-
Fototrend
Köszöntünk az EA SPORTS™ WRC Topikban!
Új hozzászólás Aktív témák
-
JulesTS
addikt
Na végigmentem az RWD-n. Jó ikapcsolódás volt, élveztem. Nagy törés nem volt, de egyszer kétszer a korlát mögé kerültem. S6-on sierült Dundi elé beférnem:
https://youtu.be/Oxjy7-uZewo -
fagy53
nagyúr
válasz
Bandit21 #9674 üzenetére
Ne menjen el a kedved, van még időd bőven! Közöttünk meg nyílik az olló, Te gyorsulsz én meg lassulok. Kisebb kihagyás után gyors versenyben lefutottam az RWD első szakaszát (10km) a Ford EscortMK2-vel 6:31- el, nézd meg a Te idődet!
Több mint 10 éved van még fejlődni, aztán lesz egy zéró fejlődés kb ugyanennyi idő, majd 60-70 év között elkezdődik egy életfogytig tartó hanyatlás.
Hidd el sokkal jobb azért küzdeni, hogy fejlődjél, mint azért hogy talpon maradjál, van még jövőd ebben a sportágban is! -
-
Köszi mindenkinek! Most kezdtem tavaly december körül. Mondjuk igaz, hogy GT3 al spa-ba ha 1.5 re vagyok az ufóktol és mondjuk 0.2-3 ra az lfm mezőny elejétől akkor már örülök tehát fejben át kell állítani magam.
Korábban simán megvolt a 10 -20 sec/km abból végülis már sikerült lejjebb venni.
Ez a rally még mindig a hobbi (GT3) kipihenését jelenti, tehát jó ez így ahogy van! -
dundi94
tag
válasz
Találtgyerek #9672 üzenetére
Gondoltam megszámolom rajta a betűket....
Beforogtam, elakadt benne, lefulladtam, megint elakadtam benne, megint lefulladtam kb mint egy Benny Hill Show -
dundi94
tag
Hali!
Még múlthéten lenyomtam az RWD-t.
Amennyire éltem DR 2.0 ban az RWD-t itt annyira nem találom meg vele magam. Szerintem nem volt olyan gyors ahol ne pörögtem volna egyet valahol. Ráadásul az utolsón a cél előtti molinánál sikerült vagy fél percet bent hagyni. De összegségében élveztem, jó volt egy kicsit nem űrhajóval menni. Köszi a szervezést! -
Köszi. Belül tippre 16-18 nak érzem magam 18 éves korom óta és várom mikor nő be a fejem lágya.
Van 5 gyerkőc, mellettük egyrészt ott a belső igény hogy komolyabban kéne venni (nem iszom nem járok el csak a család és a meló fut nálam de imádok velük játszani bolondozni a legkisebb 2 aztán 4-9-14-15 évesek ) másrészt meg minek... -
válasz
snecy20 #9664 üzenetére
Ai generálta egy fotóm alapján. Elsőre elküldtem az arcképgyáros helyre de azt mondták fotó nem lehet.
Ezért kértem az ai-t legyen rajzfilm szerű minimálista
Csinált egy sablonost
Kértem rá kis módosítast erre egy totál más jött (ez).
A fotó egy hck versenyen készült (amatőr gokart) és szembe sütött a nap. -
Steve1207
veterán
RWD lenyomva, mondom megnézünk most valami másik autót. Nekem ez a 131-es fiat baromi izgága volt, az a Hillman meg a Kadett egy álom úgy emlékszem ehhez képest (és talán még erősebbek és könnyebbek is).
Első két szakaszom kuka lett, meg vagy 6x megállítottam, hogy mi a pcsa zörög, mert mintha kalapáltak volna néhány erősebb kanyarban, el is dobtam párszor. Második szakaszon esett le, hogy a rig sarka még mindig hozzáér az asztal lábához...
először azt hittem a hangfal adja ki meg ilyen a hangja az autának a kanyarokban, azt is nézegettem közben. Mindenesetre nekem tanuló szakasz mindig az eleje meg visszaszokás, kb 20mp maradhatott benne nagyon max a két szakaszon, mivel tesztelgetem a határokat amúgy is. Sebaj, innentől van mit visszahozni legalább
Harmadiktól már minden patent volt, megszoktam viszonylag az autó határait, onnantól meg összességében elég jó idők lettek magamhoz képest, nagy hibák se voltak. Szervizelni alig kellett, szóval lehetett volna jobban is kenni neki, talán 4-5 kishibás alkatrészem volt az egész alatt cakpak
Úgyhogy jó volt, csak a kezdeti bfszkdsm nélkül meglett volna dundi ideje a végén, emaitt kicsit húzom a szám.
#9662 Bandit21: Ezért érdekel, zavar e bárkit hogy Bandit nem valami kölyök, hanem szakállas vén faszi. - Ne aggódj, eddig is sejtettük
de szerintem a vége lassan mindenkire ráfogható, nem a 20 évesek csoportja vagyunk azért.
-
Ez tényleg off de kíváncsi vagyok.
Hogy tetszik az új pofám? Vagyis nem uj, sőt, 2 hét múlva lesz 44 éves. De mivel 22 éve vagyok itt, tehát "a fél életem a fórumon töltöm" - idezet... Na kitől... ? Amúgy nem vagyok fair mert jó fej az Asszony, de néha a hétköznapok elől valóban szívesebben bújok el ide - és nemrég lettem veterán is - amit elvitt a szerver leállás de pár hsz és újra meglesz - ezért gondoltam, arcom adom a mondandó mellé.
Viszont amikor régi arcok avatart cserélnek, hat engem az kiborit.Ezért érdekel, zavar e bárkit hogy Bandit nem valami kölyök, hanem szakállas vén faszi.
-
válasz
JulesTS #9658 üzenetére
Tényleg az a szar benne hogy elsőre setup nélkül rémes volt a Kadett, ki is léptem shake után hogy tudjak másik autót nézni.
Aztán lemásoltam a setupod és egy teljesen békés shake -et mentem. Volt pár kitörés kezdemény de simán megfogtam. Kb tized annyira volt ideges az autó mint előtte.Erre az S1 en rajt után 18 másodperccel egy sima (valószínűleg túl erős?) fékre totál védhetetlen módon csinálok 5 bukfencet.
-
válasz
Találtgyerek #9656 üzenetére
Ezért örülök annyira mert thematic/fun/rwd pont volt már de vb talán csak 1-2x?
-
JulesTS
addikt
válasz
Találtgyerek #9656 üzenetére
Jó azt látni, hogy a menőkön kívül hogyan alakul az állás, viszont így sokkal nagyobb öröm, ha egy-egy pontot sikerül megcsípni a mezőny hátsó részében. Grat Bandit21!
-
JulesTS
addikt
válasz
Bandit21 #9652 üzenetére
Szép mutatvány! Sokat gyakoroltad?
Mondtam, hogy nem tökéletes. Lehet, hogy a fékerőt vissza kellene rakni előre, mint a gyári beállításon...
Meg uyge az is nehezíti a beállítást, hogy az FFB-nek kb semmi köze ahhoz, hogy mi történik...
WRC-hez is kellene egy MAIRA APP.... -
jlaci74
senior tag
válasz
Találtgyerek #9651 üzenetére
Juhúúú VB dobogó!
Köszi a rendezést!
-
válasz
Találtgyerek #9651 üzenetére
Juhúúú VB pont!
-
válasz
Bandit21 #9650 üzenetére
Hát jó ez a setup békés lett vele a Kadett.
Csak kicsit meztelen.
Mert végigcsináltam vele a shake-t, és nyugis volt tetszett na uccu neki.
Hát az első komolyabb féktávon könnyült el a segge, csináltam kb 3 x 360-at miközbe komoly súlycsökkentésbe is kezdtem. Büntivel együtt 16-18 mp biztos elment erre a mutatványra, így még elégedett is lehetek, hogy Jules-től csak 24 mp.-et kaptam.
Folytatom, ajtók és egyéb fölöslegek nélkülMost nézem ez inkább 5 teljes fordulat volt, erre nem jár valami power stage szerű plusz pont?
-
Találtgyerek
Topikgazda
PH VB Svéd:
14 versenyző indult el és 11-nek sikerült célba juttatni az autót a 3. nap végén.
Ezen a versenyen kicsit már kiegyenlítettebbek voltak az erőviszonyok. Több versenyzőnek sikerült több szakaszt is nyerni és az időeredmények is közelebb lettek egymáshoz viszonyítva.
Az 1. nap végén Ákos vezette a versenyt engem megelőzve 4mp.-el. Jlaci és Dundi követett minket körülbelül fél perces lemaradással.
A 2 nap sikerült átvennem a vezetést Ákostól, aki defekttel érkezett meg az egyik szakasz céljába. 2. helyre Jlacinak sikerült feljönni Ákos elé. Dundi is hibázott ezen a napon így kicsit hátrébb csúszott a listán. Snecy megkezdte a felzárkózást és feljött a 4. helyre.
Mood tudta növelni az előnyét Ratrakhoz képest. Az 1. nap végén 5 mp. volt közöttük, amit növelni tudott a 2. nap végére 8mp.-re. Ez elég izgalmas csata lehetett.
A 3. nap sikerült az előnyömet megtartani és végül megnyerni a versenyt.
Jlaci kisebb hibákat végett, így Ákos vissza tudta előzni a nap végére. Nincs oka szomorkodni, mert így is dobogóra tudott állni végül. 4. helyre Snecynek sikerült beérkezni.
Mood és Ratrak szoros csatájából végül Mood jött ki győztesen.Szakaszgyőzelmek az alábbiak szerint alakultak:
Ákos: 8
Találtgyerek: 8
Snecy: 3
Dundi: 3Dobogó:
1. Találtgyerek
2. Ákos
3. JlaciVégeredmény:
Pontok:
1. Találtgyerek: 25 pont
2. KoncsosAkos: 17 pont
3. Jlaci74: 15 pont
4. Snecy: 12 pont
5. MooD_hun: 10 pont
6. Ratrak11: 8 pont
7. Rodolfo_Hu : 6 pont
8. Dundi0722: 4 pont
9. Stewie1207: 2 pont
10. Bandit: 1 pontKöszönöm mindenkinek a részvételt!
-
JulesTS
addikt
válasz
Találtgyerek #9647 üzenetére
Meg defektnél nem megy tovább az autó...
-
snecy20
nagyúr
Első öt szakasszal megvagyok én is.
3x azért nekem is sikerült a korai gázadás problémakörébe bele esni, 1-esben és 2-esben túl korai, és túl nagy volt a gáz, és túlforogta magát az autó kissé.Sejtettem azt is, hogy az 5-ös fokozatot nem érdemes hosszúra tenni a Kadett-en, mert ahol kellene sokáig a padlógáz, ott a göröngyök és huplik miatt úgyis bele kell emelni, és az autó egyenesbeli maximális potenciálja nem kihasználható. Talán 168km/h körül láttam a maximumot egyszer-egyszer.
-
snecy20
nagyúr
válasz
JulesTS #9641 üzenetére
Jó helyen tapogatózol, mert kb. mindent, amit csak állítani lehet, az extrém tartományba érdemes húzni, hogy stabil is legyen, de ahogy írod ezzel el is megyünk az orrtolós irányba, de valamit valamiért, elsősorban az úton kell tartani az autót valahogy, meg valahogy kezelni a gázadásokat, még 4-esben is el tud szállni egy-egy göröngyön..
Ratrak
Emiatt is van még mindig fenn a gépen a 2.0 nekem is, mert ott jó dolog kimondottan menni rwd-vel.
-
JulesTS
addikt
válasz
snecy20 #9637 üzenetére
Alap setuppal amelyik autót próbáltam, gyors egyenesben össze-vissza elpattogtak megfoghatatlanul. Nem tudom, hogy mennyire valósághű ez a viselkedés, de nekem nem tűnik annak...
Extrém beállításokkal aránylag stabillá lehet tenni a hátulját, persze ezzel orrtolós lesz (tisztára mint a verseny kamion)... -
JulesTS
addikt
válasz
Bandit21 #9636 üzenetére
Nem tudom hogyan került oda, éjjel túlórázás után kicsit lekókadtam...
Ezzel a setuppal mentem, nem próbálkoztam sokat vele, elég szélsőségesen toltam el az értékeket. Biztosan lehetne még sokat finomítani, de inkább elindultam a versenyen, mint setup gyártáson menjen el a szabadidőm...
Kadett C:
Kéziféket jól visszavettem, mert gázzal is szereti keresztbe tenni magát...
Difit teljesen lebutítottam (ennél még a Ford Scorpiomnak is durvább LSD-je volt):
Adtam neki végsebességet:
Hátsó gátlókon puhítottam:
Teljesen felemeltem, rugózáson puhítottam, ARB-vel hátra vittem tapadást (elég szélsőségesen, mint egy Stadium Truck-nál):Próbáld ki. Kiváncsi vagyok neked mennyire jön be. A setup-ok ugye elégé egyén függőek...
-
Ratrak
tag
válasz
snecy20 #9637 üzenetére
pont ezért szeretem ezt a kategóriát. Nem ilyen kétbites on-off cucc, analóg módon kell vezetni, figyelni az autó visszajelzéseire, stb. Viszont amikor kiadja.... az hatalmas fun
Előre láthatólag jövő hét elején tudok majd csatlakozni a mezőnyhöz.
Setupilag nekem az jött be, ha a diffit visszább veszem (10-15 közé is akár), a két érték egymáshoz közeli, és a preload 30-40 körül (ezek most fejből írt számok, meg nyilván nem minden autónál ugyanaz). Ha a diffi nem túl erős, az abban segít, hogy gázra ne csapja azonnal szét magát az autó, és ebben elég nagy különbség van a DR 2.0 meg az EA WRC közt. Előbbi javára, ott ez a kategória egy álom, itt meg... hát, nagy nehezen beállítható kb. használhatóra...
Jah, ami még segít, ha nagyon mászkál a hátulja, ha a hátsó kerék-összetartást megemeled, akár 0.6-1 körülre is. Ki kell tapasztalni persze.De a futómű maga, az buta, és egyszerű, mint a faék, nagy varázslatot nem lehet belőle kihozni, de ahogy Jules is írta, meglepő módon, ha az ember felemeli az autót (és aránylag puhára veszi), akkor azért képes "dolgozni" is a futómű, és jobb lesz az autó viselkedése tőle.
-
snecy20
nagyúr
válasz
Bandit21 #9635 üzenetére
Én sem tudom még setup állítgatással sem teljesen stabilizálni a kocsi fenekét, talán nem is nagyon lehet. Kicsit alulkormányzottabbá lehet ugyan tenni, de azzal nehéz mit csinálni, ha még egyenesben(!) is ki akar törni a hátulja.
A kategória minden autója ilyen amúgy, nincs igazából olyan jó ultimate autó választás itt, mert amelyik autó motorban erősebb, azt kb. ezzel arányosan nehezebb is kezelni gázadáskor. Ezek a '70-es évekbeli futóművek nagyon nem viselik jól az útegyenetlenségeket.
-
JulesTS
addikt
-
JulesTS
addikt
válasz
Találtgyerek #9629 üzenetére
Nekikezdtem az RWD-nek.A második szakaszon Dundi-t megközelítettem mintha átlag tartó veterán futam lett volna (0.249 mp):
https://youtu.be/_FcLgJS36Jw
Aztán a 3. szakaszon felülről sikerült tartanom az átlagot (0.428 mp):
https://youtu.be/S7sYEWLHfxY -
Találtgyerek
Topikgazda
PH VB-s eredményhirdetésekkel elmaradtam kicsit, így most mindkettőt kicsit tömören bepótolnám.
PH VB Monte:
17 indulóból 14 versenyző tudta befejezni a 3 napos versenyt.
A verseny nagy részében Ákos dominált. A 2. napon volt egy hibája, ami miatt defektet kapott és így elég sok időt veszített. Innentől sikerült átvennem a vezetést, amit a 3. nap utolsó szakaszáig sikerült megtartanom. Ezen a szakaszon viszont nekem sikerült egy defektet összeszednem, így Ákosnak sikerült megnyerni a versenyt és én visszacsúsztam a 2. helyre. A 3. helyre Gomez érkezett be, aki szakaszt ugyan nem nyert, de a legtöbb szakaszon top5-ös időket teljesített.
Több versenyzőnek is voltak nagyobb megvillanásai. Például Snecynek és Dundinak is, de sajnos több hiba is becsúszott nekik, így hátrébb végeztek a mezőnyben.Szakaszgyőzelmek az alábbiak szerint alakultak:
Ákos: 20
Találtgyerek: 4
Snecy: 1
Dundi: 1Dobogó:
1. Ákos
2. Találtgyerek
3. GomezVégeredmény:
Pontok:
1. KoncsosAkos: 25 pont
2. Találtgyerek: 17 pont
3. G0mez86: 15 pont
4. Rodolfo_Hu: 12 pont
5. MooD_hun: 10 pont
6. Stewie1207: 8 pont
7. Ratrak11: 6 pont
8. Legendshunter: 4 pont
9. Jlaci74: 2 pont
10. Dundi0722: 1 pontKöszönöm mindenkinek a részvételt!
-
Találtgyerek
Topikgazda
Elindult a PH RWD H2-es versenye Lengyelországban.
7 szakasz, 2 nagy szerviz és a hajnali, reggeli időben csapadék.
Sok sikert mindenkinek! -
dundi94
tag
válasz
Találtgyerek #9627 üzenetére
Bajnáról vagy Bicskéről, attól függ kinél lesz a hajnali kávézás
-
dundi94
tag
válasz
Találtgyerek #9622 üzenetére
+Ratrak
Próbálom majd észben tartani. Hozzánk nyugodtan lehet csapódni. Általában 6-8 fővel szoktunk menni, de nyilván van amikor közbe jön ez az. A legközelebbit megpróbálom majd hamarabb jelezni, aztán aki szeretne, jön.
-
Steve1207
veterán
válasz
Találtgyerek #9617 üzenetére
Nekem mindegy, meg felőlem hosszabb is lehet, nem a fél órás átlag. Mire kényelmesen elhelyezkedek azoknak már vége is addig
-
Ratrak
tag
válasz
Találtgyerek #9617 üzenetére
H2, Lengyel, Észt vagy Finn? Ezek nekem "nemszeretem-helyszínek", de kíváncsi lennék rá, hogy milyenek egy "szeretem-kategóriával"
Dundi: bakker, már foglalt a hétvégém, pedig úúúú, de éltem volna egy ilyen lehetőséggel...
Nekem egyáltalán nincsenek IRL rallys haverjaim, de amióta úgy igazán rácsúsztam a dologra (itt, Veletek leginkább
), azóta egyre többször érdekel, hogy milyen lehet egy verseny élőben.... Anyway, maybe next time
Sziszifeca: Amit Steve írt, esetleg még olyat lehet megpróbálni, hogy bemész a Controls menübe a játékban, és ott megnézed, hogy melyik eszköz ad milyen inputot (szokta írni, hogy "aktuális" meg "minden", ki lehet sakkozni, hogy honnan jön a micsoda pontosan) és akkor az adott eszköznél "unmappeled" az adott funkciót. Ez akkor jó megoldás, ha az eszköz egyéb dolgaira szükséged lenne, viszont van pár olyan, ami jelet ad, pedig nem kéne. Ha ilyen nincs, akkor Steve megoldása sokkal egyszerűbb/gyorsabb/jobb.
-
dundi94
tag
válasz
Találtgyerek #9617 üzenetére
Részemről mindegy, csak menjen valami
Apropó, Barumra úgy néz ki visszamondja 1 ember a mókát. Esetleg valakit érdekel? Pénteken hajnalba megyünk-vasárnap késő este jövünk. Szállás 25k körül, jegy 10k körül, van még üzemanyag költség nyilván egy autóba ülők maguk közt szétdobják. Meg fogyasztás, de azt mindneki magának intézi
-
Steve1207
veterán
válasz
Sziszifeca #9615 üzenetére
Steamben a beviteli cuccoknál állítsd át, hogy mit és hogyan kezeljen. Csak szimplán kontrollernek érzékeli és valami inputot fogad róla.
-
Sziszifeca
őstag
Sziasztok!
Kérdésem lenne, nem tudom tudtok e segíteni ebben:
Adott egy Fana DD2 + arduino kézi + TH8A váltó + VR!
Így megy is minden, de most vettem egy NextLevel HF8 pro-t. Ugye az USB-s cucc, és ha a programját vagy a simhub-ot elindítom, akkor a játék megy de olyan mintha a balra nézés gombot folyamatosan nyomná valaki.. így nem tudok játszani vele
Erre van ötletetek? -
dundi94
tag
válasz
Találtgyerek #9612 üzenetére
Hali, részemről mehet. Pont tegnap néztem hogy az összes PH bajnokság inaktv. Barum előtt még gyors nyomnák valamit
-
válasz
Találtgyerek #9610 üzenetére
Vannak most futó versenyek?
-
Találtgyerek
Topikgazda
válasz
koncsosakos #9608 üzenetére
Svéden indult a 2. napon, de ha nincs a prohardveren, akkor nem számolom a szakaszgyőzelmeit. A végeredményben amúgy sem számít.
Én is versenyeztem vele az ERC-ben, de itt a fórumon nem rémlett, hogy láttam volna. -
Lassan kijön egy Erich von Dännken könyv a topicrol.
-
koncsosakos
kezdő
válasz
Találtgyerek #9607 üzenetére
Nem láttam korábban, de tudom ki ő, ha gondolod szólok neki. DuEn versenyek sürün nyer, ő is Alien
-
Találtgyerek
Topikgazda
aKa_Otti nevű játékos itt van köztünk?
-
válasz
snecy20 #9604 üzenetére
Hülye ötlet volt én is tudtam de úgy gondoltam többet árt ha bele se nyúlok ezért ment inkább a svéd.
Igazából úgy volt, hogy meg se csinálom, mert nem értem rá de bejött a tipp hogy kevesen vagyunk és sok pont összejöhet. Összetett 7 az pontokra nézve máskor 2-3 verseny alatt jön össze.Szerintem az összefoglaló is áprilisi állapot és ott még nincs meg a driveba feltett Excel, be todod tenni hsz-be a linket? Köszönöm,,!
-
snecy20
nagyúr
válasz
Bandit21 #9603 üzenetére
Persze, a hófoltos/nedves aszfalt az teljesen más mint a Svédországi hó. Horvátországban teljesen le lehetett ültetni pl. az autót.
A két nap összesített eredménye ez lett az eléggé nyári szünet képet mutató versenyen. Egy nagy csata volt igazából, a 2. helyért Dundi és Rodolfo között, amit végül Dundi nem nagy előnnyel, de behúzott.
A power stage pontokat pontosan az összesített végeredménnyel összhangban szerezte meg a top5, ott is ugyanaz a sorrend alakult ki.1. BalazsF988 (1 óra 38 perc 54.6mp) 25+5 pont
2. Dundi (+3 perc 48.1mp) 22+4 pont
3. Rodolfo_hu (+3 perc 54.4mp) 19+3 pont
4. Mood_hun (+5 perc 24mp) 16+2 pont
5. Stevie1207 (+9 perc 47.3mp) 14+1 pont
6. Ratrak11 (+11 perc 5.9mp) - 12 pont
7. Bandit (+11 perc 39,2mp) - 10 pont
8. Legendshunter - DNF
9. Szabinho - DNF
10. Halmai1986 - DNF -
Na basszus én fordítva jártam. Bár a Ceu szakaszon egész jól ment előtte a Horvát nem. Nem úgy nem mint anno elsőre nem (és nem is úgy nem mint a talán jeges Megane búcsú kozbe) de azért nem.
Ami meglepő hogy pl egy csomó para szakaszát sikerült megjegyzeni a centralnak.Na ehhez képest gyors fej számolás alapján Neked 1.49.59 nekem 1.50.32 körül állt meg a végső óra...
Nyilván ha fél éve azt mondják hogy 19 szakasz után fél percet kapok Tőled aláírom előre. Az első nap ráadásul becsapós volt mert Stevie tol percen belül voltam és azt hittem nem vészes a dolog ( persze alapvetően volt az egész el kurva onnantól hogy hoho hó alapon a svéd setuppal mentem. Hát a mély hora való setup nem volt jó ötlet a nedves aszfaltra..
De jó volt akkor is ! -
Ratrak
tag
Whoa, végre van megint PH! fórum.... frankón elvonási tüneteim voltak
Mielőtt a héten elmentünk volna nyaralni második (és utolsó) körben, letoltam mindent, ami még hátra volt. Mentettem pár képet, így van pár emlék is....A svéd utolsó fele, ha jól emlékszem, gond nélkül lejött, azt lájkoltam.
Aztán jött Horvátország, télen.
Itt minden szakaszon volt valami gixer, de összességében élveztem az autókázást ezen a helyszínen, nem igazán mentem el annyira az autó határaiig, hogy a téli körülmények megzavarjanak, a hibák ettől függetlenül jöttek elő, defaultból
Aztán jött a Cetral EU.... És rájöttem, hogy itt nekem nagyon nem mindegy, hogy mivel megyek - és sajnos a WRC1 egyértelműen mumus számomra itt.
Még az első pár száraz szakaszt sikerült elég jól lehozni, de aztán az első vizesen szétestem.... de nagyon. Hogy mi történt? Ez a %*$ß÷~* korlát történt....
Egy olyan szakaszon van, ahol kell a lendület, különben vesztesz csilliárd másodpercet. Csak nekem beakadt az eleje. Defekt, kapásból felnire, természetesen... És az egyik leghosszabb stage volt, szintén természetesen... Oké, utána kerékcsere, de itt már annyira szét voltam esve, hogy minden szakaszon kicsúsztam, pörögtem, törtem-zúztam az autót, rémálom volt...
És, nem hiszitek el, de jött ugyanez a szakasz megint, és én elkaptam, ugyanezt a nyavajás korlátot, pontosan ugyanúgy, megint......
Ismét defekt.... A végén már szinte könyörögtem, hogy legyen már vége, mint amikor a harmadosztályú csapat játszik az élmenőkkel, és ilyen iszonyatosan megalázóan kapnak ki, pontosan úgy éreztem magam itt, ütött-vert-alázott ez a helyszín....De amúgy olyan emlékeim vannak, hogy a helyszínt amúgy kedvelem. Szóval rögtön utána beültem egy GrB RWD-be, beraktam neki vizes pályát, hogy jó szivatós legyen.... és simán, hiba nélkül vittem végig a leghosszabb stage-en.
Hát, ennyit erről...
Szóval a helyszín jó, az autó-kategória viszont ide nekem egyértelműen a (z egyik) nemezisem.
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Futás, futópályák
- Milyen videókártyát?
- Elektromos autók - motorok
- Háztartási gépek
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- A lemondást javasolja az Intel vezetőjének Donald Trump
- LEGO klub
- RAM topik
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- További aktív témák...
- Western Digital RED 1TB 3.5" Merevlemez
- Hp Probook 650 G5- CORE I5-8265U - 15,6" - sérült ház
- Asus ROG Strix Notebook! Ryzen 5900HX / RX 6800M / 2560x1440 IPS / 32GB DDR4 / 1TB NVMe! BeszámítOK
- iPhone 15 Pro 128GB Natural Titanium 2026.03.11.-ig Garancia
- iPhone 16 Pro Max 256GB Black 2026.06.14.-ig Nemzetközi Garancia
- Gamer PC - Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / 32GB DDR4 / RTX 2060 / 256SSD+500GB HDD
- 136 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 Plus 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3068
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i7-8GEN I 16GB I 256GB I 14" WQHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Több mint 70.000 eladott szoftverlicenc
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest