-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
szabonagyur #231949 üzenetére
Az mondjuk bő 20% lehet, egy erősebb GTI felár. Kell-e városba? Passz.
-
Kedves Forumtagok, egy kedves kollegam Nemetorszagban szeretne venni egy Audi Q2-t, maximum 2-3 eveset. Milyen verziot erdemes ebbol venni? Kezi-automata nem erdekes, igazabol a motor verzio, ami lenne a fo szempoint megbizhatosag szempontjabol. Koszonom elore is!
-
gombii
tag
Sziasztok,
1 hónapja vagyok egy új Fabia tulajdonosa. Előtte Suzuki-m volt, aminél megszoktam, hogy a gyári könyvben le volt írva mit mikor kell cserélni benne. Gyertya, hűtőfolyadék, szíjak ilyesmi. Itt viszont semmi hivatalos információt nem találok erről. Elérhető valahol ilyen dokumentáció?
Köszi! -
Coyot
őstag
válasz
szabonagyur #231926 üzenetére
Huu elsőre a honda jazz jutott róla eszembe, csak ez kurva jól néz ki
-
rbalint88
addikt
válasz
szabonagyur #231944 üzenetére
KELL.
-
válasz
szabonagyur #231944 üzenetére
Mik az árak, mennyi a felára?
-
bandi0000
nagyúr
Ha jól tévedek, AGM akksit lehet betenni a passatba EFB helyett... ? Ezt néztem amúgy ki, szerintetek ez jó vétel lehet? [Bosch] régen volt Bosch S szériás akksim, azt nagyon szerettem és sokáig is bírta
-
válasz
szabonagyur #231938 üzenetére
Az összes villanyos VAG közül, messze a Born a legformásabb. Szubjektív persze... a nagyok nekem olyan krumplik.
-
Sza_Sa
senior tag
válasz
Corsa02 #231925 üzenetére
baratiautoservice.hu
Helyben van, gyk. 800 m tőlünk. Patika műhely középkorú sráccal, kizárólag vw termékeket javít, gyári támogatással. Kicsit old school mivel még mindig azt gondolja, hogy az elektromos csak városba jó (van egy e-golfja is) csak a belsőégésű való valamire. -
scream
veterán
válasz
Corsa02 #231924 üzenetére
Értem, köszönöm és sejtettem valahol, akkor egyelőre hagyom...
Ha majd lement a diag/szervizes kör, és minden a helyén, utána érdemes dyno-ra állni a "kész mű"-vel, visszaellenőrizni? Illetve 2.0 CUNA-hoz merre lehet találni olyan szép gyári görbét, hogy mit kéne tudnia?
-
F-ECT$
titán
válasz
szabonagyur #231926 üzenetére
Kicsi a csomagtartója.
-
válasz
426os #231931 üzenetére
Teljesség igénye nélkül:
- üzemanyag
- koksz tipikus esete
- turbo
- váltó nyomatékkorlát DSG-ben
- eltömődött levegőszűrő
- gyertya
- injektorSzerintem eltekeri az előgyújtást, hogy ne kopogjon be a motor.
Lehet már volt eltárolt hiba, égés vagy gyújtáskimaradás valamelyik hengerben. -
rbalint88
addikt
válasz
szabonagyur #231926 üzenetére
Ceges vagy sajat lenne?
-
t72killer
titán
válasz
szabonagyur #231926 üzenetére
Nagy hátránya, ha benzint tankolsz bele és rágyújt valaki, akkor feketére változtatja a színét.
-
válasz
szabonagyur #231926 üzenetére
Nem nagyon tudlak, az évek folyamán sok frissítésen és javitáson esett át, mostanra, újként egy jó választási lehet.
-
szabonagyur
félisten
Cupra Born 70kwh, beszeljetek le rola
Csak uj, csak elektromos van kepben. -
Sza_Sa
senior tag
-
-
Ha megengedsz egy-két észrevételt:
A gyári mérés görbéje nem túl szép, ez egy elektronikusan szabályzott motor, nagyságrendelig így kellett volna kinéznie:Kb 1500-as fordulattól már ott van a 250Nm és ez egész hosszan tart. Nálad ezzel szemben 1500-as fordulatnál van ~170Nm és lassan elnyújtva, ingadozva éri el 3400-as fordulat körül a 244Nm és a maximum lóerőt is majd 6000-es fordulatnál az 5000 helyett.
Véleményem szerint érdemes lett volna megnézni, hogy mi a gond a motorral, mert vagy nem túl jó minőségű benzin volt benne, vagy valami szabályzási probléma van. Ezért is érezted a rossz gázreakciót.DSG miatt gondolom 1-es és 2-es fokozatban berakott egy nyomatékkorlátot, valszeg a mérés is 4.-ben történt, de még igy is 2400-as fordulat környékén érte el a 250Nm-t, persze utána tud többet is.
Ez a motor ezt tudja, viszont így kellene kinéznie tuning előtt és után, ez egy T-Roc 1.5TSi tuningja 180LE/300Nm:
-
bandi0000
nagyúr
Akkumlátornál mennyire normális, hogy gyujtáson kb 12v körüli értéket hoz, indításkor leesett 10.7 re... Ha jár, akkor 14-et szinte rögtön eléri
Valszeg gyári még, tehát 5.5 éves
Ma csinálta azt, hogy mentem 20km t, leállítottam és indításkor bedobta az ACC, táblafelismerö hibát, de kb rögtön megjavult. Hasonló hibákat akkor láttam az fb csoportba, amikor akksi volt rossz
-
olta
aktív tag
Ma 3 hónapja én is csatlakoztam a csoporthoz, igaz némán, mert ismerkedtem még a szerzeménnyel, és nem is voltam 100% elégedett.
2020.02 havi, 60k km-rel került hozzám. 1.5 tsi, 7-es DSG-s.
Elhozatal előtt szervízben olajcsere, szűrőkkel, + DSG olajcsere, állították, utóbbi "örök élet" olaj van benne, ragaszkodtam a cseréhez.
Ezen felül az elmúlt 5k km alatt, miközben ismerkedtem vele kapott fekete emblémákat, LED-es futófényes tükör irányjelzőt, és hátsó ablak sötétítést. Úton van a Start-Stop funkció fordító, mert ez még idegesít, hogy indítás után kapcsolgassam kifele. Az elmúlt 5k km alatt félautomata módban használtam, mivel "D"-ben lomha, 0-a gázreakció, hamar elváltós volt, így városban "S", azon kívül "D".A mai nappal végre eljutottam arra a pontra, hogy teljességgel elégedett lettem, köszönet egy közeli cégnek, akik segítettek többek között "D" fokozat lomhaságán, gázreakción, és végre ott él, ahol használom.
Tudom-tudom, DQ200+250Nm, sokat beszéltem velük ezzel kapcsolatban, mondták, írhatják finomabbra is, de nyugtatgattak, hogy ez még biztonságos szint, így bíztam bennük.
Az idő majd eldönti, amúgy sincs "nyelezve" örökösen, néha pedig, egy-egy előzésnél pedig jól jöhet a kis tartalék. -
426os
őstag
Olaj témáról jut eszembe: Az előfordulhat, hogy egyik gyártó olaja jobban melegszik, mint a másik? Tavaly májusban, miután megvettem az autót, VW dobozos (made by Shell) olaj került bele és pályán nagy melegekben simán 110 fok felett volt az olajhőmérséklet, néha 120at is láttam emlékeim szerint. Talán írtam is róla. Az idei nyarat Castrol Edge LL olajjal húzta le az autó (ugyanaz a speckó, viszkozitás), de nagyon ritkán láttam 110foknál melegebbnek az olajat. Rendre 100-110 között szokott lenni.
Lehet, hogy placebo, fene tudja. A kocsiban szálltott cucc nem lett kevesebb, sőt, bár az előfordulhat, hogy kicsit lassabban megyek a gyerek miatt.
Ettől függetlenül is Castrol megy bele legközelebb is, könnyebben beszerezhető és akciósan sokszor jóval olcsóbb is. -
outsiders
aktív tag
válasz
Corsa02 #231907 üzenetére
Kényszeres vagyok, elismerem....
Majd figyelem hogy alakul a szint, most úgyis 13k futás után csere kell majd a 30as ellenőrző szerviz miatt, így ha nem megy le fél jelzés alá akkor hagyom. Olasz nyaralás előtt vettem és töltöttem fel maxra, nem akartam belőle gubancot inkább, bármi lehet alapon. Ugyanaz a minősítés volt a Castrol is, igen. Castrol EDGE LL IV 0W-20
-
outsiders
aktív tag
válasz
focvis #231904 üzenetére
102k volt az olajcsere.... Ennyiből 3 olajcserét kihoznék a szomszéd autószerelő sráccal karöltve bármikor
Kíváncsi vagyok jövőre az éves revízióval karöltve mennyivel lesz több (az plusz egy fékfolyadék-csere elvileg).
Corsa02: igen, kerestem utána miféle gyártó ez és ugyanerre jutottam
Meglátom ebből eszeget-e majd kicsit (előtte Castrolt kapott, abból fél litert bekajált 15k futás alatt). Ha eszegeti akkor gyanítom szerencsésebb lenne venni ebből az olajból is egy lityis flakont, nem a maradék Castrolt beletöltögetni. Nem azon a plusz 4k összegen múlik a világ dicsősége
-
válasz
F-ECT$ #231902 üzenetére
Hááát sok frissítésen átestek az évek folyamán, voltak szoftveres problémák, eltűnő tolatókamara, képernyő. Volt visszahívás 12V-os akku töltése miatt. Kilincs problémák. Töltési problémák. Alapvetően javították őket, utána kell járni, kérdezni a mostani tulajtól, hogy mi az amit megoldottak már. Ezt leszámítva vállalható szerintem.
-
F-ECT$
titán
Elektromos VW-kel is foglalkoztok itt, konkrétan az ID4-gyel kapcsolatban vannak tapasztalatok? 12M Ft körül van pár szebbnek tűnő darab a HAHU-n, kb 2-3 évesek, kevés km-rel, 77 kWh akkuval (pl). Ezeket érdemes lehet a radaron tartani, vagy vannak velük olyan gondok / ismert hibák, amik miatt inkább felejtős ez a típus? (Ezek új ára 20M körül volt megjelenéskor, úgy tűnik, hogy a nagy értékvesztésen már túl vannak, viszont még jó pár évig jól használható autók lehetnek ezek.)
-
outsiders
aktív tag
válasz
Corsa02 #231859 üzenetére
Igen, természetesen
Mind1, amúgy is kap majd frissítést a fedélzeti (ma voltam Schilleréknél éves olajcserén, ott beszéltük a szervizes sráccal), akkor ez is felkerül a megnézendő tételek közé. ENI I-SINT TECH VK 0W20 olajat kapott most, erről a gyártóról nem is hallottam még eddig. Olcsóbb volt 13k-val az olajcsere itt, mint a Porsche Pestnél tavaly ősszel....
Új hozzászólás Aktív témák
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
- MINI PC HP PRODESK 600 G2 G3 G4 G5 i3 és i5 6-9. gen gar. Budapest MPL Foxpost
- Bomba ár! Dell Latitude 7400 - i5-8GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD IPS I CAM I W10 I Garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3264, 100% Akkumulátor
- Azonnali készpénzes Intel i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest