-
Fototrend
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
snecy20
nagyúr
válasz
Találtgyerek #9080 üzenetére
Köszi..
-
JulesTS
addikt
válasz
Találtgyerek #9070 üzenetére
Köszi, a második helyre az utolsó forduló előtt rendesen rákészültem, ha a többi versenyre is ennyit készülök és nincs három balszerencsés hétvégém (kidobott a szerver a második futamról / mindkét futamon kilöktek / túlizgultam és pár kicsúszással a mezőny vége), akkor talán az elsőt is sikerül megszorongatnom.
-
snecy20
nagyúr
Gondolom nem pont az az 1 pont hiányzik a boldogságodhoz.
Szívesen csinálom. Ha idén ősszel jött volna új WRC rész, akkor biztos egy-két fokozattal kisebb lenne lelkesedésem, de így, hogy még jó darabig ez lesz / ez marad az aktuális rallys játék a szimulátoros közösségnek, így azért teljesen más. -
fagy53
nagyúr
válasz
Mike Farrel #9072 üzenetére
Remek, jó látni, hogy erősödik a fiatalság oldala és remélhetőleg a teljesítményed is erősödik és így nem sokáig kerülgetjük egymást a végeken!
snecy20: meglepődtem ránézve a Racenetre, hogy beindítottad a "pokolgépet" benne a maratoni szakasszal, a szakaszok száma sem utolsó...
Meleg napok következnek!
Köszönet a fáradozásodért!
ui: kösz a javítást!
-
snecy20
nagyúr
Portugália eredményhirdetés és WRC1 4. forduló
A 3. versenyhétvége teljesítésén van túl a PH-s csapat a WRC1 bajnokságban, melyre Portugáliában került sor, és amelyben kulcs szerepet kaptak az 'új' DLC-s pályák. A többiek az eseményt úgy jellemezték, hogy kifejezetten nehéz és kihívásokkal teli, de élvezetes verseny volt, részben köszönhetően annak is, hogy újításként a 2. napi szakaszok téli évszakban bonyolódtak.
A verseny képét tekintve, Ákos komoly fölényt mutatott a mezőnnyel szemben, az esemény mindkét napját dominálta, győzelmét veszélyeztetni nem tudtuk - még ő maga sem a sajátját, a 2. napi hibájával, még az is belefért!
Nekem végül Dundival szemben sikerült egy olyan előnyt kiépítenem a 2. helyen, amivel a záró napon már nem kellett nagyon kockázatokat vállalnom, Dundinak viszont kellett hajtani a 3. hely megszerzéséért, mert az 1. nap végén még ~22mp körüli hátrányban volt G0mezzel szemben, amit végül a 2. nap végére bőven a maga előnyére fordított, így a 3. helyet be is zsebelhette Dundi.
G0mez-t és JLaci-t is érdemes olyan szempontból megemlíteni, hogy más-más balszerencséből kifolyólag lemaradtak végül a dobogóról, de a tempójuk erős volt mindvégig. Rodolfó és Stewie sem lehetnek elégedetlenek az 5. és 6. helyen, mert erős pontmennyiséggel távozhattak innen.
A szakasz-győzelmek terén apró rész-sikerek azért kijutottak többünknek is, Ákos 10 szakasz-győzelmén kívül nekem sikerült 3-at, JLacinak 1-et, Dundinak 1-et, és MooD-nak 1-et elcsípnie.
SzaboAdam1221 nevű tag szintén nyert 1 szakaszt, de nála a további szakasz-teljesítések hiányoztak, illetve nagy valószínűséggel külsős lehet, mert már a múltkor sem jelentkezett itt a topikban.Az S17 (azaz Day2 - S8) Power Stage eredmények és pontszámok eképpen alakultak: 1. snecy988 (5 pont), 2- Koncsos Ákos (4 pont), 3. Dundi (3 pont), 4. JLaci74 (2 pont) és 5. Rodolfo (1 pont)
A rangsorolást tekintve a középmezőnyben JLaci egy helyet feljebb tudott ugrani a 9.-ről a 8.-ra, köszönhetően a +2 power stage pontjának. Ratrak 8 pontjával szemben JLaci 9-et szerzett, így a majd' 4 perc időhátrány ellenére tudott egyet feljebb lépni.
A végeredmény, és a Portugáliából elhozott pontok:
1. Koncsos Ákos (1 óra 42 perc 25.528 mp) - 29 (25+4) pont
___________________________________________________________
2. snecy988 (+1 perc 31.7 mp) - 27 (22+5) pont
3. dundi0722 (+2 perc 51.2 mp) - 22 (19+3) pont
4. G0mez86 (+3 perc 42.8 mp) - 16 pont
5. Rodolfo_hu (+4 perc 51.9 mp) - 15 (14+1) pont
6. Stewie1207 (+6 perc 41.8 mp) - 12 pont
7. Mood_hun (+8 perc 19.8 mp) - 10 pont
8. Jlaci74 (+12 perc 27.2 mp) - 9 (7+2) pont
9. ratrak11 (+8 perc 31.3 mp) - 8 pont
10. Bardocz (+12 perc 39.9mp) - 6 pont
11. Bandit81_H (+13 perc 59.7mp) - 5 pont
12. Mikeka20 (+14 perc 39mp) - 4 pont
13. ittvane (+19 perc 54.4mp) - 3 pont
14. Legendshunter (+21 perc 39mp) - 2 pont
15. Basturapete - DNF (Hiányzó 2. nap teljesítés)
16. SzaboAdam1221 - DNF (Hiányzó szakasz-teljesítés az 1. és 2. napon, de feltehetően ph-n kívüli külsős versenyző)
17. Jules GTS - DNF (Hiányzó szakasz-teljesítés az 1. és 2. napon)Ákosnak és Dundinak gratulálok az 1. és 3. helyhez, illetve mindenki másnak is, aki úgy érezte, hogy az elvárásaihoz mérten jó versenyt teljesített!
A bajnokság tabelláját frissítettem: [link]
De kiírom ide is a pontállást 3 verseny után:
1. KoncsosÁkos - 88 pont
2. snecy988 - 77 pont
3. Dundi - 69 pont
4. Rodolfo_hu - 41 pont
5. G0mez86 - 40 pont
6. Jlaci - 40 pont
7. Stewie1207 - 33 pont
8. Mood_hun - 29 pont
9. Bandi81_H - 19 pont
10. Ratrak11 - 18 pont
11. Bardocz - 16 pont
12. SanZol68 - 8 pont
13. ittvane - 8 pont
14. Legendshunter - 8 pont
15. Halmai1986 - 7 pont
16. Mikeka20 - 4 pont
17. ZoleeTBB - 1 pont**************************************************************
Indonéziában a 4. forduló egy klasszikus nyári murva verseny lesz, nagyrészt száraz körülmények között, néhány esős (nedves felületű) szakaszt beiktatva. Az első napon még nem, de a 2. napon feltűnik a szakaszok között az egyik ~32km-es hosszú rettenet is!
Mivel nem egy agyonjátszott helyszín Pacifico, így benne van a pakliban hogy nem a megszokott erősorrendet látjuk majd és lesz kis kavarodás a mezőnyben - remélhetőleg!
Gomez kedvenc fejreállós kanyarkombinációja szerepelni fog vagy 4x a versenyen, ennek megfelelően lesz négy alkalma rá hogy fejre is álljon!
A szerverek már állnak, idő pedig lesz most is bőven a teljesítéshez. (Június 27. Péntek DU.) Sok sikert hozzá!PH-Thematic WRC1 Indonézia 1. nap
PH-Thematic WRC1 Indonézia 2. nap -
Mike Farrel
tag
Akkor elmondom én is, ha már mi ott a mezőny végén szoktuk egymást kerülgetni.
1994 -> 31 -
Találtgyerek
Topikgazda
Én is 88-as vagyok, mint Fatal. Nemsokára 37 leszek.
-
fagy53
nagyúr
Köszönet mindenkinek aki reagált a felvetésemre, így jobban megismerjük egymást.
JulesTS: ilyen eredményes pályázás mellett nem csoda ha ritkábban nyitod ránk az ajtót.
koncsosakos: a csapat benjaminja vagy, én meg a doyenje, a két véglet amit az eredményeink is hűen tükröznek.Összességében a várt korcsoport, 35-55 év jött be minimális kilengéssel.
fagy53(legendshunter) 71 múltam. -
snecy20
nagyúr
válasz
JulesTS #9057 üzenetére
Nem probléma, ahogy kiadja.
Kis adalék, hogy nekünk az elmúlt hónapokban óvásokkal 0 óra 0 percet kellett foglalkoznunk, mert senki nem ''csukta rá a kaput a másikra'', és senki nem bombázott bele a másikba 400-zal.
(Mondjuk a játékot lett volna miért beóvni nem egy nem két alkalommal....)
-
snecy20
nagyúr
válasz
JulesTS #9050 üzenetére
Örömmel látom / látjuk a Portugál WRC1 indulásodat, mint régi visszatérő!
Két napos az esemény, az 1. és 2. nap eredménye adódik össze a végeredményhez, így ne feledkezz meg te sem róla, hogy a B szerveren zajlik a 2. nap. -
Bandit21
addikt
Én 21 voltam 2003-ban amikor készült a reg -em... Amúgy 1981 és idén leszek 44
-
koncsosakos
kezdő
1995-->30
-
rodolfoHu
lelkes újonc
rodolfoHu=1970
fagy53:remélem,még sokáig nem fogom érezni....Ami a polgári vezetést illeti:se kocsim,se jogsim,szóval ez a veszély nem fenyeget sem engem,sem általam a többi közlekedőt...a családom szerint jobb is,hogy nincs(miután látták,hogy a virtuális világban hogy vezetek)Bízok benne,hogy még sokáig gyorsabb maradsz,mint az átlag.
@mindenki : köszi az elismerést és biztatást,remélem,még sokáig kompetitív tudok maradni ebben a szép mezőnyben...
Én is eredeti itinerrel megyek,bár gyakran arra sem figyelek kellőképp,csak a nyilakból próbálok következtetni...gyanítom,hogy nem ez a legmegbízhatóbb,de a szövegre nehezebb figyelnem(a magyarra is,szóval az sem megoldás).
További sikeres versenyzést mindenkinek,és köszi a szervezők munkáját,örülök,hogy a csapat tagja lehetek én is -
Ratrak
tag
Ratrak: 1978
Szóval akkor én is (szellemileg mindenképp, ott örök 8 éves
)
-
JulesTS
addikt
Most ért véget az utolsó tavaszi pálya bajnokság.
ETRC-n egy 16. hely:
https://www.virtualracing.org/assetto-corsa/edrc/results?lc=1&season=1918&action=matrix#navigationStart
Iracing GT3/GT4 multiclassban a GT4-eseknél 10. hely:
https://raceapp.eu/rrhun/Series/6272?tab=scoring
Raceroom Super Touring amatőr részében meg ezüst érem (itt még az utolsó futam utáni óvások elbírálás alatt vannak, így még nem végleges):
Nyáron szerintem leszek én is amennyire szabadidőből telik.
ja: 1970 -
fagy53
nagyúr
válasz
snecy20 #9046 üzenetére
Mi lenne, ha nem tippelnénk és a jelenlevő topiklakók közölnék az éveik számát önkéntes alapon. Aki úgy véli, hogy ez sérti a személyiségi jogait ne hozza nyilvánosságra, nem probléma. Jelenleg mindenki csak az írásai, időeredményei alapján alkot képet a PH tagokról, még egy fontos paraméter lenne az életkor ahhoz, hogy beskatulyázhassuk egymást
rodolfoHU: nem is érezhetted a változást, mert pl. 30 és 55 év között ez még olyan kicsi, hogy pl. a gyakorlások, más fejlettebb eszközök és játékprogramok hatása összemérhető ennek a 25 évnek a változásával.
Majd 65 felett már a polgári vezetésben is észre fogod venni, amelyik forgalmi szituációban egyszer elég volt körülnézned, ekkor már kétszer fogsz, mert így érzed magad biztonságban.
Én már háromszor, de még így is gyorsabb vagyok mint az átlag, de meddig?
Örülök, hogy a mérleg nyelvét kicsit kibillentetted és ha JulesTS visszatalálna ide, akkor életkor szempontjából kiegyensúlyozottabb lenne a közösségünk.
További sikeres versenyzést! -
Ratrak
tag
válasz
Találtgyerek #9043 üzenetére
Ugye?!Nekem az a mázlim, hogy sógorom nagy F1 mániás, és ő ott valami ligában tolja, ami sokkal több kötöttséget jelent, ahhoz képest én már az "egészen elfogadható" kategóriába esek
De ja, "idegenek" még mindig furán tudnak nézni, bár már jobb a helyzet, 20 évvel ezelőtt még sokkal niche-ebb dolog volt ez az egész. De ettől még ma is előfordul, hogy érzi az ember, hogy legyerekezték fejben, bár segít, hogy az őszülés nálam elég rendesen berúgta az ajtót 45 körül, és egy "mákostésztafejű" (sok cukorral
) csávót már kevésbé könnyű egy legyintéssel a "hülyegyerek-kategóriába" sorolni
Rodolfo: na, ezt én se tudtam, hogy te is a deresebb halántékú vonalon jársz már, ezúton is nagy pacsi, nagyon szép eredményekkel jól fűzöd a fűznivalót itt köztünk!
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
Gomez86 #9035 üzenetére
Egy ilyen szituációban helyismeret nélkül, én mindkét esetben a bukkan előtt már lassítanék.
Ha második körben már bátrabb lennék. Egy rontott féktáv 1-2 mp.
maximum. Egy esés, lecsúszás, defekt ennél jóval több.
Én inkább az óvatosság híve vagyok. Ha ismerem a szakaszt, akkor megyek bátrabban. -
rodolfoHu
lelkes újonc
válasz
rodolfoHu #9038 üzenetére
Ami lemaradt :
Egy viszont biztos : számomra ez az egész a szórakozásról szól,soha nem az eredmények hajszolásáról : egyáltalán nem gyakorlok a szakaszokra,max az elején megyek egy próbát valamiféle setuppal - ami esetemben általában egy lágyabb,"megbocsátóbb" beállítást jelent" - többnyire csak az áttételt és a fékerőt próbálom belőni aztán csak próbálom élvezni magát a vezetést,a pályát,na meg a látványt... -
jlaci74
senior tag
Pacifikóó, fikcióóó...
-
rodolfoHu
lelkes újonc
Megcsináltam én is a gyakorlót,és ha nem erőltetem túl az S2-őt,ahol 2x is elhagytam a pályát -amiből a második még bukfenccel is meg lett fűszerezve - és csak resettel tudtam visszajönni,egész tűrhető végeredmény lehetett volna.
És hogy az életkorra reagáljak : elmúltam 55,de egyenlőre nem érzem úgy,hogy évekkel ezelőtt gyorsabb lettem volna,sőt,igazából mintha manapság jobban menne a vezetés....pedig rengeteget játszottam már,kezdve az RBR-el a CMR-eken át a GTR-F1-el bezárólag,de lazább műfajjal is szórakoztam.Jelenleg már a 4,-ik kormányszettemet nyúzom,de még mindig szórakoztat az effajta játék,bár az is igaz,hogy pl az F1 számomra ugyanúgy túl gyors,mint itt a WRC géposztály,de ez 10-20 évvel ezelőtt is így volt. -
Ratrak
tag
válasz
snecy20 #9036 üzenetére
én kimondottan szeretem, amikor - szigorúan egy-egy stage erejéig! - vannak olyan látási körülmények is, amik macerásabbak. Mint az életben. Ott se mindig tökéletes körülmények közt megy az ember. Kivétel, amikor a játék implementációja szar az adott dologgal kapcsolatban (itt: eső, főleg este). Itt a becsillanó út szerintem jól volt megcsinálva. Nyilván sok órát nem szenvednék vele, de egy-egy stage erejéig hozzá tud adni az élményhez.
Az itiner nagyon fontos, a példa, amit Gomez hozott szuper - én angol itinerrel megyek, és bizony, az ilyen finomságok nem mindig jönnek át, ahogy darál a csávó...
Viszont tanulni, meg koncentrációt fejleszteni jó az eredeti hangfagy53: köszi a figyelmeztetést! És igen, elég komoly különbség tud lenni, viszont sok-sok tapasztalat van arra, hogy ahogy az ember öregszik, igen, romlik a teljesítmény, de az, hogy mennyire, az már nagyon nem ugyanaz, és nagyon sokban javíthatóak az eredmények megfelelő életmóddal/gyakorlással/edzéssel/satöbbivel. Ezért lehet látni 90 éveseket is, akik futnak, vagy pillangóban úsznak, meg mindenféle egyéb dolgokat is összehoznak.... Persze, gyengébben és lassabban, mint tették azt 50 évesen vagy 30 évesen, de ettől még sok 20-30 éves nem tudja ezeket a dolgokat megcsinálni egyáltalán, ők meg igen.... Te is egész biztos vagyok benne, hogy jobban vezetsz a legtöbb "úrvezetőnél", legyenek bármennyi évesek is...
-
snecy20
nagyúr
''Nem rossz ez a Pacific, de ez a nyomorult hibrid nem hiányzik, néha megtréfál és én nem örülök neki, kösz a lehetőséget!''
Na, ezért lett volna jó, ha legalább jött volna a játékhoz egy idei WRC autó-frissítés, mert akkor a hybrid nyűgjétől megszabadultunk volna.
A fényviszonyok érdekesek itt, én a legkevesebbet napos, délelőtti fényviszonyoknál látok, valahogy túl világos a környezet és a murva, összeolvad minden mindennel, viszont felhős, borult időnél, valamint hajnalban és napfelkelténél kontrasztosabb a kép, akkor érzésre sokkal jobb a láthatóság, nekem. -
Gomez86
őstag
válasz
Találtgyerek #9030 üzenetére
Írok is erre egy példát amíg várom hogy elkezdődjön a (remélem mai utolsó) meetingem.
Pl ha azt mondja "Bukkan, vigyázz, jobb három nem látszik" vagy "Vigyázz, bukkan jobb három nem látszik" az nem ugyan az. És nyilván, leírva látszik a szórend hogy más.
És ugye az van hogy az elsőnél még a bukkanón lehet taposni neki, de az utána levő j3 kalandos lesz (mert mondjuk nem látszik) ide 3-as félgázon fogok bemenni és bukkanó után kezdek fékezni, mert lesz még a bukkanó után annyi hely hogy egy 3 félgázig vissza tudjak venni. A másodiknál viszont nem szabad felmenni a bukkanóra telin, mert ez lesz mint nálam a videóban.
Namost ezt ott én a buli hevében nem mindig élem így meg, és ha belefékezek egy túl nagyot az elsőbe, és úgy kerülök fel a bukkanóra hogy félgázon akkor szentségelek hogy elguruljak a kanyarig. Na utána a következőnél amikor a 2-es példa van tuti elszállok mint a zászló...
-
fagy53
nagyúr
válasz
snecy20 #9033 üzenetére
Lenyomtam én is a gyakorlatot, az S2 hajnali fényei lehet hogy szépek, de alig láttam. A nyögvenyelős vezetés meghozta a gyümölcsét és megtapasztaltam, hogy tényleg ledob az út....gombbal jöttem vissza.
Számomra hasznos info volt az S1 6km, 3-4 perces szakasz, mert egy hasonló paraméterekkel rendelkező szakasz eredménye 2007-ben 53 évesen 25 másodperccel jobb volt ahhoz az eredményhez képest amit napjainkban futottam ugyanazon helyszínen. Ezt a 25 másodpercet most leszámítottam az S1 eredményemből és bár az első helyedet nem veszélyeztettem volna, 53 évesen jelen állásban dobogós lettem volna.
Ezt a jövőre nézve írtam le, élvezzétek a jelent, de számoljatok az én példámmal!
Nem rossz ez a Pacific, de ez a nyomorult hibrid nem hiányzik, néha megtréfál és én nem örülök neki, kösz a lehetőséget! -
snecy20
nagyúr
A fények is remekek, remélem sok ilyen hajnali-reggeli stage lesz majd a versenyen is
Igyekszem majd a legkevésbé homogénre beállítani a körülményeket.
Mondanom sem kell, hogy egyszer biztos szerepelni fog egy 30km hosszú szakasz..Viszont még a portugál verseny kapcsán mondanám, hogy egyrészt több mint két nap még mindig maradt abból is, illetve akinek az 1. nap kipipálva, de a másodikba nem kezdett bele (ittvane, Basturapete), az akkor tudjon róla és ne feledkezzen meg a teljesítéséről.
-
dundi94
tag
Sziasztok!
Thematic: Az első napról azt hiszem már írtam, egész jó volt kivétel az utolsó gyors ahol defektet kaptam (szereztem) és kb fél perc oda lett ami összetettben 2 helyet is számított.
A második napnak úgy futottam neki hogy kell egy jó tempó mert az a fél percet le kell dolgozni a dobogóért. Szerintem ez elég jól ment, végig tudtam 2-3. időket autózni, nagyobb rizikó nélkül. A 7- gyorson ahol köd van meg sötét, na ott viszont a jóisten lenyúlt értem vagy kétszer. Egyszer volt egy keresztbe csúszás vagy 50méteren keresztül, de nem akadt meg semmibe, így sok nem maradt ott. Aztán meg nyomtam egy 360 fokos forgást a levegőbe, de menetiránynak, keréken értem földet. Innentől inkább kicsit visszavettem.
Még mindig nem a szívem csücske a játékban a hó, valszeg azért mert kifolyik a szememde ez van. Jó futam volt, köszönöm a szervezést!
-
Gomez86
őstag
válasz
Találtgyerek #9027 üzenetére
Igen, teljesen jogos, tényleg szólt! Csak olyan fura ez nekem fejben hogy van ahol szól, belassítok és túlságosan. És akkor jön az hogy ehhh.... legközelebb nem kell ekkora fék. Aztán kiderül(t) hogy kellett volna
-
Ratrak
tag
Hehe, ma reggel én is beálltam derékszög-tagadónak
Pontosan hozta az elvárásaimat, imádtam mindhárom stage-et a gyakorló-menetből...
Az S2 vége iszonyat szivatós, ezt bármikor-bármivel eddig meg kellett járni, mindig kifogott rajtam valahol. Most is, és abszolút megveregettem virtuálisan Snecy vállát a megfogalmazásért, valóban ezen a szakaszon főleg olyan a terep, hogy szinte "ledob" magáról az út...Az S3-n meg kb ugyanazt adtam elő, mint Gomez (felismertem a helyszínt a replayemből a képek alapján
) csak én megúsztam forgás nélkül egy susnyásba kimenetellel...
Amúgy ez a helyszín irgalmatlan brutális VR-ban, az autóban ülve. Azok a lejtők-emelkedők, bukkanók frankón lenyűgözőek, és gyomor-lifteztetőek (lennének, ha nem lennék már hozzászokva
) Egészen hihetetlen állat hangulata van a dolognak.
A fények is remekek, remélem sok ilyen hajnali-reggeli stage lesz majd a versenyen is -
Ratrak
tag
válasz
snecy20 #9023 üzenetére
"Van sok csúsztatós rész, meg ilyen súlypont-áthelyezős - átdobálós is elég sok. Ha meg elkopik a gumi, akkor meg már csúszkálás-hegyek lesznek"
Már így is imádom, nem kell eladnod még jobban....
Már Kenyában is imádtam a derékszögeket, de itt még jobbak, főleg ha vizes is a minden.... Gigalike lesz
-
snecy20
nagyúr
válasz
Gomez86 #9021 üzenetére
Végig is néztem az egészet. Állat volt! Az S3-as fejreállásod meg egyenesen horrorisztikus.
Nem fogjuk nagyon összetörni magunkat? Élesben még jobban be szokott ütni a baj.fagy53
Van sok csúsztatós rész, meg ilyen súlypont-áthelyezős - átdobálós is elég sok. Ha meg elkopik a gumi, akkor meg már csúszkálás-hegyek lesznek. Szóval ez inkább ilyen aggodalommal teli várakozás.
-
Gomez86
őstag
válasz
snecy20 #9018 üzenetére
Le is nyomtam, meg ahogy láttam te is
Én szeretem ezeket a szakaszokat, jó gyorsan lehet veretni rajtuk. Viszont meg is találtam azt amiről szó volt korábban hogy tempón valahol nem jön ki és akkor...
Tehát ugye jövünk itt (S3) és látszik hogy annyira nem lassan, és szembesülünk vele hogy levegőben nem fog a fék, meg a kormány is túl könnyű...
Avatott szemek már látják hogy ebből jó nem lesz:És akkor ugye sikerül úgy megérkezni hogy telibe fejre az egész kanyart meg mindent átrepülve:
Felvettem mindhárom szakaszt egyben. Nem lett életem videója több szempontból sem, de vissza kell adnom a Lányomnak a bringás sisakját és le kellett építenem róla a kamerát így gyorsan csináltam még előtte egy vidit -
fagy53
nagyúr
válasz
snecy20 #9019 üzenetére
"Pacifico az gyilok lesz." - az élmezőnynek valószínű, de a hátul kullogóknak különösen a vizes murva kifejezetesen élvezetes lesz. Korábban már leteszteltem, hogy a gumikopásnál számít a tempó...!
Viszont, ha jól emlékszem ( gyorsan felejtek) vannak jó kis driftes ( régen erőcsúsztatásnak hívták) szakaszok mint pl. Kenyában, ahol kifejezetten TD veszély nélkül lehetett űzni ezt a sportot a nedves murván. Ez egy kicsit motivál a folytatásra... -
snecy20
nagyúr
-
snecy20
nagyúr
válasz
snecy20 #9014 üzenetére
Frissült a Practice Room.
-
snecy20
nagyúr
válasz
Találtgyerek #9015 üzenetére
Persze tudom, csak az utóbbi időben kicsit el volt tűnve a közvetlen élmezőnyből.
-
snecy20
nagyúr
Könnyes búcs Portugáliától..
MooD-nak nem tudom mikor sikerült legutóbb ez előtt szakaszt nyernie, de a D2S6-on ez összejött neki, érdekes volt, szerintem örülhetett neki!A Pacifico kimondottan kegyetlen helyszín lesz ezekkel az erős autókkal, egyrészt van, hogy km-eken át Kenya-szerűen lapos az egész, de vannak benne olyan részek, amik Mexikó és Chile hegymenetes, brutál lejtős részeit idézi. Ja, meg telis-tele lassú derékszögekkel, szintén Kenyához hasonlóan. Valamikor majd felteszem a Practice Room-ra a verseny első stint-jét.
-
Ratrak
tag
Ma reggel lehoztam a maradék 3 rövid stage-et a Portugál versenyből.
Hülye hibákat csináltam, de semmi halálos nem volt, csak fura helyeken sikerült leesni az útról, és aztán vissza kellett kecmeregni, néha büntit is ért, mert közben elbújt egy bólya is valahol...A legszánalmasabb ilyen az utsó stage elején volt, ott totál benéztem, hogy merre megy az út, és megint sikerült ilyen "bukkanó előtt picit elhúzom balra, átmegyek a bukkanón és kétsébeesetten látom, hogy az út pont jobbra ment
" - jellegű dolgokat összehozni... Mert én (meg az itiner) már előrébb jártunk fejben, látni meg nem sokat láttam a terepviszonyok miatt... Hát, van ez így is. De amúgy iszonyúan élveztem ezt a maradék három szakaszt, meg úgy cakk-und-púder a komplett D2-t. Meg a D1-et is, ha már itt járunk...
Nálam még mindig Szardínia a top helyszín ebben a játékban, de Portugália sincs messze lemaradva, mindkét helyszín nagyon változatos, és remek kihívást nyújtanak, miközben kimondottan szépek is. (Chile véget nem érő kanyar-tengerét, meg Scandia havas brutalitását is imádom, csak ők kevésbé változatos helyszínek, ezért esnek le a dobogó első két fokáról nálam. De amit nyújtanak, abban szuperek, őket is nagyon kedvelem.)fagy53: Totálisan példakép vagy nekem/nekünk!
Szuper, hogy itt vagy köztünk, és tanítasz, segítesz, vagy éppen szórakoztatsz minket a beszámolóiddal és meglátásaiddal, miközben minden versenyen elindulsz, és lehozod őket tisztességgel, javarészt TD nélkül, maxi respect!
És bizony, ha kicsit visszapillantunk az összetett eredményekre, ott is látszik, hogy a konzisztencia iszonyat messzire tudja vinni az embert, ez amúgy élet-leckének sem utolsó mindannyiunk számáraGomez: Igen, a napfelkelte/lemente elképesztően tud kinézni ebben a játékban... Van elmentve pár képem Windows-háttérnek is, annyira bejön itt-ott a dolog.
-
fagy53
nagyúr
válasz
snecy20 #9010 üzenetére
Köszönöm és tényleg nem könnyű már a 72-t taposva, de kell ez a tréning ezzel remek közösséggel, mert ez erőt ad a mindennapokban. Természetesen hiányzik a korosztályom, de tudomásul veszem a megváltozhatatlant és az érdemi versenyzés helyett a vezetés, a rali élménye hajt...
-
snecy20
nagyúr
Ha minden jól megy, holnap befejezem. Könnyes búcsú lesz, eddig nagyon adja ez a helyszín...
Nagyon adja, valószínűleg a csúcs az WRC2-vel lehet a téli portugál, vagy az NR4-es McRae autóval...
Már előre sajnálom, hogy a Pacificó (Indonézia) nem enged meg ilyen lehetőségeket.fagy53
70 felett ez biztos hogy nagyon nehéz lehet, pláne ennek a géposztálynak és Portugáliának a kombinációja. Szerintem mi örülünk a legjobban annak, hogy ezt így tolod velünk, a nehézségek ellenére is!
-
Ratrak
tag
válasz
Gomez86 #9004 üzenetére
jááájjjj, az ilyen bukták mindig nagyon fájnak...
Pedig amúgy jól mentél nagyon!Erről mindig az a sztori jut eszembe, amikor a Superbike magazinosok teszteltek egy nagy kupac erős motort a 2000-es évek elején talán, és valahogy kaptak valakitől egy teszt erejéig kölcsön egy akkoriban 5-7M ft körüli vasat (a top superbike-ok mentek akkortájt 3-4 körül max). Az egyik tesztelő alól meg kiesett a cucc a versenypályán, és írta, hogy miközben ő csúszott az aszfalton, majd a sóderben, szomorúan látta, ahogy a motor pörög a sóderágyban, jól tudván, hogy minden egyes fordulat, amit megtesz a gép +1M ft lesz kb...... És csak nézte, nézte, ahogy a motor fordul-pörög-törik egy, kettő, három, négy-öt-hat-hétakuuuuu.....tyamindenitneki.......
Te is valami hasonlót csináltál itt, csak autóval....És, ami a lényeg, szerencsére csak virtuálisan
-
Ratrak
tag
Ma reggel én is lehoztam a D2-t a második szervizig a "Portugál Havasokban"
Azt kell mondjam, én elképesztően élvezem ezeket a havas helyszíneket.
Kicsit röhögök magamon, amikor olvasom, hogy keresztbeálltok, meg kicsúsztok, meg tolattok, meg tudomisén, nálam semmi ilyesmi nem figyel be, és mégis, ezek után is kapok vagy 20 másodpercet stage-enként (van az 40 is, de ki számolja) , szóval egyértelmű, hogy az élvezeti faktor nálam nem a sebességből ered...
De egyszerűen nem tudom nem vigyorogva letenni a headsetet amikor nem zúzom le a verdát (mint most).
Annyira... fun ilyen körülmények közt menni, csúszkál az autó, de valahogy "pont jól", oda kell figyelni, de azért lehet menni is.... Most valahogy nem futottam bele eddig fura glitchbe sem (amikor hirtelen berántja valami az autót, vagy hirtelen megszűnik a kerék tapadása két kanyar közt, ilyenek).
Ja, és ezek az ugratók, pláne ugye, amikor finishbe ugrat az ember.... ez minden egyes alkalommal élmény...
Ha minden jól megy, holnap befejezem. Könnyes búcsú lesz, eddig nagyon adja ez a helyszín... -
fagy53
nagyúr
válasz
snecy20 #9005 üzenetére
A D2 legalább vizuálisan hűsített, de nagyon fárasztó volt a nekem egyébként sem kedves portugál bajnokság. A D1 után abba is akartam hagyni, de él bennem a "nem adom fel" elv, a téli útviszonyokat meg nem akartam kihagyni.
Köszönöm a munkádat, az időjárásról meg nem tehetsz. -
snecy20
nagyúr
válasz
Gomez86 #9000 üzenetére
D1-et befejeztem, neki is ülök gyorsan a D2-nek egy pohár víz után, aztán jutok ameddig. Addig is pár mementó a jól ismert szakaszokról:
Nah, sejtem hogy az élvezeti érték most előbbre volt nálad, mint az eredményesség.
Kár, hogy a 2. nap már nem adta ki... pedig ''lehetett nagyokat csúszkálni...''
De látom jöttél is a részletes beszámóval.
Nehéz volt, az biztos. Nagyon másképpen nehéz, mint a görög, itt néhol a Fafe-n és a Vila Pouca-n kapott oldalról olyanokat a kasztni/gumi/felfüggesztés, hogy onnan lábon már nemigen ment volna tovább az autó. -
Gomez86
őstag
válasz
jlaci74 #9003 üzenetére
S8: Arra szerintem már csak Találtgyerek lehet veszélyes szóval simán a tied maradhat!
#9001snecy20: Úgy összefolynak a szakaszok hogy nem tudom megmondani, pedig átmentünk rajta párszor oda is meg vissza is, egyik irányból kifejezetten gyorsan!
Közben lenyomtam a D2-t is. Hát... büszke nem igazán lehetek magamra itt... Már a csúszás nekem sok volt, de azzal együtt nagyon élveztem amúgy, csak néha nem tudtam mit kezdeni vele.
Az első néhány szakaszon csak ilyen ártalmatlan túlfordulások:
Mintha csak casual megérkeztem volna a Nagyihoz ebédre.
Meg lecsúszások itt-ott. Gyakorlatilag mindegyik pályára jutott egy tolatás, vagy valami... Első második helyre nem voltam veszélyes sehol sem, a 3-ast néhol megcsíptem, de többször nem mint igen. Ha nincs a TD-d Laci simán viszed ezt előlem D2-n is, meg összetettben is szerintem.
Na de a pontot az i-re az utolsó pálya utolsó 100 méterén tettem. Nagy ugró, ugyebár nem vesszük el
SzerencsétlenBéna leérkezés:
Itt már sokat látott reflexeim csak fogták volna a korányt kitámasztani, mert jött ez:Aztán ez:
és megállt így:
Teljesen őszintén nem emlékszem mikor estem utoljára ekkorát ebben a játékban
IRL valószínűleg TD lett volna ha másért azért nem mert kizárt hogy én vagy Vanda ezt megúsztuk volna orvosi ellátás nélkül. Amúgy az utolsó fotón konkrétan látszik a cél a kép jobb szélén...Természetesen köszi a szervezést és tényleg tetszett ez nagyon
Jó volt csúszkálni rajta, de nagyon nehéznek éreztem, ömlik rólam a víz pedig nincs is ma meleg
ui: elfelejtettem hol kellett volna pontosan sebességet mérni így kifotóztam egyet amikor gyorsan mentem:
Amikor leforgott akkor ilyen 190 fölötti számokat is írt a dashboard, de nem tudtam úgy megállítani a replay-t hogy az itt a beépített sebességmérőn is látszódjon. Mondjuk én nem állítottam a váltón semmit.
-
jlaci74
senior tag
-
koncsosakos
kezdő
Köszönöm mindenkinek!
Pedig nem gyakorlok külön, kizárólag annyira lépek be a játékba hogy a PH eseményeket lenyomjam, csak nyomok két shakedown-t, és mehet élesben.Tény, hogy egy héten 4-5 nap is töltök kb 1órát, néha picit többet a gép elött, de akkor inkább AC-t vagy LMU-ban versenyzem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged