-
Fototrend
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
EasyRed101st #9799 üzenetére
Ahhoz képest hogy defekt és forgás eléggé az elején vagy gratulálok!
-
EasyRed101st
csendes tag
Sziasztok!
Én is átgurultam a céldobogón! Az autó szinte makulátlan, sikerült lehoznom nagyobb perec nélkül az egész versenyt! Az első nap az ominózus fát egyszer én is érintőre vettem, de szinte nem is lokte meg az autót, semmi komoly...szintén első nap, második felében az egyik gyorson jöttem kb 3km-t defektel, szélesen fordultam, az autón nem éreztem, hogy megütöttem volna bármit is, valószínű épp hogy megcsípte a gumit valami..ezen kívül néhány fura megforgás féktávon, amit főleg ennél az autónál tapasztalok, kicsit tudtam kompenzálni beállítással, de így is meglepett párszor. Összegezve az egészet én élveztem a versenyt, köszi szépen! -
Hú izzadok, remeg a lábam, s1 szokásos ismerkedés, béna is voltam (pedig valami yt setupot leszedtem és mentem is 2 shake-et) de aztán valahogy elkezdett összeállni.
Bikerrel 2-3-4-5 stage-en összesen volt köztünk szerintem 8 mp különbség, két stage-en mp-en belül, de aztán Neki közbejött valami a második hosszún és onnantól már azt tudtam tartani, gyarapítani.
Tudom volt sok TD meg defekt, meg lábon kihordott TD is, (Ákos pörgése, jó ég!) de a lassan járj, hová mész elv alapján, az első nap végén legalábbis igen jó a helyezésem.
Jules fája mellett 3x mentem el 1cm-el.
Elsőre nem tudtam, h ott van, másodjára már igen, harmadjára (van 3?) meg a Fiam akkor jött be a szobába, amikor realizáltam, hogy most van amikor azt mondja, hogy 6-ból 5 de semmi felkiáltó, és ez AZ a hely, és épp kerestem az autó fölött a kontrollt.
Akkor mentem el a fától legközelebb.Volt pár bokor feltárás, egy két tolatás, de a végére már ezek is gyorsan mentek. Ahhoz képest, hogy Kenya, és mit vártam, eddig jó. D2-D3 el kéne kerülni a TD-t és akkor még akár vb pont is lehet ebből.
-
Ratrak
tag
Jól berúgtátok az ajtót a D2-n, srácok!
És én még azt hittem, nem mentem rosszul...
De komoly meccsek mentek "ott elől", jó ilyet is látni, ha csak időkön keresztül is. El sem tudom képzelni, hogy' tudtok elmenni ilyen iramban egy csomó helyenFagy: igen, a szervizkiosztás valóban nagyon fura, de tudom, hogy Találtgyerek a valóságot copyzza amennyire a lehetőségek engedik. Rögtön az első után jön egy szerviz, de aztán már tök ritkán vannak. Ha a shake-re emiatt puhább gumit raksz fel, akkor a végén megszívod. Ha meg keményet, akkor meg azért... (én ezt választottam amúgy a két rossz közül). Persze, ha nem cseréli az ember a közepén, akkor lehet fenn bármi, el fog fogyni...
Sebaj, a D2-D3-on még tudsz javítani - és örülök, hogy ismét visszatértél közénk!
-
Találtgyerek
Topikgazda
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
koncsosakos #9789 üzenetére
Én már mondtam, hogy neked a kicsi visszafogottság fogja meghozni a jó eredményt.
Nekem is tetszett, hogy ilyen közel tudtunk egymáshoz menni. -
fagy53
nagyúr
Elkezdtem én is, bár ne tettem volna! Jules fáját megtaláltam, de a lebegő motorháztetőn kívül akkor még nem volt probléma, látszólag!
A rossz szervíz kiosztás miatt /az első 4,4 km-es szakasz után rövid szerviz és aztán 45 km a következő szervizig, azt a rövidet az S2 után kellett volna betenni/ elég kemény menet következett, fokozatosan lassuló, hüppögő autóval érkeztem végül a hosszú szervizre. Bőven túlléptem az időkeretet, de még így is maradt javítani való. Itt követtem el azt a hibát, hogy nem cseréltem gumikat, így az első napot egy garnitúrával futottam le, ami persze megbosszulta magát, mert az utolsó szakasz elején rögtön kaptam egy jobb első defektet amivel önvezető lett az autó, sokszor nem arra ment amerre akartam...
Igazi kihívás volt ez az első nap Kenyában, de nem a versenyzés, hanem az életben maradás, talpon maradás jelentette az adrenalin szint emelkedését. -
koncsosakos
kezdő
válasz
Találtgyerek #9788 üzenetére
Köszönöm, gyakorlás hiányában óvatosabban mentem magamhoz képest, (eléggé határon szeretek autózni,) ez hozta a sikert valószínüleg. A rövid szakaszokon többször is megszorongattál, tetszett az adok-kapok. Te is nagyot mentél gratula.
-
Találtgyerek
Topikgazda
Újra üzemel a Racenet.
Ákos egy jó 20 mp-el megvertél összesítve. Gratulálok! -
Találtgyerek
Topikgazda
Befejeztem én is a 2.-3. napot egyben.
Az első naphoz hasonlóan próbáltam óvatosan menni, vigyázni az autó állapotára.
A 2. nap második felében volt sajnos egy megforgásom egy ugrató után. Amikor leért az autó, akkor úgy visszapattant a hátulja, hogy egyből beforogtam menetiránnyal szembe.
Szerencsére sérülés nem lett az autón. Talán a felfüggesztés kaphatott kicsit. Emiatt kicsit idegállapotba kerültem és pár kanyarral arrébb még volt egy rontott féktávom, amiből nagy baj nem lett, csak becsúsztam két bokor közé.
A 3. nap hasonlóan az 1.-höz lement hiba nélkül. Nem kockáztattam, inkább a biztos célba érésre törekedtem.
Ha egyszer jó lesz a Racenet, akkor az időket is látjuk majd. -
dundi94
tag
Sziasztok!
Tegnap folytattam a második nappal, hátha jobbas sikerül mint az első.
Emeltem még az autón, illetve még puhábbra állítottam. Kicsit hajós lett a feeling, de viszont nem akad el az összes gödrön. Élvezetesebb így autózni, és az idők is elfogadhatók. Így kellett volna az első nap isMa folytatás
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
koncsosakos #9778 üzenetére
Ahogy leírtad, már tudtam is melyik ugrató volt az. Nekem a 2. napon sikerült ott kalandba keverednem. Én mindig meg is fékeztem azt az ugratót, mert próbáltam autó kímélő módban versenyezni. Ennek ellenére amikor leért az autó, akkor úgy visszapattant a hátulja, hogy egyből beforogtam menetiránnyal szembe. Nem értem mi volt. Most is fékeztem előtte és nem mentem gyorsabban, mint előtte.
Nagy szerencséd, hogy ez nem lett TD vagy defekt. Nagy esés volt. -
biker
nagyúr
válasz
Találtgyerek #9776 üzenetére
nem tölt be tegnap óta a racenet böngészőn és mobilon sem, hány nap van még?
-
koncsosakos
kezdő
válasz
Találtgyerek #9775 üzenetére
Mivel már láttam hogy nem lesz időm rá a jövőhéten, így ma este letoltam egy seggel a maradék két napot.
A második napon nem sok izgalom volt, egy derészögü kanyarnál későn fékeztem így fogtam egy fát, gyors tolatás és mentem is tovább, de azon a gyorson is sikerült elsönek végezni.
A harmadik nap tettem róla, hogy izgalmasabb legyen a vége. A szervíz utáni szakaszon volt egy nagy bukkanó majd utánna egy jobbos derékszögű kanyar, mivel már legalább háromszor átment padlón (mert ugye a kocsit nem kíméljük
) így negyedjére megbütetett, nem is maradt szegényen ép elem a sok tetőn átfordulástól, de legalább defekt nem volt, meg a hűtő sem sérült így a maradék 3 szakaszt egy félig meddig roncsal teljesitettem.
Az esetről a videó: [link]
(Ez simán felért volna egy TD-vel, na de szerencsém volt)Köszönöm a szervezést!
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
koncsosakos #9769 üzenetére
Játékban sikerült megnéznem az eredményt. Ha nem is sokkal de előttem végeztél a nap végén. Gratulálok! Folytatás mikor lesz?
-
válasz
Találtgyerek #9772 üzenetére
Mennyi idő van még lefutni?
Itt szövegeltem 2 hete lassan hogy nincs semmi aztán szabi utazás és most jutott eszembe hogy meg kéne a szafari is.
De racenet-en sötét kép fogad. -
jlaci74
senior tag
Én is elkezdtem... már értem miért költöznek ide a zebrák... itt szarok az utak, de legalább vannak
.
Jules fáját hiába mantráztam a rajttól, sikerült jobbról kerülni, aztán
a szerviz előtt már pörögtem-forogtam, majd annyira rákoncentráltam a javításokra hogy elfelejtettem gumit cserélni
majd rögtön a szerviz utáni elsőn a rajt után kb. 3 kanyarral elrendeztem a futómű-kormánymű kombót...
Nem billent átNálam hetek óta ki volt húzva a gép a konnektorból.
Racnet el sem indul, nálatok megy? -
biker
nagyúr
Day2 - hát ez most nem ment olyan jól
Valahogy nem volt meg a flow, folyton lecsúsztam az ívekről, túlfékeztem aztán túltoltam... a végére 4 percnél állt meg az összesített óra
Kell ilyen is... A videó majd megmutatja, igazi esek kelek holapálya az útismilyen a kanyarismilyen a bucka is nagyotdob
Remélem a Day3 belefér a határidőn belül... -
koncsosakos
kezdő
Jó hosszú volt a nyáriszünet, az előző Ph vb óta a játékba sem léptem be.
Így egy SD után óvatosan láttam neki a megpróbáltatásoknak.
Többnyire nagy dolog nem történt, egy-két sziklán átrongyoltam, de nagy kárt nem okozott.
Az első napot egész jól zártam, ennyi kihagyás után. -
Ratrak
tag
Hát ja. Behoztam a D2-t is.
A változtatásokkal amiket eszközöltem a setupomon (hátsó Braking lock csökkent, driving növel, ARB-k picit puhítanak a majdem tök keményből visszafele), hirtelen sokkal jobb lett az autó irányíthatósága, és rögtön be is estem Rodolfó mögé a hosszún egy ilyennel:
...meg később egy ilyennel......de volt még egy cca. +3,5 meg egy 7 másodperc körüli-m is a négy stage-el, ami számottevően kisebb delta, mint amit eddig raktam össze. És ami a lényeg, hogy sokkal jobb volt vezetni az autót így
Talán egy bokrot sikerült legázolnom összesen ezen a 4 stage-en? Szóval gyakorlatilag nem is sérült az autó sem. Király volt!És azért ezek a kenyai naplementék....
-
Ratrak
tag
válasz
Találtgyerek #9760 üzenetére
Elején. A sok RWD miatt a gázzal már relatíve ügyesen tudok játszani és irányítani vele az autót a kigyorsításoknál. De itt az a jellemző, hogy állok a gázon, jön a kanyar, felengedem a gázt, vagy fékezek vagy nem, kanyarfüggően, kormány, és akkor száll el, ezért gondoltam a braking lock csökkentésére. Persze az sem segít, hogy itt Kenyában iszonyú pattogós az út, így az is instabillá teszi az autót. Rengeteget játszottam vele különböző beállításokban, gyenge csillapítás, puha rugó, gyenge csill-erős rugó, erős csill-gyenge rugó, erős-erős, nomeg a gyors és lassú is... Sehogy se jó
Asszem most relatíve erős csillapítás-gyenge rugó kombón vagyok. Term. tökig felemelt autóval, és hogy a gyenge rugóknak kicsit ellentartsunk a kanyarban, elég erős ARB-kkel.
-
Találtgyerek
Topikgazda
Teljesítettem én is Kenya 1. napját.
Az autót sikerült majdnem tökéletesre állítani. Kicsit pattogós lett, de az első nagy szervizben kis finomítással jobb lett.
Élvezetes nap volt. Igyekeztem kicsit visszafogottabban vezetni, néha még így is volt 1-2 margó az autó pattogása miatt. Hiba szerencsére nem csúszott be. Nekem tetszik, hogy kicsit mélyebb nyomban megyünk. Még valósághűbb az egész. Nagyon jó időket megy mindenki. Elég szoros szakaszeredmények születnek.
Az első szervizben alig kellett javítani valamit. Ezek szerint sikerült vigyázni az autóra.
-
Steve1207
veterán
válasz
Találtgyerek #9758 üzenetére
Nem tudom az ilyeneket megjegyezni, ha nem megyek rajta legalább 50x csak annyi ragad meg, hogy talán abban a környezet alapján volt valami fa, lejtő stb, de hogy hol... Én a látottakhoz alkalmazkodok, annyit változtattam csak, hogy most megbízok az itiben, ha azt mondja ekkora sebességnél, hogy jobb, de semmi mást, akkor engedek minimálisan a sebességből, aztán annyi
Amúgy már lenyomtam volna a D2-t délelőtt, csak valami elcsesződött win-nvidia oldalról az appal, úgy néz ki valami win update miatt, aztán azzal vacakolok azóta.
-
biker
nagyúr
igen, a HC damage még így is kb a negyede a valós sérüléseknek, elképesztő dolgokat túl lehet élni, de a kopáshoz mért szerviz idő valóban irreálisan rövid
Sajnos olyan alapvető hibákat képtelenek kijavítani, mint ahogy most trükközünk a 3 nappal, hogy legyen extra hosszú szerviz idő, vagy kézzel be lehessen állítani hány szett és milyen gumid legyen, és aszerint menni versenyt.
De ez már ugye így marad -
Ratrak
tag
Jól gondolod. A túlzott alkatrész-elhasználódás miatt lett így. Ha semmi hibát nem vétesz, akkor is szétmegy a váltó és a kuplung egy hosszabb verseny alatt, és csak ez a két alkatrész elviszi kb. az egész szervizidőt. És azért jellemzően vétünk hibákat.
Kivette a fun-faktort a játékból, ha totálisan azzal kellett fogalkozni, hogy "jaj, csak nehogy véletlenül sérüljön valami", különben nem tudsz végigérni. Így, bár megy szét a váltó, 8-10 szakaszt bőven kibír, utána meg kapsz egy új verdát.
Viszont így HC damage van, ami meg a valódi hibákat azért aránylag jól szimuláltan bünteti. Többségünk számára ez a megoldás a "sweet spot" - nem lehetsz büntetlenül hülye, de azért nem is annyira hardcore, hogy elvegye az élvezetet a játékból, elvégre azért vagyunk itt -
biker
nagyúr
válasz
Találtgyerek #9742 üzenetére
Amúgy jól gondolom, azért lett kitalálva a 3 napra bontás (mint ahogy IRL is több napos) hogy éjjel a fiúk kikalapálhassák az autót rendesen?
így akkor frissen mosott és kijavított autó van minden napra?
meg hosszabb is így a 3 nap mint 21 szakasz ami eddig volt? -
Ratrak
tag
Nah, szuper, egyre többen vagyunk, örülök Nektek!
Én is nekilódultam ma reggel a D2-nek. Eddig kb. olyan, mint a D1, Rodolfó kifújja az orrom, a többiek pedig még nem lódultak nekiMost is kipördülős hibáim voltak eddig leginkább, majd a szervizben visszaveszem kicsit (még jobban) a breaking lock-ot, hátha
Azon túl eseménytelen menet volt, bár valahol (igazából fogalmam sincs, hogy pontosan hol) sikerült elhagyni a navigátor ajtaját....(Lepsénynél - meg a képen - még megvolt
) Nem rémlik a dolog, valszeg az egyik Chuck Norrisos pörgő-forgó közben sikerült elkapni egy fát. De amúgy nem különösebben sérült tőle a verda, a csávó meg nem panaszkodott (
) Respect neki, elég jól viseli az életveszélyt
-
biker
nagyúr
Itt a videjó a Day1-ről: [link]
-
biker
nagyúr
lenyúltam a gyerek telefonját, sikerült belépni
de nem tudom hogy lehet ilyen idióták programozók
nem lehet FaceID-t használni, de kötelező kétfaktoros belépés van,ami után még egy faktort kérnek random emailre kiküldve
a játékban megváltoztatom a nevem, megváltoztatja a gyereknél minden EA játékban, ezt már a steam is csinálta, hogy a profilban a név egyes játékokban kötött, máshol meg lehet saját nevem.
ÉS ha felfognák EA-nél hogy kurva hülyén néz ki az F1 meg Rally is leaderboardokon Tutokemanko3212bzx nevekkel, az nem lenne rossz
mert így beskálázzák magukat a gamer pondró 10évesek érdeklődési körébe, holott a "játékaik" már rég felnőtteknek szólnak inkább, mint kisiskolásoknak.
Miért nem lehet kiírni mindenhova rendes nevet?ne mindegy, kidühöngtem magam, megnézem akkor a másik két napot is.
-
biker
nagyúr
válasz
Találtgyerek #9742 üzenetére
Hát megkeresem, játékban hol látom a másik két napot, sajnos PC-n nem tudok belépni, mert valami köcsög barom azt gondolta az EA-nél hogy miután kétfaktorossal steammel belépek, akkor is kell egy megerősítő email, amit nem a steames emailre küld ki, hanem valamiért a fiam gmailes címére, amihez nincs hozzáférésem.
Böngészőből és applikációból sem tudok lassan egy éve belépni, keresgélni, statisztikázni
és a klubok közt csak a day1-et láttamazt már 2 éve elengedtem, hogy nevet változtassak, nem b+ azt nem lehet, amit random felvesz vagy ea vagy steam profilból, azt kell használni, és rohadjak meg
-
Steve1207
veterán
Na megszivattam magam Day 1-en.
S1 - ami a gyakorló stagen gond nélkül, ott élesben kapásból kivágódtam pár kanyar után a bokorba, kis hiba, de 3mp ott maradt rajta azért
S2 - ismerkedés, nem volt rossz, egész dinamikus, lehet nyomni neki
S3-S4 nyomtam, ahogy éreztem, nagyon jó volt, talán volt egy 360-am, de nagyon gyorsan helyredobtam
S5 - úgyszintén, de már fogyott az autó, a bünti is azért, mert kicsúsztam és már csúszott le a hegyoldalon, nem fogott már úgy a fék, aztán 8mp bünti meg vagy 4 szerencsétlenkedés, de más komoly dolog nem volt, így is elég jó lett rövid szakasz révén az időS6 - na mondom itt spórolok a végére, mert a váltóra nem futotta sehogy. Tök máshogy váltok, 1-be vissza alig, 2-t, 3-at nem pörgetem, mondom ezt a hosszút lekocogom. Kapásból olyan íveket írtam, hogy csuda és a fát úgy elkaptam, hogy csak na, időm nem volt semmire. Na majd holnap D2-n ki is döntöm
Amúgy nagyon patent volt ahhoz képest, az elmúlt hónapkban csak az RWD volt ugye, azon kívül nem ültem kormány előtt.
Szerk.: most nézem, hogy a hibákkal együtt overallban is elég patent volt addig az idő.
-
csoxy
csendes tag
válasz
Találtgyerek #9744 üzenetére
Köszi,
ha lesz időm mindenképp. Most van egy pár aktív bajnokságom így nem tudom mikor érek oda. -
-
csoxy
csendes tag
válasz
Találtgyerek #9607 üzenetére
szia,
jelen -
biker
nagyúr
Fú, ez kemény volt. igyekeztem vigyázni a technikára, és végigmenni. A hátam kevésbé díjazza mint az iracinget így arra is kellett figyelni
az a kva fa, nem tudom az e Jules fája, amikor a nyélgázason van egy vigyázz és egy s kanyar szemben a fával, azt kétszer vettem balról inkább mentésnek
A végére reméltem lesz még szerviz, nekem valahogy kevésnek tűnt, mintha csak egy szerviz lett volna nem kettő, de biztos benéztem csak.
Meglepő, hogy ennyi kihagyás után behoztam a harmadik helyre, majd kiderül a végére így marad-e.
Ja végül Skoda lett, a yarisban megtaláltam gyakorláson azt a bugot, amikor előre szaltózik egy buckán, 2x, és ez elég volt a váltáshoz
Video 9-re fent lesz -
JulesTS
addikt
Nekem az otulsó két szakaszra fogyott el az autó. Az utólsó előttit dupla defekttel fejeztem be. Fütyült a turbó és egyre kevesebbszer akart váltani is. Az utolsó szakaszt meg három keréken billegtem végig... Ha lesz időm, akkor megyek a többi napra is...
-
Steve1207
veterán
Megyek majd, csak múltkor itt szobroztam 3-4 hétig, aztán volt egy fél órás RWD cakpak, most meg minden más van vagy épp soulslike, ott meg sokszor napok vagy hetek egy boss nálam
Meg még át is szeretném rendezni kicsit az egész rig-et.
De néztem, még van idő bőven, kb odaülök és lenyomom az adott napot, ha szerdán este esek neki az egésznek még az is kényelmes kategória, szeretek 1-1,5 órát egyhuzamban letolni.
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
dundi94 #9735 üzenetére
Láttam tegnap a Raceneten, hogy a vége is csillagos lett.
Sajnálom! Kicsit óvatosabb kell menni, mint gondolná az ember. Az előző szezonban én is orroztam egyet az autóval egy ilyen kráter után. Majdnem átfordult az autó, szerencsém volt. Most próbálok majd kicsit okosabban menni. -
dundi94
tag
válasz
Találtgyerek #9721 üzenetére
Hali!
Lehetséges hogy kellett volna menni párat előtte, de sajnos időből van mostanában a legkevesebb. Tegnap rávettem magam a folytatásra, nem kellett volna
a 2. hosszú gyorson az egyik kátyúnak csúfolt kráter úgy eldobott hogy csak utas voltam és leamortizáltam az egész kocsit. Nem lett TD, de onnantól alig akart már menni, úgy hogy a feladás mellett döntöttem. Ha lesz idő, a második harmadik napot megpróbálom majd teljesíteni. De elég autógyilkos ez a Kenya így erős degradációval. -
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
snecy20 #9732 üzenetére
Próbáltam ebben is a valós körülményeket másolni.
A videók alapján amire a WRC2 mezőny a szakaszokra ért, elég mély nyomok voltak. Főleg a második körben.
Szerintem, ha van időd, akkor csináld meg a versenyt.
Kicsit óvatosabb tempóban nem hiszem, hogy problémát okoz neked a szakaszok állapota. -
Ratrak
tag
válasz
Találtgyerek #9727 üzenetére
MooD jól tolta, igen, hibák nélkül sem lenne meg, csak picit közelebb lennék hozzá... Nem baj, élvezetes a menet eddig. De gyertek minél többen, úgy azért csak sokkal jobb!
Rangidős rezidens DJ-nket, Fagy barátunkat is tárt karokkal várjuk vissza (mondjuk szombaton vagy vasárnap, amikorra zuhan a hőmérséklet egy laza tizest elvileg...
), Gomez is totál eltűnt, Stewie, Bandit, Snecy, ah, nem sorolok fel mindenkit, gyertek, skacok, toljátok ki a szemét a WRC2-knek a "kilométeres egyenesben", hmm?!
Vagy inkább, ismerve a kenyai útnak csúfolt tankcsapdákat
-
fagy53
nagyúr
válasz
Találtgyerek #9729 üzenetére
Kösz, nem tudom melyik marad el, a siker vagy a verseny, de remélem az utóbbi nem. Változatlanul tetszik a három napos bontás, a kenyai roncsderbiben ez sokaknak jól jöhet majd. Nekem talán nem lesz még mind a három nap, de nem a pontokért vagyok itt...
-
fagy53
nagyúr
Üdv!
Olvasva a hozzászólásaidat kedvet kaptam a folytatáshoz, de a mostani szaharai hőhullám és a korábbi őszi visszatérésem ígérete még visszatart a folytatástól. A kenyai pályákat kezdem megszeretni, de várok még velük, bár a bajnokság autóinak tesztelését, beállítások stb. már elkezdtem, köszönhetően az élvezetes tudósításaidnak. -
Ratrak
tag
Ma reggel begurultam a D1 céljába Kenyában
Jobbára eseménytelenül telt a mai 4 stage - eseménytelenül, de nem unalmasan, vagy könnyen... A hosszú stage utolsó 1/3-a kb. annyira "bumpy", hogy bár rosszul nem leszek már tőle a VR-ban, de mégis valahogy elég... kellemetlen arra autózni. Nehéz rész is, szemét kanyarokkal. Elfáradtam tőle rendesen...
Azon kívül, hogy ott küzdöttem, volt pár kipörgésem, amikor nullára lassult az autó, meg egy elfékezésem is, de ott szerencsére bünti- és kocc nélkül vissza tudtam keveredni a pályára. És, mivel most már nagyon figyeltem, Jules fáját is sikerült rendes irányból megkerülni
Szóval nem volt tökéletes, de nem is volt rossz menet. Folyt. köv. a második nappal valamikor -
biker
nagyúr
válasz
Találtgyerek #9724 üzenetére
Tudod, hogy kedv az van, segg nincs hozzá
-
biker
nagyúr
válasz
Találtgyerek #9720 üzenetére
Lehet benézek, Kenyát szeretem, és az új Yaris tegnap gyorsteszten nekem tetszett.
nagyon birizgálja az agyam -
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
dundi94 #9715 üzenetére
Szia!
Sajnálom a TD-t. Lehet kellett volna menni pár kört mielőtt neki látsz a versenynek. Nemrég én is sokat Raceroom-oztam, utána menni akartam az RBR-el, de annyira fura volt a kormányzás a pályaautózás után, hogy 2-3 kanyar után már az árokban voltam.Kellett egy kis idő amíg visszaszoktam.
-
JulesTS
addikt
válasz
Találtgyerek #9711 üzenetére
Ma négyszer próbáltam telibeugratni, de csak első alkalommal sikerült nekikoccannom szemből, egy enyhe hűtő lyukadással megúsztam.
Sajnos ez is elég volt, hogy a következő szervizig dadogósra amortizálódjon a motor. Így motor és futómű összes javítása 18mp túlszerelést eredményezett és a váltó cserére nem maradt már idő... -
dundi94
tag
Sziasztok!
Elég rég jártam errefelé, de látom a nyári ubiszezon ide is elért.
Mostanába kicsit ráfüggtem az LMU-ra, és ennek a rally issza meg a levét.De láttam hogy van új VB futam, mondom uccu neki.
Első gyorson estem keltem, mint ha most először mentem volna itt, vagy nem is értem.
Kettes gyorson Jules fáját balról sikerült kerülni, de itt is volt nem kevés kaland.
Harmadik gyorson meg TDsikerült telibeverni egy fát nagyobb lendülettel és nem kegyelmezett a játék.
Innentől kezdve már csak egy FUN-futam lesz, de igyekszem befejezni. -
biker
nagyúr
válasz
Találtgyerek #9706 üzenetére
a VB Kenyai fordulója milyen autókkal megy? ez most nem WRC (hybrid)?
-
Ratrak
tag
Nna, elmentem én is "szafarizni" a nemzetiszín' Skodrival
Hát, mit mondjak, érdekes volt. "Jules fáját" én is mindig balról kerültem (szerencsére kerültem, és nem telibevertem legalább), ami azért is "vicces", mert ugye erről beszélgettünk, emlékeztem is rá, láttam is, hogy jön, és még az itiner is mondja, hogy "kósön", többször is ment arra az út... szóval nincs mentségem.
Viszont azon túl nem hibáztam gyakorlatilag csak egyszer egy picit, amikor beakadt a hátulja valahova, és lett belőle egy piruett. Szerintem bokrokat, meg semmi egyebet sem nagyon taroltam, ennek ellenére ez a látvány fogadott a "napközepi" szervizben:
Nem érzem jogosnak, tényleg nem.
Ami hiba volt, az nagyon "hülye" hiba volt: az egyik hosszú egyenes végén jön a hajtű. Én meg egyszerűen nem fékeztem, vártam a féktávot jelző póznát, ami persze volt, csak nem vettem észre, így kb. már a kanyarbejáraton kezdtem el nyomni a féket
Szép egyenesen túlcsúsztam, de mivel itt már komoly iram van, hiába nem mentem neki senkinek, kaptam egy 30 másodperces büntit ajándékba (és lehet, hogy emiatt számolt sérülést az autóra a játék?!) Ostoba hiba, pipa voltam magamra miatta.
De ezeken kívül amúgy nem volt gond, mégis elég gatya lett szegény autó... mondjuk azok a tankcsapdák....
Hát, nem csodálom. Ami még feltűnt, hogy a replayben mintha sportot csinálna a játék abból, hogy véletlenül se mutassa az érdekesebb részeket úgy, hogy látni is lehessen valamit, vért izzadtam egy-két használható screenshotért...
De azért sikerült egy repülőset is lőni, itt kivételesen értelmes helyen volt a "cameraman"...:
Szóval eddig fura ez a verseny, alapvetően jó, bár számomra ez a botrányos útminőség mindig "fájó", hiába tudom, hogy csak szimulátor, nagyon sajnálom a technikát, mert amit itt kap szegény, még ha a "szervesanyag" nem is hibázik, azt akkor sem teszi zsebre... -
Ratrak
tag
Jules fája a fórum "anti-szentGrálja": azt ugye mindenki kereste, de senki sem találta, ezt meg bizony mindenki megtalálja legalább egyszer...
Szivatós, mert valami olyat mond, hogy jobb 5, szóval mész amúgy is ezerrel, fel vagy rá készülve, hogy elveszed neki kicsit, esetleg picit megfékezed. Aha. Csak a bukkanót előtte nem mondja, ezért repülsz egyet, és pont ott, ahol a kisfék-jobbkormány LENNE, te épp a levegőben vagy.... és aztán jön a fa
A szerencsésebbik eset, amikor balról kerülöd 5 másodperc büntiért, a rosszabbik meg, ami veled is történt, amikor telibevered...Nagyon sajnálom, én TD-t még nem szedtem össze vele, de HC damage mellett egy non-TD is durva következményekkel jár sajnos
-
rodolfoHu
lelkes újonc
Elkezdtem én is a VB-t,egész jól ment eddig a fáig S3-ban :
Természetesen TD lett a vége,de a kalandjaim folytatódtak ezzel a fával.S4-S5 így kuka,majd szervizben amit tudtam,javítottam,aztán ujra nekiálltam.És persze hogy megint ugyanaz a fa,ezuttal "csak" 5 mp büntit kaptam,mivel a rossz oldalán sikerült elkerülnöm.De három a magyar igazság,ezért S7-en újra sikerült nekimennem,így az utolsó 2 szakaszt egy ilyen ronccsal tudtam csak befejezni :
Talán ha 100-al tudtam menni,de azt is csak lejtőn lefelé....Ezzel már esélytelen a jó helyezés a VB-n,szerintem a továbbiakban már az sem segítene,ha valaki közben kivágná azt a fát,hogy a későbbiekben ne okozzon nekem gondot.Sebaj,azért majd megcsináloma maradék 2 napot is.
-
Ratrak
tag
válasz
jlaci74 #9702 üzenetére
Laccccciiiiii, nemár'
, őstag vagy a fórumban és a versenyeinken... Gomez is csendes, Találtgyerek is alig indul versenyeken, Ákost se láttam már mióta, sajnos az RWD-n is jóval kevesebben verettünk végig, mint általában, hülye nyár, monnnyonle...
Nyilván, life happens, meg nem lehet mindig azonos elánnal játszódni, és néha a hobbi is lehet "sok" vagy simán csak "egyelőre elég volt", tudom, értem, been there, done that. Csak szeretném, ha megmaradna kis közösségünk versenyzésileg is, meg minden egyéb szempontból is. Lassan vége van a nyárnak (hűvös szelek járnak, nagy bánata van a.... Ratraknak, ha nem brümmögnek a motorok!
)
Én nekilátok Kenyának reményeim szerint a jövő hét elején legkésőbb. Remélem azért minél többetek dönt majd úgy, hogy bekászálódik egy jó kis virtuális szafarira!
-
Találtgyerek
Topikgazda
Elindítottam a PH VB következő futamát.
Helyszín: Kenya
1-2 nap száraz. A 3. nap vége felhős és egy kis csapadék is lesz.
Sok sikert mindenkinek! -
jlaci74
senior tag
válasz
Találtgyerek #9700 üzenetére
Zebrák, antilopok már nem Kenyában élnek...
Benézek, olvaslak benneteket, de nekem teljesen eltűnt a motivációm. Egyszer majdnem beültem a rig-be, előtte rákérdeztem a lányomtól, hogy akar e játszani ( ha már övé a rig ) , hát persze hogy volt kedve...
Szeptemberig alkalmam sem lesz, aztán majd meglátjuk,
addig is egy kapalappal azoknak akik mennek, élvezzétek! -
válasz
Találtgyerek #9700 üzenetére
Harapnak ám!
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI Air 3 Fly More Combo RC-N2 21 hónap garancia
- Apple iPhone 16 Pro (használt, Független, 128 GB, 8 GB RAM, sivatagszínű titán)
- Google Pixel 7 Pro (használt, Független, 128 GB, 12 GB RAM, Fekete)
- Újszerű Apple MacBook Air 13.6" - M2, 16GB/256GB - 15 ciklus - 100% akku(MC7W4MG/A) Csillagfény -HUN
- Asztali PC , R7 5700X , RTX 3070 Ti , 32GB RAM , 512GB NVME , 2TB HDD
- HP 15-dw0101nl - i5 8275U - 15,6" FHD - 8 GB DDR4 RAM - 512 GB NVMe SSD - billentyűzet hibás
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
- Eladó Apple Mac Mini 2012 vége / 12 hó tótállás
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3224
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i5-8GEN I 8GB I 256GB I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest