-
Fototrend
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz dízelracer #12098 üzenetére
Itt nem a hondás vagy nem hondás a kérdés.
Hanem hogy ott a gyerek hátul a kocsin kint a matrica elöl hátul oldalt és akkor fogja és leszorít az útról?Az ilyennek be kell vonni a jogsiját!!!!
Renault power
-
dízelracer
őstag
válasz WebSpyder #12097 üzenetére
Két éve nyáron felakadt a vonóhorgomra egy civic. Majd minden karosszária elem más színű volt de azért a lexus optikás lámpa meg a kályhacső befigyelt. Kiszálltam miután láttam, hogy egy karcolás sincs rajtam hangosan röhögve megtapsoltam. És nem csak én. A nyugati pályaudvar előtti gyalogátkelőnél történt az eset, teli volt a villamos megálló. Srác picit beégette magát. Vannak ilyen lakótelepi faszagyerekek de nem minden Hondás ilyen.
-
rob210
nagyúr
Jelentem hazaértünk a nyaralásból.
A kocsi remekül teljesített amióta Vr6 kollégáéknál volt gyógyításon el ne kiabáljam megy mint a "savhauzen"
Viszont az autósok 30%-nak én azonnal elvenném a jogosítványát.
A tököm tele a bunkó férgekkel.
Az egy dolog hogy a 60-as táblánál 70-nel megyek és levillog a mocskos paraszt.
Az egy dolog, hogy nem indexelnek, mert nekik új autójuk van és azokban gyárilag ki van kötve az index.DE AZT A BUZI HONDÁS FÉRGET AMELYIK INDEXELÉS NÉLKÜL AMIKOR 80 AL MEGYEK A 80 AS TÁBLÁNÁL A MELETTEM LÉVŐ SÁVBÓL AMELYIK MEGSZÜNIK BEVÁG ÚGY HOGY NEKEM SATUFÉKET KELLETT NYOMNOM, MIKÖZBEN A PÁROM MELLETTEM A GYEREK MÖGÖTTEM.
AZT LEGSZÍVESEBBEN SZÉTVERTEM VOLNA.
KIVÁNCSI LESZEK MI LESZ BELÖLLE, MERT ÚGY DÖNTÖTTEM FELJELENTEM.
A PÁROMMAL FELVETETTEM A RENDSZÁMÁT AZT HOGY TÖBBSZÖR INDEX NÉLKÜL SÁVOTVÁLTOTT AZT HOGY LESZORÍTOTT MÁSOKAT IS AZ ÚTRÓL.Új fajta gusztustalan honda volt azzal a szar 3szög kipuffogóval.
Ráadásul megérte neki sietni, mert a lágymányosi hídnál simán beálltam mellé és közöltem a kamerát felmutatva, hogy ezt beszoptad te büdös paraszt nem sokáig lesz már jogsid.Legalábbis ha ezért nem veszik el a jogsiját akkor nem tudom miért van a rendőrség.
Ez ugyanis többszörös szándékos közúti veszélyeztetés.
Ha nem figyelek oda akár mind a hármunkat megölhetett volna.Egyálltalán az ilyeneket miért nem veszik ki a rendőrök.
Azt aki 140 el megy 130 helyett a pályán azt megbüntetik nem is kicsit.
Aki ilyet csinál az meg megússza.Hát úgy döntöttem lesz ami lesz de ezt én most nem hagyom annyiban.
Bocsánat a kirohanásért de még most is tiszta ideg vagyok.
Kint van a matrica a kocsin hogy gyerekkel vagyok mindenhol.
Megyek normálisan nem nyüsszögök, mert a tutyimutyikat én se bírom és akkor letol csak azért mert vegy egy szar hondát.
Hát ha olvasnád ezt a topikot de jó volna akkor kiszívhatnám a véredet amikor majd a jogsid nélkül nézegeted a fos kocsidat a parkolóban.Renault power
-
WebSpyder
tag
válasz zoo8800 #12090 üzenetére
Hát hogy mind rossz azt nem tom de ha már megveszem akkor mind csere mert nyikorog és ugye akkor már az egész lengőkart cserélni kell..
ha már megveszem akkor mindegyik legyen új.Tudom hogy az alkatrészeket is más gyártja nekem is Hella lámpa van benne, Lucas fék, önindítót is cserélni kellene az meg Bosch az 30K újonnan de most ez fontosabb
de majd a klímát is meg kell csináltatni mert nem fúj hideget sajna... -
zoo8800
veterán
válasz WebSpyder #12088 üzenetére
A VW nem gyárt lengőkart
Beszállítók gyártanak neki. Egyik jobb minőség, másik kevésbé. Lemfölder, Febi, ezekben megbízhatsz, bár én a márkák nagy részét simán merném tenni a kocsimba. (2 évig voltam gari ügyintéző egy autóalk. nagykerben)Mind a 8 lengőkar kaka?
Ugyanígy beszállítók gyártják az elektromos cuccokat (pl. Bosch), a féket (pl. Ate), a lámpákat (Hella, Valeo) a kuplungot (pl. Luk) stb stb stb....
[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
KrAt
veterán
válasz VR6-Fan #12083 üzenetére
Hát ez érdekes.. Tisztán emlékszem a TDI feliratra a hátulján, mikor pirosnál elém állt sávok között cikázva, onnantól 2x már csak ő látott hátulról Ennyi lóval simán el kellett volna vernie, és a dízeles hangját is tisztán hallottam..
No mindegy, még egy örök rejtély
tomcsi23: kikezdett, majd kikapott 2x Ezért nem értettem, emlékeimben is erősebb volt mint én Lehet, hogy szívó volt, csak felkerült hátra a TDI felirat
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
90le-s 1z v 110le-s AFN a 2. generácios ibizára gondolsz szerintem.
az előzőben még sima kamrás dizelek van, az seat fejlesztés.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
KrAt
veterán
Seat Ibizában (asszem, régi kocka forma) milyen TDI motorok vannak? Valszeg vmi kis teljesítményű volt
-
WebSpyder
tag
Üdv all!
valaki tud 8 db-os lengőkarszettet Passat B5-höz 70K alatt?
nem utángyártott xart hanem gyári németet... -
Kickass
őstag
azert azt tisztazzuk mielott mindenki hulyenek nezne h ez a legeslegutolso opcio a javitas/csere/masik auto lehetosegek utan, trailer is van (uzemanyagarban) de ugy csinaljuk h ne legyen ra szukseg es nem folytatom mert ez mar nagyon off es valahogy megoldjuk ugyis
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz Kickass #12074 üzenetére
Frankón nekimész Horvátországnak gatya váltóval?
Ez baromság, nem bátorság Még csak nem is valami kímélő dolog a horvát autópálya, olyan emelkedők vannak, hogy az M7 érdi emelkedő ahhoz képest kutyafaxa.
Ha lerobban, haza se érdemes hozni a kocsit, annyi lesz a tréler...rip and tear, until it is done
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kickass #12070 üzenetére
ha most elkussolt a váltó olajtól akkor szerencséd van.
én amondó vagyok várd meg amég nagyon tré lesz, amúgy is motor akarsz cserélni mostanság nem, akkor meg közel 100k nem szórnék el egy váltó felújításraVW depo party ha esetleg érez valaki késztetést a hétvégén, az ország legnagyobb konszern találkozója.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Kickass
őstag
kis update valtougyben mar ha kivancsi ra valaki, ha nem akkor is leirom
szoval vmivel tobb mint egy hete ugye olyan hangja volt az autonak mint utolso stadiumu tudorakosnak egy doboz szimfonia elszivasa utan, elvittek, harom szaki hallgatta meg (ebbol ketto termeszetesen csak wannabe szaki valojaban kokler ) de egymastol fuggetlenul is azt mondtak h nyelestengely csapagy lesz, a szerelo mondta hagyjam a faszba vegyek egy bontottat, arak 30-50kozott, viszont most csak valtos szakik basztatok a bajommal (mert csak sikerult talalni 2 megbizhatobbank tuno arcot) de arat meg egyikse mondott, persze mert meg nem is lattak az autotegyebkent valtoolaj tiszta volt, hianyzott vagy 3-4 deci ezt miutan utantoltottuk az a csodalatos melodia is elmult, ugyh jelen pillanatban jarokepes az auto, most szaladgalok/telefonalgatok aztan meglatjuk hogy jovok ki a dologbol legjobban, felujittatom vagy megvarom meg szethullik es akkor nezunk bele egy bontottat, a valtoolajat mondjuk megnezhettuk volna...
-
FRENK1988
veterán
válasz rob210 #12066 üzenetére
Itt nem a nagy dögön van a hangsúly egy használható (tehát menni is birjon NÉMET és DIZEL) autó érdekel engem első sorban olyan 1,5milláig. Mert van nekem egy gépem Renault Megane II sedan 2006-os. De annak mostmár piszkosul magas a törlesztője.
tomcsi23: Áhh nem is vettem volna észre a színeltérést ha nem mondod. Jó elvakult A8 bolond vagyok xd. Amugy lenne még egy A6-is de az gömbölyű és arról nem sok jót hallottam ismerősi körben. Nem tudom mennyire helytálló ez.
De inkább ajánljatok ti egyet a fenti kritériumok alapjánNem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
petix82
újonc
sziasztok.segítség kellene van egy 2001 octaviám 1.6 benzin....inditáskor felpörög a motor 2000 fordulat fölé,és csak kb 4 másodperc után áll normál 1000 fordulatra. Ha valaki tud benne segíteni mitől lehet,megköszönném.
-
tomcsi23
veterán
válasz FRENK1988 #12064 üzenetére
Miért, az ódiban mennyi van?
Plusz, még nyugodtan lehet hozzátenni akár egy 100ast is.
Eleje is sérült volt, bár ilyen idős kocsinál ez alap. Ami nem feltétlen baj, ha nem rogyott halálra + rendesen meg lett csinálva. Mondjuk a színeltérés már eleve nem erről árulkodik.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz !Overdose! #12055 üzenetére
hál isten abból össze szedtem egy épet, még anno
még esetleg a GTI parfümön gondolkodok
meg mit ne mondjak se nem olcsó se nem egyszerű nem volt eredeti 86-os prosit találni
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
FRENK1988
veterán
Hellóka Audi konszern fanok
Lenne egy olyan kérdésem, hogy ez a gép megéri az árát és kb mennyit fogyaszt emberi használat mellett?Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #12042 üzenetére
PN volt a motor akkor az 1,6-os volt, s gyanítom ha 1,8-as lett volna akkor 100-as csuklókkal van.
és megnéztem mind a két váltó kódját 4S volt
4T 020 5-Gang 08/83 - 10/91 3,455 1,944 1,286 0,909 0,745 3,667(áttételezés, az utolsó a vég áttétel)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #12041 üzenetére
Következő tapasztalatom van a kocsival kapcsolatban.
Korábban is gyanús volt de most már biztos vagyok benne, hogy amióta kicseréltétek a váltót azóta máshogy megy a kocsi.
Más tartományokban pörög és húz jobban.
Illetve ezt még nem próbáltam ki de szerintem más lett a vége is a sebességnek.
1-2 baromi rövid, 2 es böl is simán elindultam vele a régi váltóval ez nem ment.
A 3 as az egy jó gyorsító fokozat.
A 4 es az utazó sebesség itt 1400as fordulat környékén van 50-en ami eddig 1700as fordulat volt. Tehát hosszabb a 4 ik.
Az 5 ik pedig baromi hosszú.
Tegnap 130nál még csak 2800-at forgott, pedig itt a régi váltóval 3500 környékén volt a fordulat.Elképzelhető, hogy ez egy 1.8 as motorról való?
Mert megmondom őszíntén nem néztem mekkora volt a kocsi amikor mentünk vele próbakört, hogy milyen a váltó.
Csak azt hogy PN-es legyen a motorkód.Mindegy kezdem megszokni és bazijó
Csak az egyest akár ki is hagyhatták volna.
Olyan mint amikor a Vitoval közlekedtem.
Ott is mindig 2 esből kellett indulni ha nem volt 1 tonna hátulRenault power
-
rob210
nagyúr
Viszont 22.-én lent leszek a _Velencei tónál?
Velencén.
Már ha kész lesz az autómRenault power
-
rob210
nagyúr
válasz jóska77 #12027 üzenetére
De az is lehet, hogy csak fel kéne tölteni és átnézni hol engedi el a gázt.
Vagy tuti, hogy a kompresszor rossz.
A helyedbe elvinném még egy helyre legalább.
A cimbimnek a Borába mondták, hogy kompresszorcsere.
Ő fogta magát elvitte egy másikhoz hogy nézzék már át mi lehet, azonnal mondták, neki hogy el van repedve egy csöve.
Megforrasztották feltöltötték azóta is használja a "rossz" kompresszorral.Renault power
-
VR6-Fan
veterán
Szombat még izgat valakit?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
jóska77
újonc
Sziasztok!
Információra lenne szükségem.
Nemrég vettem egy használt Skoda Octavia 1.9 Tdi-t 2005 Elegance 105 ezer kilóméterrel.
Már bedöglött a klíma, a szerelő azt mondja klíma kompresszor csere.
Ez széria hiba, vagy csak szerencsétlen vagyok?Jóska
-
dízelracer
őstag
-
VR6-Fan
veterán
válasz zoo8800 #12023 üzenetére
hát most a digitfiz más inspekcios, ergo szépen számol vissza 15e/30e-12hó-ból és miután valamelyik lejárt vinnyog.
a gyári szerviz manuál meg 10e/12hó
castrol GTX 1 10W60/magnatec 10W40/Mobil1 10W40, persze mind ásványi még, talán a GTX fél szintetikus.
bár most nagy dilemmába vagyok hogy edge sport 10W60 v lqui moly "zöld cimkés" 10W60.
az LM nagyobb nyírodást és nagyobb hőt visel el, aztán ha ne adj isten elkap engem a gépszíj akkor 110-115 fokos az olajamerről a gyári 30e-s csere periodusra csak egy általunk tapasztalt jelenség VW 1,4 16V motor, amelyik 30e-s cserén volt ott 100e körül az összes himbát elkell dobni (találkoztunk már olyannal is nem is eggyel ahol elkente a hajtó kar csapágyakat), még aki 10e-nként cserélgette az olajakat ott 200e körül jött ki a himbás gond, és csapágyat még nem kent el.
de persze lehet jó a 30e-s olaj csere, de mi nem a ajánjuk :-)
kis technikai magyarázat, az oké hogy a rövid lánci CH nem nyírodnak, vagy nagyon minimálisan, és stabilak, de egyébb funkciója is van egy olajnak mint a kenés, és ezeket egy bizonyos idő/használat után már nem tudják ellátni.
másik dolog hogy a VW motorok nem olyan pontos illesztésűek hogy a túl vékony olajakat elbírja.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
DeadMeat
nagyúr
Valaki vác környékén jó fényezőt nem tud eselleg?
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
zoo8800
veterán
válasz csaresz002 #12014 üzenetére
Eléggé autófüggő, melyikben mikor kell olajat cserélni.
rip and tear, until it is done
-
Kickass
őstag
válasz csaresz002 #12014 üzenetére
egy év vagy 15k km, ha öregebb autó vagy sportosabb akkor 8-10ezreként se árthat
-
csaresz002
senior tag
lehet hülyeséget kérdezek,de benzines autónál mennyi km után kell cserélni az olajat? eddig csak diesel-em volt,ott meg 20ezrenként cseréltük
××XXx××"Ha az alkohol akadályoz a munkában, hagyd abba a munkát!"××XX××
-
Kickass
őstag
Na beutott a szar, nem igazan ertettem a reszleteket a telefonban mindenesetre a lenyeg hogy valto csere lesz ugy nez ki.
Ha valaki tud 99-es 1,4 Cordobahoz APQ motorkoddal 5-os valtot vagy ehhez illo valtot (nem tudom ilyen teren a VW csoportban mennyire van atfedes de elvileg ugyanaz mint az ugyanilyen benzines III-as Golf es 6N Polo valtoja) az szoljon, netet mar bujom, helyben 45 es 50ert van valto ha ennel olcsobban valaki tud az szoljon
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #12002 üzenetére
Jól emlékszel az akkor csörög amikor dolgozik.
Tudom mert a skodában olyan hangja volt hogy úúúúúúúúáááááááááá.
Szóval ha összekapcsolt állapotban van a hajtás annak nincs hangja, ha benyomod a kuplungpedált akkor kezd el csörögni de mint a fene ha kész van.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest