-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
IntelKiller7
veterán
válasz focvis #212093 üzenetére
Tudom, csak azert vicces, hogy, most sokkal tobbet futott, oregebb darabokat tudnek ennyiert venni.
19-ben vettem egy Sciroccot, most augusztusban vittek el, ugyan annyiert.
Ha a kotelezo dolgokat meg a tankolast nem nezem, 4 evig ingyen volt az auto.Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
veterán
Azt mondja meg tutira valaki, hogy az OPF-fel szerelt EA888 dupla befecskendezéses vagy csak szimpla TSI?
Olvastam ilyent is, meg olyant is.
-
veterán
válasz IntelKiller7 #212088 üzenetére
2020. áprilisa régen volt, azóta rengeteget változtak az árak (sajnos). 2020. októberben láttam 5 méterért 68 K km-t futott G7 GTI-t, magyar, ismert előéletű, elég jól felszerelt.
-
Szada85
aktív tag
válasz IntelKiller7 #212088 üzenetére
Azért aki el akarja adni a GTI-jét, annak most is abban az ársávban érdemes hirdetni, jellemzöen a 20-22000€ körüli sáv az, ahonnan el-eltünik néha egy-egy darab, a 25-27 ezres régió eléggé porosodik.
-
Szada85
aktív tag
válasz Mágus2 #212089 üzenetére
Ez a GTI már nem "az a GTI", de ezt minden teszt is kiemeli.
Inkább lett egy langyosabb mindenes, amivel az ember hétköznap is kompromisszumok nélkül eljár, de azért kisebb bohóckodásra is el lehet menni vele.De a mai kor GTI vevöjének nem is feltétlen az kell, mint "annak a GTI"-nek a vevöjének régen.
-
Szada85
aktív tag
válasz Mágus2 #212083 üzenetére
Elég fura áruk van a 7.5 GTI-knek, most nagyon beleélik magukat a 7.5 tulajok, hogy a 8-as GTI "visszalépés", nem kelendö, és ezért a 7.5 most az egekbe van magasztalva, ennek megfelelöen is árazzák sokan, simán felmennek 25-26-28 ezer €-ig is a sima GTI/PP darabok, pedig a 8-as GTI ára közben ebbe a 26-27 ezres sávba süllyedt már.
A Clubsport/TCR árazás pedig még betegebb. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz IntelKiller7 #212084 üzenetére
Kell a DSG a zöregeknek, nekem még van lábam.
-
Bandit21
addikt
Na 2 évesen és pár hónaposan az id3 megkapta a 3.2 sw-t. Ehhez 2 napig kellett a szervizbe hagyni.
Párhuzamosan megy egy visszahívás alkucella ellenőrzés is ami az egyiknel hibát talált ezért megrendelték ami kell hozzá és majd szólnak ha meglesz a kiegyenlítő celszerszam is amit bérelnek még a pohu-nal is legalábbis vidéken ilyen esetekre.
Típus hiba meg hogy a két oldalsó visszapillantóba a földre kilépő fényt vetítő cuccok képe randa lesz ezért azt is rendeltek és cserét kap.
További nem hirdetett visszahívás hogy a hátsó tengely kattog gyorsítás lassítás közbe ehhez is megrendelték ami kell (folyékony ragasztó).
Csütörtökön hoztuk el a kocsit most hétfő van szerintem 3 kört mentünk azóta a városban Szegeden.
Szerettünk volna kirándulni menni mert szep idő van erre:
Ilyen hiba létezik elektromos rendszerre (mint most nálam) meg hajtásra is. Lehet az üzenet piros is de annak állj a vége. Nekünk szerencsére csak a rendszer és sárga...Nem tudom hány id3-4-5 tulaj van itt de majd elmesélem mi a vége.
Hirtelen keresés alapján valami az alábbiak közül:
Jön megy a hibakód.
Az akku hűtés csöve lyukas
Akku hutes pumpaja
AC hiba (nem világos hogy egy rendszer hűti fűti e az utasteret és az akkut.)
Tehet róla a friss szoftver is
Lehet a rossz cella?
Fene tudja melyik de nem vagyok boldog...
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
veterán
-
gyulaszu
senior tag
válasz -FreaK- #211918 üzenetére
Csak hogy még kicsit rágódjunk a klíma/AC/hűtés témán...
Ebben az őszi nyárban jöttem hazafelé. Kinti hőmérséklet 24°C volt. A hőmérséklet szabályozót levettem 20 alá.
Nos nálam csak akkor kezdett el hűteni, ha benyomtam az AC gombot.
Illetve bekapcsolja magától az AC-t, ha előtte én megnyomom az "AUTO" gombot. Innentől azonban már nem kapcsolja ki, hiába veszem fel a hőmérsékletet.Én azon az elven vagyok, hogy amennyiben nincs szükség hűtésre, akkor kinyomom (illetve be sem nyomom) az AC-t.
Egy másik üzemmód, amikor használom az AC-t, amikor esik az eső, hogy ne párásodjon a szélvédő.Szerintem te állandó AUTO és AC üzemmódban használod, illetve az OFF gombbal kikapcsolod a szellőztető rendszert
gyulaszu
-
kisza25
félisten
Sziasztok!
Seat ibiza 2013 1,4 86 ló CGGA motorkód, a vezérlésnek mi a csereperiódusa?Alfa Romeo Giulietta Sprint
-
iceQ!
addikt
válasz molnarpeter #212065 üzenetére
Menetirány szerint jobb. Le van teljesen mattulva. Nem lehet polírozni, mert mar belül szürke és szerintem a foncsor is gatya. Elég rossz fénye van a másikhoz képest, pedig ugyan az a led van benne.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
iceQ!
addikt
Sziasztok
B6 passat jobb első fényszóró cserés. Bontóplázán írják hogy angol(jobb kormányosból van). Működésben miben különbözik ha cserélem a fényszórót? Kell rajta tanítani valamit pluszban?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
chopin42
addikt
válasz molnarpeter #212058 üzenetére
Köszi, akkor kedden bemegyek.
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
boti19871125
csendes tag
Sziasztok,
Golf V 1.6 BSE-nél az első stabilizátor rúd szilentek cserélhetőek bölcső leszedés nélkül?
-
-
simonjoe
őstag
válasz chopin42 #212056 üzenetére
...én nem tudom, h mi lehet a baj, azt tudom javasolni ami színazonos, és a végére fehérrel rá van nyomva az értéke, azok jó minőséget képviselnek. A lábvastagság is lehet probléma, mert ha nem elegendő a vastagsága és "lötyög" a foglalaltban, az okozhat kontakthibát, melegedést-olvadást.
Joe
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #212053 üzenetére
a homerokre es a lambdara.
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #212045 üzenetére
km. Legalabbis a bosch. Olcso utangyartottbol lattam 150ezrest is.
[ Szerkesztve ]
-
csiga8
senior tag
válasz molnarpeter #212050 üzenetére
Tömítés nélkül pasztával gondolod?
-
csiga8
senior tag
Üdv!
2003 évi Seat Ibiza 1.4 PDTI-hez keresek olajteknő tömítést.
Elvileg ez a fajta teknő van rajta: [link]
Cikkszám, vagy elérhetőség érdekelne, amíg nincs tömítés, nem bontom meg.
-
chopin42
addikt
Üdv! Alany: Skoda Octavia Tour 1u2 2006 1.4 bca.
A hátsó ablak fűtés nem működik. Megnéztem a biztosítékot, és ez fogadott.
Már volt, hogy megolvadt, de működött, csere után bírta elég sokáig. 25 amperes kell, az is volt benne. Most 2* használtam. Mitől olvad el így valami?
Alatta a kék a hátsó ablaktörlő, de az ki is van kötve, nem működik. Megy hamarosan autóvillamosságishoz, csak előtte kutakodnék.
Köszönöm!Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
Reggie0
félisten
válasz rasotamas #212042 üzenetére
Lehet normalis, a szerelom azt mondta, hogy sokmindentol fugg mennyinek latszik a szint, mert a tartaly is zegzugos, eltero strategiak szerint keringet(pl. van kiegeszito szivattyu is, buborekot is athajthat, stb.), a homerseklet is valtozo, hiaba 90-et mutat(az 75-105 kozott kb. barmi lehet). Egy biztos, hosszu allas utan elszivarog mindenfele es beall egy megbizhatoan megallapithato szintre.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #212041 üzenetére
Akkor lassan mind eleri a nevleges elettartamat, ami jellemzoen 250ezer szokott lenni.
-
veterán
Májusban volt EGR, augusztusban termosztátcserém (mindkettő hűtőkörmegbontásos).
Most vettem észre, hogy hiányzik a hűtőfolyadékból.
Utána kéne tölteni és figyelgetni, vagy meleg motorral lehet normális is?https://tinyurl.com/rasoapro
-
Reggie0
félisten
válasz atos19881101 #212031 üzenetére
Mennyi km van az autoban?
-
bitpork
nagyúr
válasz atos19881101 #212036 üzenetére
Minden hőmérsékletjeladó. Elolvad, tudod hogy 1000°C, kész.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
atos19881101
senior tag
válasz Mágus2 #212033 üzenetére
[link] itt a turbónyomás. Az első mérésnél nagyon alacsony fordulatról padlóztam 4.ben azért telt neki sokáig magához térni. De olyan kb 2 másodperc alatt felépül a nyomás ahogy nézem.
[link] itt a 7-esre azt mondja az nem hőmérséklet jeladó.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #212031 üzenetére
Ez a 4 hőmérő van a DPF rendszeren(7,10,12,15), ebből 3 a DPF-ben egy a turbóban. Egyesével kihuzgálva a hibakód megmondja, melyik a kettes. Fejből én sem tudom, de szerintem a 7 vagy 10 lesz.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
Gyanús, hogy talán megvan a szenzor hiba. A kettes hőmérsèklet fixen 0 fok.
Ami még gyanús az a nyomásszenzor. Azt már be is rendeltem.@mágus
Melyik ez a 2es hőm. szenzor? A turbómmal semmi gond. 1sec alatt felépül a nyomás (1.5bar). Csináltam logot de még nem töltöttem fel./** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
IntelKiller7
veterán
válasz molnarpeter #212029 üzenetére
Polirozni kellett utana? Vagy nem latszott?
Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
molnarpeter
nagyúr
válasz IntelKiller7 #212027 üzenetére
Amit szedtem, az már hiányos volt és jött le kézzel, gyógyszertári benzinnel lejött a ragasztó maradék.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz IntelKiller7 #212027 üzenetére
Meg damil.
-
IntelKiller7
veterán
Valaki szedte mar le otthon a feliratokat az auto hatuljarol?
15-os a Passatom, nem tudom mennyire utne el a fenyezes a badge alattival.
holegfuvo meg valami alkohol a ragaszto maradvanyok leszedesehez eleg?Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
Corsa02
őstag
Sajnos ez nem a motorkód. 04E az eleje a Sorteszámnak/alkatrészszámnak, ebből csak annyi látszik, hogy otto motor, vagy kellene a vége, vagy a motorszám eleje.
Vagy ha van kiszemelt akkor egy alvázszám.
Nálunk a gyárban autóra sajnos nem tudok szűrni, hogy mi ment a Leonba...azt esetleg meg tudom nézni, hogy az adott intervallumban miket gyártottunk és azok közül melyik volt hengerlekapcsolásos.
Egyébként miért olyan fontos? Ilyet szeretnél mindenképpen?The Truth Is Out There --->
-
veterán
válasz siddis #212021 üzenetére
Egy valahol láttam apró rozsdát egy vagy két Golf7-en, ami műszakilag rokon az O3-mal, és érdemes kijavítani: a küszöb és a hátsó dobbetét találkozásánál, ahol vissza van hajlítva a lemez. Itt ujjal előre nyomod a dobbetétet és látni ha problémás, (otthon is javítható kis műszaki érzékkel).
-
siddis
őstag
válasz grizlisandor #212019 üzenetére
Köszi..
Kb. már mindent elolvastam a témában használt tesztek és TSI motortesztek terén - az állapotfelmérést azt szervezem - csak kíváncsi lennék a tulajdonosok személyes tapasztataira is, ha lehetőség nyílik rá.. azokra, amik nem a műhelyben hibakód-olvasás közben derülnek ki, hanem X-kilométer után..
Próbáltam Toyota Corolla 1.6 benzint, úgy éreztem "rám akarnak dőlni a falak" egy bunkerben.. Na és az a két csomagtartó emelőkar az valami vicc, amit nem értek..[ Szerkesztve ]
-- Aux armes, citoyens --
-
siddis
őstag
Tiszteletem a Közösségnek (külön Vargalex úrnak a személyes ismeretség lapján),
Egy 2015-os 1.4 TSI Octavia III kapcsán (130-140e KM) mire kell odafigyeljek a vásárlás / szemrevételezés során, mit nézzek meg (még az állapotfelmérés előtt), tipikus rozsdapontok, lötyögő-kinyúlt akármik, poros-olajos poros-hol nem jó ha ilyen a motortér, figyelmeztető jelek, stb stb.?
Ebben kérném a tisztelt jelenlévők segítségét, bármilyen ötletet, tapasztalatot meghallgatok..
Kellemes napot,-- Aux armes, citoyens --
-
ArthurShelby
addikt
válasz focvis #212011 üzenetére
Bár mindeni (pl én is) észrevenné, ha 1mm-nyi fogy a hűtőfolyadékból!
Sztem használd és figyeld tovább, mert ez olyan kicsi még, hogy hibahatáron belül van. De én közel sem vagyok olyan precíz, mint te, és a kocsikról a tudásom is bőven kevesebbA rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
veterán
válasz F_Zolee #212013 üzenetére
Logikus amit írsz, viszont mindig a ház alatti garázsban nézem, ahol aránylag stabil a hőmérséklet (nagy hidegekben sem megy 11-12 fok alá, ill. kánikulában sem 22 fölé, részben a talajszint alatt van).
#212012 Qru Oké. (2 hétnél tovább nem áll, időnként megjárattam 1-1 napra.)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Kérdés az egybegyültekhez.
Szeptemberben volt hűtőfolyadék- , kiegyenlítőtartály-, termál menedzsment unit és vízpumpacsere a G7 2.0 TSI-n. Mentem vele utána városi 40-50 km-t, majd hidegen feltöltöttem a hűtőfolyadékot pont a maximumra. (Aztán a Mazdával közlekedtem főleg.)
Azóta újabb 850 km-t tettem meg autópályán és városban vegyesen. Hidegen kb. 1 mm-rel a maximum alatt van a szint.
Szerintetek:
- Volt még benne pici levegőzárvány és kibüfögte?
- Vagy inkább szivárog valahol?Nem izgulok különösebben, de korábban nem fogyott belőle.
-
TrollBalint
addikt
válasz focvis #212008 üzenetére
Ez az olajfogyasztás igazából csak azért zavar, mert jellemzően nem szoktam nézegetni, és éppen autópőlyán dobja fel, hogy kevés az olaj...
Mondjuk, ha sokat megyünk, akkor van esélyünk elérni a 15.000 km-t egy év alatthttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
ArthurShelby
addikt
válasz grizlisandor #211999 üzenetére
Nálam (golf7.5 2.0crtdi) okés a gyári dsg program. D-ben fogyasztásra optimalizált, S-ben meg tényleg későn vált (szerintem az neked is tetszene).
Másrészt volt már olyan, hogy 2-esben gurultam a lámpához (kb 8 km/h-val, vagy valami hasonló), és váltófülekkel átváltottam egyesre, úgy felpörgött a motor, hogy elengedtem, hogy én váltogassak.
Ráadásul azt vettem észtre, hogy dsg-vel kevésbé vezetek agresszívanLehet hogy motorfüggő is, hogy a dsg milyen hozzá (túl hamar/későn vált)
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
veterán
válasz TrollBalint #211998 üzenetére
Ha 2400 km alatt nem fogyott az olajból értékelhető mennyiség, akkor legfeljebb a csereperiódus vége felé fog egy kevés hiányozni. De azért nézz rá időnként.
Enyém ~2 litert megkajál 15 000 km alatt. (nem érzem tragédiának)
-
MunezXBK
nagyúr
válasz grizlisandor #211999 üzenetére
Mert gázpedálállást figyeli. DSG is ilyenek miatt lustul el.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #212002 üzenetére
Ha nem gyorsítasz durván akkor sem tesz jót neki a fix alacsony fordulat. De igazából kopó alkatrész, előbb vagy utóbb akkor is cserés lesz ha soha nem használod 2000 rpm alatt a motort.
#nincsbennetarcsi
-
TrollBalint
addikt
Ja igen, ezek lemaradtak, Octavia III olajos DSG
Qru: Igen, pont ez érdekelne, hogy ha alacsony fordulaton megy 50-el (ha valamiért lassítok, még 45 km/h-nál is 5-ben van és kb. 1100-1300-as fordulaton szenvedteti a motort), de nem gyorsítók durván, akkor mennyire árt neki. Nem csak azért, hogy engem kiszolgáljon évekig, de ha eladom, akkor se úgy adjam el, mint egy romhalmazt, hanem egy használható teljesértékű autót. (Mondjuk eladni nem szeretném mostanában, mert nagyon megszerettem, simán elhasználom 5-6 évig is, utána meg ki tudja mi lesz )
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #211998 üzenetére
Azért mert 1x-1x esetleg elrúgta neki még nme lesz baj de ha nem evett olajat ennyi idő alatt akkor rendeben van.
Alacsony fordulatot kerüld az a lényeg, illetve az alacsony fordulatról való intenzív gyorsítást. Pl nálunk a dsg 60-nél beváltotta az 5. fokozatot és 1100 rpm-en tekert a motor. Ez önmagában rossz a DMF-nek és ha ezt tetézed egy kövér gázos gyorsítással az még rosszabb.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest