
senior tag
FUN Race
Bandit lelőtte a poént, vagyis más komoly történés nem volt.
Az S3.-ra kezdem élvezni, ez a végig jeges csúszkálás volt a legjobb, főleg a tempós lefelé, ahol aztán le is estem, emlékeimben itt minden verseny minden kategóriában jártam már így, ez sem lett kivétel és a 9s büntin felöl 0-ról kell gyorsítani ezzel a kis hervadt virággal ...
Amúgy jó volt, kellenek az ilyen rövidebb FUN versenyek,
köszi a rendezést! -
fagy53
nagyúr
válasz
Találtgyerek #9882 üzenetére
Emlékeim szerint a DR Lancia erőtlenebb volt, a Mini simán verte, itt most kiegyenlítettebbek az erőviszonyok, a nyerő a Vauxhall Nova.
A Lancia nálam a hangja és a műszerfala miatt tetszik, hiába..a nosztalgia mindig elfog, na meg a balkormány. Ratrak már ment vele, így marad és örülök neki, a Mini. Motorháztető nézet lesz, vacillálok még a H váltón, mert hát az illik hozzá, de már civilben sem használom évek óta, na de tiszteletből, nem temetve a múltat, megpróbálom.
Remélem nem egyedül megyek vele, még van egy a garázsban! -
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
Bandit21 #9877 üzenetére
Néha kicsit megengedőbb a játék és van amikor egy kicsi hibát is komolyan büntet.
Ott van például Mood és Ákos kenyai esete.
Mood az egyik kanyarban kicsit szélesebben fordult és defektet kapott. Ákos akkorát esett az ugrató miatt, hogy legalább 3x megpördült az autó és ment tovább.
Nem lehet kiigazodni a játékon. Görögben is van ahol egy kis lecsúszás TD és van olyan rész, ahol vissza tudsz mászni a szakadékból. -
snecy20
nagyúr
Én is megvagyok, nincsen semmi probléma, csak eléggé szelektálgatok már a versenyek között géposztály és pálya alapján, és az elmúlt / aktuális versenyeknél most nem volt olyan, ami becsábított volna. Még a horvát vb helyszín sem lesz ilyen, de utána néhány európai helyszínes murva versenyre már biztos hogy vevő leszek!
-
Ratrak
tag
válasz
Gomez86 #9874 üzenetére
Vágom, van az úgy, hogy az ember besokall kicsit, vagy valami elviszi a fókuszt. Szerintem Snecy is hasonlóan járt most (Snecy, hol vagy?! Hátha téged is "vissza tudlak érdeklődni"
) , Talátgyerek is tűnt már el a versenyekről tőle szokatlan módon (írta is, hogy sok volt a meló elsewhere), meg kb. mindenkinél van ez így.
A home assistant-os dolog def. el fog múlni, amikor leesik, hogy a sok totál fölösleges értesítés valójában "spam"...
Kollegám is jár(t) ebben a cipőben, imádta a dologgal járó szellemi kihívást, de ő maga is beismeri, hogy amúgy nem sok értelme van, főleg ha a belerakott effort/idő/pénzt nézzük az eredményekhez viszonyítva...Ez is hobby, minimális haszonnal úgymond. A szimezésnek még ennyi haszna sincs, oszt' mégis szeretjük, nem?
A nem működő eszköz miatti "fury" meg nekem spec nagyon ismerős, pacsi!
Én is rohadt nehezen viselem, ha a technika bemondja az unalmast.... És itt most még lenne is értelme a H-váltónak. De ha folytatódik a VB, gyere majd vissza! -
Ratrak
tag
Tegnap én is behoztam a verdát a célba
Nálam nem volt kérdés, hogy a Lancia lesz az autó. "Újabb kori" rallyzásomat DR 1.0-ban is ezzel a járművel kezdtem, és DR 2.0-ban is rengeteget mentem vele az elején, amíg még az is kihívást jelentett, hogy az ember egyszerűen végigérjen egy stage-en épségben és értékelhető módon. Megkedveltem az öreg olasz hölgyet, na, bár tény, hogy nagyon régóta nem randiztunk, EA WRC-ben meg egy métert nem mentem még vele.Ilyen előzmények után jókedvűen ültem be, és az első szakasz kimondottan tetszett. Aztán megláttam, hogy szögutolsó vagyok az addig beérkezett mezőnyben, duuuurván lemaradva, úgyhogy konstatáltam is rögtön, hogy ez most "az a fajta" menet lesz, amikor nagyon éled a feelinget, iszonyú nagy ásznak érzed magad, YOLO, meg megy a fejedben a Fast&Furious 1-3, oszt' közben egy beragasztózott csiga is vidáman integetve húz el melletted...
Az S2-n volt pár hiba is, a többi gyakorlatilag szerintem hiba nélkül (de továbbra is gyök2-vel) jött le, úgyhogy vállat vontam, és konstatáltam, hogy "ez ilyen".
Nem baj, tök jó kis verseny volt, nagyon adta a feeling így is. A komolyabb emelkedőkön frankón "megFrédiBéniztem" volna szegény autót, hátha úgy könnyebben felmegy, ha bal lábbal kicsit rollerezek is neki...Az a helyzet, hogy iszonyú kevés neki ez a 4 sebességfokozat, ha akarok végsebességet is, nem lehetett úgy elosztani, hogy ne essen le a fordulatszám két váltás között (legalábbis nekem nem sikerült). De amúgy tök jó kis oldtimer verda, hangulatos fa belsővel, szép kerek műszerekkel, és még a helyes oldalon is ül az ember
Mondjuk nem tudom nem észrevenni, hogy a DR 1-2-ben mennyivel jobb volt a Monte... (Az év mottója amúgy nálunk: " ez nem rossz, de a jó az nem ilyen"
) Ez ilyen procedurálisan generált sz.rnak hat amellett, ahol látszik, hogy minden méter más, mint bárhol máshol a stagen.... Milliószor jobb a "fokozatos jegesedés" mind optikára, mind viselkedésre, rengeteg hely van, ahol a foltok miatt tényleg lehet szórakozni, hogy melyik íven érdemes menni, stb. Ez egy butított vacak ahhoz képest. (Mostanság mentem ott sokat a KisFiattal meg a Kadettel, olyanokat vigyorogva végig, hogy majd' lenyeltem a füleimet közben
)
Mindegy, ez nem von le a verseny "jóságából", király volt, köszönöm a szervezést Találtgyereknek, az ötletet Fagy barátunknak, és persze a részvételt mindenkinek, akár beért már, akár még úton van!
-
Este végigtoltam a Monte kihívást, a Corsaval (vauxhall). Előtte mentem egy próbát a mini -vel, merthogy gyönge és akkor nem lesz gond de alap setuppal olyan borzasztó volt hogy inkább a vauxhall nyert.
Ahhoz kerestem téli setupot de csak egy finn-t találtam, végülis nem volt vészes. Persze jó se a mély ho setup a jeges aszfaltra de ez van.Az első pár km -en jöttem rá hogy előtte nap a mini -s shake próba és az S1 eleje is full jég (halkan ment a játék előtte nap mert a Fiam tanult mellettem) és nem hallottam amikor bemondta a navi hogy ice es emiatt hittem hogy a mini vacak. Vagy a setup. Vagy a kettő együtt. Közbe csak jeg volt de azt hittem csak nedves az út...
Így gyorsan felmértem hogy nem is a mini volt szar hanem csak én voltam figyelmetlen.
Snow gumit tettem fel abból volt 2 így arra cseréltem S4 előtt.
Érdekes és jó kihívás volt ez. S1 vége felé néha már belenyúltam a kezivel is, hogy ne menjen tempó és forduljon is.
Nagyobb csitt -csatt S3 végén volt előbb. Már beérkezés után sejtettem hogy JLacival masoltuk egymást (és sajnos nem a jó értelemben, nem én lettem olyan gyors mint Ő hanem ugyanott döntöttünk úgy hogy megpróbáljuk a si sáncot mint sportot, de autóval, sánc és síléc nélkül) merthogy én is, Ő is 9 MP buntivel álltunk a listán.
Most visszanéztem, hát igen:
S5 végén volt dupla hibám, ott egy külső íves szikla úgy fogta meg az autót egy közepes kanyarban hogy tolatni kellett és utána pár száz méterrel csináltam egy szép 360 at is.Összességében Ratrak től 1:12 re vagyok, nem is olyan rossz ez.
Mondjuk az az igazság hogy ahol Lacival elszálltunk annak olyan td-nek kellett volna lennie mint a huzat szerintem valami bug lehet csak hogy 9 MP el meg lehetett ezt úszni mert gyakorlatilag fák közé 80 al repültem be ha nem is szakadékba de völgybe. Talán a szerencse hogy olyan gyorsan kerültünk messze a pályától hogy vissza tett mielőtt földet /fát értem volna.
-
két egymással csak lazán összefüggő dolog "gátol":
1: Tönkrement a H váltóm amit szinte semmire nem használok csak a régi rally autókra. De ezért úgy megharagudtam az egész iparágra hogy a PC-t is alig kapcsolom be, nemhogy szimulátorozzak
Ez egy kb 5 éves gyerek érzelmi kivetülése egy negyvenéves emberbe ehhez nem kell picológus se, de valahogy mégis így van
2: rákaptam a home assistant című betegségre és eszetlen mennyiségű időt töltök olyan dolgokkal amire az egész családom csak forgatja a szemét hogy "dehát minek is ez?" és nem tudok nekik válaszolni a vigyortól a képemről amikor egy telegram bot uzenetet küld nekem hogy a gyerek elkezdte az esti rutinját mert úgy kapcsolta a lámpáit
Azt gondolom mindkettő elmúlik majd és akkor jövök igérem. Topicot olvasom és hiányzotok is eléggé, szóval megérik ez még <3
-
Steve1207
veterán
válasz
Találtgyerek #9869 üzenetére
Olyan 10 le gepenkent, de ezt kompenzálja a súlyuk, mert a mini 650 körül volt, a Nova meg 8xx, attól kicsit több lóval a másik meg 9xx.
-
-
Steve1207
veterán
válasz
Találtgyerek #9865 üzenetére
Jó volt a Monte, jó rövid
ilyeneken mennék 2-3 órán keresztül simán. Ha előbb figyelem, hogy mindenki a Nova-val ment eddig, akkor viszont bevállalom a Mini-t, na sebaj.
Mint táv csak a szokásos, első szakaszon szoktam, hogy megint rigben ülök, az autót és a körülményeket, másodikon picit bevállalósabb voltam, harmadiktól meg általánosan mentem. A rajtjaimat lassúnak éreztem, ott pár mp benne maradhatott, de amúgy nem igen volt benne több részemről, igaz nem volt hova túlvállalni se magam, pár helyen minimális kocc meg egyenesekben nyomhattam volna a gázt jobban. Mire beértem Otti meg már megette a croissant és megkávézott kb.
-
fagy53
nagyúr
válasz
Találtgyerek #9865 üzenetére
Kösz, azért is ajánlottam ezt a PH FUN verziót, mert itt még a gyors autóknál sem a padlógáz a nyerő, hanem a vezetéstechnikai tudás. Ezekkel az autókkal még lassan menni is nehezebb mint az évtizedekkel fiatalabb kategóriákkal hasonló tempóban.
Nem árt néha egy kis múltidézés kikapcsolódásként és a hat rövid szakasz éppen elég lesz ehhez. -
Találtgyerek
Topikgazda
Elindítottam a PH FUN következő futamát. Kicsit lassabb autók lesznek most, de ezekkel még egyszer se mentünk. Remélem azért lesz akinek tetszeni fog.
Kategória: FWD H1
Helyszín : Monte- Carlo
6 rövid szakasz- 1 nagy szerviz.
Hó-jég előfordul.
Sok sikert az indulóknak! -
Találtgyerek
Topikgazda
PH FUN Mediterraneo eredményhirdetés:
12 indulóból 9 érkezett meg valamilyen formában a célba.
Kifejezetten nehéz, trükkös verseny, így elég sok esemény volt a verseny alatt.
A győzelemért komoly csata zajlott Mood és Ratrak között. Végül Mood kevesebb, mint 2 mp.-el de előbb ért be a célba. A 3. helyet se adták könnyen. Stewie-t és Rodolfo-t 7 mp. választotta el egymástól.Szakaszgyőzelmek:
Aka_Otti: 4
Rodolfo: 2
Mood: 1Dobogó:
1. MooD
2. Ratrak
3. Stewie
Végeredmény:Köszönöm mindenkinek a részvételt!
-
Bakker lemaradtam a FUN!-ról!
A fene essen bele!Kormányos topicba írtam, hogy gépház csere volt a héten. Elég régi már az alaplap (2019) és van még a 2 ssd mellett 2 régi hdd is.
Az új gépház végre hátul kábelezős volt, ezért gondoltam legyen "szép" és az eddigi megoldáshoz képest csak 1 vga kábelt használtam a végén az elosztóval (2 csatis a 6800).
Igen ám, de már az első szerelős este is kútba esett amikor kiderült, hogy a régi chieftec spacerekbe lévő mb csavarok túl vastagok az új ház spacerjeibe.
És a régik hosszabbak is tehát ha át is tenném őket, elcsúsznának a hátlapi csatik. Arról nem is beszélve hogy a menetük is kisebb volt. Kész agyrém. A lényeg, hogy szerda este másfél óra után feladtam a dolgot.
Csüt meglett a gép, örültem, nézegettem.
Péntek este észrevettem, hogy az egyik vinyót nem látja. Hopp ilyen volt már a sata kábel szarakodik, elővettem 1 másikat.
Látta.
És ahogy elindult a 2 hdd, rögtön amit eddig sose hallottam olyan ciripelésbe kezdett a gép azt hittem kivágom. Újabb 2 óra alatt eljutottam oda, hogy megint 2 vga tápkábel megy a vga felé, és nem 1, hogy a végén lévő elosztóval adja a kraftot, és a hülye hdd kábelt is a másikat kellett használni. Meg sata-t is. Meg az egyik fél órát beleragadt az alaplapba (ilyen fém záras fajta) Így végre a vga csöndbe maradt újra, és a 2 hdd is látszik. Ez volt kb tegnap este 10 után.Aztán éjfélig elment az idő azzal, hogy mivel máshova dugtam be a rohadalom bázist mint eddig, az összes játékot újra kellett mappelni, tanitani mit melyik gommbal.
AC Evo volt a csúcs, azzal külön elment 1 óra, mire rájöttem, hogy van egy fana profil benne a régi usb helyre dugott bázisnak és 1 az új helyre dugottnak és mire rájöttem, mi a gond és töröltem a régi bind-jeit, (magát a device-ot nem lehet, ott lóg két fana wheel is a menübe) azt hittem megőrülök, mindenhol volt ffb csak ac evo-ba nem...
Na erre most kimentem az udvarra nézem medence leeresztés jól áll, kocsik garázsba, na akkor végre wrc... erre nézem! 1 órája vége
De legalább hűvös, és csöndes gép mellet írom ezt
-
jlaci74
senior tag
Gratulálok!
Nincs ha meg volna ... csak a cél és végeredmény van. -
válasz
Találtgyerek #9856 üzenetére
Köszönöm! Hú mennyi pont! Korábban 1-2 ha sikerült! Most bánom a Monte első napot, de ez van. Igyekszem bent maradni a pontot érő körben.
Az időket nézve 2-3 hellyel vagyok előrébb a td-k miatt. Rodoldfo és Dundi d2-3 is sokat adott, de a d1 TD bőven lefedte azt.
Steve-el érdekes lett volna mert d2-3 -at külön nézve percen belül vezetett (bár TD nélkül d1 is gondolom az övé lett volna.) -
Találtgyerek
Topikgazda
PH VB Kenya:
16 indulóból 10 versenyzőnek sikerült célba érkezni. Az első nap nagyon sok pilótának kellett szuper rallyzni. Szokás szerint, szedte áldozatait a Safari.
Az 1. nap Ákos és Aka_Otti nyerte a szakaszok nagy részét. Otti a nap 2. felében valami oknál fogva lassult kicsit és a napot be se tudta fejezni sajnos.
Így az 1. napot Ákosnak sikerült a leggyorsabban abszolválni.
2. nap is Ákos szárnyalásáról szólt. Két szakaszgyőzelmet engedett csak át Dundinak.
Ezen a napon szerencsére már nem volt kieső. Mindenki próbált kicsit összeszedettebben versenyezni.
3. nap kicsit izgalmasabb lett. Több pilótának is sikerült szakaszt nyerni. A legtöbbet Dundinak sikerült. Az utolsó nap volt egy TD. de ez a nap is elég nyugalmasnak mondható volt.
A versenyt összegezve ki kell emelni Mood-ot, akinek nem csak szakaszokat sikerült nyerni, de a dobogóra is sikerült felállni. Ratrak is hozta a régi formáját. Szakaszgyőzelmet is sikerült szereznie és a mezőny elejében tudott végezni.
Az "újonc" Bandit is jól teljesített ezen a versenyen. Remélem a következő versenyeken is tudja ezt a formát hozni.
Ki kell még emelni a csapatunk legöregebb tagját Fagy urat, aki a 6. helyre sikeresen behozta az egyik legrégebbi technikával rendelkező Polo GTI-t.Szakaszgyőzelmek az alábbiak szerint alakultak:
Ákos: 10
Dundi: 5
Aka_Otti: 4
Találtgyerek: 3
Mood: 2
Ratrak: 1Dobogó:
1. Ákos
2. Találtgyerek
3. MoodVégeredmény:
Pontok:
1. KoncsosAkos: 25 pont
2. Találtgyerek: 17 pont
3. Mood: 15 pont
4. Ratrak: 12 pont
5. Bandit: 10 pont
6. Legendshunter: 8 pont
7. Rodolfo_Hu : 6 pont
8. Ittvane: 4 pont
9. Stewie1207: 2 pont
10. Dundi: 1 pontKöszönöm mindenkinek a részvételt!
-
EasyRed101st
csendes tag
Fun pipa. Nekem nagyon nem szeretem helyszín, de a kategória miatt nem akartam kihagyni, szóval mentem az első gyorson egyet time trialba, állítottam a kocsin amit gondoltam, aztán gyí.. A setup még így "találomra" is jó volt, de amúgy botoztam végig kb, nem ismerem a pályákat csak muszájból szoktam menni rajtuk. Talán a második és az utolsó gyors volt hiba nélküli. Sikerült forognom, lecsúszni az út mellé, volt ahol én kecmeregtem vissza, volt ahol vissza tett 30 ill. 15 mp-ért cserébe, de még így is szerencsés voltam, mert nem egyből td-t kaptam. Egyébként amennyire rohadtul nem volt kedvem az utolsó szakaszhoz, hosszú is, sötét is.... azt élveztem a legjobban
-
Ratrak
tag
Nah, köszi, srácok! Igen, ez most jól ment, ma reggel begurultam a célba. Óvatosabb voltam, mint az elején, nem érzem magam 100%-ig jól, és iszonyú büntető ez a helyszín!
A falu még világosban is durva, de aztán jön a sötét.... Ott meg már minden durva
(de szépen világít a féktárcsa a replayben)
Rengeteg a beszűkülő kanyar, sokszor nagyon alattomos vonalvezetéssel, és az itiner - ha nagyon-nagyon figyelsz, amúgy jó, meg mondja a dolgokat, csak néha kicsit lemarad a lényeg, főleg a szűkülő kanyaroknál, amikor egy 5-ös kanyar szűkül, nem mindegy, hogy 4-re vagy 2-re teszi, és nem mindig mondja a navigátor. Ezért én konstans parában vettem ezeket a kanyarokat pl., inkább, mint hogy leessek és nullázzam az egész menetet.
És igen, ha picit nem figyelsz az itinerre, könnyen megvan a baj. Nekem most mázlim volt etéren, és gyakorlatilag végig sikerült elkerülni a bonyodalmakat.aKa_Otti nevű versenyzőnk "néha indul velünk", nem tudom, itt van-e a fórumon amúgy, (csoxi, te vagy az?) szóval ő azért elég durván tolta neki, komoly időkkel, amíg egy TD sajnos véget nem vetett a versenyének
Ez rohadt dühítő tud lenni...
De Találtgyerek, Snecy, meg Gomez is hiányoznak még az indulók közül, hogy csak pár "gyors nevet" említsek... Tényeg, Gomezzel mi van?! Tesó, merre vagy?A PH! összeomlása óta nem írtál semmit, nem versenyeztél velünk, remélem nincs nagy baj!
Bandit, mielőbbi jobbulást a térdednek! Ha műtét árán, akkor úgy, de akkor is...
Nálunk Asszony járt úgy gerincsérvvel, hogy mondták neki, hogy lehet, hogy sose fog tudni járni.... Ezen úgy felk.rta magát, hogy ezerrel tolta a gyógytornát meg mindent, hogy ő még akar futni és táncolni a gyerekeinkkel.... azóta több futóversenyen indult már, és a napi rutin része lett nála a gyógytorna, ezzel tünetmentes. A térd más jószág, ha kopás van, főleg, de a célzott gyógytorna ott is csodákat tud tenni. Nagyon drukkolok! -
csoxy
csendes tag
Nálam a navigátor maradt le egy kicsit és későn szólt, hogy ugyan vigyázzak már mert nem biztonságos nagy sebességel errefelé
le is estem...
Egyébként észrevettem már korábban, hogy néha nem jelez időben, persze köszönhető annak is hogy beraktam a DR 2.0-ás navit és nem pereg olyan fürgén a nyelve
Na mindegy legközelebb óvatosabb leszek. -
válasz
Találtgyerek #9846 üzenetére
Végülis egy próbát megér! Csak szerelni kell majd a v2-t hozzá.
Érdekes mert autóban nyilván megy a jobb láb fék de ha SIM -be ülök (Fiam rig-je 3 pedálos és ott van kuplung) ott egyáltalán nem érzem. -
Steve1207
veterán
Fun Fails: [link]
-
válasz
Találtgyerek #9811 üzenetére
Helló összesített Kenya eredmény van már valahol csak nem láttam? Vagy most csinálod?
Kb 2 hónap múlva lesz egy bal térd műtétem. A Fun -nak valószínűleg már úgy vagok majd neki hogy jobb láb gáz, a fék pedig az eddigi kézi fék lesz a Fana Meki jobb kuplung karja (bal kézzel váltok vissza így a fék inkább marad jobb oldalt). Kézi meg talán egy gombra költözik.
GT3 ről részben azért jöttem át mert ez fun es nem bántotta a térdem a fék de sajna már úgy áll a dolog hogy a Kenya közben is gondot okozott. (Ezért is érdekel nagyon a pontozás mert bízom benne hogy td nélkül előrébb végeztem mint szoktam és ott hátul ahol én egereszek talán ez ki fogja egyensúlyozni azt amikor a műtét miatt egy -ket hét kimarad.)
-
Ratrak
tag
Ma reggel én is kivittem a Papagájt Korzikára
Iszonyú fárasztó ez a hely, gyakorlatilag konstans koncentrációt igényel, nincs benne egy másodperc sem, amikor lazítani tudnék, szóval csak az első szervizig jutottam, és rommá izzadtam magam... De addig szépen ment, a "kenyai formám" úgy néz ki, még tart
Sajna a sulikezdéssel rögtön hoztak is haza "ajándékot" a lányok, lehet, attól is izzadtam ennyire
Amúgy ez a hely nagyon király, rettenetesen szűk, és rengeteg szivatós beszűkülő kanyar van rajta, viszont pl. a "hullámvasút" az első két stage-en még mindig nagyon adja
A falu meg... OMG, azt az agyhalott össze-vissza csiki-csuki-t, amit ott prezentálni kellett.... Már csomót kötött magára a szemem, úgy pattogtunk egyik szűk derékszögből a másik szűk visszafordítóba, sokszor már alig tudtam követni, hogy most akkor mi is jön....Néhol egészen para volt, de amikor megvolt a "flow", akkor nagyon hangulatos volt ott is végigveretni
Szóval az első szervizig jó vagyok, az autó gyakorlatilag nem sérült, szóval jó eséllyel holnap folyt.köv. -
dundi94
tag
válasz
Találtgyerek #9840 üzenetére
Lecsúszás, defektjavítás.
-
dundi94
tag
FUN Race:
Gondoltam, húzok egy váratlant, és kipróbálom a 206 WRC-t. Meglepően jónak is bizonyult, csak ez a fránya Mediterrano, a kriptonitom, eskü. Az első gyors elég tiszta lett, gondoltam, akkor ezen a tempón megyünk végig. De nem sikerült, nagyon kegyetlen ez a verseny, olyan pontosan kell menni, amire én nem vagyok képes. Elég egy kicsit szélesebben fordulni, és máris a kövek dobálnak le a partoldalról. Valami hasonló történt velem is az 5. gyorson. Élveztem, király ez az autó-csoport még mindig, nekem ezek A rallyautók. Köszönöm a szervezést!
-
jlaci74
senior tag
Fun Race:
nekiugrottam, megláttam a Minit, gondoltam japánban jó volt, setup is van rá, csináljuk. Hát közel sem ment úgy a story ahogy vártam, elég fakezű voltam, az elsőn darabos, a másodikon lesodróttam egy nyújtott balosban ( +30s ) aztán jöttek a házak közötti szűk részek, azt sem tudtam merre vagyok arccal előre...
Szerviz: természetesen megint gumicsere nélkül, hihetetlen hogy ennyire kiestem a ritmusból... aztán tolta is az orrát mindenhol, Monte feeling volt, de leértem az utolsó szervizig, ott új gumi és neki az utolsónak. Egész jól ment amíg a cél előtt a házak között lecsúsztam picit az útról, tempó is alig volt 1/2-esben voltam és TD lett, nem értem, de ez van.
Tét nélküli , tréning nélküli eszetlen száguldás volt, jó volt. -
biker
nagyúr
válasz
Találtgyerek #9830 üzenetére
Sajna 2x is szakadékban kötöttem ki
pedig jó volt a tempó -
fagy53
nagyúr
válasz
Találtgyerek #9831 üzenetére
Sikerült gond nélkül befejezni ezt a hangulatos, de trükkös helyszínt.
Jó választás volt, köszönöm!
A helyezésem meg részben múlik csak rajtam, itt főként a többiek kamikaze stílusa hat rá. -
fagy53
nagyúr
válasz
Találtgyerek #9824 üzenetére
Kösz, remek helyszín, élvezetes autók! Három szakasz után vagyok és jólesik az autózás.
-
biker
nagyúr
válasz
Találtgyerek #9824 üzenetére
Ezt direkt csinálod, nehogy levegyem a kerek kormányt
Subaru powwwwaSajnos a Day3-ra nem maradt idő abszolút, hétköznapok nyomása. De ez izginek tűnik
-
Steve1207
veterán
válasz
Találtgyerek #9824 üzenetére
Csúcs volt! Az ilyeneket várnám, ezeket az autót lehet pörgetni és tolni nem csak úgy a semmiből lesz sebessége gyorsan. Ha odalépsz húz rendesen, ha fékezel meginog, emellé meg ez a szakasz, nem találok szavakat (jó, utóbbiból megvan egy-egy részlet, de kb annyi, hogy mentünk már itt, csak az hóban és jégen volt 60-al csúszkálva
)
Elején lassan mentem, mert nekem inogott mindennél az autó és szokni kellett, S2-nél törtem zúztam, mikor próbálgattam mit bír keményeken. Utána egy-egy apróság szinte, egy visszafordítót párszor elnéztem és rittig a másik irányba akartam menni többször is vagy pedig amikor elkezdtem élvezni a városi szűk részen az egyik alkalommal, akkor be is szorultam az egyik ház sarkába... Vagy hosszú egyenesen megforogtam és eltelt pár mp, hogy most lezúgok vagy mi legyen, de visszaevickéltem. Vagy egy erősebb kanyarba beesek csúszva 60-nal legalább 360 társaságában a híd előtti szűk részbe
A lényeg, hogy minden pillanatban ott volt az érzés bármi is történt, hogy wow, emellett olyan 5-10 mp-ek voltak szakaszonként pluszba biztos ezek az esetek.
Az első éjszakai részen meg fogalmam sincs mennyire voltam lassú, lehet csak laza autókázás volt már csak részemről, de pont ezt az érzést hiányolom / keresem már vagy 5+ éve mindenhol. Ez a nagyon fapados filmekből ismert csak a sebességnek élek blabla nem figyelek másra szöveg, de tényleg van egy olyan pont, amikor baromira nem figyeled se a HUD-ot, a hangot se hallod (hallod amúgy meg figyelsz rá, csak nem tűnik fel), de annyira a pálya van előtted, hogy más nem tűnik igazán fel semmilyen jelzésből és egyszerűen csak ösztönösen mész és visz a pálya. Miközben azért megvan az érzés benned, hogy most minden pillanatban lezúzhatod. Nekem pl ilyen volt a pCars2-nél anno a legtöbb verseny karrier módban, de nagyon ritkán jön elő. Talán a WRCG volt még, ahol többször előfordult. (Vagy csak tényleg éjfélkor kell már fáradtan nekikezedeni az egésznek, passz
)
Na a lényeg, hogy nagyon király volt, a legtöbb esemény tetszik, meg sokszor szeretem, főleg maga a WRC vonal miatt, az összhangot, de amikor így összeáll érzésre az azért üt.
-
Találtgyerek
Topikgazda
Elindult a PH FUN következő futama.
World Rally Car: 1997-2011
Helyszín : Mediterraneo.
7 szakasz- 2 nagy szerviz.
Sok sikert az indulóknak! -
Ratrak
tag
válasz
JulesTS #9819 üzenetére
Lejárt már az időkeret rá?
Ma reggel én is beértem, még épp pár órával a vége előtt...
És hát, srácok, nem tudom, mi volt az oka, de valahogy ma nagyon ment a dolog, önmagamhoz képest régen látott szinten sikerült az összes stage-et lehozni, az egyikben (D3S6) még a stage win is összejött (kemény 83 ezreddel(!) Találtgyerek előtt), amire nem tudom, mikor volt példa utoljára, de nem tegnap
Nem tudom, hogy van-e összefüggés, de ma reggel jött meg egy másik fajta fejpánt a VR-hoz, és sokkal-sokkal kényelmesebb volt így, hogy attól találtak-e a mérnökök még párszáz lovat meg néhány kiló extra leszorítóerőt a kocsihoz, nem tudom, de ilyen jöhet máskor is -
fagy53
nagyúr
válasz
Találtgyerek #9816 üzenetére
Soha nem volt kategória a Historic, Legends FWD autók nyilván a FUN szerveren és Monte télen, pusztán hagyomány tiszteletből. Kemény versenyek voltak ezen az ikonikus helyszínen a 60-as években.
-
dundi94
tag
válasz
Találtgyerek #9816 üzenetére
2000--es WRC-k? Pálya mindegy nekem.
-
dundi94
tag
Hétvégére nem akar valaki egy jó futamot indítani? Szombaton pont ráérnék kicsit nyomulni
-
Ratrak
tag
válasz
jlaci74 #9812 üzenetére
Sajnálom!
Igen, van úgy, hogy már nincs értelme a dolognak. Esetleg a D3S1-re próbálj még rá poénból, hátha te is bejössz a 3:08.423 és a +1.616 közé valahovaHárom perc az egész
(jó, meg még egy kicsiDe ha nagyon sietsz, lehet, neked meglesz 3-on belül is
)
Én holnap reggel tervezem befejezni, ha ma még beülnék, szerintem az első kanyarig jutnék kb....
-
jlaci74
senior tag
Én is végeztem.
Nem a versennyel, csak az autóval, kinyírtam.
A 3 napot amúgy sem tudtam volna 5.-éig megcsinálni, de gondoltam az első napot végig viszem, hátha oda tudok szúrni az elejének.Aztán eszembe jutott hogy kopott gumikkal megyek, ennek megfelelően a fennmaradt 3 szakaszból ma az első elején ( ahol a múltkori kép készült ) most sikerült felborulni, defekt + a hűtő oda, az apraját nem sorolom
A következőt ( D1/S8 ) még legurítottam de a végére a motor-lámpa is elpirult, kilehelte lelkét a kis W353, így nem láttam értelmét nekimenni az utolsónak. Picit bosszant mert a kopott gumis autózással még egész jól elvoltam, de fék-futómű-motor nélkül már elég nehéz élvezni...
Na, majd legközelebb...
Gratulálok a célba érőknek és köszönöm a rendezést! -
Ratrak
tag
válasz
dundi94 #9807 üzenetére
Na, ezt szuper olvasni, örülök! És természetesen jár a gratula, amikor nem volt TD-d, nagyon jól mentél!
És igen, D3S1, (egyelőre) 6-an 1.616 másodpercen belül, ez "ritkán szoros" befutóVan amúgy WRC2-vel is Power Stage? Mintha úgy emlékeznék, hogy nem lenne, de lehet tévedek.
-
dundi94
tag
Üdv!
Befejeztem a Safarit. Összességében jó futam volt, kár volt elba…ni az első napot. A második, harmadik nap tudtam menni Ákossal és Találtgyerekkel. Tudom, hogy próbáltak visszafogottan menni, ráadásul gyengébb kocsival indultak, szóval tisztában vagyok vele, hol a helyem.
Voltak nagyon szoros gyorsok, például a 3. nap 1. gyorsának eredményei kicsit már pályaversenyzősek voltak. A Poweren is nagyon kevés döntött.
Élveztem a versenyt, visszajött a kedvem a rallyhoz, így várom a következő futamot.
Gratulálok minden célba érkezőnek, és köszi a szervezést! -
fagy53
nagyúr
válasz
Találtgyerek #9803 üzenetére
Végigmentem a D3-on is, az utolsó két szakasz még az én szintemen is csak pályabejárásnak számított.
Ezen a napon a technikai TD-t kerülgettem, de sikerült célba érni. A kis Poló a kínálat leggyengébb szereplője, de a futóműve jól tuningolható és alig lettem volna előbbre egy 300 lóerőssel.
Jó helyszín volt és remek, élvezetes móka, de egy hónappal később kellett volna ezt lefutnom...leizzadtam rendesen pláne a mai 11 szakasz után.
Köszönöm a szervezést! -
EasyRed101st
csendes tag
válasz
Találtgyerek #9802 üzenetére
Fékerőt toltam előre és a diffin illetve a hátsó geometrián is állítottam. Lehet kísérletezem majd még vele
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
EasyRed101st #9799 üzenetére
Nagyon komoly tempót diktáltál. Szerintem meglehet a dobogó is. Gratulálok!
Fékelosztás hogy volt állítva? Nem lehet, hogy túlságosan hátra? Vagy a difinél volt rosszul beállítva? -
Hú d2 is kész, azt hittem ma fittebben vágok neki, de aztán valahogy a felénél már azt vártam, legyen vége. Ezt a "mai" 8 szakaszt sikerült 5 mp-el Biker előtt befejezni. Ismét szoros volt, sokszor valóban 1 mp-en belül ment le az adott stage. Kicsit aggódva kezdtem neki, mert valami net hiba miatt a játék nem akart bejelentkezni, aztán amikor a club-okat betöltötte, akkor owner-ként írt engem, ami hülyeség, de csak elindult.
Most amíg ezt írom meg feljött egy ablak, hogy EA wrc felhő hiba...Gyorsan megnéztem racenet időim látszanak, hál égnek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Delta Force (2024)
- Egy kiegészítővel headsetté alakítható egy sor Sennheiser fejhallgató
- League of Legends
- Androidos tablet topic
- iPhone topik
- Elindult a One UI 8 a Galaxy A36-ra és A56-ra
- Diablo IV
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Nagyon szép állapot!! Dell Latitude 5480 i7-7820HQ 16GB 512GB SSD
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 8400F / RX 6800 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
- Szép állapot!! Dell Latitude 5490 i3-7100U 8GB 512GB SSD
- Nagyon szép!! Dell Latitude 5490 i5-8350U 16GB 512GB SSD
- Asztali PC v5 , R5 8400F , RX 5700 XT , 16GB DDR5 , 512GB NVME , 500GB HDD
- Asus TUF Gaming F15 FX507 - 15,6"FHD 144Hz - i5-12500H - 8GB - 512GB SSD - RTX 3050 - 1 év garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RX 9060 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Fatal1ty Z97 Killer alaplap garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3346, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest